Ei saatana, tämäkin vielä. Meikäläisellä menee ilta muissa hommissa, joten vastauksissa saattaa hieman kestää.Aika hyvä. Ja viimeisenä arvausvuorossa @CuJo#31
Barney kysyi: "tyhmäksikin haukuttu, mutta äärimmäisessä konfliktitilanteessa todella tärkeä. Monikossa jalkapallojoukkue."
Ei saa. Tämä on täysin suljettu sarja. Täältä ei pääse pois.Piste-ero muihin on heti kärkeen samaa luokkaa kuin SaiPalla kaikkiin muihin liigajoukkueisiin. Joko saa luovuttaa?
Jatkoajassakin yleinen ikävähkö keskustelutapa. Yhden kirjaimen sanaan lisäämällä saat siitä suomalaisesta kalenterista löytyvän naisen etunimen.
Pahoitteluni, minun syytä kaikki. Ei passaisi toisella kädellä tehdä salilla punnerruksia samalla kun on Kymppitonnissa. Älysin oikean vastauksen tunti sen jälkeen kun vastasin.Piste-ero muihin on heti kärkeen samaa luokkaa kuin SaiPalla kaikkiin muihin liigajoukkueisiin. Joko saa luovuttaa?
Ensinnäkin, onko sulla siellä laatikossa kuntosali? Toisekseen myöhempi vastauksesi olisi hyväksytty jos kukaan ei olisi ehtinyt välissä jo vastaamaan.Pahoitteluni, minun syytä kaikki. Ei passaisi toisella kädellä tehdä salilla punnerruksia samalla kun on Kymppitonnissa. Älysin oikean vastauksen tunti sen jälkeen kun vastasin.
Ei siis varsinaisesti. Ihan vain sisustuksenomaisesti jalkakyykkylaite, pohjelaite, perselaite, penkkipunnerruspiste, hauislaite ja juoksumatto.Ensinnäkin, onko sulla siellä laatikossa kuntosali? Toisekseen myöhempi vastauksesi olisi hyväksytty jos kukaan ei olisi ehtinyt välissä jo vastaamaan.
Se oli tuon Eren tyttären, 12-vuotiaan Kitin idea. Pyörii täällä studiossa narunpätkä kädessä pinkissä ballerina-asussa.Mistä muuten arvasit, että Hello Kitty -kuosinen loota kuvaa minua aivan täydellisesti? Onko kyseessä ns. Jokerilaatikko, eli lootaan survottava kisaaja oli kuvanmuokkaushetkellä arvoitus?
Hello Kiti!Se oli tuon Eren tyttären, 12-vuotiaan Kitin idea. Pyörii täällä studiossa narunpätkä kädessä pinkissä ballerina-asussa.
Mestistonni kutsuu.Piste-ero muihin on heti kärkeen samaa luokkaa kuin SaiPalla kaikkiin muihin liigajoukkueisiin. Joko saa luovuttaa?
RiitaNo niin, onko @Patarouva vielä vastauskunnossa? Legenda kysyi:
Jatkoajassakin yleinen ikävähkö keskustelutapa. Yhden kirjaimen sanaan lisäämällä saat siitä suomalaisesta kalenterista löytyvän naisen etunimen.
Luuletko saavasi lisäpojoja perseen nuoleskelulla?Riita
PS. juontajalle terveisiä!