Mainos

Naisasiat

• 7 593 582
  • 26 620
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Nyt ihan oikeesti Smitty... Olet nyt yli puolitoista kuukautta kehitellyt mielessäsi mitä suurimpia pilvilinnoja tuosta työkaveristasi, etkä vielä ole saanut edes treffeille tms. kysyttyä. Nyt hitto otat itseäsi niskasta kiinni ja teet nopeasti sen peliliikkeen ja asia etenee sen jälkeen johonkin suuntaan. Joko homma siirtyy oikeassakin elämässä niihin treffeihin tai sitten nainen kertoo sinulle, että unohda koko juttu. Joka tapauksessa olisi aika saada hommaa sieltä haavemaailmasta varsin nopeasti sinne oikeaan elämään.

Luultavasti pahinta mitä voi tapahtua tai voit kuulla, kun kysyt naista treffeille, että häntä ei kiinnosta. Mutta tuo asiahan ei selviä kysymättä. Selvästikään homma ei etene tuolla henkisen yhteyden ja erikoisen kemian tason kautta vaan tarvitaan oikean elämän tekoja ja sanoja ja peliliikkeitä.

Jos taas et kykene noita oikeita peliliikkeitä tekemään, niin unohda tuo nainen ja ala haaveilla jostain oikeasti tavoittamattomissa olevasta, esim. jostain ulkomaalaisesta julkkiksesta.
Huoh, olet täysin oikeassa ja pitää sillai olla itselleenkin rehellinen että olisihan tässä kuukauden aikana mitä noista bileistä on nyt kulunut, pitänyt jo saada jotain konkreettista vireille tämän naisen kanssa ja kieltämättä tunnen jälleen oloni jokseenkin saamattomaksi kun ei olla oikein edetty kuin vain aivan vauvanaskelein. Mun on tunnustettava, että olen aivan vitun huono saamaan suutani auki mun fiilareista, jos/kun olen oikeasti ihastunut johonkuhun ja syyllistyn tällöin jatkuvasti ylimiettimään ja ylianalysoimaan päässäni kaikki mahdolliset skenaariot siihen pisteeseen, että nytkin olen vain pohtinut että miten vituilleen kaikki voisikaan mennä, jos jossain tilanteessa saankin vihdoinkin kakistettua totuuden ulos suusta, mutta se tuleekin ulos aivan väärällä tavalla, aivan väärässä tilanteessa ja homma menee kerralla päin honkia ja pian tajuan menettäneeni parhaan asian mitä mulle on tapahtunut ehkä ikinä,

Ei saisi ruokkia omaa pelkoaan, mutta kliseisesti oon niin monta kertaa elämäni aikana tottunut pettymään ihmisten kanssa, että alitajuisesti sitä miettii tässäkin tilanteessa, että kuinka korkeat odotukset uskallan todellisuudessa ladata tätä naista kohtaan? Ja jos mä lopulta tunnustan tälle duunikaverille olevani korviani myöten kusessa häneen, niin mietin nytkin sitä pahinta mahdollista reaktiota eli "Sori, tykkään susta tosi paljon ihmisenä mut en oo tuntenu mitään kipinää." Toisin sanoen kai mä pelkään tulevani taas friendzonatuksi, kun mulla on tuollaisesta liikaakin historiaa.

Toisaalta kyllähän tässä nykyisessä tilanteessa omalla kohdalla varmasti paistaa myös läpi tietynlainen kokemattomuus naisten kanssa tai parisuhde-elämästä ylipäätään. Kun mä en ole aiemmin oikein tottunut tekemään mitään peliliikkeitä tai näkemään liiemmin efforttia kenenkään eteen, vaan ollut jo vaarallisenkin monta vuotta täysin tyytyväisesti omillani mukisematta, etten oikeastaan edes liiemmin ole tullut antaneeksi aikaa ajatukselle, että mitäpä jos siinä elämässä olikin vierellä joku spesiaali ihminen? Joo, ihastumisia on tullut ja mennyt matkan varrella, joista selvästi huonoin ja epäterveellisin mulla oli tämä case viiden vuoden takaa, johon jäin roikkumaan kiinni useammaksi vuodeksi. Mutta tätä nykyistä naista ennen en ole ikinä tavannut ketään toista, joka olisi saanut mua näin vakavissani miettimään sitoutumista toista ihmistä kohtaan tai ylipäätään luottamaan, että mitäpä jos tuo oikeasti vain tykkää musta tällaisena idioottina porukan pellenä jollainen olen?

Viimeksi muokattu:
K

Kiekkokatsoja

Huoh, olet täysin oikeassa ja pitää sillai olla itselleenkin rehellinen että olisihan tässä kuukauden aikana mitä noista bileistä on nyt kulunut, pitänyt jo saada jotain konkreettista vireille tämän naisen kanssa ja kieltämättä tunnen jälleen oloni jokseenkin saamattomaksi kun ei olla oikein edetty kuin vain aivan vauvanaskelein. Mun on tunnustettava, että olen aivan vitun huono saamaan suutani auki mun fiilareista, jos/kun olen oikeasti ihastunut johonkuhun ja syyllistyn tällöin jatkuvasti ylimiettimään ja ylianalysoimaan päässäni kaikki mahdolliset skenaariot siihen pisteeseen, että nytkin olen vain pohtinut että miten vituilleen kaikki voisikaan mennä, jos jossain tilanteessa saankin vihdoinkin kakistettua totuuden ulos suusta, mutta se tuleekin ulos aivan väärällä tavalla, aivan väärässä tilanteessa ja homma menee kerralla päin honkia ja pian tajuan menettäneeni parhaan asian mitä mulle on tapahtunut ehkä ikinä,

Ei saisi ruokkia omaa pelkoaan, mutta kliseisesti oon niin monta kertaa elämäni aikana tottunut pettymään ihmisten kanssa, että alitajuisesti sitä miettii tässäkin tilanteessa, että kuinka korkeat odotukset uskallan todellisuudessa ladata tätä naista kohtaan? Ja jos mä lopulta tunnustan tälle duunikaverille olevani korviani myöten kusessa häneen, niin mietin nytkin sitä pahinta mahdollista reaktiota eli "Sori, tykkään susta tosi paljon ihmisenä mut en oo tuntenu mitään kipinää." Toisin sanoen kai mä pelkään tulevani taas friendzonatuksi, kun mulla on tuollaisesta liikaakin historiaa.

Toisaalta kyllähän tässä nykyisessä tilanteessa omalla kohdalla varmasti paistaa myös läpi tietynlainen kokemattomuus naisten kanssa tai parisuhde-elämästä ylipäätään. Kun mä en ole aiemmin oikein tottunut tekemään mitään peliliikkeitä tai näkemään liiemmin efforttia kenenkään eteen, vaan ollut jo vaarallisenkin monta täysin tyytyväisesti omillani mukisematta, etten oikeastaan edes liiemmin ole tullut antaneeksi aikaa ajatukselle, että mitäpä jos siinä elämässä olikin vierellä joku spesiaali ihminen? Joo, ihastumisia on tullut ja mennyt matkan varrella, joista selvästi huonoin ja epäterveellisin mulla oli tämä case viiden vuoden takaa, johon jäin roikkumaan kiinni useammaksi vuodeksi. Mutta tätä nykyistä naista ennen en ole ikinä tavannut ketään toista, joka olisi saanut mua näin vakavissani miettimään sitoutumista toista ihmistä kohtaan tai ylipäätään luottamaan, että mitäpä jos tuo oikeasti vain tykkää musta tällaisena idioottina porukan pellenä jollainen olen?
No mutta. Juurikin kertomasi vuoksi, kannattaa melko nopeasti selvittää mahdollisuus.
Pyörität päässäsi asioita liikaa, joista osa jopa on olemattomia.
Jos heti alussa saat muijalta kengänkuvan perseeseen, nii se pettymys on helpompi käsitellä. Jos menet syvälle ajatuksena ja tunteena, sen pettymys on montakertaa vahvempi.
= selvitä asia mahdollisimman pian!

Toinen juttu. On turhan rohkeaa heti tapaamisen/tapaamisien alussa hyökätä, kertomalla kaikkea tuntemuksistasi.
Kuuntele myös vastapuolta, ja availe itseäsi ja tuntemuksiasi, kun huomaat että vastapuolikin osoittaa kiinnostumisen merkkejä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos näkisi viiden sekunnin videon naisesta ja viiden sekunnin videon esim. Smitty#41:stä, niin sen jälkeen voisi sanoa 99,9%:n varmuudella ihan yleisestikin ja juuri tässäkin tapauksessa kannattaako edes yrittää. Videolla ei kummankaan tarvitsisi välttämättä olla alasti.

Kun täällä nyt vastaillaan melko sokkona, vaikka lopulta nuo videot voisivat jo riittää vastaamaan siihen onko edes mahdollisuuksia.

Suosikkijoukkue
Toinen juttu. On turhan rohkeaa heti tapaamisen/tapaamisien alussa hyökätä, kertomalla kaikkea tuntemuksistasi.
Kuuntele myös vastapuolta, ja availe itseäsi ja tuntemuksiasi, kun huomaat että vastapuolikin osoittaa kiinnostumisen merkkejä.
Tämä tuli onneksi opittua jo vuosia sitten kantapään kautta. Ensi-ihastuksen kanssa nimittäin toimin juuri näin, eli kakistin kerralla kaiken ulos ja jälkikäteen oon tajunnut että vähemmänkin syvällisempi avautuminen olisi riittänyt. Tai että ylipäätään ei olisi ehkä kannattanut kerralla tunnustaa aivan kaikkea. Ihan jo siksikin, että mulla ei ollut harmainta aavistusta millaisen reaktion tulisin saamaan.

Viimeksi muokattu:

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Hienoa, että Smitty tuli availemaan vähän väliaikatietoja tänne, mutta kyllähän tuo omaankin korvaan melko huolestuttavalta kuulostaa, että tilanne ei tässä välissä ole edennyt oikeastaan yhtään mihinkään suuntaan.

Pahimmassa tapauksessahan tämä nainen on firman bileiden/aiempien työvuorojen aikana ollut myös ihastunut sinuun, mutta kun sinä et ole mitään liikkeitä tehnyt mihinkään suuntaan asian etenisen kannalta, niin hän on vain ajatellut ettei Smittyä nyt kiinnostakaan ja itse ehtinyt jo ihastumaan johonkin Santtu Jyräkyrpään, joka uskaltaa tehdä peliliikkeitä eteenpäin.

Ja ei todellakaan siisi mitenkään pahalla, toivottavasti tämä ei ole se tilanne, mutta mitä pidempään tämä staattinen tilanne ja jahkailu kestää, sitä suuremmalla todennäköisyydellä nainen ethtii jo löytämään jonkun toisen ennen sinua.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jos näkisi viiden sekunnin videon naisesta ja viiden sekunnin videon esim. Smitty#41:stä, niin sen jälkeen voisi sanoa 99,9%:n varmuudella ihan yleisestikin ja juuri tässäkin tapauksessa kannattaako edes yrittää. Videolla ei kummankaan tarvitsisi välttämättä olla alasti.

Kun täällä nyt vastaillaan melko sokkona, vaikka lopulta nuo videot voisivat jo riittää vastaamaan siihen onko edes mahdollisuuksia.

Kannatan videota. Nainen voi olla alasti. Mähän voisin käydä siinä kaupassa, missä he ovat töissä, voin käydä katsastamassa sen kuuluisan todellisuuden että miten tilanne on. En kuitenkaan pokaa kumpaakaan, koska olen onnellisessa avioliitossa, tämän lupaan. Jos nainen sujauttaa (!) minulle alastonkuvansa, voin jakaa (!) sitä (!) täällä yksityisviesteitse, mutta vain jos naiselle se on okei. No, jos ekalla tapaamisella antaa (!) alastonkuvansa, luullakseni jakaminen (!) on ihan okei, mutta silti kysyn luvan perään (!).

Oon vähän pettynyt bro Smittyyn, kun on kuukauden runkannut eikä tehnyt ns. peliliikettä. Tosin olen ensimmäisenä myöntämässä, että runkkaaminen on okei. Todella okei. Taidankin tästä mennä harrastukseni pariin. Jatkakaa.

Suosikkijoukkue
Oon vähän pettynyt bro Smittyyn, kun on kuukauden runkannut eikä tehnyt ns. peliliikettä. Tosin olen ensimmäisenä myöntämässä, että runkkaaminen on okei. Todella okei. Taidankin tästä mennä harrastukseni pariin. Jatkakaa.
Loistava syväanalyysi tilanteestani veli Turhis! Paremmin et olisi voinut sitä sanoa.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onhan tää nyt ihan Sinä&Minä -lehden tarinaa, vieläpä semmosta erittäin epärealistista missä päähenkilö päänsä sisällä kelailee kaikkea mahdollista muttei tee yhtään mitään, ja toivoo että tarinan lopussa päiväunien kohde vaan tulee koputtamaan ovelle et hei rakastan sua oon jo pitkään rakastanu aletaanks olee pusipusi ihanaa.

En tiiä saisko tämmöstäkään sanoa, mutta toisaalta samapa tuo kun oon ignoressa, joten: vaikutat tekstiesi perusteella muutenkin kuin tämän naisen suhteen eleleväsi vähän jossain pääsi sisällä tekemässäsi mielikuvitusmaailmassa, ja olisi varmasti terveellistä päästä sieltä pois. Ja yks hyvä tapa siihen on hakeutua kanssaihmisten kanssa tekemisiin. Menisit nyt perkele vaan juttelemaan sille naiselle, eka vaan juttelee, ihan niinku menisit kelle tahansa ihmisille hölöttämään. Vaikka futiksesta, tai säästä, tai musiikista tai Trumpista. Jostain vaan meet sanomaan sille jotain, kuuntelet mitä se vastaa, ja siitä juttelet sit eteenpäin. Kunhan et heti mee kiljumaan että mennään naimisiin oon sun unelmien prinssi. Ja kunhan meet. Siitä se sit lähtee johonkin suuntaan. Ei tää oo niin vakavaa hei. Kuus mestaruut!

Mene jo saatana!

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täällä on ollut hyviä neuvoja Smittylle. Eli tulta päin silläkin uhalla, että tulee pakit.

Naisena on kyllä pieni epäilys, että jos tyttö olisi oikein kiinnostunut niin hän olisi jo itse tehnyt peliliikkeen tai ns. syöttänyt sillä tavalla lapaan, että ujompikin jahkaaja olisi ymmärtänyt toimia. Hemmetin hienoa, jos hänkin on kiinnostunut, mutta jos hän on myös jahkailija tai ujo tai molempia niin ei ole helppoa päästä asiassa eteenpäin.

Sääli kun ei ole menneisyyden puhemiehiä eikä niitä teineillä ainakin aikoinaan olleita viestin viejiä tyylin ”alaksää olee sen kans”.

K

Kiekkokatsoja

No itte en arvais ihan tollaisia prosentteja väittää, mutta sanotaankos niin, että jos tietäisin tärkeimmät taustatiedot, tavoitteet ja sitten myös sitä videokuvan pätkää reilummin niin.. no 8-9/10 voisin sanoa, että kannattaako vai ei yrittää.
1/10 olisi varmasti niin, että koskaan ei voi tarkkaan tietää... siis kannattaako yrittää.

Hei kuule @Smitty#41 .. nyt näytät että osaat ja uskallat! Tälläviikolla meet jutulle, ja kysyt asiaa! Ok?

Backis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Smittylle.

Tarinana tuo on aika tutun kuuloista siinä mielessä että itse vuosia aiemmin oli saman tyylisiä tilanteita kun ei vielä ollut naisten kanssa olemisesta kokemuksia ja itsetunto oli heikko. Tuli haaveiltua ja kuviteltua kaikennäköistä aina kulloisestakin ihastuksesta ja jokainen ele, sana, viesti yms tuli ylianalysoitua. Yleensä vieläpä virheellisesti.

Ainoa ratkaisu tuohon on ylläolevat vinkit mennä juttelemaan. Tuntematta henkilöitä, pidän todennäköisenä sitä, että vastapuolella ei ole samanlaisia fiiliksiä, ihan vain tekstien perusteella. Mutta se on vittu mentävä juttelemaan, toinen vaihtoehto on roikkua vielä seuraavat kolme vuotta samassa haavemaailmassa, ja törmätä paikallisessa K-kaupassa ihastukseen ja tämän poikaystävään. Siinä vaiheessa pudotus on vielä kovempi ja elämästä on mennyt useampi vuosi turhaan unelmointiin.

Tuollaisessa ihastuskuplassa monesti ihminen sokeutuu vielä siten, että kohde vaikuttaa aivan uskomattomalta, ja mitään ratkaisuja ei uskalleta tehdä ettei vain ”menetetä” tilaisuutta, koska hän on the great one ja toista ei ole eikä tule. Tosiasiassa kyseessä on ihan samanlainen piereskelevä eukko kuin kaikki muutkin ja tuolla on kadut täynnä mukavempia ja kauniimpia tapauksia.

Niin ja sellainen vinkki vielä. Kohtaamista on ihan turha jännittää, koska lopputulos ei riipu todellakaan siitä, änkytätkö, onko ajankohta väärä tms. Jos toisella on tunteita, niin silloin tilanteen onnistumisella ei ole mitään tekemistä resultin kanssa, kuvittele vaikka tilanne toisinpäin. Olette kuitenkin nähneet toisenne jo useasti niin mitään ensivaikutelmaa et ole enää antamassa.

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hei kuule @Smitty#41 .. nyt näytät että osaat ja uskallat! Tälläviikolla meet jutulle, ja kysyt asiaa! Ok?
Itse yritin tsempata veljeä konkreettisiin tekoihin jo joitakin viikkoja sitten, pariinkiin otteeseen. Ei ymmärtänyt tai ei halunnut ymmärtää. Jospa kolmas kerta toden sanoisi. Nyt täällä on taas samat tilanteen ratkaisevat vinkit... ei, vaan ohjeet, toverille annettu, niitä on turha lähteä toistamaan. Nyt pitää vain toteuttaa.

K

Kiekkokatsoja

Itse yritin tsempata veljeä konkreettisiin tekoihin jo joitakin viikkoja sitten, pariinkiin otteeseen. Ei ymmärtänyt tai ei halunnut ymmärtää. Jospa kolmas kerta toden sanoisi. Nyt täällä on taas samat tilanteen ratkaisevat vinkit... ei, vaan ohjeet, toverille annettu, niitä on turha lähteä toistamaan. Nyt pitää vain toteuttaa.
Joo.
Ite teen niin, että jos nyt ei peliliikkeitä tapahdu, lopetan asiasta kommentoinnin. Muutoinhan se olisi vain "paskanjauhontaa", ja "asiasta huomionhakua". Kehoitan muita tekemään samoin.
Puheet on puhuttu, on aika siirtä tekoihin!

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Otetaas Smittyn tilanteen rinnalle toinen esimerkki, eli tämä oma kuvioni mitä aikalailla samaan aikaan ensimmäisen kerran täällä höpisin kun Smitty alkoi omaansa kertomaan.

Eli Tinderistä löytyi ihanan olonen nainen ja viime kirjoituksessa olin juuri ensimmäisen kerran käynyt hänen luonaan kyläilemässä, vaikka jännitti aivan perkeleesti. No tästä pikakelaus tähän hetkeen, arkena kun emme pysty näkemään (eri asuinpaikkakunnat) niin jokainen vklp nyt sen jälkeen vietetty sitten joko hänen tai minun luona. Vieläkin tuntuu nainen ja koko kuvio helvetin hyvältä, ihastus on molemminpuolista ja tuntuu todella vahvalta, seksiä on enemmän kuin meinaa edes jaksaa panna ja se on helvetin hyvää ja muutenkin juttu luistaa suorastaan erinomaisesti. Paljonhan tässä on vielä höpöteltävää ja tutustumista, mutta mikäpä sen mukavampi kuin touhuilun jälkeen jäädä sänkyyn halimaan ja keskustelemaan henkeviä. Viime viikonloppuna kävimme jo hänen perhettään tervehtimässä, joten hänenkin puoleltaan ainakin kovin tosissaan ollaan, kun halusi minut vanhemmilleen ja sisaruksilleen esitellä.

Tuli myös manailtua, että muuten loistavan ja potentiaalisen naisen voi mahdollisesti pilata tupakointi, niin siinäkin tapauksessa riemukkaasti hän selvästi oli tosissaan asian suhteen, että lopettaa nyt itsensä ja minun takia kyseisen tavan. Eli tässä nyt viimeiseen kolmeen viikkoon ei ole polttanut ollenkaan ja mahdollisimman paljon olenkin yrittänyt kehua ja tsempata miten tuoksuu ja maistuu niin paljon paremmalta, eli toivotaan ettei sitten tuohon tupakointiin enää sorru.

Joten kaiken vuodatuksen perään erityisesti @Smitty#41 sellainen pieni piikki, että vaikka itseäkin pelotti ja jännitti mennä tuohon ensimmäiseen tapaamiseen aivan älyttömästi niin kun se rohkeus sieltä löytyi, niin tilanne on nyt tämä, että siitä ihanasta kuvitelmasta ja haaveesta realisoituu mahdollinen parisuhde ja kaikkea muuta mukavaa!

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo.
Ite teen niin, että jos nyt ei peliliikkeitä tapahdu, lopetan asiasta kommentoinnin. Muutoinhan se olisi vain "paskanjauhontaa", ja "asiasta huomionhakua". Kehoitan muita tekemään samoin.
Puheet on puhuttu, on aika siirtä tekoihin!
Niin, trolliltahan tuo alkaa vaikuttaa, mutta en kuitenkaan usko että Smittyn kohdalla olisi kysymys siitäkään. Nyt täytyy vaan toimia, tavalla tai toisella. Jos se rohkeus/uskallus/mikä tahansa ei kertakaikkisesti riitä lähestymään tätä naishenkilöä yhden kahville/kävelylle/elokuviin pyytämisen verran, niin kannattanee vaikkapa harkita jotain ammattiapua. Halvemmalla pääsee tuolla @FASlapsi n vinkillä, että menee vaan hölisemään tälle kyseiselle naiselle vailla mitään tavoitetta. Mutta jos siellä pääkopassa on jotain estoja, minkä takia edes siihen ei pysty, niin kyllähän niitä luulisi kaikenlaisia psykologeja ja terapeutteja on apua tarjoamassa.

Toivon ja uskon kuitenkin vielä @Smitty#41 n, että hän toimii, ja pääsee asiassa eteenpäin, tai nainen kieltäytyy, ja Smitty pääsee elämässään eteenpäin.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sori nyt vaan, mutta onhan toi homma tuomittu epäonnistumaan jo ihan alkuunsa. Käsittämättömät pilvilinnat rakennettu ja kirjoitellaan tunteiden tunnustamisesta tuntemattomalle ihmiselle vaikka pohjalla ei ole mitään. Come on! Ei tollanen toimi oikeassa elämässä. 99 prosenttia naisista ei halua tuolllaista vässykkämiestä elämäänsä.

Jos hyväksyt tämän ja muutat omia odotuksiasi realistiseen suuntaan, saatat onnistua sen naisen kanssa.

BaronFIN

Jäsen
Tuli pidettyä asiantuntijana koulutusta ennen järjestelmäpäivitystä ja koulutuksen lopuksi oli puhetta käyttöönoton jälkeisistä ongelmista, niiden ratkaisumalleista ja yhteydenotoista. Luokkaan norkoilemaan jäänyt kuvankaunis, itseäni 10v nuorempi missi kysyi kolmesti työnumeroani mihin soittaa ja rehellisesti vastasin etten voi sitä antaa vaan firmoilla on sovitut yhteyskanavat ja plaa plaa plaa...

olen minäkin yksi ääliö....

Tuo oli naiselta niin sanotusti täydellinen lättysyöttö lapaan ja tajusin vasta hallilta poistuessa että enhän edes huitaissut tilanteessa lumia kiekon päältä vaan katsoin iloisesti muualle kiekon valuessa päätyyn kun tilanteessa olisi pitänyt tarjota omaa henkilökohtaista numeroa vastineeksi.

Ei muuta kuin tuppea puremaan ja oppia seuraavaan kertaan...

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Sori nyt vaan, mutta onhan toi homma tuomittu epäonnistumaan jo ihan alkuunsa. Käsittämättömät pilvilinnat rakennettu ja kirjoitellaan tunteiden tunnustamisesta tuntemattomalle ihmiselle vaikka pohjalla ei ole mitään. Come on! Ei tollanen toimi oikeassa elämässä. 99 prosenttia naisista ei halua tuolllaista vässykkämiestä elämäänsä.

Jos hyväksyt tämän ja muutat omia odotuksiasi realistiseen suuntaan, saatat onnistua sen naisen kanssa.

Tämä. 99 prosentin varmuudella se nainen säikähtää, varsinkaan jos et ole antanut mitään signaaleja hänen suuntaan. Ja omia ajatuksia ei lasketa. Moni nainen on melkoinen noita, mutta harva osaa lukea ajatuksia.

Nyt vittu itseä niskasta kiinni ja kysymään se nainen vaikka kahville. "Kiinnostaisko sua joku päivä mennä töiden jälkeen kahville?" Tuota ihmeellisempää ei tarvitse sanoa. Jos saat rukkaset niin sitten saat, se ei tapa ja olet joka tapauksessa iloinen että uskalsit kysyä. Ja seuraava kerta on taas hivenen helpompi. Jos nainen suostuu niin mikäs sen hienompaa?

Haaveilulla ja jahkailulla ei saavuta tasan mitään. Joku toinen kyllä uskaltaa, ja se on sitten hienoa tajuta että joku toinen vetelee sitä elämänsä rakkautta edestä ja takaa vehkeet savuten.

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Rajesh Koothrappali. Sitä nimeä hain.
Toivotaan että näin. Mulle tulee nimittäin tästä stoorista mieleen fiktiivinen henkilö Edward Nygma Netflixillä näkyvästä Gotham -sarjasta. Johtuu varmaan siitä kun sitä on tässä syksyn mittaan katsonut ja samalla seurannut tässä ketjussa tilanteen kehittymistä. Jostain syystä yhdistin jo aikaisemmin, ja nyt kaveri vielä kertoo höpisevänsä issekseen. Seuraavaksi se varmaan kertoo esittelevänsä arvuutuksia joka suuntaan. Loput me kateelliset hanhinaamat luetaankin sitten Alibista ja lopputulos olisi jotain ihan muuta kuin rillit huurussa.

(Edellinen kappale ei ole tarkoitettu vakavasti otettavaksi missään muotoa)

Noniin, eipä tästäkään off topicin täyteisestä paskanjauhamsiesta mitään apua ole kenellekään. Mutta kun @Turha Kaukalo tämän aloitti, niin lähdin leikkiin mukaan. Saatan myös tästä hyvästä tykätä, ignorata ja laittaa yksityisviestin. Kiitos ja hei.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuli mieleen sellainen, että jos @Smitty#41 ei kasvokkain uskalla keskustelua avata, niin voisiko tuon keskustelun tehdä whatsappin/Facebookin/tekstiviestin, tai mitä lie somevälinettä nykynuoret käyttävät, kautta? Sieltä aloittaa keskustelun ja kysyä kahville tms.

Toisekseen, monet sen jo ovat sanoneet, mutta tee asialle jotain. Tuo mielessäsi asioiden pohtiminen ei mitään muuta.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kaikista turvallisinta ja muutenkin kehittävintä olisi puhua ihan vaan niitä ja näitä töissä sen naisen kanssa. Ei mitään järkeä täräyttää saman tien tai hyvin pian, että lähdetkö kahville. Ensinnäkin helpommin lähtee jos on jutellut mukavia jo muutaman kerran aiemmin. Toisekseen jos juttu luistaa töissä, niin mahdollisen ein jälkeen ei olisi niin kiusallista kenenkään olla, kun voisi sitten muina miehinä jatkaa turinoita.

Ylipäänsä voisi olla parempi kysyä vaikka kiipeilemään jonnekin hallille eikä kysyä kahville. En ole ikinä kiipeillyt, paitsi lapsena puissa, tuli vaan mieleeni, että jos työpaikalla toivoisi tapaamista, niin ne kahvit olisi jo juotu moneen kertaan siellä työpaikalla, vapaa-ajalla sitten jotain kiinnostavampaa. Jos ei naista Smitty#41 kiinnostaisikaan, niin saisipa nainen kivan harrasteillan edes. Ja Smitty myös. Tönötystreffien kustessa paluu töihin olisi pahempaa, kuin jos olisi ollut kivaa tekemistä ja sitten saisi kuulla, että kiitos, mutta kiitos ei, kivaa kyllä oli.

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Kaikista turvallisinta ja muutenkin kehittävintä olisi puhua ihan vaan niitä ja näitä töissä sen naisen kanssa. Ei mitään järkeä täräyttää saman tien tai hyvin pian, että lähdetkö kahville. Ensinnäkin helpommin lähtee jos on jutellut mukavia jo muutaman kerran aiemmin. Toisekseen jos juttu luistaa töissä, niin mahdollisen ein jälkeen ei olisi niin kiusallista kenenkään olla, kun voisi sitten muina miehinä jatkaa turinoita.

Tämä on kyllä totta. En osannut ajatella että mitään keskustelua näiden kahden välillä ei juurikaan ole ollut.

Eli tästä ehdottomasti neuvo, mutta muistaa että tekee sen liikkeen kuitenkin jossain vaiheessa.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitä pidempään sen liikkeen kanssa odottaa, sitä järjettömämmäksi se pilvilinna kasvaa ja vaikeammaksi homma tulee. Nyt ollaan jo ihan mahdottomassa tilanteessa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy