Naisasiat

  • 7 490 728
  • 26 542
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
En tiedä taas saatana. Ei ole nämä jutut taidettu luoda mua varten. Vähän väliä tuntuu ennemminkin vain vituttavan, kaiken lisäksi aika turhasta ja pienestä.

Osa varmaan muistaakin kesältä kun "jahkailin" sen erään tutun tytön kanssa, osan mielestä liiankin pitkään. No ei siinä, tyttö torjui seuraavankin ulospyynnön, joten päätin asian antaa sitten olla. Olipahan yritetty. Hänpä taas ei sitten enää oman kylmenemisen jälkeen osannutkaan, vaan alkoikin pitämään tiiviisti yhteyttä, vaikka hyvin vaisu tarkoituksella olinkin. Klassinen roikottaja, eikö? Annetaan siimaa, kunnes toisen mielenkiinto on palautunut, ja niin minäkin ajattelin. Lopulta kävi kuitenkin vähän toisen käden kautta ilmi, ettei tässä ihan pelkästään siitä ole kyse, vaan kyseessä on oikeasti aika ujo ja ei ehkä kaikista helpoin tapaus siinä mielessä. Ja ihan aitoa kiinnostusta siellä oli, vaikka ne ulospyynnöt torjuikin. Tämä tieto siis yhdeltä yhteiseltä ystävältä, joka 99% varmuudella olisi maininnut allekirjoittaneelle esimerkiksi toisesta miehestä, koska sen verran voimakkaasti tuosta vituttavasta tilanteesta silloin tälle naispuoliselle ystävällämme avauduin.

Parisen kuukautta ollaan nyt oltu päivittäin tekemisissä, pääosin tekstaillen enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Useana päivänä aamusta iltaan, joinain kiireisinä päivinä muutama tunti illalla. Voi sanoa, että tapaillaan, mutta ei seurustella. Useamman yön olen hänen luonaan viettänyt, mikä hänen ystävänsä mukaan oli aika yllättävä juttu, koska ei pahemmin yövieraita pyytele. Hän on hyvinkin aloitteellinen sähköisesti, on pyytänyt tosiaan itse hänen luokseen yöksi, mutta silti selvästi edelleen on jonkinlainen jarru koko ajan päällä. Tapaamisten suhteen vetää hyvin niukkaa linjaa, antaa epämääräisiä ja ympäripyöreitä vastauksia, eikä itse ole tapaamisiin kovinkaan aloitteellinen lähes koskaan. Ihan siis peruskävelylenkeillekin lähteminen on sen verran hankalaa, että ei oikein huvita edes kysyä. Välillä tulee tekstaillessa selkeämpää flirttiä, välillä taas hyvin selkeät suojamuurit. Ja illasta toiseen kerrotaan allekirjoittaneelle, kun ei ole mitään elämää tai tekemistä arjen eli työn ja opiskelun ja harrastusten lisäksi, mutta kaikki, mitä allekirjoittanut ehdottaa, menee oikeastaan suoraan maton alle. Jaetaan meemejä jossa "työnnetään kaikki välittävät ihmiset pois" ja naureskellaan, kuinka osuva tämäkin meemi taas on. Ja niinhän se tuntuu olevan.

Ikään kuin viimeisenä pisarana sitten tänään hän oli käynyt lenkillä yksin, vaikka sunnuntaina kysäisinkin häntä lähtemään tiistaina kävelylle. Älkääkä jooko nyt missään nimessä ymmärtäkö tätä väärin: minä en ole rajoittamassa hänen lenkkeilyään, enkä minä missään tapauksessa pidä häntä tilivelvollisena, milloin hän käy lenkillä. Enkä edes siis asiasta mitenkään tentannut, vaan hän aloitteellisesti jakoi kuvan kävelylenkiltään. Silti tuo mielestäni hyvin selvästi kertoo siitä, että minkäänlaista mielenkiintoa yhteislenkille ei ollut, vaikka omien sanojensa mukaan "ex tempore" lenkille lähtikin. Onhan tässä meillä n. 20km välimatkaa, mutta siltikin. Oli kuin veistä oltaisiin käännetty haavassa, vaikka tuokaan ei (todennäköisesti) tarkoituksellista ollut.

En tiedä, vaikka näistä ollaan koitettu ihan jutellakin kasvokkain, niin jotenkin taas kerran tuntuu, että kohta alkaa riittämään. Ja sehän tässä harmittaa, jos hän nyt todellakin on pitkästä aikaa jollekin vähän edes avannut suojakuortaan. Todella ihastunut olen, mutta kaikilla menee jossain rajansa. En mä tässä mihinkään naimisiin ole haluamassa tai yhteenkään muuttamassa, mutta kyllä mä haluaisin nähdä muutenkin kuin kerran viikossa tai jopa sitäkin harvemmin, kun tuo välimatka ei mikään mahdoton ole. En olisi koskaan, siis koskaan ja missään tapailussa tai suhteessa kuvitellut olevani se takertuvampi osapuoli, koska se ei ole koskaan ollut tapaistani. Minä olen aina ollut se, joka tarvitsee tilaa hengittää, ja minä olisin nauttinut "tekstailusuhteesta" nuorempana aivan loistavasti.

Tai sitten sanotte mulle, että nyt lopetat tuon saatanan hätäilyn, ja annat tytölle oman rauhan, koska se sitä tarvitsee. Vai voiko noin ujoa tyttöä ollakaan? Ollaan tosiaan kuitenkin jo tunnettu aika pitkän aikaa, vaikka tämä parin kuukauden tekstailu/tapailujakso onkin ollut intensiivisempää, ja silti välillä tuntuu, kuin olisin joku ventovieras, jonka kanssa ei edes kävelylle halua lähteä. Mutta silti voidaan tekstailla 12 tunnin ajan niitä näitä.

Vuosi on lyhyt aika ihmisen elämässä. Ainakin jälkikäteen. Hän haluaa toimia noin. Nauti sinäkin kavereiden seurasta tai mistä CS:n pelaamisesta, prätkän rassaamisesta, biljardista tai sarjakuvien lukemisesta nyt tykkäätkin. Hyviä juttuja puuhatessa aika ei mene hukkaan.

Vaikka mitäpä se minulle kuuluu. Viimeissä kappaleessasi oli kuitenkin järjen ääntä.
 

Nick Neim

Jäsen
Vuosi on lyhyt aika ihmisen elämässä. Ainakin jälkikäteen. Hän haluaa toimia noin. Nauti sinäkin kavereiden seurasta tai mistä CS:n pelaamisesta, prätkän rassaamisesta, biljardista tai sarjakuvien lukemisesta nyt tykkäätkin. Hyviä juttuja puuhatessa aika ei mene hukkaan.

Vaikka mitäpä se minulle kuuluu. Viimeissä kappaleessasi oli kuitenkin järjen ääntä.
Toki, ja täytyy tosiaan siinä mielessä ihmetellä, että mitä minä tässä valitan, kun on tosiaan saanut mennä kavereiden kanssa juuri niin paljon kuin haluaa. Kuulostaa pikemminkin hyvältä diililtä. Noh, niin ne ajat ilmeisesti muuttuu.

Oikeastaan vähän viimeistä kappaletta vielä hioinkin lainaamisesi jälkeen, mutta lähinnä siksi taas tänne kirjoittelin, koska tämä ketju toimii erittäin hyvänä terapiaketjuna, kun saa jäsennellä myllertävät ajatuksensa tekstiksi. Toimi viime kerralla, toiminee tälläkin kerralla. Kummasti ne ajatukset selkiytyy.
 

Draco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ikään kuin viimeisenä pisarana sitten tänään hän oli käynyt lenkillä yksin, vaikka sunnuntaina kysäisinkin häntä lähtemään tiistaina kävelylle. Älkääkä jooko nyt missään nimessä ymmärtäkö tätä väärin: minä en ole rajoittamassa hänen lenkkeilyään, enkä minä missään tapauksessa pidä häntä tilivelvollisena, milloin hän käy lenkillä. Enkä edes siis asiasta mitenkään tentannut, vaan hän aloitteellisesti jakoi kuvan kävelylenkiltään. Silti tuo mielestäni hyvin selvästi kertoo siitä, että minkäänlaista mielenkiintoa yhteislenkille ei ollut, vaikka omien sanojensa mukaan "ex tempore" lenkille lähtikin. Onhan tässä meillä n. 20km välimatkaa, mutta siltikin. Oli kuin veistä oltaisiin käännetty haavassa, vaikka tuokaan ei (todennäköisesti) tarkoituksellista ollut.

Minusta tuo vaikuttaa vähän siltä, että siinä ei taas ihan se kuuluisa kommunkaatio pelaa ja tavallaan vielä pitemmälle, jotenkin ajatuksenjuoksunne ei oikein tunnu kohtaavan. Ei kai se nyt toisaalta ujouskaan selitä suoranaisesti logiikanvastaista käyttäytymistä, jota hänen puoleltaan ainakin sinun mielestäsi esiintyy (?). Että jäät ilmeisesti arvailemaan, että mistä syystä tekemäsi aloitteet ja ehdotukset yhteisestä tekemisestä eivät ota tuulta purjeeseen.

Tuolla pelillä se taitaa mennä siihen, että hän saa kokolailla määrätä, kuinka koko touhu menee ja sen ei tarvitse olla tietysti ok sinulle, jos se ottaa päähän. Itselläkin oli aikoinaan lyhkäinen juttu, jossa vastapuoli oli kyllä todella kykenemätön mihinkään kompromisseihin, kun suunniteltiin, että koska nähtäisiin, missä nähtäisiin. Hän ei ensinnäkään kyennyt oikein edes suunnittelemaan mitään ja itselle kalenterin suunnittelu ja tasapuolisuus on aina ollut pirun tärkeä. Haluan tietää tapahtuuko lähiviikonloppuina mitään vai eikö tapahdu ja ekstemporee ihminen en oikein ole.

Otin siinä sitten kyllä melko pian puheeksi, että ei tämä nyt ihan sinun tavallasi ja tahdillasi voi kokoajan mennä, mutta hän oli ainakin rehellinen, kun muistan hänen sanoneen, että minun kanssani se on vähän joko my way or highway. Highway koittikin sitten jo parin kuukauden seurustelun jälkeen ja vaikka sillä hetkellä söi miestä, niin olen kyllä sittemmin miettinyt, että ei siinä ollut kyllä minkäänlaisia rakennuspalikoita yhteiselolle.

Että tuossa teillä näen vähän samaa. Tuskin hän yhtäkkiä, kuin jostain taikaiskusta, alkaa ottamaan fiiliksiäsi huomioon, vaan joudut käymään asioista kehityskeskustelua ja ei se kai ole vielä hänen yksityisyytensä loukkaamista, jos kerrot, että mitä tuntemuksia hänen mikäkin toimintansa tai toimimattomuutensa sinussa herättää.

Voi siinä sitten käydä niinkin, että jos hän on ihmisenä kykenemätön ottamaan toisen tarpeita ja tunteita huomioon ja ei pysty kompromisseihin omasta luonteesta tai jostain muusta johtuen, niin saat saman, kuin minä aikanaan. Ilmoituksen, että minun tavalla tässä mennään tai sitten ei mennä ja siitä on sitten valittava.
 
Viimeksi muokattu:

mayra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Tai sitten sanotte mulle, että nyt lopetat tuon saatanan hätäilyn, ja annat tytölle oman rauhan, koska se sitä tarvitsee.

Kyllä, niin me sanotaan :).

Ihan selkeästihän hän on kiinnostunut sinusta. Hän saattaa olla introvertti, joka tarvitsee kovastikin omaa aikaa palautuakseen. Sitä voi olla vaikea ymmärtää, jos itse latautuu enemmän ihmisten seurassa. Introvertistä voi kuitenkin saada hyvän kumppanin, kunhan hyväksyy, että introvertin täytyy saada välillä olla omissa oloissaan.

Esim. itse käyn mielelläni välillä yksin lenkillä, vaikka tiedän, että lenkkiseuraa olisi whatsapp-viestin päässä tarjolla.

Kokeile antaa kaikessa rauhassa vaikkapa muutama kuukausi ihan reippaastikin enemmän hengitystilaa ja katso, mitä tapahtuu.
Ihan lupauksia herättävältä aihioltahan teidän juttunne tekstisi perusteella vaikuttaa.

Jos tuntuu vielä senkin jälkeen, että ei tule mitään, eivätkä omat tarpeesi tule kohdatuksi, niin on ihan OK tähyillä muuhunkin suuntaan.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Kyllä, niin me sanotaan :).

Ihan selkeästihän hän on kiinnostunut sinusta. Hän saattaa olla introvertti, joka tarvitsee kovastikin omaa aikaa palautuakseen. Sitä voi olla vaikea ymmärtää, jos itse latautuu enemmän ihmisten seurassa. Introvertistä voi kuitenkin saada hyvän kumppanin, kunhan hyväksyy, että introvertin täytyy saada välillä olla omissa oloissaan.

Esim. itse käyn mielelläni välillä yksin lenkillä, vaikka tiedän, että lenkkiseuraa olisi whatsapp-viestin päässä tarjolla.

Kokeile antaa kaikessa rauhassa vaikkapa muutama kuukausi ihan reippaastikin enemmän hengitystilaa ja katso, mitä tapahtuu.
Ihan lupauksia herättävältä aihioltahan teidän juttunne tekstisi perusteella vaikuttaa.

Jos tuntuu vielä senkin jälkeen, että ei tule mitään, eivätkä omat tarpeesi tule kohdatuksi, niin on ihan OK tähyillä muuhunkin suuntaan.

Ilmaisu "muutama kuukausi" voi tuntua pitkältä ajalta. Sata päivää on paljon lyhyempi setti.
 

Janippa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, San Jose Sharks
Tai sitten sanotte mulle, että nyt lopetat tuon saatanan hätäilyn, ja annat tytölle oman rauhan, koska se sitä tarvitsee. Vai voiko noin ujoa tyttöä ollakaan? Ollaan tosiaan kuitenkin jo tunnettu aika pitkän aikaa, vaikka tämä parin kuukauden tekstailu/tapailujakso onkin ollut intensiivisempää, ja silti välillä tuntuu, kuin olisin joku ventovieras, jonka kanssa ei edes kävelylle halua lähteä, mutta silti voidaan tekstailla 12 tunnin ajan niitä näitä. Jotenkin tuosta huokuu ehkä pienen ujouden lisäksi niin selvästi se, että siellä nyt pallotellaan edes takaisin sillä ajatuksella, että onko sitä kiinnostusta riittävästi vai ei. Kai.
Suositteletkin tässä itse ihan hyvää neuvoa itsellesi. Eli lopeta hätäily, nauti nyt mitä se kestää kun voit tehdä mitä itse haluat ja sen lisäksi saat vielä huomiota tältä naiselta. Itse samanlaisen tilanteen käyneeni maltoin odottaa ja olla hätäilemättä. Ensimmäinen puolisen vuotta meni kyllä oikein rauhallisesti, kerran viikkoon aina ehdittiin nähdä, touhuttiin niitä ja näitä ja loppuaika laiteltiin viestejä. Ainakin itselle sopii myös hyvin tuollainen järjestely, kun on aikaa silloin myös omille kavereille ja harrastuksille. Kyllä sieltä sit jossain vaiheessa alkoi kuulua naisesta kavereiden kautta viestiä, että tämä ihmettelee miksei me vielä seurustella. Eikä tuosta sit kovin kauaa mennytkään kun tehtiin siitä "virallista" minkä muut olivat nähneet jo pidemmän aikaa. Tällä hetkellä oltu se viitisen vuotta parisuhteessa kyseisen naisen kanssa.

Tunteet on toki välillä vittumaisia jos tuntuu että toinen jarruttaa, mutta long story short, nauti siitä mitä on tällä hetkellä. Saat parisuhteen hyviä puolia ilman sen isompaa velvollisuutta viettää aikaa kyseisen naisen kanssa. Jos se sinun kanssa jaksaa viestejä laittaa 12 tuntia päivässä, niin kyllä siinä jonkinlaiset tunteet on myös toiselta puolelta, ollaan hiljaa niin tulee kalaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olenkin kirjoittanut tästä samasta asiasta jo muutaman viestin tuonne Kierrätyskeskuksen puolelle mutta kirjoitetaan nyt tännekin vielä. Tästä asiasta kuitenkin kirjoitan mielelläni sillä tuntuu tuottavan minulle jo nyt paljon iloa ja mielihyvää vaikkei ole vasta kuin kai? minun ihastumiseni tapahtunut.

Olen siis ihan täysillä ihastunut erääseen työpaikkamme vähän minua vanhempaan naiseen. Minulle tuolla iällä ei ole oikein merkitystä jos muut asiat vaikuttavat olevan kunnossa, niin kuin tällä naisella todellakin on.

En oikein edes tiedä kuinka ihastuminen sai alkunsa. Nauratin häntä ensin ihan työkaverina, sitten näin suoraan hänen ihanan pyllynsä (toki työvaatteet yllä mutta kuitenkin näky oli upea!), sitten katselin häntä pari kertaa muutenkin kun eka näky oli niin lumoava ja katselin hänen käyttäytymistään töissä ja pum! jossain vaiheessa olinkin sitten jo ihan retkussa tähän naiseen.

Ihanalta naiselta kerrassaan vaikuttaa. Ja luulen että hän on havainnutkin jo minun kiinnostukseni häntä kohtaan. Hermoilen aina hänen seurassaan. Sellaista outoa säpsähtelyä hänet nähdessäni ja pelästymistä. Tuosta pitäisi nyt eroon päästä mutta kuinka? Toisaalta tämä on varmaan vaikuttanut siihen että nainen on huomannut varmaan kiinnostukseni häntä kohtaan.

Ensin olin että ei helvetti. Minulla on liikaa pelissä työpaikalla että johonkin työpaikkaromanssiin edes lähtisin. Mutta kun vaikea sanoa kieltävästikään tunteilleen kun tuo nainen nyt on ihana minun silmissäni ainakin. Ja joskus on näyttänyt siltä että asiat voisivat tapahtua kuin itsessäänkin. Hieman kohtalon johdattelua, toinen asia johtaa toiseen ja pian sitä jo mennään...

Uskon siihen että äänen sävystä voi paljon tulkita. Ja nyt kun olen pari kertaa tälle naiselle huomenetkin toivottanut niin on ihan selkeästi kyllä voinut lukea rivien välistä että hän on huomannut hermostumiseni, vilkuiluni ja mahdollisen ihastumisenikin. Mutta nainen on silti ollut ystävällinen minua kohtaan ja sellainen empaattinen, ymmärtäväinen. Ja toisaalta on yrittänyt viestittää sitäkin varmaan että ei häntä pelätä tarvitse. Näin ainakin oletan ja toivon.

Tänään sitten olin taas nopeasti hänen kanssaan tekemisissä. Mutta nyt hän oli aika viileän oloinen. Toisaalta tähän voi vaikuttaa sekin että oltiin siis töissä ja paikalla oli muitakin. Ehkä hänkään ei aina uskalla töissä näyttää todellisia tunteitaan?

Tiedostan sen että olemme työpaikalla ja työkavereita. Ystävällisyys voi johtua pelkästä työkaveruudestakin. Minä itse olen vain ihan lääpälläni tähän naiseen. Ja seuraava askel varmaan on vilkuilla häntä lisää rohkeasti ja jossain välissä virittää rohkeasti keskustelua hänen kanssaan. Ja tulkita lisää, näyttääkö nainen jälleen vihreää valoa ja on ystävällinen vain lähinnä?

Mutta olen pitkään ollut ilman naisseikkailuita. Olen myös pitkään ollut mielenterveyskuntoutuja ja en silloin pitänyt itseäni kovin houkuttelevana. Nyt tuonkin naisen käyttäytyminen on herättänyt minut taas eloon. Tämä nainen ei tunnu naureskelevan minulle, ei juoruavan minusta eikä kyllä myöskään ainakaan täysin tyrmäävän käyttäytymistäni. Nämä ovat isoja juttuja! En ajatellut mitään sairaannollista pakko-oiretta tästä jutusta tehdä vaan jos ei natsaa niin vedessä on onneksi naisia.

Mutta tietenkin haluaisin tätä naista ja tämän naisen. Ihan valloittavan kaunis ja ihana pakkaus. Minulla on monesti orastavia seisokkejakin kun mietin tätä naista. Jopa töissä. Ja tästä ihastumisen tunteesta ajattelin nyt joka tapauksessa nauttia.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olenkin kirjoittanut tästä samasta asiasta jo muutaman viestin tuonne Kierrätyskeskuksen puolelle mutta kirjoitetaan nyt tännekin vielä. Tästä asiasta kuitenkin kirjoitan mielelläni sillä tuntuu tuottavan minulle jo nyt paljon iloa ja mielihyvää vaikkei ole vasta kuin kai? minun ihastumiseni tapahtunut.

Olen siis ihan täysillä ihastunut erääseen työpaikkamme vähän minua vanhempaan naiseen. Minulle tuolla iällä ei ole oikein merkitystä jos muut asiat vaikuttavat olevan kunnossa, niin kuin tällä naisella todellakin on.

En oikein edes tiedä kuinka ihastuminen sai alkunsa. Nauratin häntä ensin ihan työkaverina, sitten näin suoraan hänen ihanan pyllynsä (toki työvaatteet yllä mutta kuitenkin näky oli upea!), sitten katselin häntä pari kertaa muutenkin kun eka näky oli niin lumoava ja katselin hänen käyttäytymistään töissä ja pum! jossain vaiheessa olinkin sitten jo ihan retkussa tähän naiseen.

Ihanalta naiselta kerrassaan vaikuttaa. Ja luulen että hän on havainnutkin jo minun kiinnostukseni häntä kohtaan. Hermoilen aina hänen seurassaan. Sellaista outoa säpsähtelyä hänet nähdessäni ja pelästymistä. Tuosta pitäisi nyt eroon päästä mutta kuinka? Toisaalta tämä on varmaan vaikuttanut siihen että nainen on huomannut varmaan kiinnostukseni häntä kohtaan.

Ensin olin että ei helvetti. Minulla on liikaa pelissä työpaikalla että johonkin työpaikkaromanssiin edes lähtisin. Mutta kun vaikea sanoa kieltävästikään tunteilleen kun tuo nainen nyt on ihana minun silmissäni ainakin. Ja joskus on näyttänyt siltä että asiat voisivat tapahtua kuin itsessäänkin. Hieman kohtalon johdattelua, toinen asia johtaa toiseen ja pian sitä jo mennään...

Uskon siihen että äänen sävystä voi paljon tulkita. Ja nyt kun olen pari kertaa tälle naiselle huomenetkin toivottanut niin on ihan selkeästi kyllä voinut lukea rivien välistä että hän on huomannut hermostumiseni, vilkuiluni ja mahdollisen ihastumisenikin. Mutta nainen on silti ollut ystävällinen minua kohtaan ja sellainen empaattinen, ymmärtäväinen. Ja toisaalta on yrittänyt viestittää sitäkin varmaan että ei häntä pelätä tarvitse. Näin ainakin oletan ja toivon.

Tänään sitten olin taas nopeasti hänen kanssaan tekemisissä. Mutta nyt hän oli aika viileän oloinen. Toisaalta tähän voi vaikuttaa sekin että oltiin siis töissä ja paikalla oli muitakin. Ehkä hänkään ei aina uskalla töissä näyttää todellisia tunteitaan?

Tiedostan sen että olemme työpaikalla ja työkavereita. Ystävällisyys voi johtua pelkästä työkaveruudestakin. Minä itse olen vain ihan lääpälläni tähän naiseen. Ja seuraava askel varmaan on vilkuilla häntä lisää rohkeasti ja jossain välissä virittää rohkeasti keskustelua hänen kanssaan. Ja tulkita lisää, näyttääkö nainen jälleen vihreää valoa ja on ystävällinen vain lähinnä?

Mutta olen pitkään ollut ilman naisseikkailuita. Olen myös pitkään ollut mielenterveyskuntoutuja ja en silloin pitänyt itseäni kovin houkuttelevana. Nyt tuonkin naisen käyttäytyminen on herättänyt minut taas eloon. Tämä nainen ei tunnu naureskelevan minulle, ei juoruavan minusta eikä kyllä myöskään ainakaan täysin tyrmäävän käyttäytymistäni. Nämä ovat isoja juttuja! En ajatellut mitään sairaannollista pakko-oiretta tästä jutusta tehdä vaan jos ei natsaa niin vedessä on onneksi naisia.

Mutta tietenkin haluaisin tätä naista ja tämän naisen. Ihan valloittavan kaunis ja ihana pakkaus. Minulla on monesti orastavia seisokkejakin kun mietin tätä naista. Jopa töissä. Ja tästä ihastumisen tunteesta ajattelin nyt joka tapauksessa nauttia.
Tämä nyt on vain oma mielipiteeni, mutta suosittelisin kysymään häneltä joskus haluaisiko hän lähteä töiden ulkopuolella kahville tai drinkille.

Kannattaa valmistautua kielteiseen vastaukseen, mutta älä tietenkään näytä sitä hänelle. Jos häneltä tulee negatiivinen vastaus, niin joudut tukahduttamaan tunteesi ja olemaan työpaikalla niin ettei ilmapiiri tulehdu.

Mitä pidempään odotat sitä vaikeammaksi tämä tulee sinulle. Ellet toki oikeasti nauti tuosta ihastumisen tunteesta ilman mahdollista vastakaikua...
 

kyyninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, Englanti, paikalliset huumoriseurat
Itse täytin tuossa vähän aikaa sitten 30 vuotta ja sain täten "velhon" statuksen. "Velhohan" on tällainen hieno ilmaisu 30 vuotta tai vanhemmasta miespuolisesta henkilöstä, jolla on poikuus tallella.

Vaikka toki tuossa teini-iässä asiasta mölisin, että en tule koskaan seksiä harrastamaan, niin jotenkin sitä ei kuitenkaan täysin 100% uskonut. Mutta "velhous" on todella helppo saavuttaa.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kyllähän se on @vilperi vähän niinku @Tadu tuolla ylempänä vinkkaa, eli pyydä tyyliin kahville. Taikka vieläkin hienovaraisemmin hoidat homman eli kysyt vaikkapa, että mitä meinaat tehdä tänään töiden jälkeen? Ja tämä on ehkäpä kelpo kysymys kun olette samassa vuorossa, ja samalla selvität mahdollisesti hänen siviilistatustansakin, sillä siitä et ole maininnut oletko tietoinen hänen vapauksistansa sillä saralla.
Tuli vaan mieleen kysymys tuo, koska itselleni sellaisen aikanaan työkaveri esitti. Sanoin silloin lähteväni terassille ja hän jatkoi että voisiko liittyä seuraan. No 5 vuotta tuosta sitten seuraa irtosi.

Eli jos tämä ihastus vaikkapa onkin töiden jälkeen lähdössä hakemaan kaksosiaan tarhasta, jonka jälkeen miehensä vie ne HPK.n f-junnujen kiekkoreeneihin illasta kaksosten ensin läksyt tehtyään, saat samontein jäitä munilles hillitsemään seisokkejas.
Jos vastaus onkin avoimempi, niin saatat sitten päätyä vaikkapa mäkkäriin hänen kanssaan, jossa saat käydä kokiksenjäät housuihisi kaatamassa.

Koita selvittää homma liikaa veitikkaa vaivaamatta, ettei se tule työmaalla hämmennystä aiheuttamaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllähän se on @vilperi vähän niinku @Tadu tuolla ylempänä vinkkaa, eli pyydä tyyliin kahville. Taikka vieläkin hienovaraisemmin hoidat homman eli kysyt vaikkapa, että mitä meinaat tehdä tänään töiden jälkeen? Ja tämä on ehkäpä kelpo kysymys kun olette samassa vuorossa, ja samalla selvität mahdollisesti hänen siviilistatustansakin, sillä siitä et ole maininnut oletko tietoinen hänen vapauksistansa sillä saralla.
Tuli vaan mieleen kysymys tuo, koska itselleni sellaisen aikanaan työkaveri esitti. Sanoin silloin lähteväni terassille ja hän jatkoi että voisiko liittyä seuraan. No 5 vuotta tuosta sitten seuraa irtosi.

No tuo on valitettavasti totta etten puhunut mitään kyseisen naisen siviilistatuksesta. Se johtuu kyllä siitä etten tiedä sitä kuten en tiedä vielä tämän naisen nimeäkään. Nimen avullahan voisi sos.mediassa koittaa vähän katsella hänestä tietoja (ja kuvia?).

Nämä tietämättömyydet johtuvat siitäkin että varsinkin nyt korona-aikaan työpaikallamme on eri osastot rajattu erilleen toisistaan. Eli keittiön väki on oma yksikkönsä ja on hyvin vähän tekemisissä muiden kuin talon asukkalden kanssa. Tämä nainen on nyt onneksi eri osastolla ettei tarvitse ihan koko aikaa hänen kanssaan aikaa viettää. Vilauksia hänestä näen silloin tällöin ja pääsen mahdollisesti hänelle jotain puhumaan samalla.

Toisaalta voisi olla vain ilo päästä olemaan koko työvuoro hänen kanssaan samoissa tiloissa, toisaalta taas ei niin ilo sillä minulla on vaikeuksia tuon hermoilun ja seisokkien kanssa. Ja kun varovaisesti tässä pitäisi edetä kun en tosiaan vielä edes tämän naisen siviilistatusta tiedä.

Minun tuurillanihan tämä nainen on varattu. Mutta se selviäisi tosiaan kyselemällä. No, onneksi olen jo kyllä nauttinut tästäkin ajasta kun olen edes ihastunut ollut noin ihanaan naiseen ja olen saanut edes häntä vähän katsella ja alussa jopa ilman sen ihmeempiä tunteita niin naurattaa. Mutta totta kai enemmän haluaisin mutta eihän se vain minusta ja minun haluistani ole kiinni.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
@vilperi Minäkin rohkaisen sinua kysymään naista kahville. Osaat varmasti tehdä sen niin kauniisti ja fiksusti, että vaikka hän olisikin varattu tai muutoin kieltäytyisi, molemmat selviäisitte kuivin jaloin. Kun minua on kohteliaasti lähestytty, en ole kokenut sitä kiusalliseksi vaan se on ilahduttanut, vaikka olenkin ollut varattu ja siksi kieltäytynyt. Vonkaajat ja wannabefrederikit on eri asia, mutta sellaista kuvaa en sinusta mitenkään saa. :)

Ehkä taustalla vaikuttaa se, että aikoinaan ehdin ihailla kaukaa uutta työkaveria ruhtinaalliset puolitoista viikkoa. Olen hirmu ujo, mutta hänen kohdallaan tuli käsittämätön fiilis, että tämä kortti kannattaa katsoa. En tiennyt hänestä nimeä, en siviilisäätyä, en käytännössä yhtään mitään, kun kävelin hänen luokseen ja pyysin kahville. Hän lähti. Siitä on 16 vuotta, ja sama mies sekä jälkikasvumme heräilevät tuolla juuri.

En vieläkään käsitä, mistä sain silloin rohkeuden ja miksi hän rakastui harmaahiireen, joka silloin olin, mutta onneksi uskalsin kysyä. Rohkeasti vain, ja jollei tärppää, niin eteenpäin! :)
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@vilperi se on tietenkin totta, että jossain vaiheessa on syytä tehdä herrasmiesmäinen aloite, mikäli haluat päästä asiassa eteenpäin. Ja sekin on totta, että mitä pikemmin niin sen parempi. Mutta mutta. Sinun elämänmakuisia tekstejä paljon lukeneena sanoisin, että nautiskele vielä hetki yllättävistä seisokeista ja endorfiinin tunteesta aivoista vatsanpohjaan. Jäbä kun on yleensä stressannut aivan kaikesta, niin nautiskele nyt vaikka läpi marraskuun tästä huumasta, joka selvästi vie ajatuksesi pois niistä arkipäivän stressinaiheuttajista. Pakit kun ehdit saamaan myöhemminkin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
@vilperi Minäkin rohkaisen sinua kysymään naista kahville. Osaat varmasti tehdä sen niin kauniisti ja fiksusti, että vaikka hän olisikin varattu tai muutoin kieltäytyisi, molemmat selviäisitte kuivin jaloin. Kun minua on kohteliaasti lähestytty, en ole kokenut sitä kiusalliseksi vaan se on ilahduttanut, vaikka olenkin ollut varattu ja siksi kieltäytynyt. Vonkaajat ja wannabefrederikit on eri asia, mutta sellaista kuvaa en sinusta mitenkään saa. :)

Ehkä taustalla vaikuttaa se, että aikoinaan ehdin ihailla kaukaa uutta työkaveria ruhtinaalliset puolitoista viikkoa. Olen hirmu ujo, mutta hänen kohdallaan tuli käsittämätön fiilis, että tämä kortti kannattaa katsoa. En tiennyt hänestä nimeä, en siviilisäätyä, en käytännössä yhtään mitään, kun kävelin hänen luokseen ja pyysin kahville. Hän lähti. Siitä on 16 vuotta, ja sama mies sekä jälkikasvumme heräilevät tuolla juuri.

En vieläkään käsitä, mistä sain silloin rohkeuden ja miksi hän rakastui harmaahiireen, joka silloin olin, mutta onneksi uskalsin kysyä. Rohkeasti vain, ja jollei tärppää, niin eteenpäin! :)
Ihana viesti. Pakko silti tunnustaa että kävi hiukan naurattamaan kun @vilperi puhui tuossa yllä seisokeista ja eiköhän tän sun viestis nopein tykkääjä ollut... @Veijari
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
aleksander stubb
Nyt tulee vähemmän jännä naisasia kysymyksen muodossa. Nimittäin, olen jo hyvissä ajoin alkanut miettimään joululahjaa naiselle joka on minulle kovin rakas, nimittäin omalle vaimolleni.

Taustatiedoksi sellaista että emme ole mikään kuherruskuukautta elelevä tuore pari vaan meillä on taustallamme pitkä yhteinen taival. Lahja olisi kiva ostaa tarpeeseen ja vaimoni tarvitsee suunnilleen samaa mitä nyt keski-ikäinen suomalainen nainen tarvitsee eli ei mitään. Ei ole myöskään mitään pidempiaikaista haavetta "tuollainen tavara olisi kiva saada" vaan jos joku arjessa välttämätön tavara tarvitaan niin me ostamme sellainen. Vaatettahan tietysti tarvitaan ja voisin varmastikin ostaa esim yöpuvun mutta taisin ostaa sellaisen jo viime jouluksi. Lahjan ostaminen ei ole hirveän helppoa.

Mulla on lievänä ideana lahjakortti, esim 200€ arvoinen. Olisiko huono? Olen aina inhonnut lahjakorttien ideaa esim siksi että eikös ole selkeämpää antaa vastaava summa rahana jolloin sen voi käyttää muuallakin kuin vain jossakin tietyssä kaupassa. Mutta rahan antaminen lahjana vaimolle on ideana kelvoton. Ja jos annan sen lahjakortin niin sen pitäisi olla johonkin koruliikkeeseen, Marimekolle tai vastaavaan, minusta joku "Prisma" on liian arkipäiväinen vaikka varmaan sieltä saa suunnilleen samat tavarat kuin koru- tai astiakaupastakin. Kommentit ovat tervetulleita, samoin otan ilolla vastaan kaikki hyvät ideat.

Loppuun se että itselle joululahjan ostaminen olisi tosi helppoa. Tex Willereitä ja muuta vastaavaa miehille mieluisaa luettavaa löytyy kaupoista yllättävänkin paljon. Onhan naisillekin omat "reginansa" mutta suhteessa niiden laatu ei ole samalla tasolla kuin texwillereiden.
 

Veijari

Jäsen
Nyt tulee vähemmän jännä naisasia kysymyksen muodossa. Nimittäin, olen jo hyvissä ajoin alkanut miettimään joululahjaa naiselle joka on minulle kovin rakas, nimittäin omalle vaimolleni.

Taustatiedoksi sellaista että emme ole mikään kuherruskuukautta elelevä tuore pari vaan meillä on taustallamme pitkä yhteinen taival. Lahja olisi kiva ostaa tarpeeseen ja vaimoni tarvitsee suunnilleen samaa mitä nyt keski-ikäinen suomalainen nainen tarvitsee eli ei mitään.
Miten olisi jos ostaisit hänelle ”omaa aikaa” vaikka rentouttavan vartalohieronnan, kasvo- ja/tai jalkahoidon muodossa johonkin kylpylään? Oma vaimo ainakin arvostaisi tällaista enemmän kuin jotain materiaa.
Edit. Hera ehti ensin.
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
aleksander stubb
@Beltran heitän nyt ihan ilmaan tietämättä sen enempää, että aika moni keski-ikäinen nainen nauttii hieronnasta, kun paikkoja jo vähän kolottaa. Joku hierontalahjakortti?
Miten olisi jos ostaisit hänelle ”omaa aikaa” vaikka rentouttavan vartalohieronnan, kasvo- ja/tai jalkahoidon muodossa johonkin kylpylään? Oma vaimo ainakin arvostaisi tällaista enemmän kuin jotain materiaa.
Edit. Hera ehti ensin.
Kiitos ideasta, otan vahvaan harkintaan. Myös minun vaimoni tykkäisi varmasti hieronta- tms lahjakortista.

Miksi itse en edes ajatellut tällaista: syy on siinä että en ole ikinä käynyt minkäänlaisessa hieronnassa, en ole kokenut tarpeelliseksi. Olen perusterve ja harrastan liikuntaa. Tiedän että ei ole hyvä perustelu jättää hieronnat väliin mutta se on syy.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kiitos ideasta, otan vahvaan harkintaan. Myös minun vaimoni tykkäisi varmasti hieronta- tms lahjakortista.

Miksi itse en edes ajatellut tällaista: syy on siinä että en ole ikinä käynyt minkäänlaisessa hieronnassa, en ole kokenut tarpeelliseksi. Olen perusterve ja harrastan liikuntaa. Tiedän että ei ole hyvä perustelu jättää hieronnat väliin mutta se on syy.

Hyvään alusvaateliikkeeseen lahjakortti on aina hyvä valinta.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Beltran Kyllä joku koru aina toimii, eikä se ostaminenkaan niin vaikeaa ole, kun otat referenssit haltuun. Eli otat salaa kuvan muutamasta hänen eniten käyttämästään korusta ja menet hyvän valikoiman omaavaan kultasepänliikkeeseen ja sanot, että olet pihalla kuin lumiukko, mutta tällaisista hän on yleensä pitänyt. Kylkeen joku tuoksu, jota itsekin mielelläsi nuuhkit hämyisinä hetkinä.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
@vilperi oma mielipide on kyllä että älä lähde sinne. Työpaikkaromanssit/seurustelut on pääsääntöisesti tuomittu tuhoon ja sen jälkeen palaaminen "vanhaan" on erittäin vaikeaa, yleensä jompikumpi lähtee siinä vaiheessa kun hommat laitetaan mappi ö:hön. Kunhan tämä korona-aika on ohi ja rupeaa firman viihdepuoli taas pyörimään, niin jos mahdollisuus on, niin ei muuta kun minkille tukkapöllyä, mutta seurusteluhaaveet laittaisin vintille.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
@Beltran Naiselta ääni hieronnalle, kasvo- tai jalkahoidolle sekä alusvaatelahjakortille. Laadukkaat alusvaatteet maksavat hunajaa, mutta 200 euron lahjakortti antaisi mahdollisuuden valita kerrankin sitä kauneinta, hinnasta viis.

Kultasepänliikkeeseen jos päädyt, jättäisin valinnanvapauden lahjan saajalle.

Tuoksua ei kannata ostaa, jollei hänellä ole vakiotuoksua, jota käyttää. Parfyymin valinta summissa on kiusallinen riski, koska pullossa hurmaava tuoksu voi muuttua iholla karmaisevaksi. Mikäli vakiotuoksu on, muista tsekata versioista Eau de Parfum, ei Eau de Toilette. Edellinen on kalliimpi, mutta kestää iholla pidempään ja on ylellinen. :)
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä lahja naiselle aina, on lahja kauneushoitolaan. Sovit kosmetologin kanssa, että hän lyö lahjakortille vain summan ja aikaa varatessa lahjansaaja saa itse valita, mitä haluaa. Tämä ei ikinä mene pieleen. Vaikka nikottelisikin alussa, että mitäs menit tällaiseen rahaa tuhlaamaan, kun on ”turhaa”, en tiedä yhtään naista, joka ei olisi nauttinut hoidosta ja ollut ärtyisä hoidon jälkeen. Päinvastoin. Harva ihminen oikeasti tarvitsee enää nykyaikana mitään tavaraa, mutta moni ostaa paljon kaikkea ihan vain omaksi ilokseen. Eikä se ilo sitten kovin kauan kestä, koska sille ei oikeasti ollut tarvetta. Me hukumme turhaan rojuun ja maailma siinä sivussa. Harvaa kuitenkaan harmittaa jälkikäteen, että itselle tuli poikkeuksellisen hyvä olo, eikä vastaavaa tunnetta oikein yksin saa aikaan.

Sitä paitsi, ostamalla suomalaista palvelua, tuet työllisyyttä. Win-win-win-win. Apua hyvän hoitolan löytymiseen ja suosituksia kannattaa kysyä vaikka vaimon ystäviltä, näissäkin nimittäin voi mennä pieleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös