Naisasiat

  • 7 486 648
  • 26 542

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Jos parisuhteessa mies haluaisi anaaliseksiä, mutta nainen ei, niin kuinkahan usein saisi neuvoja, että josko mies voisi käydä esim. maksullisissa panemassa kakkoseen. Lieköhän tästä ketjusta löytyy yhtään sellaista neuvoa. Veikkaan, että ei. Kuitenkin se lienee vieläpä yleisempää juuri noin päin.

Ja eikö tämän voi laajentaa koskemaan kaikkea seksiin liittyvää. Rakas, koska et suostu kimppakivaan, käyn kerran vuodessa naimassa useampaa maksullista yhtäaikaa.
 

444

Jäsen
Tilanne voi myös hyvin olla niin, että nainen kokee syvemmän orgasmin (tai orgasmin ylipäänsä) juuri anaaliseksin kautta, ja kaipaa ja haluaa sitä juuri siksi. Naisen orgasmi on kuitenkin hyvin erilainen asia kuin miehen, jossa toki siinäkin on paljon vivahteita ja ”tasoja”. Naiselle se ei kuitenkaan ole mitenkään itsestään selvää, että seksin aikana ylipäänsä saavuttaa sen orgasmin, mikäli ei laukea tarpeeksi nopeasti tai mies ei osaa ottaa tätä huomioon. En väitä, että tämä olisi tilanne juuri aiheesta keskustelun aloittaneen kohdalla, ja miten voisinkaan. Tarkoitan vain, että näillä tiedoilla meidän on vähän tarpeetonta pilkata tai ivata sitä, jos joku nainen haluaa parisuhteen sisällä seksielämässään jotain sellaista, mikä ei miestä miellytä. Ja sama toki toisin päin. Eivät ne miehen tarpeet ja halut sen vähäpätöisempiä ole, vaikka kiihottuminen ja laukeaminen toki suoraviivaisemmin tapahtuukin.

Keskusteluahan tuossa tilanteessa pitää käydä. Sekä itsensä että kumppaninsa kanssa. Kumppanin kanssa siitä, että miksi tämä kyseinen halu on hänelle niin tärkeä ja onko sitä mahdollista tyydyttää jollain leluilla (tapit, dildot, vihannekset, you name it). Ja itsensä kanssa siitä, että miksi sen asian kokee niin epämieluisana ja että onko siihen mahdollisesti olemassa ratkaisua. Jos esimerkiksi ällöttää ajatus siitä, että dippaa itsensä kirjaimellisesti paskaan, niin perustuuko se ajatus todellisuuteen vai pelkoon. Ja jos todellisuuteen, niin auttaisiko suolen tyhjennys / pesu asiaan. Jos taas pelkoon, niin kokeilemalla selviää, ja siltikin voi puhdistautua ennen sessiota. Mikäli taustalla on jokin muu syy, niin onko siitä mahdollisuutta joustaa, yrittää haastaa itseään kehittymään asian tiimoilta? Aina se ei ole mahdollista, tai ainakaan siihen ei aina ole halua. Tällöin on hyvä miettiä ihan aidosti mielessään, ja keskustella sen kumppanin kanssa, että miten tämä ehdoton kielteisyys hänen intohimoaan kohtaan tulee näkymään yhteiselossa ja seksuaalisessa kanssakäymisessä.

Puhukaa, ihmiset, puhukaa. Keskustelkaa haluistanne ja tarpeistanne rakkaidenne kanssa. Seksi voi aina olla vieläkin parempaa kuin mitä se on tällä hetkellä. Kokeilkaa, ei se ainakaan huonompaan suuntaan siitä mene.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ei kyllä voi ymmärtää, ettei sitä kikkeliä voi sinne hanuriin joskus laittaa. Mulla on ollut naisia, joille tuo on ehdoton ei, mutta on ollut ja on sellaisia naisia, jotka saavat parhaat sävärit juuri siitä, että jormaa laitetaan hanuriin kovaa. Kannattaa käydä omassa päässä läpi näitä epävarmuuksia. Sitähän tämä on. Ei kerta homoksi tee ja kymmenen kerran jälkeen laskuri nollautuu.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Puhukaa, ihmiset, puhukaa. Keskustelkaa haluistanne ja tarpeistanne rakkaidenne kanssa. Seksi voi aina olla vieläkin parempaa kuin mitä se on tällä hetkellä. Kokeilkaa, ei se ainakaan huonompaan suuntaan siitä mene.
Tämä on äärimmäisen tärkeä pointti. Tietenkin kaikille ei ole helppoa puhua seksistä ja omista toiveista. Ja jos ei pysty puhumaan niin ehkä pystyy sitten vaikka kirjoittamaan toiselle kirjeen. Meillä on miehen kanssa tullut aika paljon juteltua seksuaalisista mieltymyksistä ja toiveista "petipuuhiin". Se voi olla jopa esileikin omaista. Tykkään myös puhua fantasioista ja kuvitelmista... Ne kiihottavat minua. Mies ei niinkään tykkää puhua fantasioistaan ja joidenkin tutkimusten mukaan ajatusleikit, fantasiat ja eroottiset kuvitelmat ovat naisille "tärkeämpiä" ja yleisempiä. Tämä kirjoittaminenkin kiihottaa minua lievästi. Siksi varmaan taas tähän aiheeseen tartuin.

Niin... Alunperin meillä tuntui vähän hankalalta löytää yhteistä säveltä. Mies on kiltti ja herttainen. Hänet on "opetettu" pitämään naista kuin kukkaa kämmenellä ja olemaan hänelle hellä. Minä taas pidän vähän kovemmista otteista, raapimisesta, näykkymisestä, piiskaamisesta ja nipistelystä. Höyhenen kevyt herttainen kosketus on minulle lähes hallaa. Ei se ole mikään helppoa rasti kiltille miehelle alkaa "satuttaa" toista vaikka se olisikin toisen pyyntö ja halu. Varsinkin lyöminen (piiskaaminen) on ollut hänelle vaikea paikka. En minä toivo varsinaisesti mitään mistä jäisi jälkiä tai varsinaista väkivaltaa. Pientä piristystä vaan. Olen minäkin saanut vähän taipua miehen haluun ja tahtoon. Ei ne kaikki ole ollut minulle helppoja toteuttaa. Mutta eipä niistä enempää. Omista mieltymyksistä voin tänne kirjoittaa mutta en mieheni. Ne on hänen yksityisasia.
 

BaronFIN

Jäsen
Niin ja kun toista ei kiinnosta eikä haluta, niin toista ei vain kiinnosta ja haluta. Siitä voi puhua ja keskustella, mutta ei se siitä muuksi muutu. Lopulta se koetaan painostamiseksi eikä se puhumalla ja väkisin yrittämällä muuksi muutu.
 
K

Kiekkokatsoja

Naisilla kun voi olla "seksuaalinen lukkotilanne" aikaisemmin koetun huonon pitkäaikaisen suhdetilanteen vuoksi. Joskus mietin, että jos oon ainakin 3-4 ihmistä auttanut tässä tilanteessa eteenpäin, +elämällä heidän kanssa suhteessa, niin kuinka paljonhan tätä onkaan?
Se on jotenkin väärin, että ajaudutaan suhteissa seksuaalisesti moiseen. Pitäisi kommunikoida enemmän, ja olla avoimempia puheessa.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naisilla kun voi olla "seksuaalinen lukkotilanne" aikaisemmin koetun huonon pitkäaikaisen suhdetilanteen vuoksi. Joskus mietin, että jos oon ainakin 3-4 ihmistä auttanut tässä tilanteessa eteenpäin, +elämällä heidän kanssa suhteessa, niin kuinka paljonhan tätä onkaan?
Se on jotenkin väärin, että ajaudutaan suhteissa seksuaalisesti moiseen. Pitäisi kommunikoida enemmän, ja olla avoimempia puheessa.

No mutta. Sinulla kun tuota osaamista löytyy, niin ehkä voisit myös auttaa @Keskiviiva n vaimoa eteenpäin tässä tilanteessa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt olis netissä kiva tsirbu, mutta hitto kun asuu niin lähellä. Se on saattanut nähdä mut jossain.

Töihinkin kun menin niin yks sanoi että moi mäkin oon Malmilta. Siis ööö. Kun en mä täällä selvin päin ole näyttäytynyt. Tietty baarijengi on aina suht skarppina kun niille ei jossain vaiheessa myydä, mutta tuolla ulkona...
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Muutaman vuoden nuorempi nainen, mies löytyy ja ero ilmeisesti suunnitteilla. Yhtälössä kaksi pientä lasta.

Onko jollakulla kokemusta että hakevatko kotiäidit vain juttuseuraa ja sitä itseään? Tuntuisi olevan kova into tavata ja lyhyen tuttavuuden pohjalta kuulemma ihastumassa.

Itse tein selväksi ettei houkuttele sen enempää olla pettävä osapuoli ja tärkeimpänä korostin lapsia. Vähiten houkuttelee olla osana sotkemassa vanhempien välejä vaikka väittääkin ettei rikkinäistä voi enää rikkoa.

Kaverille avauduin tästä ja toi esiin myös että voi allekirjoittaneen nenä kipeytyä jos tuohon leikkiin lähtee. Sen toki tiedostin itsekin.

Kiinnostava tapaus kyseessä ulkoisesti kuin muutenkin. Olen silti nyt tehnyt selväksi että voin whatssapissa jauhaa ja jopa soitella joskus. Muuhun ei nyt järki anna myöten.

Sinällään selkeä tilanne, mutta mutta..

Ja kyllä, hälytyskellot myös hiukan soivat kun tilannetta avannut oikeastaan vain itselleen edullisesti.
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
En oikein näkisi järkeä ryhtyä suhteeseen tuossa kohtaa ellei nyt sitten ole jotenkin varmaksi tiedossa myös miehensä kanta asiaan.

Ei ole kertonut miehelleen mitään kun mitään väärää ei ole kuulemma tapahtunut.

Ja suhteesta nyt ollaan todella kaukana. Enemmänkin kyse on siitä että ottaako edes ensimmäistä steppiä ja rupeaa edes aktiivisemmin pitämään yhteyttä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Ei ole kertonut miehelleen mitään kun mitään väärää ei ole kuulemma tapahtunut.
Ok, siis naisen mielestä mitään väärää ei ole tapahtunut, entäs sinun mielestä? Meikäläinen ei kyllä uskaltaisi edes Whatssapissa jatkaa ennen kuin olisin varma naisen suhteen tilasta.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Noin lähtökohtaisesti olen sitä mieltä, ettei sinkku-osapuolella ole näissä tilanteissa mitään kummempia velvoitteita mihinkään suuntaan, ellei omat moraalit sellaisia aseta. Aikuisia kun ollaan, niin aikuinen kantaa omien tekojensa seuraukset. Kaverisi on kuitenkin oikeassa, - mikäli toiselta puolelta löytyy mustasukkainen mies, saattaa jälkipyykki läikkyä sinunkin tahollesi. Jos kuitenkin jo ennakkoon tuntuu pahalta, ei kannata mihinkään kummallisempaan lähteä.

Jos kuitenkin päätät lähteä leikkiin, niin ehdottomasti kannattaa pitää omat tunteet checkissä - tuossa tilanteessa olevat naiset ovat normaaliakin arvaamattomampia. Ääni kellossa saattaa muuttua nopeastikin.
 

teppana

Jäsen
Samoilla linjoilla kahden edellisen kanssa. Jos henkilökohtaisesti et tunne omantunnontuskia yhteydenpidosta ja tuo tilanne on sinulle ok, niin mikäs sinua estäisi? Varovaisuutta kannattaa noudattaa, koska toisen osapuolen tilanne on mikä on. Et voi olla varma eroaikeista tai edes siitä onko naisen tunteet mieheen edes kylmenneet.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kiitos vastauksista itse kullekin.

@Rontti En ole sanonut tai kirjoittanut mitään sellaista mitä miehensä ei voisi nähdä. Ellei nyt kilahda jos naisensa ulkonäköä ja juttujen tasoa kehuu. Olen kuitenkin alleviivannut etten halua olla pettävä osapuoli ja tosiaan korostin myös tärkeintä asiaa, eli jälkikasvua.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Olen parisuhteessa elävä. Naiseni pitää anaaliseksistä ja minä en. Hän haaveilee toisen miehen kanssa anaaliseksistä. Mutta onko se vieraissa käyntiä jos sen toteuttaa? Mun kanssa ykköseen ja toisen kanssa kakkoseen. Täysin tyydytetty seksipeto.

Oletteko miettineet mitään välimallin ratkaisua eli vaikka laittaisi jotain lelua naisen pyllyyn, jos se ajaisi asian? Tai miksei vaikka sulle strap on päälle ja sitten takaapäin muovinen vehje peppuun ja housukäärme pilluun samaan aikaan? Vai onko se juuri pakko olla ns real deal siellä takapuolessa eikä mikään muu kelpaa? Luulisi, että tähän löytyisi joku kompromissi kuin että nainen menee jonkun toisen luokse hakemaan haluamaansa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
@ZayWest Siis nainenhan on jo jotakuinkin todistetusti pesunkestävä kusipää, joten miksi ihmeessä sellaisen kanssa nyt haluaisi edes viestitellä? Jospa hetkeksi kuvittelee itsensä sen nykyisen miehen saappaisiin?
Ja on myös ihan klassinen tapaus, että naisen mukaan "ero on suunnitteilla" ollut jo monta kuukautta. Siitä ei ole vain nykyiselle puolisolle kerrottu.
Ymmärrän että pillu kiinnostaa ja niin pitääkin, mutta saamieni tietojen mukaan, tuo ei ole edes Jyväskylän ainoa pillu.
 
Ei saatana! Ei ole todellista. Ymmärrän Naisesi syvän tuohtumuksen ja jos et pysty antamaan periksi niin todennäköisest joku siellä kakkospesässä tulee vierailemaan. Olettaisin tuon 2 divarin pelaamisen olevan sen verran suosittua hommaa, että tarjokas löytyy n- 1 sekunnin kuluttua, kun hän asiaa kanditaateilta tiedustelee.
Tämän ei ole tarkoitus lohduttaa ketään, mutta kertoo karusti realiteetit.
Kuten erään työkaverin rouva ilmoitti hänelle. Kotona naidaan klo 16. Olit paikalla tai et.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
@ZayWest Siis nainenhan on jo jotakuinkin todistetusti pesunkestävä kusipää, joten miksi ihmeessä sellaisen kanssa nyt haluaisi edes viestitellä? Jospa hetkeksi kuvittelee itsensä sen nykyisen miehen saappaisiin?
Ja on myös ihan klassinen tapaus, että naisen mukaan "ero on suunnitteilla" ollut jo monta kuukautta. Siitä ei ole vain nykyiselle puolisolle kerrottu.
Ymmärrän että pillu kiinnostaa ja niin pitääkin, mutta saamieni tietojen mukaan, tuo ei ole edes Jyväskylän ainoa pillu.

Sanotaan nyt näin että omalla elämän reissulla on tullut toisinaan saatua ja puhtaasti tuohon tarpeeseen on helpompiakin reittejä.

Tämä tuttavuus lähti liikkeelle enemmänkin juttujen kautta ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita on. Niin juustoiselta kuin kuulostaakin.

Kusipäisyydestä en pysty sanomaan kun en tiedä mitä kaikkea taustalla on. Kova tarve erolle tuntuisi olevan, mutta asia ei kuulemma niin helppoa ole. Tuo voi sitten toki tarkoittaa mitä vain.

Meinaatko siis etten ole pohtinut asemaa miehen kannalta? Väittäisin toimineeni juuri niin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös