Patrik Laine shoots, he scores! – suomalaisen supertähden ura NHL:ssä

  • 4 663 178
  • 17 029
Laita privana esimerkki niin voidaan tarkastella mista puhut.

Luuletko, että jotakuta oikeasti kiinnostaa keskustella privana. Kyse on siitä, miten ja mitä kirjoitat tänne, mutta jonkun pyytäessä perusteluja tai kritisoidessa, hyppäät takahuoneeseen, että täällä voimme keskustella. Onhan se tapa välttää lisääntyvä julkinen nöyryytys. Tuolla on sivukaupalla niitä asioita huomautettu, mutta joka kerta vetoat samaan, että pitäisi mennä privakeskusteluun.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Luuletko, että jotakuta oikeasti kiinnostaa keskustella privana. Kyse on siitä, miten ja mitä kirjoitat tänne, mutta jonkun pyytäessä perusteluja tai kritisoidessa, hyppäät takahuoneeseen, että täällä voimme keskustella. Onhan se tapa välttää lisääntyvä julkinen nöyryytys. Tuolla on sivukaupalla niitä asioita huomautettu, mutta joka kerta vetoat samaan, että pitäisi mennä privakeskusteluun.

Ai viittaat juuri noihin ihmisten tekemiin olkiukkoihin, ja kuvittelet etta minun pitaisi puolustaa sen olkiukon kantoja? Puolustan omiani, en typeria tulkintoja niista.

Se juuri on olkiukon luomisen tavoite, luoda irvikuva vastapuolen kannasta ja sitten hyokataan sita irvikuvaa vastaan ja vaaditaan etta se irvikuva edustaa vastapuolta, ja etta vastapuolen pitaisi siirtya puolustamaan irvikuvaa. Esimerkkina sinun tulkintasi siita mita sanoin war tilaston luojasta ja hanen palkkaamisestaan. Edustit valittomasti minua vaarin vaittamalla etta olisin sanonut hanen saaneen sen duunin vain statsiyhdistelman tarkkuuden takia.

Ei kiinnosta.

Jos sinulla on nayttaa joku argumentointivirhe joita vaitit minun jatkuvasti viljelevan niin laita tanne sitten jos et privana halua asiaasi esittaa. Se vaan vie ketjua pois aiheestaan ja siksi ehdotin privaa. Jos kuvittelet etta minua pelottaa edustaa kantaani, voisit vierailla WTC ketjussa.

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
 
Viimeksi muokattu:

WildThing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Minnesota Wild
Erikoista kun täällä vedotaan siihen, että ei halua kirjoittaa aiheen vierestä, ja jättää siksi vastaamatta kysymykseen. Sitten paukutetaan aivan yhtenään offtopicia. Kuten esimerkiksi tuo edellinen viesti. Tämä meno on kyllä täällä jo niin absurdia, että taidan siirtyä kesälomalle. Taisin kehua joku viikko sitten Psykodadin keskustelutaitoja, mutta nyt täytyy kyllä ottaa lakki päästä ja todeta erehtyneensä.
Ja ettei mene offtopiciksi niin toivottavasti Laine pelaa hyvän matsin ensi yönä. Lol.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Erikoista kun täällä vedotaan siihen, että ei halua kirjoittaa aiheen vierestä, ja jättää siksi vastaamatta kysymykseen. Sitten paukutetaan aivan yhtenään offtopicia. Kuten esimerkiksi tuo edellinen viesti. Tämä meno on kyllä täällä jo niin absurdia, että taidan siirtyä kesälomalle. Taisin kehua joku viikko sitten Psykodadin keskustelutaitoja, mutta nyt täytyy kyllä ottaa lakki päästä ja todeta erehtyneensä.
Ja ettei mene offtopiciksi niin toivottavasti Laine pelaa hyvän matsin ensi yönä. Lol.

Eli sinakin preferoisit etten vastaisi yhtaan mitaan suoriin henkilokohtaisiin haasteisiin joissa vaan lallatellaan etten uskalla vastata? Suurimman osan olen kuitenkin jattanyt omaan arvoonsa, mutta se ei kelpaa etta pari sivua viesteja pelkastaan minua koskien ja en muka saisi reagoida millaan tavalla. Olen vastannut off topic viesteihin muualla ja kehottanut siirtamaan ne privaan mutta vittuiluarmeija haluaa kirjoittaa henkiloonkayvaa paskaa sivutolkulla ja puhella suuria etten muka pysty vastaamaan. Pystyn, mutta tama ei ole oikea paikka sille.

Damned if you do, damned if you don't. Olen joko pelkuri joka ei vastaa mihinkaan, ja jos vastaan edes jotain, olen off topic


Missa pelaa naiden haastajien off topicin tuominta? Oletko huomauttanut heille etta he ovat vastuussa taman off topicin jatkumisesta haasteineen? Oletko huomauttanut etta he ovat pelkureita kun eivat uskalla kayda keskusteluja muualla kuin moden selan takana?

Kysymyksiin vastaan mielellani. Nama nahdyt olkiukot eivat ole kysymyksia vaan valheellisia edustuksia sanomisistani. Ne ovat arvottomia, eivatka ansaitse vastausta.
 
Viimeksi muokattu:

Kuppi

Jäsen
Vaikken nyt psychoa muuten kovin korkealle arvosta niin täytyy sanoa ettei ehdotus siirtää jatkuvat jankkaamiset privaksi ole yhtään huono ehdotus.

Kyllä vastainttääjätkin voisivat miettiä onko sana keskustelu ymmärretty oikein jos tavoitteena on toisen julkinen nöyryyttäminen. Vähän sama mentaliteetti kuin jollain koulukiusaajalla. Ei kahden kesken voisi vähemmän toinen kiinnostaa mutta kun muita on ympärillä niin onkin kivempi päteä. Jos asia oikeasti kiinnostaa niin priva olisi ihan varteenotettava vaihtoehto. Tässä ketjussa kun tätä samaa asiaa on nyt vatkottu siitä lähtien kun psycho palasi eikä loppua näy.

Nimimerkille @Sixbladeknife propsit asiallisista viesteistä. WAR:ista omat mietteet esitetty selkeästi ilman hyökkäyksiä muita kohtaan. Helpompi niille joilla avoin mieli miettiä ottaako mukaan omaan mielipiteensä vai ei. Ansaitut kiitokset tulikin useammalta kirjoittajalta. WAR on kunnianhimoinen tilasto, mutta kuten corsican WARin tehnyt itsekin toteaa niin ollaan vielä 15 vuotta baseballia perässä. Pikkuhiljaa se kalibroituu paremmaksi, mutta tässä vaiheessa se ei anna kovinkaan vahvaa osviittaa siitä onko toinen pelaaja parempi kuin toinen. Jääkiekko onkin niin dynaaminen peli että vaikka tilastoja käytetään joukkeissa avuksi yhä enemmän, niin kyllä NHL:ssä silmätesti on edelleen paljon isommassa roolissa kuin MLB:ssä.

Laineen peliin olen edelleen tyytyväinen. Niitä vertailuja Marioon en kyllä näe. Ei minulla sinänsä mitään valittamista Laineen syöttötaidoista. Mariolla oli kuitenkin se tyyli että hän ottaa kiekon ja rakentaa sen maalin (syöttämällä tai tekemällä itse). Laine on lopulta aika vähän kiekossa ja ajatus useammin se että hän hakeutuu siihen paikkaan josta maalin parhaiten tekee. En siis nyt tarkoita että jompikumpi olisi parempi vaan ainoastaan se että tyyliltään ihan erilaiset. Laine tosin vielä nuori, voihan se olla että on enemmän kiekossa kun voimaa tulee lisää.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Paljon kirjoitusta...

Aseta itsesi toisten ihmisten asemaan välillä, ja katso miltä keskustelu kanssasi näyttää heidän näkökulmastaan? Ihmiset ovat väärässä - elleivät ole kanssasi samaa mieltä.

Tämä ei liene kovin hedelmällinen lähtökohta millekään keskustelulle.

Tämä toki pätee myös osaan toisella puolella olevista, eli ei tässä sinua olla niin sanotusti bussin alle heittämässä. Joskus on vaan fiksua todeta: "let's agree to disagree." Puolin ja toisin.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Aseta itsesi toisten ihmisten asemaan välillä, ja katso miltä keskustelu kanssasi näyttää heidän näkökulmastaan? Ihmiset ovat väärässä - elleivät ole kanssasi samaa mieltä.

Tämä ei liene kovin hedelmällinen lähtökohta millekään keskustelulle.

