3/5-kausi riittaväisäs-gameshöw'ssä

• 8 577
  • 219

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tässäpä keravalainen:
Seksin harrastamisenkin apuvälineenä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naapurin mummo
Ei ole minun vuoroni vielä mutta kysymykseen en vastaa: Kymppitonnin koppi. Ollaan Eveliinan kanssa päätetty erota ystävinä. Häntä kiinnosti enemmän tämä kopin kuntosalipuoli, mikä on hyvä asia ensi kauden 800 metrin kisoja ajatellen. Eiköhän sieltä 1.58-alkuinen napsahda.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei ole minun vuoroni vielä mutta kysymykseen en vastaa: Kymppitonnin koppi. Ollaan Eveliinan kanssa päätetty erota ystävinä. Häntä kiinnosti enemmän tämä kopin kuntosalipuoli, mikä on hyvä asia ensi kauden 800 metrin kisoja ajatellen. Eiköhän sieltä 1.58-alkuinen napsahda.
Onko niin, että et saanut Kerava-korttia vaan kaverikortin?

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@Barney vaan lähettelee filmirulla-postauksia keskieurooppalaislta kaljaterasseilta vaikka kausi on vielä käynnissä eikä häntä ole ilmoitettu edes loukkaantuneeksi. Se se on kun on suljettu sarja, ei ole minkäänlaista tulosvastuuta, kunhan käy vasemmalla aivolohkolla vähän osallistumassa.
Katsojat saapuvat paikalle ja visailijat luuhaavat ties missä. Mä häpeän!

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naapurin mummo
@Barney Näyttää nyt niin nuutuneelta, että kannattaisi kokeilla häneen ensin Heimlichin otetta. Jos ei se auta, niin toisena kokeilisin peräsuolihuuhtelua, se kuulemma auttaa moneen eri vaivaan. Tai sitten vaan punalamppua soimaan.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naapurin mummo
Esitän tähän väliin väliaikakysymyksen, joka jäi ylimääräiseksi, kun otin kerava-kortin:

Et halua tällaista kovin lähelle kotiasi pyörimään. Varsinkaan maaseudulla näistä ei pidetä. Vihje:
N _ _ _ _ RI

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Olen aika pettynyt, ettei @Patarouvan vihjeen vastaus ollut Juudas Iskariot.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen aika pettynyt, ettei @Patarouvan vihjeen vastaus ollut Juudas Iskariot.
Skorpioni oli paljon nerokkaampi. Ei Juudas ollut myrkyllinen, hän oli vain vittupää.

@Barney on nyt tainnut ymmärtää pelin hengen väärin, hän luulee että tämä on Alias ja hän imitoi Spedeä?

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos lukisit säännöt Apu-lehdestä niin tietäisit ettei kaksiosaisia (tai enemmän) sanoja hyväksytä. Sen sijaan yhdyssanat ja erisnimet käy meillä. Juudas olisi ollut ihan nerokas vastaus.
Säännöt on tehty rikottaviksi:)

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naapurin mummo
En ymmärrä miten sen skorpionin keksin. Siinä oli kyllä aivot maksimiteholla. Siinä marrasta mietin, niin sieltä sitten päädyin horologiaan.

(1)
  • Tykkää

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Skorpioni oli paljon nerokkaampi. Ei Juudas ollut myrkyllinen, hän oli vain vittupää.
No siinä mielessä oli myrkyllinen, että kavalsi ja petti Jeesuksen.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kai teillä nyt Porissa on SYP, KOP tai Osuuspankki. Senkus menet pahvikantisen pankkikirjan kanssa tekemään konttoriin tilisiirron.

P.S. Minä kuulun maapallokerhoon. Sain sieltä heppajulisteen ja kasetin, missä on Matkaan lähde -biisi.
Hah! Mun Henri Hipossa on vain pennejä ja markkoja.

(1)
  • Tykkää

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Työt häiritsee tällasia skaboja. Vastataan vaikka
keinu

(1)
  • Tykkää

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Aivan oikea vastaus kummaltakin. Hienoa! Etenkin suhteutettuna siihen, että väärällä väärällä vastauksella olisi saattanut saada ikibannit palstalle.
Mikä palsta? Ekin? Enkö olisi voinut enää kysyä tulenko raskaaksi, vaikka mies näköjään olen, jos olen setäni kanssa samaan aikaan saunassa?

(1)
  • Tykkää

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mikä palsta? Ekin? Enkö olisi voinut enää kysyä tulenko raskaaksi, vaikka mies näköjään olen, jos olen setäni kanssa samaan aikaan saunassa?
Ai hitto että keksin muuten tästä hyvän keihäänheittoaiheisen vitsin:

Kimmo Kinnunen näki saunassa isänsä Jorman

Hahahhhahahaaa!! Tajusitteko, ei saakeli miten leikkas kerrankin, ei hitto isänsä Jorman hahahajajahaajjajajajajshkskdidksjejdizkndidiqpzixkjspod

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
QQQQQQ

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy