3/5-kausi riittaväisäs-gameshöw'ssä

  • 7 334
  • 292

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Aika hyvä. Ja viimeisenä arvausvuorossa @CuJo#31

Barney kysyi: "tyhmäksikin haukuttu, mutta äärimmäisessä konfliktitilanteessa todella tärkeä. Monikossa jalkapallojoukkue."
Ei saatana, tämäkin vielä. Meikäläisellä menee ilta muissa hommissa, joten vastauksissa saattaa hieman kestää.
Torspo
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Taso senkun laskee ladunraivaajien jälkeen...
Mä häpeän, MÄ HÄPEÄN!!
Ja miksi manufani kysyy jotain mikä liittyy Arsuun?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jatkoajassakin yleinen ikävähkö keskustelutapa. Yhden kirjaimen sanaan lisäämällä saat siitä suomalaisesta kalenterista löytyvän naisen etunimen.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mun vuoro?
 

Barney

Jäsen
Piste-ero muihin on heti kärkeen samaa luokkaa kuin SaiPalla kaikkiin muihin liigajoukkueisiin. Joko saa luovuttaa?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Piste-ero muihin on heti kärkeen samaa luokkaa kuin SaiPalla kaikkiin muihin liigajoukkueisiin. Joko saa luovuttaa?
Pahoitteluni, minun syytä kaikki. Ei passaisi toisella kädellä tehdä salilla punnerruksia samalla kun on Kymppitonnissa. Älysin oikean vastauksen tunti sen jälkeen kun vastasin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
@redpecka
Mistä muuten arvasit, että Hello Kitty -kuosinen loota kuvaa minua aivan täydellisesti? Onko kyseessä ns. Jokerilaatikko, eli lootaan survottava kisaaja oli kuvanmuokkaushetkellä arvoitus?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ensinnäkin, onko sulla siellä laatikossa kuntosali? Toisekseen myöhempi vastauksesi olisi hyväksytty jos kukaan ei olisi ehtinyt välissä jo vastaamaan.
Ei siis varsinaisesti. Ihan vain sisustuksenomaisesti jalkakyykkylaite, pohjelaite, perselaite, penkkipunnerruspiste, hauislaite ja juoksumatto.
 

redpecka

Jäsen
Mistä muuten arvasit, että Hello Kitty -kuosinen loota kuvaa minua aivan täydellisesti? Onko kyseessä ns. Jokerilaatikko, eli lootaan survottava kisaaja oli kuvanmuokkaushetkellä arvoitus?
Se oli tuon Eren tyttären, 12-vuotiaan Kitin idea. Pyörii täällä studiossa narunpätkä kädessä pinkissä ballerina-asussa.
 

redpecka

Jäsen
No niin, onko @Patarouva vielä vastauskunnossa? Legenda kysyi:

Jatkoajassakin yleinen ikävähkö keskustelutapa. Yhden kirjaimen sanaan lisäämällä saat siitä suomalaisesta kalenterista löytyvän naisen etunimen.
 

redpecka

Jäsen
Okei. Sitten @CuJo#31 Hellou Cujo?

Kysymys oli Palstikselta: Jatkoajassakin yleinen ikävähkö keskustelutapa. Yhden kirjaimen sanaan lisäämällä saat siitä suomalaisesta kalenterista löytyvän naisen etunimen.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Riita

PS. juontajalle terveisiä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös