Girardi #5
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NY Rangers ja Kalapa
Söin eilen pussillisen Jack Link's Beef Jerky, Sweet&Hot -kuivalihaa ja aika herkkua kyllä oli. Alkoi tietysti sen tulisuus vähän tökkimään kun ei ollut riittävästi virvokkeita. ;)
Vesi.
Vesi.
En ainakaan itse ole aiemmin noita suikaleita huomannut, mutta eilen näkyi olevan useampi rasia -30% lapulla varustettuna paikallisessa K-marketissa.
Vierailin tänään muutamassa Citymarketissa stadissa ja Vantaalla ja aika reilusti oli jo laputettu joulupäivänä ja tapaninpäivänä myyntipäivän puolesta vanhaksi meneviä elintarvikkeita, makkaroista kiisseleihin ja karjalanpiirakoihin.
Edit: tilannepäivitys osa 1. Tuoksu uskomattoman hyvä!
Vesi.
Kyllähän nuo siivet on parhautta varsinkin jos leivittää ja friteeraa ne. Tekee kylkeen vielä sinihomejuustodipin niin ei voi kukaan täysjärkinen olla pitämättä.
Marinointiin en ota kantaa, mutta noita saa myös marinoimattomana. Ja se on erittäin hyvä juttu, että myös nuo "teurasjätteet" käytetään. Ihan turhaa elitismiä huolia eläimistä vain sisäfileet tai rintapalat. Jeesuksen ristuksen aikaan tämä ei ollut sitä paitsi mitenkään epätavallista.Johan on taas todellisia "löytöjä" elintarvikkeiden saralla. Siis nämä broilereiden marinoidut teurasjätteet. Jeesuksen ristukset, mitä ihmiset syövät!
Marinointiin en ota kantaa, mutta noita saa myös marinoimattomana. Ja se on erittäin hyvä juttu, että myös nuo "teurasjätteet" käytetään. Ihan turhaa elitismiä huolia eläimistä vain sisäfileet tai rintapalat. Jeesuksen ristuksen aikaan tämä ei ollut sitä paitsi mitenkään epätavallista.
Taisi jäädä tuoksuksi tämä, kun mitään uudempaa päivitystä ei tullut?
Itse testasin joskus liekki-siivillä samaa, ei toiminut. En tosin "marinoinut siipiä Petessä kuin jonkun 5min.
Elintarviketeknologian opintojen yhteydessä tuli tänään puheeksi eri ihmisten kokemat makuaistimukset ja kuulin, että jotkut ihmiset pitävät suklaan ja suolapähkinöiden yhteismausta. Piti sitten testata nyt himassa ja gaddämet, toi on oikeesti ihan jäätävän hyvä kombo :D
Eli pien nokare vahvaa tummaa suklaata ja sen verran suolapähkinöitä perään että nekin maistaa (toi tumma suklaa peittää tietty aika tehokkaasti), ni rokkaa kyl vähintää satakybällä. Joutuu varmaan testailee aika ennakkoluulottomasti jatkossa kaikellaisia kombinaatioita kun tää tuli tosiaan ainakii mulle aivan puskista.
Elintarviketeknologian opintojen yhteydessä tuli tänään puheeksi eri ihmisten kokemat makuaistimukset ja kuulin, että jotkut ihmiset pitävät suklaan ja suolapähkinöiden yhteismausta. Piti sitten testata nyt himassa ja gaddämet, toi on oikeesti ihan jäätävän hyvä kombo :D
Eli pien nokare vahvaa tummaa suklaata ja sen verran suolapähkinöitä perään että nekin maistaa (toi tumma suklaa peittää tietty aika tehokkaasti), ni rokkaa kyl vähintää satakybällä. Joutuu varmaan testailee aika ennakkoluulottomasti jatkossa kaikellaisia kombinaatioita kun tää tuli tosiaan ainakii mulle aivan puskista.
Elämä on pelkkää nautintoa:)Legendaarinen suklaapatukka Snickers.