Vastattu chilejä kasittelevään ketjuun.
Vastattu chilejä kasittelevään ketjuun.
Ape kuppiin, snadisti sokruu ja puolinyrkillistä voita pintaan ja taas jaksaa
.
Jep, ainut tapa ainakin mulla saada kyseinen ruokalaji alas.
Aiheeseen liittyen ostin tänään pitkästä aikaa taas maksamakkaraa. Tämäkään tuote ei ole enää uusi ja olen itsekkin tätä aiemmin ostellut, mutta tänään vain tuli mieleen kun ostin.
HK:n Pekoni-Sipuli maksamakkara. Maku on todella paljon erilainen kuin tavallisessa maksamakkarassa, joka sekin on kyllä hyvää. Tämä on vielä parempaa ja Reissumiehen päälle laitettuna maku on taivaallinen. Suosittelen.
Toinen aivan uusi tuttavuus on HK:n kevyt chilimeetvursti. Paljaaltaan syötynä chilin maun maistaa, mutta ei ole mitään polttelua. Leivän päällä chiln maku hieman katoaa, mutta on tämä silti hyvä tuote.
HK:n pekoni-sipuli maksamakkara on hyvä tuote, ei kai ole mikään vanha artikkeli?
Heh...tein aikoinaan HK:n leivissä maksamakkaran perusmassaa ja pitää sanoa, että eipä ole sen jälkeen pahemin kiinnostanut kyseistä tuotetta syödä vaikkakin maultaan ihan hyvää onkin. Tieto lisää tuskaa tässäkin asiassa:)
Heh...tein aikoinaan HK:n leivissä maksamakkaran perusmassaa ja pitää sanoa, että eipä ole sen jälkeen pahemin kiinnostanut kyseistä tuotetta syödä vaikkakin maultaan ihan hyvää onkin. Tieto lisää tuskaa tässäkin asiassa:)
No hhmm!Piti ihan tarkastaa ovatko muka oikeasti tuorejuustoa, mutta näemmä sulatejuustoa olivat kuten vähän arvelinkin... *nillinnillinnillinnillinnillinnillin*
Itse en ole syönyt grillimakkaroita kuin ehkä yhden kesässä sen jälkeen kun löysin todenteolla mustanmaggaran. En tiedä voiko asioita edes hirveästi vertailla mutta ostelen grillille mustaa, laitan paistinpannulla mustaa niin että tulee rapsakka kuori. Syön HIFK:n Tampereen matseissa mustaa. En voi edes sietää jotain perusgrillimakkaroita.
---
Tamperelaisena tulee syötyä mustaamakkaraa noin kerran kuussa ja täytyy sanoa, että se on yksi parhaista ruokalajeista mitä löytyy. Jos olet käymässä Tampereella niin suosittelen pikaista visiittiä Lielahdessa ja Tapolan "ravintolassa", josta saa varmasti maan parhaat mustat. Matkaakin on vain vähän alle 10 kilometriä keskustasta Ylöjärven suuntaan, joten matkakaan ei ole erityisen pitkä jos pyörii muuten Tampereella.
Tamperelaisena tulee syötyä mustaamakkaraa noin kerran kuussa ja täytyy sanoa, että se on yksi parhaista ruokalajeista mitä löytyy. Jos olet käymässä Tampereella niin suosittelen pikaista visiittiä Lielahdessa ja Tapolan "ravintolassa", josta saa varmasti maan parhaat mustat.
Kai muistat käyttää mustan kanssa puolukkahilloa? Se kruunaa makuelämyksen, eikä musta menekkään enää muuten kuin puolukkahillon kanssa (myös mansikkahillo menee hätätapauksessa, mutta ei se ole ihan sama asia).
Tamperelaisena tulee syötyä mustaamakkaraa noin kerran kuussa ja täytyy sanoa, että se on yksi parhaista ruokalajeista mitä löytyy. Jos olet käymässä Tampereella niin suosittelen pikaista visiittiä Lielahdessa ja Tapolan "ravintolassa", josta saa varmasti maan parhaat mustat. Matkaakin on vain vähän alle 10 kilometriä keskustasta Ylöjärven suuntaan, joten matkakaan ei ole erityisen pitkä jos pyörii muuten Tampereella.
Jos olet käymässä Tampereella niin suosittelen pikaista visiittiä Lielahdessa ja Tapolan "ravintolassa", josta saa varmasti maan parhaat mustat. Matkaakin on vain vähän alle 10 kilometriä keskustasta Ylöjärven suuntaan, joten matkakaan ei ole erityisen pitkä jos pyörii muuten Tampereella.
Avain asia tässäkin on hintalaatusuhde. Kyllä meidän K-Markettikin yrittää, uiskentelee elävät hummerit akvaariossa ja on vaikka mitä tuonti prosciuttoa ja chorizoa, mutta hinta on suolaisempi kuin itse makkara. Alle 4 euron ei taida lähteä 100g paketteja.Löytöjä Lidlistä osa 2194190.
Tällä kertaa matkaan tarttui jonkin Lidlin oman merkin salamimakkarat. Kaksi n. 100-150g snackysalamipakettia taisi maksaa jotain ~1,5euroa.
Avain asia tässäkin on hintalaatusuhde. Kyllä meidän K-Markettikin yrittää, uiskentelee elävät hummerit akvaariossa ja on vaikka mitä tuonti prosciuttoa ja chorizoa, mutta hinta on suolaisempi kuin itse makkara. Alle 4 euron ei taida lähteä 100g paketteja._
Samaa olen kuullut kaverilta, joka on makkaratehtaalla töissä. Kaikkia muita oman tehtaan tuotteita pystyy syömään, mutta maksamakkara ei putoa kun kerran on nähnyt miten sitä tehdään.