Tämä toki pätee myös osaan toisella puolella olevista, eli ei tässä sinua olla niin sanotusti bussin alle heittämässä. Joskus on vaan fiksua todeta: "let's agree to disagree." Puolin ja toisin.

Olen sita yritranyt useasti ja sanonut etta ihmisilla on oikeus mielipiteisiinsa ja saavat ne mielipiteet pitaa jos eivat halua niita muuttaa. Kylla ma ymmarran hyvin etta suurin osa latkafaneista menee pisteiden ja eye testin perusteella ja heilla on siihen oikeus. Monet varmasti on sita mielta etta valmentajat tietaa kaiken paremmin kuin ei valmentajat. Mutta siihen heilla ei ole oikeutta etta vaaditaan minua kaantymaan sille kannalle. Paskavyoryn uhalla.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Aseta itsesi toisten ihmisten asemaan välillä, ja katso miltä keskustelu kanssasi näyttää heidän näkökulmastaan? Ihmiset ovat väärässä - elleivät ole kanssasi samaa mieltä.

Tämä ei liene kovin hedelmällinen lähtökohta millekään keskustelulle.

Tämä toki pätee myös osaan toisella puolella olevista, eli ei tässä sinua olla niin sanotusti bussin alle heittämässä. Joskus on vaan fiksua todeta: "let's agree to disagree." Puolin ja toisin.

Ihmiset ovat vaarassa jos he ovat vaarassa. Pitaisiko minun valehdella ja sanoa etta joku on oikeassa kun he ovat faktuaalisesti vaarassa? Minun maailmankuvassani on parempi korjata "fake news" kuin mielistella niiden edustajia teeskentelemalla heidan olevan oikeassa. Ihmisilla on oikeus olla vaarassa. Rehellisyys on tie virheettomyyteen.

Mielipiteita on monia, mutta todellisuuksia vain yksi. Olisi syyta kaikkien pyrkia rehellisesti todellisuuteen, eika kuvitella etta pelkalla vastalauseen esittamisella on sama arvo.
 

Rene Saari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hamilton Mustangs
Ihmiset ovat vaarassa jos he ovat vaarassa. Pitaisiko minun valehdella ja sanoa etta joku on oikeassa kun he ovat faktuaalisesti vaarassa? Minun maailmankuvassani on parempi korjata "fake news" kuin mielistella niiden edustajia teeskentelemalla heidan olevan oikeassa. Ihmisilla on oikeus olla vaarassa. Rehellisyys on tie virheettomyyteen.

Mielipiteita on monia, mutta todellisuuksia vain yksi. Olisi syyta kaikkien pyrkia rehellisesti todellisuuteen, eika kuvitella etta pelkalla vastalauseen esittamisella on sama arvo.
Moro.
Edustan täällä (ja varmaankin HFboardislla myös) vähemmistöä, koska olen kanssasi monista asioista samaa mieltä.
Mutta, eikö kuitenkin ole niin, että jos vaikka Laineen jonkin tilastomenetelmän arvo näyttää joukkueen korkeinta (=parasta) lukemaa, se tarkoittaa faktisesti sitä, että Laine on kyseisen tilaston perusteella joukkueensa paras?
Sehän ei missään nimessä tarkoita, että Laine nyt vaikka olisi joukkueensa paras (vaikka nyt laituri).
Sitähän me mittaamme juuri tuolla eye-testillä, ehkä tarkastelemalla tilastoja jne. Ja loppujen lopuksi se on aina makuasia.
Ja koska kyseessä on joukkuelaji, jossa tavoitellaan voittamista, tulee itselleni aina kovimmat pelaajat olemaan mestaruuksia kairanneita.
Laineelta puuttuu vielä muutama, mutta alku on hyvä (karvaa vaille täydellinen =MM-hopea). World Cupia en tähän laske, koska ei ollut maajoukkueturnaus.

Edit: kirjovirheet
 

Atthe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
https://yle.fi/urheilu/3-10208821
Nykypäivän nuoret pilalla. Mitä olisi tästäkin nuoresta tullut, jos ei aikaansa tuhlaisi peleihin?

On kyllä ihan käsittämättömiä määriä. Itsekin suuria määriä videopelejä kuluttavana totean että tekisi ihan hyvä tehdä muutakin vapaa-ajalla. Toki tuo juttu saattaa olla liioittelua mutta aika kovia tuntimääriä pojat pelaavat.

Vaan on niitä huonompiakin tapoja viettää aikaansa. Ja mikäli tuo pelaaminen on hidastanut Patrikin menoa tuntuvasti, niin sietääkin pelata. Ei niin ylivoimaista pelaajaa haluaisikaan katsoa. Eniten artikkelista ehkä paistaa se, että nuoret kaverit on kuitenkin kyseessä. Kentällä odotetaan aikamoista kypsyyttä kaikilta pelaajilta, joten ihan kiva päästää välillä höyryä noissa meiningeissä varmasti.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Moro.
Edustan täällä (ja varmaankin HFboardislla myös) vähemmistöä, koska olen kanssasi monista asioista samaa mieltä.
Mutta, eikö kuitenkin ole niin, että jos vaikka Laineen jonkin tilastomenetelmän arvo näyttää joukkueen korkeinta (=parasta) lukemaa, se tarkoittaa faktisesti sitä, että Laine on kyseisen tilaston perusteella joukkueensa paras?
Sehän ei missään nimessä tarkoita, että Laine nyt vaikka olisi joukkueensa paras (vaikka nyt laituri).
Sitähän me mittaamme juuri tuolla eye-testillä, ehkä tarkastelemalla tilastoja jne. Ja loppujen lopuksi se on aina makuasia.
Ja koska kyseessä on joukkuelaji, jossa tavoitellaan voittamista, tulee itselleni aina kovimmat pelaajat olemaan mestaruuksia kairanneita.
Laineelta puuttuu vielä muutama, mutta alku on hyvä (karvaa vaille täydellinen =MM-hopea). World Cupia en tähän laske, koska ei ollut maajoukkueturnaus.

Edit: kirjovirheet
Moro.

"Paremmuus" on usein subjektiivinen nakemys ja siita johtuen mielipide. Kun paremmuudelle annetaan mitattava arvo, se antaa objektiivisia tuloksia.

Jotkut ovat eye testin kannalla ja uskovat sen tuottavan parhaat tulokset. He saavat niin uskoa. Mina luotan mitattavien tulosten objektiivisuuteen enemman kuin mielipidekyselyn tuloksiin koska mitattavien tulosten tapauksessa data on luotettavaa ja mielipiteissa ne riippuu kokijasta.

Ei sekaan mikaan lopullinen tieto ole, koska kaikkea ei tilastoida joten kuvasta puuttuu aina jotain. Parempien tyokalujen kehittaminen analysointiin johtaa kuitenkin tarkempiin tuloksiin ja parempaan ennustavuuteen, mita kaikkien tulisi tavoitella.

Esimerkiksi viime pelissa, hfboardsin seurannassa muutamat "nakijat" paskoivat Laineen niskaan kilpaa vaikka han oli joukkuuen parhaita ellei paras siina pelissa. Tilastot nayttivat etta hanella oli 4 laukausta (jaettu karki) ja 3 taklausta. Jotkut tulkitsijat katsovat pelia jonkun agendan takaa ja se vaikuttaa heidan tulkintaansa ja siihen ei voi luottaa.
 
Viimeksi muokattu:

Kimmo Stasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
On kyllä ihan käsittämättömiä määriä. Itsekin suuria määriä videopelejä kuluttavana totean että tekisi ihan hyvä tehdä muutakin vapaa-ajalla. Toki tuo juttu saattaa olla liioittelua mutta aika kovia tuntimääriä pojat pelaavat.

Tästä artikkelista tuli ihan ensimmäisenä mieleen, että mitenköhän nuo Paten ja Ehlersin silmät jakselee?

Jos nimittäin tuollaisia määriä pelailee jatkuvasti ruutua päivät pitkät tuijottaen, niin kyllähän se heikentää näkökykyä tuntuvasti, ainakin ajan mittaan. Jo pelkästään tuollaisia määriä sisällä istuminen heikentää näkökykyä rutkasti vaikkei pelaisikaan, kun silmien lihakset ei saa tarvittavaa "jumppaa" mitä ne ulkoilmassa (ja nimenomaan avarissa luontomaisemissa) saavat.

Ei varmaan näy vielä nuorissa pojissa, mutta kyllä tuosta jonkinlainen huoli heräsi. Etenkin kun kyseessä on Suomen kaikkien aikojen sharp shooter, niin olisi hyvä pitää öögat kunnossa mahdollisimman pitkään. Ja sitten kun ne menee, niin sitten ne menee ja ura loppuu siihen.

Se on toki positiivista että joukkuekaverit viihtyvät toistensa seurassa. Siinä on aina avain maagiseen kemiaan, joka suurella todennäköisyydellä myös näkyy sitten myös positiivisina tuloksina kentällä.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Tästä artikkelista tuli ihan ensimmäisenä mieleen, että mitenköhän nuo Paten ja Ehlersin silmät jakselee?

Jos nimittäin tuollaisia määriä pelailee jatkuvasti ruutua päivät pitkät tuijottaen, niin kyllähän se heikentää näkökykyä tuntuvasti, ainakin ajan mittaan. Jo pelkästään tuollaisia määriä sisällä istuminen heikentää näkökykyä rutkasti vaikkei pelaisikaan, kun silmien lihakset ei saa tarvittavaa "jumppaa" mitä ne ulkoilmassa (ja nimenomaan avarissa luontomaisemissa) saavat.

Ei varmaan näy vielä nuorissa pojissa, mutta kyllä tuosta jonkinlainen huoli heräsi. Etenkin kun kyseessä on Suomen kaikkien aikojen sharp shooter, niin olisi hyvä pitää öögat kunnossa mahdollisimman pitkään. Ja sitten kun ne menee, niin sitten ne menee ja ura loppuu siihen.


Paul Maurice voi Laineelle kertoa mita nakokyvyn heikkeneminen tekee kiekkoilijalle. Han menetti toisen silmansa nakokyvyn osittain ja peliura loppui siihen ja valmennusura alkoi.
 

Rene Saari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hamilton Mustangs
Moro.

"Paremmuus" on usein subjektiivinen nakemys ja siita johtuen mielipide. Kun paremmuudelle annetaan mitattava arvo, se antaa objektiivisia tuloksia.

Jotkut ovat eye testin kannalla ja uskovat sen tuottavan parhaat tulokset. He saavat niin uskoa. Mina luotan mitattavien tulosten objektiivisuuteen enemman kuin mielipidekyselyn tuloksiin koska mitattavien tulosten tapauksessa data on luotettavaa ja mielipiteissa ne riippuu kokijasta.

Ei sekaan mikaan lopullinen tieto ole, koska kaikkea ei tilastoida joten kuvasta puuttuu aina jotain. Parempien tyokalujen kehittaminen analysointiin johtaa kuitenkin tarkempiin tuloksiin ja parempaan ennustavuuteen, mita kaikkien tulisi tavoitella.
Ok.
Tosiaan, katselin viime vuonna Jetsin pelit kokonaan jonnekin sinne saakka, kun Laine tiputettiin pois 1. ylivoimasta. Loppukaudesta enää pikakelauksella Laineen ja Armian vaihdot, maaleihin johtaneet tilanteet, sekä usein myös yli- ja alivoimat + kohokohdat päälle.
Tällä kaudella jatkoin samaa linjaa, joskin kaikkia pelejä en viitsinyt katsella, sen verran kamalalta Laine-Little valjakon yhteispeli näytti.
Ihan mielenkiinnosta, jos jaksat vastata (toivottavasti ollaan vielä aiheessa):
Jos ajatellaan, että tilastot ja ns. eye-test (omani) kertovat, että Scheifele-Laine parivaljakko on jäällä ollessaan kuollettavan hyvä, täytyy olla ilmiselvää, että Mauricella on useampia syitä pitää Laine pois Scheifelen viereltä (pl. ylivoimat).
Siihen voisi ehkä paneutua jossakin ketjussa enemmän (ellei sitä ole jo tehty).
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Ok.
Tosiaan, katselin viime vuonna Jetsin pelit kokonaan jonnekin sinne saakka, kun Laine tiputettiin pois 1. ylivoimasta. Loppukaudesta enää pikakelauksella Laineen ja Armian vaihdot, maaleihin johtaneet tilanteet, sekä usein myös yli- ja alivoimat + kohokohdat päälle.
Tällä kaudella jatkoin samaa linjaa, joskin kaikkia pelejä en viitsinyt katsella, sen verran kamalalta Laine-Little valjakon yhteispeli näytti.
Ihan mielenkiinnosta, jos jaksat vastata (toivottavasti ollaan vielä aiheessa):
Jos ajatellaan, että tilastot ja ns. eye-test (omani) kertovat, että Scheifele-Laine parivaljakko on jäällä ollessaan kuollettavan hyvä, täytyy olla ilmiselvää, että Mauricella on useampia syitä pitää Laine pois Scheifelen viereltä (pl. ylivoimat).
Siihen voisi ehkä paneutua jossakin ketjussa enemmän (ellei sitä ole jo tehty).

Olen taysin samaa mielta Laine-Scheifele kaksikosta ja niin ovat tilastotkin.

Kylla Mauricella joku syy siihen on, mutta sita tuskin saamme tietaa. Voi han joskus jotain asiasta sanoa mutta Maurice tykkaa trollata. Olen pohtinut noita syita hfboardsilla mutta se johti 3 kk banniin. Kai ne sielta viela loytyy. Loppukadessa ainoat jotka totuuden tietaa on Maurice ja Chevy.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Olen taysin samaa mielta Laine-Scheifele kaksikosta ja niin ovat tilastotkin.

Kylla Mauricella joku syy siihen on, mutta sita tuskin saamme tietaa. Voi han joskus jotain asiasta sanoa mutta Maurice tykkaa trollata. Olen pohtinut noita syita hfboardsilla mutta se johti 3 kk banniin. Kai ne sielta viela loytyy. Loppukadessa ainoat jotka totuuden tietaa on Maurice ja Chevy.
Sinähän sen syyn tässä ketjussa jo kerroit aiemmin ja sehän oli se, että Laine saisi liian kalliin jatkosopimuksen, jos tekisi liikaa pisteitä. Vai oletko perääntynyt tuosta mielipiteestä? Et kai nyt väitä, että se ei ollut objektiivinen fakta vaan subjektiivinen mielipiteesi?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Sinähän sen syyn tässä ketjussa jo kerroit aiemmin ja sehän oli se, että Laine saisi liian kalliin jatkosopimuksen, jos tekisi liikaa pisteitä. Vai oletko perääntynyt tuosta mielipiteestä? Et kai nyt väitä, että se ei ollut objektiivinen fakta vaan subjektiivinen mielipiteesi?

Sita vastaan sotii Laineen peluutus playoffeissa. Jos se olisi ollut suunnitelma, Lainetta olisi kaytetty enemman tosipeleissa. Pointti oli etta joko se on fiksu (mutta havyton) suunnitelma tai sitten Maurice on vaan ihan kujalla.

Eli tuon spekulaation jalkeen on tullut uutta nayttoa siita, etta tuo ei ole suunniteltua, vaan valmentajan henkilokohtainen nakemys siita miten han saa parhaan irti materiaalistaan. Han on vain kerran, aivan liian myohaan tappioasemassa turvautunut parhaaseen kaksikkoon. Melkein riitti.

Ja mina olen siita peluutuksesta eri mielta, perustellusti. Haluaisin kuulla Mauricen perustelut.
 
Viimeksi muokattu:

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Kyllähän Laine näyttää todella väsyneeltä, entistä hitaammalta ja ratkaisut tuntuvat jatkuvasti olevan tuollaisia suustahengittäjän tyyppisiä, huolimattomia kiekon roiskimisia sinne ja tänne. Vaikka joku ei silmätestiä pidä luotettavana, niin en näe mitään skenaariota missä Laineen istuttaminen Scheiffelen kenttään palvelisi tuota kenttää millään tavalla.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Kyllähän Laine näyttää todella väsyneeltä, entistä hitaammalta ja ratkaisut tuntuvat jatkuvasti olevan tuollaisia suustahengittäjän tyyppisiä, huolimattomia kiekon roiskimisia sinne ja tänne. Vaikka joku ei silmätestiä pidä luotettavana, niin en näe mitään skenaariota missä Laineen istuttaminen Scheiffelen kenttään palvelisi tuota kenttää millään tavalla.
Saatat saada mielipiteeseesi eriävän kannan vielä tässä ketjussa. Jos hän nyt laukoisi jostain pari kertaa kohti maalia ja taklaisi muutaman kerran, niin tilastojen valossa Jetsien paras. Maaleista viis, koska niitä ei nyt tällä kertaa huomioida tilastoissa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Saatat saada mielipiteeseesi eriävän kannan vielä tässä ketjussa. Jos hän nyt laukoisi jostain pari kertaa kohti maalia ja taklaisi muutaman kerran, niin tilastojen valossa Jetsien paras. Maaleista viis, koska niitä ei nyt tällä kertaa huomioida tilastoissa.

Ilman tulosta Laineen pelia ei voi kehua. Haviaminen ei ole edullista kenellekaan. Tanaan ollut Jetsin parhaita taas mutta ei viela riittavan hyva. Tolppaa lahemmas ei ole paassyt.

Laine pelaa tosi saasteliaan nakoisesti ja se huijaa eye testia. Han tekee silti positiivisia asioita enemman kuin suurin osa muista vaikka muut nayttaisivat energisemmilta.

Viestisi asenne on luokaton, saalittava, ja kirjoitettu ainoastaan trollaustarkoituksessa, ei asiallista keskustelua varten. Kiitos kontribuutiostasi.

Olen sanonut ihan alusta lahtien etta noin isokokoinen pelaaja ei missaan nimessa ole valmis tuote teinina tai parikymppisena. Mutta fyysisiin rajoituksiinsa nahden huikea pelaaja hyvin aikaisessa vaiheessa uraansa.
 
Viimeksi muokattu:

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Ilman tulosta Laineen pelia ei voi kehua. Haviaminen ei ole edullista kenellekaan. Tanaan ollut Jetsin parhaita taas mutta ei viela riittavan hyva. Tolppaa lahemmas ei ole paassyt.

Laine pelaa tosi saasteliaan nakoisesti ja se huijaa eye testia. Han tekee silti positiivisia asioita enemman kuin suurin osa muista vaikka muut nayttaisivat energisemmilta.

Viestisi asenne on luokaton, saalittava, ja kirjoitettu ainoastaan trollaustarkoituksessa, ei asiallista keskustelua varten. Kiitos kontribuutiostasi.
Asia selvä.

Sulla on tasan yksi agenda (World Trade Center ja salaliittoteoriat / Trump -ketju lukuunottamatta) Jatkoajassa ja se on Patrik Laine. Tyyppi, joka on suurin suosikkipelaajani pitkään aikaan NHL:ssä, mutta en suostu olemaan noin yksisilmäinen hänen suhteensa. Mikä sai sydämesi sulaamaan yhtä paljon ennen Lainetta?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Asia selvä.

Sulla on tasan yksi agenda (World Trade Center ja salaliittoteoriat / Trump -ketju lukuunottamatta) Jatkoajassa ja se on Patrik Laine. Tyyppi, joka on suurin suosikkipelaajani pitkään aikaan NHL:ssä, mutta en suostu olemaan noin yksisilmäinen hänen suhteensa. Mikä sai sydämesi sulaamaan yhtä paljon ennen Lainetta?

Yksisilmainen?

Ongelma ei ole siina ettenko nakisi Laineessa paljon kehittamisen varaa. Ongelma on siina etta ihmiset eivat tykkaa siita kun sanon rehellisesti mihin seuraan Laine historiallisesti kuuluu tassa vaiheessa kehitystaan. Pitaisi ilmeisesti hyssytella kuten muut. Mutta minua kiinnostaa ennustaa oikein mahd. aikaisin, vaikka se itsevarmuus sitten joitain hairitsisikin.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Laine pelaa tosi saasteliaan nakoisesti ja se huijaa eye testia. Han tekee silti positiivisia asioita enemman kuin suurin osa muista vaikka muut nayttaisivat energisemmilta.

Pystyisitkö hieman tarkentamaan, mitä nämä positiiviset asiat ovat, jotka nostavat Laineen tässä(kin) ottelussa Jetsin parhaimmistoon?
 
Viimeksi muokattu:

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Pystyisitkö hieman tarkentamaan, mitä nämä positiiviset asiat ovat, jotka nostavat Laineen tässä(kin) ottelussa Jetsin parhaimmistoon?

Han laukoi paljin ja jarjesti tilanteita, ei tehnyt kauheasti negatiivisia asioita. Hanen pelinsa oli positiivista. Scheifele oli todella tehokas ja peljn paras Jet. Laine oli aika lahella seuraavaa, eiko?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös