...teet hänelle aamupalaa ja yrität olla herättämättä häntä vaikka itse nouset sängystä tuntia ennen häntä. Pieniä tekoja arjen keskellä joita teet rakkaallesi koska rakastat ja välität hänestä.
Pieniä tekoja arjen keskellä joita teet rakkaallesi koska rakastat ja välität hänestä.
No juuri näitä tekoja on ollut nyt jo ilmassa puolin ja toisin, olkoonkin että "vain" työpäivän keskellä, mutta koska kumpikin osoittaa tämänkaltaista välittämistä toista kohtaan jo näin varhaisella asteella ja vieläpä työpaikan stressaavassa ympäristössä, niin onko se nyt lopulta väärin, että vähintään uskon siihen orastavaan mahikseen mikä tässä saattaa kyteä kunhan en nyt ainakaan perseile mitään älytöntä, jollaisesta löytyy myös tosiaan historiaa.
Huomasitko, että Tinke-80 viittasi omassa viestissään tilanteeseen, missä ollaan oltu jo jonkin aikaa parisuhteessa?
Vastaus kysymykseesi. On helvetin väärin. Lue nyt itse näitä viestejäsi. Et ole edes kertaakaan yhdessä tämän naisen kanssa tehnyt mitään työpaikan ulkopuolella. Oletko edes samaan aikaan kahvihuoneessa tai vastaavassa, kahdestaan ollut. Et ainakaan niin, että olisit pyytänyt itse, että hei, mennään kahville.
Siitä huolimatta sinä kirjoittelet ilmeisen tosissasi työpaikalla tehdyistä pienistä arjen teoista, joilla molemmat ovat osoittaneet rakkaalleen rakkautta ja välittämistä. Hei haloo nyt, ihan kuten Tadu totesi.
Naisella ei ole ilmeisesti mitään käryä siitä, että olet hänestä kiinnostunut. Tai voi sillä joku haju asiasta olla, mutta ihan varmasti ei mitään tajua siitä, että olet ihan sekaisin siitä. Siitä huolimatta sinä kehittelet mielessäsi kuvitelmia, että naisen pienet ystävälliset eleet työpaikalla on molemminpuolista rakkauden osoittamista.
Jos tuo nainen saisi tietää edes puoliakaan näistä sinun ajatuksista, mitä tänne olet kirjoitellut, pitäisi hän luultavasti sinua mielenvikaisena sairaan mielikuvituksen omaavana ressukkana, jolla on homma lähtenyt laukalle ja rajusti. Nuo sinun ajatukset alkavat olla jo oikeasti vähän pelottavalla tasolla, jos moisia kuvitelmia ja pilvilinnoja, mitä tänne olet kirjoitellut, ihan oikeasti ajattelet. Ainakin jos mietitään tuota asiaa sen naisen näkökulmasta. Aika paljon on erilaisia kirjoja kirjoitettu ja elokuvia tehty näissä omissa haavemaailmoissaan elävistä miehistä (ja naisista myös), jotka rakkauteen petyttyään tekevät erilaista tuhoa rakkauden kohteelleen tai muulle ympäristölleen. En nyt sano, että sinä moinen olisit tai moista tekisit, mutta ei tuo ajatuksenjuoksu kovin kaukana ole siitä, mitä näissä leffoissa ja kirjoissa hörheilevien hahmojen ajatusmalliksi on kirjoitettu.
Yksi vaihtoehto on toki myös se, että olet trolli ja naureskelet meille muille, kun me täällä yritetään sinulle neuvoja ja vinkkejä antaa, eikä tuota naista tai edes sinua sellaisena mitä nimimerkilläsi tänne itsestäsi olet kertonut, ole oikeasti edes olemassa.
Jos kuitenkin olet olemassa, niin nyt viimeistään olen sitä mieltä, että unohda tuo nainen täysin ja hanki apua itsellesi.