Johan nyt on taas ajatuksia ja pohdintoja. Sen verran pitkiä kommentteja vaativia, että melkein jätän kommentoimatta, mutta kommentoin nyt kuitenkin. Saattaa olla osin poukkoilevaa ajatuksenjuoksua, anteeksi jos on vaikea saada selvää.
Vaikea näiden kirjoitusten perusteella on erityisen tylyksi julistaa.
Tilannehan on hänen puolellaan voinut olla näin kärjistettynä vaikka sellainen, että on ollut 3 vuotta onnellisessa parisuhteessa ja kesähäitä pukkaa suunnitelmissa. Sitten työpaikalla joku uusi tyyppi tuijottaa joka paikassa ja hymyilee hermostuneena.
Lopulta se uusi tyyppi poistuu työpaikalta ja laittaa kuukauden päästä vihjailevan viestin ilman, että olisi pyytänyt kasvokkain numeroa.
Näitä kannattaa miettiä sen toisen puolelta myös. Olisiko kuitenkin ihan perus mukava tyyppi joka on ehkä hieman kokenut ahdistavaksi tämän kiinnostuksen?
Ihan hyvä näkökanta. Enpä tullut miettineeksi tällaista vaihtoehtoa, mutta onhan tuokin totta kai täysin mahdollista. Jotenkin olin tuolloin vain niin typerän naiivi, etten tullut edes miettineeksi etukäteen mitään tuollaista.
Se fiilis jota vaille olin jäänyt ennen viestin laittamista jo viikoiksi oli ollut mulle niin kertakaikkisen euforinen, että olin valmis kääntämään jokaisen mahdollisen kiven päästäkseni takaisin siihen tunnetilaan.
Mutta niin, sikäli kuitenkin aivan turha blokkaus hänen puolelta että olin käytännössä lyönyt jo hanskat tiskiin saatuani häneltä niinkin helposti rivien välistä luettavissa olevan vastauksen kuin sain. Toisaalta tuo hänen reagointinsa nopeutti kyllä pitkässä juoksussa omaa ylitsepääsemistä.
Oon mä kyllä jälkikäteen välillä miettinyt, että jos todella olisikin ollut sitten näin, että flirttailin tietämättäni varatulle leidille, niin on mahtanut olla inhottavaa, ehkä jopa ahdistavaa se mun silloinen käytös tämän naisen omasta POV:sta katsoen, jolloin lähtöni lienee ollut lähinnä helpotus.
Kaspo tiivisti asioita aika hyvin tuossa. Breeze, et vieläkään ehkä hyväksy kaikkia tosiasioita. Pohdit, että jos olikin varattu tms. Yhtä hyvin ongelma voi olla se, että et todellakaan tehnyt mitään peliliikkeitä. Onneksi olet kuitenkin oikeaan suuntaan menossa monissa pohdinnoissasi.
Vuosi sitten kertoilit nostaneesi efforttia seuraavalla tasolle ja homma ei silti edennyt. Kerroit mm. että teitte puolin ja toisin pieniä rakkauden tekoja arjen keskellä.
Nyt kerroit, että ensimmäisen normaalin työpaikkakeskustelun ulkopuolelle ulottuvan viestin tai ylipäänsä kontaktin otit viestillä noin kolme viikkoa sen jälkeen, kun työsuhteesi oli päättynyt. Ja tuossakaan viestissä et pyytänyt ihan vaan kahville tai kävelylle tai jotain, minkä myötä olisitte ehkä päätyneet tapaamaan toisenne ja voineet aloittaa jonkinlaista tutustumista toisiinne. Sen sijaan enempi vähempi vihjaillen kerroit hänen olevan
ihanan huomaavainen. En yhtään ihmettele, että blokkasi sut. Jos ja kun oli havainnut sinun häneen olevan ihastunut, mutta et koko työssäoloaikana saanut mitään
Lähtisitkö kanssani kahville -tyyppistä kysymystä aikaiseksi vaan vasta tammikuussa viestin, missä kerroit jotain omituisia kehuja hänestä. Kyllähän normaali ihminen moista lähestymistä pitää vähän omituisena.
@vilperi Ensimmäisistä asiaan liittyvistä viesteistäsi sain sen kuvan, että jollain tapaa tunnet kyseistä naista työpiireissä jo. Sittemmin kerroit, että et edes tiedä naisen nimeä ja jos nyt oikein ymmärrän, niin ette tyyliin edes keskustela normaaleja työasioita tai asioista, mitä työkavereiden kesken työpaikalla jutellaan. Nainen on tällä hetkellä enempi sellainen haaveiden kohde, ja olet vain nähnyt häntä työpaikallasi?
Sooloseksin suhteen voit toki fantasioida vaikka mitä, mutta noin niin kuin ihmissuhdemielessä nyt jäitä hattuun. Ei mitään kahvikutsuja tms. vielä vaan otat ja alat ihan ensin vähän juttelemaan ko. naiselle siellä töissä. Aloitat tervehtimällä, huomenta, päivää tai mikä on sopiva. Jossain kohtaa esittäydyt:
Hei, olen vilperi! Töissä tuolla keittiöllä. (Jos siis nainen ei keittiöllä ole töissä vaan jollain toisella osastolla.) Jne.
Ihan sitten vinkkinä kertoisin myös sen, että ei ehkä kannattaisi kertoa seisokeista ja masturboinneista noin avoimesti. Ainakaan siten, että vielä kerrot harrastavasi moista ko. nainen mielessä. Sinutkin (nimim. vilperi) pystyy yhdistämään palstalla kertomasi perusteella oikean elämän henkilöön, luultavasti myös toisin päin niin, että oikean elämän henkilön pystyy yhdistämään nimimerkkiisi. Jos nyt nainen olisi osaava tiedonhakija verkossa olevista tiedoista, niin ei välttämättä ole osakkeita kohottavia kirjoituksia ihan kaikki nuo yksityiskohdat.