Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 438 438
  • 67 235

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuusi (6) on enintään neljästä (1-4) niin kaukana, että jotain ei enää kohdennu neljään (4). Jotain olisi 5-7. Eli kuka oli moukka!!!!

Otin asiaan uuden tulokulman ja jätin oman hypoteesin sivuun. Tämän tuloksena täytyy todeta, hammasta purren ja pitkin hampain, että olet oikeassa. Sinähän löit lopulta täysin uuden luvun pöytään. Pyydän anteeksi ja myönnän, että syyllistyin itse siihen mistä sinua syytin. Tällä kertaa, vain tällä kertaa, moukka olinkin minä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jännää muuten ettei lehdet ole kirjoittanut finaaleista. En ole kyllä enää aikuisena niitä lukenut. Munckilla kävi munkki. Tähtirintojen villi voitontanssi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joku varmaan arvaakin mitä juuri nyt teen... Lämmitän nimittäin saunaa. Lauantaihan meillä päin tunnetusti saunapäivä. Minulla on uutta löylytuoksuakin, juhannussaunaa. Kohta on löylyt valmiina...
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ensimmäinen sauna uudessa kodissa edessä. Saakohan tuolla kunnon löylyjä. Nopeasti silmäiltynä edellinen asukas jättänyt tupakan tumppeja lauteiden väliin. Hyi. Ei sillä, kyllä itsekin humalassa poltan hieman tupakkaa, mutta että saunassa polttaisin, tai ylipäätään sisällä. Pelkkä ajatus puistattaa.

Mutta eniten kuitenkin mietityttää, että mitä juon saunajuomana, kylmänä Sandels ja Karhu. Vaikea päätös. Kolikon heitoksi menee vielä.

Noniin, nyt on tännekin kirjoitettu. Olen oman roolini siis täyttänyt?
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jatkoajassa, vaiko uudessa kodissa? Vaiko jopa molemmissa?
Onnea uuteen kotiin tavataan sanoa.
Mulla on muuten ehtinyt elämän aikana olla 16 tai 17 eri kotia.
Molemmissa. Kiitokset. On minullakin näitä kerennyt olla jo ensimmäisen 18 vuoden aikana kuusi kappaletta. Otan sinut kiinni vielä ;)
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Koska @vilperi kirjoittaa valtaosan viesteistään tänne, niin laitetaan sitten tänne nämä vilpittömän suuret onnittelut. Kuten jo finaalisarjan alla sanoin, niin mahdollisen tappion tuskaa lievittää se että Lada Laatikainen ja teikäläinen saatte iloita mestaruudesta. Onnea vielä kerran, hyviä mestaruusjuhlia mutta muista pysyä siinä alkoholittomassa kuoharissa!
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Molemmissa. Kiitokset. On minullakin näitä kerennyt olla jo ensimmäisen 18 vuoden aikana kuusi kappaletta. Otan sinut kiinni vielä ;)

Jotkut tykkää muuttaa, minä en. Parisen viikkoa sitten tuli 50 vuotta täyteen ja olen asunut tuona aikana virallisesti neljässä osoitteessa, töiden vuoksi toki jonkin aikaa epävirallisesti parissa muussakin kaupungissa, mutta silloinkin koti on aina ollut Turussa. Muuttaminen on yksi vastenmielisimmistä touhuista, mihin haluaisin ryhtyä, välttäkää sitä!
Ja noihin sun saunajuomaongelmiin; ota kylmä lonkero!
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Olen tässä bussissa matkalla Itikseen hakemaan tytärtä leffasta, mutta pyhä jysäys ja paavin pyllistys! Bussi tyhjän somaleist! Mitä pelii tää on!?
Eikö ne vasta saaneet bilerahaa? Kait ne baarissa on iskemässä naisia tai puistossa rai... Rallattelemassa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Taas tuli joku inttityyppi vetämään hihasta.

En mä vittu niitä kaikkia tunne. Mulkku vielä väitti, että meidän intistä on aikaa 5 vuotta.
Vaikka me päästiin sieltä pois 2013.
 
No kirjoitanpa vähän lisää. Askel kerrallaan. Asioita on paljon mutta ei ainakaan miun (jep, Etelä-Karjalasta olen ja tällä murteella menen vaikka loppuun asti..) ajattelulla heti kaikkea kirjoiteta. Jotkut varmaan luki silloin vuosia sitten miun naisasioista täällä foorumilla, siellä naisasiat-ketjussa. Siinä kävi sitten niin, että kun en pystynyt lopettamaan facebook-viestien lähettelyä tälle naiselle hyvällä, niin loppu siitä tuli sitten pahalla. Ja hän sitä halusikin että lopetan. Mutta en pystynyt kun tuli pakkomielle tuota ihmistä kohtaan. Jatkoin ja jatkoin vaikka oli selvää että siitä ei ole enää mitään hyötyä. Se alkoi vuonna 2009 ja loppui tänä talvena. Niin tuossa poliisin lausunnossa lukee tuo aikajakso, jolloin olen viestejä kirjoitellut. Eli miusta tehtiin ilmoitus häirinnästä ja ahdistelusta facebook-viestien perusteella. Rikollinen mikä rikollinen sitten näköjään. Hänkin ehdotti että hanki ammattiapua ja laittoi viestillä jonkun puhelinnumeron ammattiauttajalle. Tällä tyylilläkö löydän itselleni seuraa ja naisystävän? En usko. Facebookista sen verran että koko ajan se on auki ja tuijotan vain otsikoita etusivulla. En juttele siellä paljonkaan koska tuntuu että en siitä mitään enää hyödy kun ei ole enää lupaa kirjoittaa sille ihmiselle jolle halusin kirjoittaa. Aina kun hän minut siellä laittoi estolistalle, niin tein vain uuden tilin ja sitä kautta viestiä menemään. Ja taas kun tuli esto niin jatkoin samalla hyväksi havaitulla linjalla. Sitä ei pystynyt lopettamaan ja ei halunnut järjellä ajatella että tässä ei ole enää järkeä. Hyöty tasan nolla, niin paljon hän minun viesteistä välitti. Onhan sitä miettinyt että miten voin jaksaa olla itsensä kanssa, kun hän on joutunut tällaisen paatuneen rikollisen viestittelyn kohteeksi ja mikä pahinta niin miten voin koskaan pyytää häneltä anteeksi, nyt kun on ilmoitus tehty että enää en saa viestejä hänelle kirjoittaa? En mitenkään. Mietin sitäkin huonoina hetkinä että se on nyt varmaa, nimittäin se että hänet saa joku muu omakseen. Miten sen kestää tällaisella ajattelulla? Pahinta on tosiaan se että ei tule koskaan tilaisuutta pyytää anteeksi. Se on lopun alkua varmasti, mutta sitäkään ei pysty myöntämään itselleen. Sana lopullinen kuulostaa niin väärältä. Mutta onhan se oikea sana tähän asiaan tietenkin. Ja vielä loppuun, minulla on 37 facebook-kaveria. Säälittävä määrä. Eipä ihmekään että ei tule paljon juteltua kenenkään kanssa. Oikeastaan ei kiinnosta paljonkaan ihmisten kanssa edes viestitellä koska siitä ei synny mitään rakentavaa. Pahempi on kuitenkin livenä, jolloin saan sanottua pari sanaa ja mielessään toivon koko ajan että kyseinen ihminen poistuu tilanteesta. Vituttaa jos niin ei käy, vaan hän jää siihen norkoilemaan turhan takia koska ei siinä mitään isoa keskustelua saada aikaiseksi kuitenkaan.

Helvetin pitkä viesti. Osaan mie kirjoittaa jos vaan haluan. Kirjoitanko kirjan? Se vois olla miun juttu.
 

ace

Jäsen
Auts @Jomppa_Koo , muistan sinun tarinan sieltä vuosien takaa. Mitään tyhjentävää en osaa asiaan sanoa, mutta toivon että saat ajatuksesi ja elämäsi hallintaan. Ulkopuolinen apu voisi myös olla ihan hyvä vaihtoehto, toivottavasti keräät rohkeutesi siihen. Mitään hävettävää siinä ei ole.

Kaikkea hyvää, toivon että saat asiat järjestykseen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onnea vielä kerran, hyviä mestaruusjuhlia mutta muista pysyä siinä alkoholittomassa kuoharissa!

Kiitos! Ja nyt on sadellut tähän ketjuun ja muuallekin onnitteluja yllättäen minulle ja viestejä joissa on sanottu että hienoa että Vilperi pääsi myös juhlimaan mestaruutta. Se saa kyllä tunteelliseksi. Pistää melkein itkemään niin kuin myös HPK:n mestaruus. Ehkä vielä itkenkin ilosta ja onnesta. Jumalauta, HPK on Suomen mestari vuosimallia 2019!

Aah! Kuinka ihanaa! HPK on Suomen mestari! Kuinka loistavaa! Kyllähän tämä nyt hienolta tuntuu. Torilla olin äsken nauttimassa tunnelmasta ja HPK:n joukkueelle taputtelemassa ja huutamassa viiden tunnin verran. Kylmähän siellä vähän oli mutta ei se tuntunut missään eikä tuntunut sekään vaikka seisoin koko tuon viiden tunnin ajan. Aika meni ihan heittämällä. Loistava tunnelma! Ja huomenna bileet jatkuu.

Hieno nousu Kerholta, olivat kuitenkin sarjassa 2-3- voitoin tappiolla mutta voittivat lopulta mestaruuden voitoin 4-3. Ei oikein vielä irtoa edes mitään järkevää sanottavaa. Se on vain tätä hehkuttamista ja fiilistelyä.

Ja alkoholittomassa kuoharissa tosiaan pysyn vain. Ei sitä tarvitse oikein tuota alkoholia, voi tätä juhlia ilman viinaakin.

HPK on uusi Suomen mestari! Hei Suomen mestari! Heja, heja, heja!!! Vamos!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En ole paljoa nukkunut tässä. Aamuviiteen asti kestivät juhlani tänään ja parin tunnin yöunien jälkeen sitä juhliminen taas jatkuu! Normaaleina päivinä murehtisin jo nukkumistani ja nukkumiseni vähyyttä mutta eipähän anneta vähien yöunien musertaa juhlatunnelmaa. Nukutaan sitten kun ei ole liian levoton mieli enää nukkumista varten ja ei oteta siitä sen enempää pulttia. Kyllä nämä asiat järjestyvät!

Eilen tulikin sellainen olotila vähän kuin koko Suomella -95 että kyllä asiat järjestyvät! Kun Kerhokin kykeni noin komeaan saavutukseen niin kyllähän minäkin täältä vielä nousen ja saan raha-asiani sun muut kuntoon.

Mitäköhän juhlanumeroita tässä nyt vaan keksisi? Kultasuihkussa en ole vielä käynyt ja kävisikö sitä ostamassa jopa lisää tuota alkoholitonta kuohariakin? Onko ne Alkot tänään auki? Fiilikseen sopivaa musiikkia ainakin kuuntelen.

Meidän päivä koitti täällä Hämeenlinnan seudulla! Se koitti ja HPK voitti! Voisi joskus listata ihan piruuttain sen pitkän listan milloin sitä on jääkiekon takia joutunut nuolemaan sitä katkeraa kalkkia. Nyt syljen tuon kaiken kakan ulos suustani ja pistän herkkuja suuhuni. Nyt juhlitaan!

Kiekkojumalat olivat kerrankin kannattamani joukkueen puolella. Ja täällä kuntoutuskeskuksessakin kuultiin kyllä eilen sellainen huuto ratkaisumaalin jälkeen ettei niin kovaa huutoa täällä ole ennen kuultukaan. Mutta ihan hyvän ratkaisun mielestäni tein kun annoin muidenkin täällä nähdä pelin ja kyllä ehdin siellä torillakin olemaan.

Ja Hämeen Sanomatkin oli muuttanut nimeään täksi päiväksi. Nyt se kantaa nimeä Hämeen Sankarit. Ja lehdestä löytyy myös iso, aukeaman kokoinen joukkuekuva mestaruusjoukkueesta. On tämä hienoa!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Elisa Viihde tuli uusittua ja pikku lahjana sain HBO:n hetkeksi aikaa ilmaiseksi. Noh, ajattelin sitten ihan vähän kurkata, että minkälainen sarja tämä Game of Thrones mahtaa olla ja jumankekka! tämä nappasi otteeseensa heti alusta alkaen. Hirvittävä urakkahan tätä on kahlata kahdeksan tuotantokautta, mutta eiköhän sen jaksa. :)
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
...
Helvetin pitkä viesti. Osaan mie kirjoittaa jos vaan haluan. Kirjoitanko kirjan? Se vois olla miun juttu.
Mene puhumaan ammattiauttajalle hyvä ihminen, ei tuosta muuten pääse irti. Joskus aikoinaan tullut itsekin jäätyä kiinni ihmisiin (ei nyt sentään noin pitkällisesti tai yhtä paljoa ainakaan niitä ihmisiä häiriköiden vaikka itse rikki olikin) ennen kuin tajusi että sepä ei hyvästä ole ihmiselle lainkaan. Sun on opittava pitämään itsestäsi (tee vaikka jotain minkä ansiosta oot ylpeä itsestäsi yms) ja vasta kun on hyvä olla itsekseen, kannattaa ruveta miettimään parin etsintää. Ja mielellään ensin sitten pitkällinen tutustuminen ennen ihastumista kuin toisinpäin. Mutta prosessi vaatii kyllä (etenkin noin pitkittyneenä) että kuulet tän saman ammattilaisen kertomana ja semmoinen saa ruodittua toki spesifimminkin juttuja. Oppimista ja ihmisenä kasvamista vaatii ja tiettyä itsensä turruttamista tavallaan mutta kyllä se elämä on helpompaa kun saa rakennettua tunnekontrollia.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Elisa Viihde tuli uusittua ja pikku lahjana sain HBO:n hetkeksi aikaa ilmaiseksi. Noh, ajattelin sitten ihan vähän kurkata, että minkälainen sarja tämä Game of Thrones mahtaa olla ja jumankekka! tämä nappasi otteeseensa heti alusta alkaen. Hirvittävä urakkahan tätä on kahlata kahdeksan tuotantokautta, mutta eiköhän sen jaksa. :)
Katsoin seitsemän kautta kuudessa päivässä. Helppo pala.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ihmetteletteks te kans selvin päin olijoita. Ne joutuu olee. Funtsikaa.

Tämä oleminen on ihan kauhiaa. No ei vaan, ainakin täällä juhlatunnelma on ihan huipussaan ilman alkoholiakin. Tosin nyt olen puhunut tuosta alkoholittomuudesta paljon. Ryypätköön ne ketkä ryyppää, en sitä kielläkään. Jokainen nauttii ja juhlii tavallaan, kunhan juhlii!

Asunnossa kamala siivokin. Ruokapöydällä hirveästi tavaraa, kauhia sikolätti tämä asuntoni tällä hetkellä ja tiskejä olisi. Siivoisin tänään, mutta tänään ei ole siivouspäivä. Tänään on juhlapäivä! Eiköhän sitä ehdi siivoamaan sitten huomenna?

Paljon tulee nyt tekstiä. Pitäisi kai kirjoittaa jonnekin blogiin tai päiväkirjaan. Mutta tämä kirjoittaminen on samalla fiilistelyä ja osa juhlimista. Kiitos ja anteeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös