Riitta oli onnekseen pois täältä eilen niin ei hän voi ymmärtää, miksi me kaikki muut heti tajusimme, että puhuttiin leijasta. Täällä on välillä aika tiivis tunnelma.Hyvää huomenta ja alkavaa viikkoa kaikki katsojat ja visailijat. Barney laittoi eilen aika pahan keravalaisen, mutta kaikki paitsi minä on tiennyt sen. LEIJA. Voi harmin paikka: miinus 1000 yeniä Barnille!
Spede epäili kyllä, että siellä olisi laskettu kierrospistekeskiarvoja ja todettu tilanteen olevan mahdoton päästä finaaliin ja kaupattu parhaat aivosolut muualle kun ei sarjasta voi tippua. Mutta Spede keksi lennosta että voi sittenkin tippua, loppuu ne tyhjennysmyynnit, perkele. Spede siis sanoi, minä en kiroile.
Pistetilanne: (6)
@CuJo#31 500
@Espoon Siniset 400
@Palstalegenda 200
@Patarouva -600
@Barney -1300
Kirkahan elää vielä.KIRKA ON NOUSSUT KUOLLEISTA! KIRKA ON JEESUS!
Elviksen kanssa ovat kaljalla jossain. Andy McCoy tilaa lumilapion kolalla.Kirkahan elää vielä.
Siis Elvishän meni jo edellisellä vuosikymmenellä. Kirka ja Andy porskuttaa vielä vuosikymmeniä. Razzlen poistumisestahan on vasta muutama vuosi aikaa. Mitä sinä sekoilet, my god !!Elviksen kanssa ovat kaljalla jossain. Andy McCoy tilaa lumilapion kolalla.
Kirkahan teki vasta levyn R.O.C.K. Veikkaan pitkää uraa hevin ja rokin parissa. Seuraava Black Sabbathin vokalisti.Siis Elvishän meni jo edellisellä vuosikymmenellä. Kirka ja Andy porskuttaa vielä vuosikymmeniä. Razzlen poistumisestahan on vasta muutama vuosi aikaa. Mitä sinä sekoilet, my god !!
Veikkaan muuten, että Laineen Reiska ja Lipsasen Ilkka elävät vielä 2023.Kirkahan elää vielä.
Ei vaan Deep Purplen tuleva vokalisti. Varma tieto!Kirkahan teki vasta levyn R.O.C.K. Veikkaan pitkää uraa hevin ja rokin parissa. Seuraava Black Sabbathin vokalisti.
Vähän Rampen ja Naukkiksen henkeä tuossa tavoittelinkin. Näköjään onnistui.Veikkaan muuten, että Laineen Reiska ja Lipsasen Ilkka elävät vielä 2023.
Eivät ole toisilleen siis täydellisiä muukalaisia.Ei vaan Deep Purplen tuleva vokalisti. Varma tieto!
Antti Hulkko ei ainakaan elä, se kuolee ihan varmana huumeiden yliannostukseen.Veikkaan muuten, että Laineen Reiska ja Lipsasen Ilkka elävät vielä 2023.
If you can´t stand the heat, stay out of the kitchen.Riitalle selvennettäköön, että tämän kierroksen porukka on ollut laatikoissaan ihan nätisti, mutta edellisten kierrosten huligaanit ovat häiriköineet täällä yöllä.
My God en mä missään keittössä halua ollakaan. Istun täällä omassa officessa ja kaltaisesi menneen ajan tähdet itkevät ulkona elämän kovuutta lokakuisen sateen piestessä revaa.If you can´t stand the heat, stay out of the kitchen.
Jos revasi ei kestä merivettä pysy kuivalla maalla!!
Seuraavaksi Kirka vetää meille asiaan kuuluvaa taukomusiikkia.
Puoliso tietenkin. Ei niitä juttuja kukaan muu ymmärrä kuin te kaksi.Satuin testaamaan tätä sanaa eräällä lähimmäisellä ja sieltä tuli oikea vastaus saman tien. Tai siis ensin laitoin sen sanan tänne näkyville, niin kohta sieltä jo tuli sähkösanomana minulle oikea vastaus korvalappustereoihini.
Älä hyvä ihminen hosu sen rätin kanssa taas. Kai mensalaisen täytyy vastaukset tietääkin.MINÄ TIIÄN MINÄ TIIÄN!! Enkä oo ees kai @Palstalegenda :iden vaimo, ainakaan tänään, ainakaan vielä.
Onks nyt mun vuoro?
Tämä tietäjä on kyllä samaa sukupuolta minun kanssani oleva. Täytyy ensi kerralla hänen luona käydessäni kosia, mikäli se hänen vaimolleen sopii.Puoliso tietenkin. Ei niitä juttuja kukaan muu ymmärrä kuin te kaksi.