3/5-kausi riittaväisäs-gameshöw'ssä

  • 7 166
  • 292

redpecka

Jäsen
Tervetuloa. Uusi tuotantokausi uusilla kilpailijoilla. Säännöt ovat vanhat tutut. Tarkemmat kuvaukset löytyy osoitteesta Riittaväisäs-gameshöw-10-tonni (ilmoittautuminen) (avausviesti)

Viisi kilpailijaa kysyy vuorollaan kysymyksen (lähettää oikean vastauksen minulle, Riitalle, yksityisviestinä, antaa vihjeen ja muut yrittävät arvata (spoileriin vastaus). Mennään kaksi kierrosta myötäpäivään. Vasemmalta alhaalta aloitetaan. Muistakaa järjestyksenne. Muistakaa Kerava-kortti.

Uudet kilpailijat tulevat tässä:

@Barney
@Palstalegenda
@Espoon Siniset
@Patarouva
@CuJo#31 (vanha tuttu säälistä mukana)

Voittaja menee hyväntekeväisyysjulkkiskierrokselle ja kaksi parasta lohkokakkosta myös eli yhteensä viisi finalistia.

Peli alkaa kun Barney laittaa minulle sanan ja kertoo sitten vihjeen. Seuraava voi vastata ilman että erikseen pyydetään jos satutte huomaamaan olevanne vuorossa. Muistakaa järjestyksenne.

Kikakika ja pelionnea kaikille!
 

Liitteet

  • 3 Kolmas alkulohko.png
    3 Kolmas alkulohko.png
    681,5 KB · kertaa luettu: 96
Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Harhaanjohtava kuva kun hain jo vasemman laiturin kopista kaljat oikean laiturin koppiin.
Tai vice versa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miks mun laatikossa on joku tommonen retardi-tarra? Repikää se heti pois!

Onks nyt mun vuoro?
 

Barney

Jäsen
Ensimmäinen sana tulee tässä: tyhmäksikin haukuttu, mutta äärimmäisessä konfliktitilanteessa todella tärkeä. Monikossa jalkapallojoukkue.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kauhea tarra! Poltetaanko koko laatikko, vai räjäytetäänkö vain tuo tarra pois?
Poltetaan ja räjäytetään ja sen jälkeen vedäpä kunnon hatsit tästä mun rätistä! Sen jälkeenkin voisi vielä tuon kamalan retardi-tarran päälle laittaa vaikka jonkun vähemmän nolon kyltin, niinku vaikka semmosen missä lukee "Tässä kopissa asuu typerä impotentti uuvatti".
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä taitaa mennä sen verran aikaa, ettei parane juoda yhtään enempää, kun ei muutenkaan ymmärrä, mitä tuohon kysymykseen joskus osaa vastata.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minulla oli kysymyksen saadessani kuulokkeet korvissa mutta sieltä kuului ihan muuta asiaa. Ilmeisesti työpaikan palaveri oli menossa. Vastaan EHKÄ tunnin sisällä samalla kun teen penkkipunnerrusta. Ylijumala Lasse Virenin kuvaa olisin kaivannut koppiini.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
MINÄ TIEDÄN, MINÄ TIEDÄN!! Millä helvetin tuumaustauolla tämä kolmososio nyt alkaa? Miksei Riitta välkyttele liikennevaloja ja hoputa että kyllä nyt kato pitäis jo vastata kun Spede tuolla jo heiluu golf-mailojen kanssa siihen malliin että kohta joku saa vielä sydärin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
"Mikä on paska futisseura, hyvä presidentti, saa helpolla illallista ja hengailee välillä Miinan kanssa?"

No tietenkin Sauli Niinistö!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
MINÄ TIEDÄN, MINÄ TIEDÄN!! Millä helvetin tuumaustauolla tämä kolmososio nyt alkaa? Miksei Riitta välkyttele liikennevaloja ja hoputa että kyllä nyt kato pitäis jo vastata kun Spede tuolla jo heiluu golf-mailojen kanssa siihen malliin että kohta joku saa vielä sydärin.
Tämä on kyllä sellaista matelua, että jos jotain ajatteli vastaavansa niin oman vuoron tullessa on unohtanut, mitä kysyttiin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
NO NIIN.

Näemmä Barneyllä on samoja sieniä mitä Ikävänkantajalla. Vai onko nämä kysymykset tehty pettterin ringissä.

Vastataan nyt sitten äkkiä jotakin ennen kuin penkkirankoa nostaessani kädet vapisee liikaa.

Tykki

EDIT. oikeastihan se on: Tykkmiesi
 
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aistin, että kohta täällä lentää proteesit kuin Oscar Pistoriuksen talossa, silloin kun Oscar vaimonsa vessan oven läpi ampui ja siinä hötäkässä kaatui ne kevytmetallipomppujousetkin jotka Oscar oli Spede-lingosta itselleen jaloiksi sitonut.

PUNANE!!!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös