Koska mainoksia? Tahdon nähdä Brunbergin mustan miehen suukot.
Mulla soi korvalappustereoissani tällä hetkellä Dingon Valkoiset tiikerit.Olen saanut jo kaksi oikeaa vastausta korvalappustereoihini. Molemmat vastaajat ovat Mensan rajan ylittäneitä, joten vastaamalla oikein päässee Mensaan.
Minulla soi parin vuoden takainen hitti Minttu sekä Ville. Hahhah, no ei sentään, kikakika. Paulan Tummat silmät ruskea tukka sen olla pitää.Mulla soi korvalappustereoissani tällä hetkellä Dingon Valkoiset tiikerit.
Kävin 2 kk sitten Dingon keikalla! Ouluhallin parkkipaikalla oli tuhansia ihmisiä paikalla. Sellaisella VHS-uutuudella tallensin Nahkatakkisen tytön, ja Autiotaloakin vähän.Mulla soi korvalappustereoissani tällä hetkellä Dingon Valkoiset tiikerit.
Tervetuloa takaisin mainoksilta. Veikkaan, että tämmöset höhlät mainokset kielletään parinkymmenen vuoden sisään. Punapekka on parempi, hakekaa se sittenkin takas.
Minäpä kysyn KERAVA KORTIN nyt, siis kysymyksen. Tästä sitten tonnin miinusten kimppuun. Pahan laittoi Riitta.
@Espoon Siniset vastaa ensimmäisenä:
Kysymys: "Parhain terveisin, McCoy."
Kieltämättä. Todella pikainen, hieman vajaan kymmenen tunnin mittainen kierros.Täällähän on edetty vauhdilla.
Anti
On tää silti nopeatempoisempi kuin jos joskus tulevaisuudessa keksitään jotain formaatteja ilman Spedeä kuten vaikka joku kukahaluaamiljonääriksi tai tietäjätbonjaa. Uuno rautakauppiaanakin on vauhdikkaampaa viihdettä tommosten mahdollisten formaattien rinnalla.Tässä tahdissa eivät hitaimmat pysy mukana ollenkaan.
Pahempaa. Spede myi formaatin japanilaisille ja nää laatikot kisailijoineen lähetetään suoraan Tokioon finaalin jälkeen. Voin sanoa, että meillä Suomessa vielä kohdellaan visailijoita semi-inhimillisesti, mutta Japanissa jos vastaat väärin sinut voidaan keittää! #gameshöw!!!Kai nä joutuu maksamaan nuo jenit Spedelle?
If you can't stay in the box, get out of the box if you can.If you can´t stand the heat, stay out of the kitchen.
SinappiVihje on:
Pelistä tuttu eversti, Turusta.
Hah! Ohjelman loputtua täytän oman laatikkoni kilpailussa yksitellen lasketuilla nupinauloilla (ei tämä hidassoutuisuus voi muulla selittyä) ja pakenen paikalta. Banzai vaan nousevan auringon maahan.Pahempaa. Spede myi formaatin japanilaisille ja nää laatikot kisailijoineen lähetetään suoraan Tokioon finaalin jälkeen. Voin sanoa, että meillä Suomessa vielä kohdellaan visailijoita semi-inhimillisesti, mutta Japanissa jos vastaat väärin sinut voidaan keittää! #gameshöw!!!