3/5-kausi riittaväisäs-gameshöw'ssä

  • 7 403
  • 292

redpecka

Jäsen
Ja viimeisenä vuorossa divari- @Barney

Kysymys oli Palstalegendalta: Jatkoajassakin yleinen ikävähkö keskustelutapa. Yhden kirjaimen sanaan lisäämällä saat siitä suomalaisesta kalenterista löytyvän naisen etunimen.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ottiko @WarWas huikan rähinäpullosta?
Tämä jos jokin on brändin päälle kusemista!!
Laivasin radun tähän visaan ja expertiiviä on visoista kuten...Turku-Visa, MMA-Visa, Historia-Visa, Maantieto-Visa etc... To name a few!!
Sit tommonen tulee tänne haukkumaan rähinäpullosta jollai kolmosläppärillä, vaikka täällä on sitä ennen pelattu satojen tuhanisen pisneksistä.

My GOD!!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä jos jokin on brändin päälle kusemista!!
Laivasin radun tähän visaan ja expertiiviä on visoista kuten...Turku-Visa, MMA-Visa, Historia-Visa, Maantieto-Visa etc... To name a few!!
Sit tommonen tulee tänne haukkumaan rähinäpullosta jollai kolmosläppärillä, vaikka täällä on sitä ennen pelattu satojen tuhanisen pisneksistä.

My GOD!!
Karikon lenkki ja Kuuvuoren portaat. Ei kaikki ymmärrä näitä hienouksia.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tämä jos jokin on brändin päälle kusemista!!
Laivasin radun tähän visaan ja expertiiviä on visoista kuten...Turku-Visa, MMA-Visa, Historia-Visa, Maantieto-Visa etc... To name a few!!
Sit tommonen tulee tänne haukkumaan rähinäpullosta jollai kolmosläppärillä, vaikka täällä on sitä ennen pelattu satojen tuhanisen pisneksistä.

My GOD!!
Karikon lenkki ja Kuuvuoren portaat. Ei kaikki ymmärrä näitä hienouksia.
Täälläkö turkulaiset ja porilaiset hyppivät pohjoisen pojan silmille! Tämäkö on sitä suuren maailman meininkiä? My god!
 

redpecka

Jäsen
No niin. Kierros saatu päätökseen. Olipas se hieno ja nerokas kysymys. Mutta arvatkaapa mitä? Tällä on kolme oikeaa vastausta, ainoastaan Espoon Siniset ei tiennyt ja näin ollen pelasti Palstalegendan. Eli kaikille muille +100 pojoa ja Legendalle nolla. Niin, oikea vastaus oli RIITTA. Ei kun siis RIITA.

Pistetilanne: (2)

@Palstalegenda 100
@Patarouva 100
@CuJo#31 100
@Espoon Siniset 000
@Barney -400
 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Sitten kolmatta kierrosta käyntiin. @Espoon Siniset kysyy seuraavaksi jos ehtii ja malttaa kun hänen laatikossa pelataan juuri jääkiekkoa, mutta ole hyvä.
 

Liitteet

  • espoo.PNG
    espoo.PNG
    72,2 KB · kertaa luettu: 57
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Vihje:

Brasiliainen haluaa pahat henget pois ympäriltään.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onks nyt mun vuoro?

Minä olen salakuljettanut trukkia. Yhdessä varastossa olin jotain kesätöitä tekemässä, ja kun kukaan ei nähnyt, ajoin trukilla eli kuljetin sitä salaa. Minä olen salakuljettaja!

Minä söin sen piirakan!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös