Naisasiat

  • 7 490 627
  • 26 542

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Miksi naiset näyttävät alkukesän auringonpaisteessa paremmilta kuin muuten?

Niillä on toisaalta vähemmän näköesteitä päällä, ja mikä tärkeintä, niillä joilla on vähemmän päällä on yleensä myös vähemmän alla.
 
Helvetti mitä paskaa taas. Pari kertaa tapasin taas yhtä hametta käyttävää, panin sitä (jurrissa) ja käytiin pizzat syömässä, niin nyt se luulee jo liikoja.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Helvetti mitä paskaa taas. Pari kertaa tapasin taas yhtä hametta käyttävää, panin sitä (jurrissa) ja käytiin pizzat syömässä, niin nyt se luulee jo liikoja.
Sulta on kotiläksyt jääneet tekemättä. Ennen panemisia ja pizzan syömisiä pitää tehdä selväksi, ettei kannata odotella liikoja. Jos edelleen odottaa liikoja, pistät kiertoon ja uutta matoa koukkuun. Suomesta löytyy kuitenkin aika paljon naisia, jotka eivät odota liikoja, vaan haluavat melaa mekkoon silloin tällöin ja sen jälkeen käydä vaikka pizzalla. Toinen vaihtoehto on sitten puhua paskaa ja saada pillua, mutta tuo eka vaihtoehto lienee pienemmän riesan tie.
 
Sulta on kotiläksyt jääneet tekemättä. Ennen panemisia ja pizzan syömisiä pitää tehdä selväksi, ettei kannata odotella liikoja. Jos edelleen odottaa liikoja, pistät kiertoon ja uutta matoa koukkuun. Suomesta löytyy kuitenkin aika paljon naisia, jotka eivät odota liikoja, vaan haluavat melaa mekkoon silloin tällöin ja sen jälkeen käydä vaikka pizzalla. Toinen vaihtoehto on sitten puhua paskaa ja saada pillua, mutta tuo eka vaihtoehto lienee pienemmän riesan tie.

Äläpäs nyt aliarvioi minua. Ilmaisin nimittäin ajoissa, että en etsi mitään vakavaa ja on vähän avoinna toi tulevaisuus yms (True). Näytti siltä, että meni jakeluun, mutta kuitenkin nyt sitten kuulee jotain paskaa, että "meillä on niin ihanaa yhdessä" ja yrittää pitää kädestä julkisilla paikoilla yms. Painukoon helvettiin, tämä on tasan nähtyä taas.

Hämmentävää tuo joidenkin taipumus alkaa kehittelemään päässään asioita joita ei oikeasti ole.
 
Viimeksi muokattu:

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Äläpäs nyt aliarvioi minua. Ilmaisin nimittäin ajoissa, että en etsi mitään vakavaa ja on vähän avoinna toi tulevaisuus yms (True). Näytti siltä, että meni jakeluun, mutta kuitenkin nyt sitten kuulee jotain paskaa, että "meillä on niin ihanaa yhdessä" ja yrittää pitää kädestä julkisilla paikoilla yms. Painukoon helvettiin, tämä on tasan nähtyä taas.

Hämmentävää tuo joidenkin taipumus alkaa kehittelemään päässään asioita joita ei oikeasti ole.

Semmosia ne naikkoset on. Yrittävät vaikka tietävät miten hommat makaa. Joskus varmaan jotkut jäbät menee sekaisin ja lähtevät tuohon mukaan. Uutta matoa vaan koukkuun.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Helvetti mitä paskaa taas. Pari kertaa tapasin taas yhtä hametta käyttävää, panin sitä (jurrissa) ja käytiin pizzat syömässä, niin nyt se luulee jo liikoja.

Jos haluaa pysyä ilman riippaa niin parissa kerrassa on yksi liikaa. Ei vaan, kyllä ihmisen pitää jo ihan oman itsensä takia tajuta, että jos ei toista nappaa niin ei nappaa.
 
Jos haluaa pysyä ilman riippaa niin parissa kerrassa on yksi liikaa. Ei vaan, kyllä ihmisen pitää jo ihan oman itsensä takia tajuta, että jos ei toista nappaa niin ei nappaa.

No juuri tämä, ihme idiootteja. Ei siitä taaskaan ilman jotain kyynelten nielemistä selvitty, kun alkoi mussuttamaan kuinka luuli mun olevan "tosissaan". Kysyin sitten, että eikö muka muista etten mitään vakavaa ollut etsimässä, niin jotain "mutku mä aattelin.." paskaa sieltä rupesi tulemaan. Luuria korvaan, toisille ajattelu ei selvästikään sovi. Kohti uusia seikkailuita siinä toivossa, että seuraava muistaisi pelin hengen paremmin.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Kirjoitellaanpa nyt tänne, kun vähän askarruttaa asiat.

Tapasin erään henkilön netin kautta. Juteltiin siinä pari tuntia, päätyen aina elämän ja kuoleman kysymyksiin. Toisin sanoen, homma toimi. Ei ollut kiusallisuutta, oltiin samanhenkisiä, molemmilla vahvoja mielipiteitä ja juttua tuli. Tämä tapahtui viime elokuun lopussa / syyskuun alussa. Kun oltiin tarpeeksi juteltu anonyymisti, ajateltiin vaihtaa numeroita ja siirryttiin Whatsappiin. Kännykän ääressä tulee oltua enemmän kuin koneella, joten juteltiin toisillemme oikeastaan koko ajan, monia tunteja putkeen.

Marraskuun alussa oli vähän hiljaisempaa ja myöhemmin sain kuulla, että ensimmäinen blokkausyritys oli tapahtunut sinä aikana. Kyseinen henkilö kyllä tuntee vahvasti, mutta ei halua paljastaa tunteitaan muille eikä välttämättä itselleenkään. Minut blokattiin ulos, kun aloin muodostua liian isoksi asiaksi hänen elämäänsä. Silti, en vielä huomannut mitään, sillä juttelimme aina välillä, ja minulle hän ei vielä merkinnyt yhtään niin paljon. Noh, marraskuun lopussa sitten öisin taas tuli enemmän viestiteltyä, minä olin palannut turvallisesti friendzonelle, hän oli sinut asian kanssa.

Saavutaan joulukuuhun. Yksi elämäni sekaisimmista kuukausista. Mitäköhän tästä sanoisi? Ihastuin aika vahvasti yhteen toiseen ihmiseen. Ajattelin, että voisi sitä kerran tehdä aloitteenkin, että on sen sitten kerran saanut tehtyä. Ei tullut vastakaikua. Tai tuli: "Thanks but no thanks." Netissä tapaamaani henkilöön en pystynyt ihastumaan, kun koskaan ei oltu nähty. En ainakaan antanut itselleni vaihtoehtoa. Olimme kyllä tosi läheisiä jo marraskuun lopun jälkeen, ja hän alkoi merkitsemään myös minulle paljon, ystävänä tosin. Kerroimme toisillemme ihan kaiken. Minä varmasti enemmän ja liikaa, kun välillä tekstiä ja asiaa tulee. Hän siis tiesi tunteistani ja ihastuksestani IRL.

Mitäs sitten? Pari kuukautta aika sumuisaa, vitutti, masensi, vitutti ja masensi. Välillä vitutti myös. Helmikuun alussa päätin että fuck it. Kukaan ei ole kiinnostunut musta. En enää laitellut viestiä kummallekaan (IRL-ihastus, netissä tapaama... tässä vaiheessa oli kuitenkin monen kuukauden putki molempien kanssa viestittelystä). Kumpikaan ei myöskään laittanut mulle. Yksi pahimmista viikoista. Kestin vain viikon, mutta viikon aikana aloin päästä irti vastakaiuttomasta ihastuksestani. Netissä tapaamalleni henkilölle oli pakko laittaa viestiä, en kestänyt enää ilman häntä. Hän tosin oli jo pitempään taas blokannut minua. Sanoi tämän viikon jälkeen, kun kuuli mun fiiliksistä, että ei enää ikinä. Elettiin siis helmikuun alkua. Olin vieläkin vähän sekasin tästä kaikesta. Aloin ehkä tuntea jotain ko. henkilöä kohtaan. Tai ehkä halusin vain jotain elämääni. Tiesin, että hänkin oli ollut kiinnostunut minusta. Tein tedmosbyt eli saatoin edetä liian nopeasti. Ehdotin, että voitais joskus tavatakin. Hän lämpeni idealle nopeasti. Yhtä nopeasti taas blokkasi ajatukset. Helmikuun lopussa riideltiin (mikä on yllätys, ei mun suhteen toisaalta, mutta hänen). Sovittiin riita pari päivää myöhemmin ja samalla päätettiin, että ehkä on parempi, etten minä enää laita hetkeen viestejä, vaan hän kertoo, koska on taas sinut tilanteen kanssa.

Eletään kesäkuun puoliväliä. 3,5kk. Välillä ollut erittäin helppoa, välillä vaikeampaa olla erossa hänestä Nyt on taas hetken ollut vaikeampaa, johtunee kesästä, kun oltiin molemmat mietitty kesää joskus. En haluaisi vaikuttaa nössöltä ja lähteä anelemaan häntä, kun olen päättänyt, etten niin tee. Keskiviikkona vaan jotenkin oksetti, kun aloin taas ajattelemaan asiaa.

Mitä siis pitäisi tehdä? Hänhän on estänyt minut whatsappissa ja facebookissa, mutta saisin häneen kyllä yhteyden, jos haluaisin. Neuvot olisivat kivoja.

ps. Pahoittelen mahd. hieman epäselvää tekstiä.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Lyhyestä virsi kaunis: Unohda se nainen. Heti. Hän on blokkauksillaan tehnyt sinulle asian selväksi ja sinun tulee sitä kunnioittaa äläkä tee itsestäsi säälittävää. Sattuu nyt,Ajan kanssa olet tyytyväinen että et nöyryyttänyt itseäsi enempää.
 
ps. Pahoittelen mahd. hieman epäselvää tekstiä.

Hommaat tinderin, sitä kautta helppoa panoseuraa ja lopetat tuollaisen itses nöyryyttämisen ja ylimääräisissä tunteissa vellomisen. Takaan että unohtuu noi pahaa mieltä aiheuttaneet misukat.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kirjoitellaanpa nyt tänne, kun vähän askarruttaa asiat.
...
ps. Pahoittelen mahd. hieman epäselvää tekstiä.

Siis, mitä vittua???

Tätäkö tämä nykymeno on, että nykyään ruvetaan poraan jo jonkun virtuaaliolennonkin perään, jota ei siis ole edes koskaan nähnytkään - liekö, perkele, edes nainen... Toista se oli ennen, jne... oli AINA sentää ihan fyysinen olento, jonka perään meikäläisenkin piti uikuttaa...

No, jos tuo olento ei edes halua keskustella kanssasi, näkemisestä puhumattakaan, en ymmärrä, mikä vielä tilanteessa askarruttaa - kohti uusia nöyryytyksiä vaan ja ihan oikeassa maailmassa.

Toisaalta... tietenkin, jos nykyinen olotila miellyttää enemmän, ruikuta sitten vaikka Ruoholan Lauran perään, kun sen (perän) sentään näkee edes televisiossa... ja tuloskin lienee ihan sama kuin tällä hetkellä.

Voi vittu, tätä somaa somea... "blokata" ja silleen... "Rukkaset" ne ennen oli!
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Perkele. Näin se elämä heittelee. 7kk sitten erosin, nyt sitten n. kk sitten tapasin sen OIKEAN. Mentiin eilen kihloihin.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Eilen taas huomasi, että vanhemmat naiset ovat todella itsevarmoja ja tulevat suoraan baarissa jutulle ja kertovat mitä haluavat. Nuoremmat daamit tulee viereen keinutteleen lantioita ja pelaa kummalisia silmäpelejä. Toiset laittavat kaverit puhenaisiksi puolestaan. Oli niitäkin jotka kaverieni mukaan katselivat pöydästä mua salaa mutta ku itse välillä vilkaisin heitä nousi nokka pystyyn ja kattoon tuijottelua tai pieni hymy ja kenkien tarkastelu katseella sen jälkeen. Naiset ovat kyllä kauniita. En jorise enempää koska puhelimella on vallan inhottava kirjoittaa. Hyvää kesän jatkoa kaikillee
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Eilen taas huomasi, että vanhemmat naiset ovat todella itsevarmoja ja tulevat suoraan baarissa jutulle ja kertovat mitä haluavat. Nuoremmat daamit tulee viereen keinutteleen lantioita ja pelaa kummalisia silmäpelejä. Toiset laittavat kaverit puhenaisiksi puolestaan. Oli niitäkin jotka kaverieni mukaan katselivat pöydästä mua salaa mutta ku itse välillä vilkaisin heitä nousi nokka pystyyn ja kattoon tuijottelua tai pieni hymy ja kenkien tarkastelu katseella sen jälkeen. Naiset ovat kyllä kauniita. En jorise enempää koska puhelimella on vallan inhottava kirjoittaa. Hyvää kesän jatkoa kaikillee
Täsmälleen näin. Tuossa taannoin yksi hieman meitä vanhempi nainen haki meidät illan viettoon heidän porukkansa kanssa. Mukavaa oli ja kaikkien kanssa juteltiin niitä näitä. Oman ikäiseni naiset harvemmin tulevat edes juttelemaan. Se menee perinteiseen tapaan, että itse se on mentävä juttelemaan naisten kanssa jos meinaa jotain saada aikaiseksi. Ja yleensä suhtauminen on aluksi aina hieman kylmää. Olishan se mukavaa, jos joskus naisetkin ottaisivat kontakia, muuta kuin kulmakarvojen takaa vilkuilua. Ainakin tietäisi heti, että kiinnostusta on ainakin jonkinverran.

Tuntuu vain, että naisten määrä on hyvin pieni verrattu siihen kuinka paljon miehiä on baarissa. Taitavat vaan viikonloppuisinkin, ottaa fitnesskuvia salilla ja katsella salkkareita uusintoina.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Eilen taas huomasi, että vanhemmat naiset ovat todella itsevarmoja ja tulevat suoraan baarissa jutulle ja kertovat mitä haluavat.
Mitä ne vanhemmat daamit sitten oikein sulta halusivat? Itselläni on kokemusta niin nuoremmista kuin vanhemmista naisista ja minulta molemmat ovat halunneet vain sitä meisseliä. Tosin olen ihan mielelläni näteimmille sitä antanutkin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eiköhän sama asia päde yhtälailla miehiinkin. Ikä tuo itsevarmuutta.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Kirjoitellaanpa nyt tänne, kun vähän askarruttaa asiat.
Mitä siis pitäisi tehdä?

Säilytä arvokkuutesi äläkä anele kenenkään perään. Unohdat koko blokkaajan ja alat katselemaan muita naisia. Ne eivät tästä maailmasta lopu..

Perkele. Näin se elämä heittelee. 7kk sitten erosin, nyt sitten n. kk sitten tapasin sen OIKEAN. Mentiin eilen kihloihin.

Nopeaa ja rohkeaa toimintaa. Toivotaan, että kaikki sujuu onnelliseti.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Perkele. Näin se elämä heittelee. 7kk sitten erosin, nyt sitten n. kk sitten tapasin sen OIKEAN. Mentiin eilen kihloihin.

Wow, ei kyllä itellä tulis mieleenkään mitkään kihlat ennen ku on asuttu saman katon alla vähintään vuoden verran. Nykyisenkin kaa oltu jo 5 vuotta yhessä eikä kyl toisaalta vieläkään oo käyny mielessä...
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Wow, ei kyllä itellä tulis mieleenkään mitkään kihlat ennen ku on asuttu saman katon alla vähintään vuoden verran. Nykyisenkin kaa oltu jo 5 vuotta yhessä eikä kyl toisaalta vieläkään oo käyny mielessä...

Onhan tuo joo melkoista. Vaikka jo lyhyen seurustelun jälkeen tiesin, että nykyinen vaimoni on se nainen jonka kanssa haluan elämäni elää niin kihloihin mentiin reilu 2v seurustelun/yhdessä asumisen jälkeen ja sekin on monen mielestä nopeaa toimintaa. Ei kuukaudessa opi toista ihmistä vielä tuntemaan. En ole oikein koskaan ymmärtänyt mikä kiire on kihloihin? Varsinkin jos on juuri eronnut entisestä kumppanistaan, jolloin tulee hieman väkisinkin mieleen "rebound".

No mutta vilpittömästi toivotan onnea nimimerkille rosba70150.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Perkele. Näin se elämä heittelee. 7kk sitten erosin, nyt sitten n. kk sitten tapasin sen OIKEAN. Mentiin eilen kihloihin.

Kyllä tuo voi myös onnistua. Itselläni oli suurinpiirtein samanlainen aika erosta, kun tapasin vaimoni. Kuukauden verran seurusteltiin ja todettiin, että mitäpä sitä selvää asiaa saikkaamaan, mennään naimisiin. Nyt on takana 17 vuotta yhteistä eloa, josta viimeiset 16 naimisissa. Sekuntiakaan ei ole (vielä) tarvinnut katua. Mutta jokainen parisuhde on erilainen, joten mitään ei pidä pitää itsestäänselvyytenä. Kumminkin onnistumisen mahdollisuuksiakin on.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Wow, ei kyllä itellä tulis mieleenkään mitkään kihlat ennen ku on asuttu saman katon alla vähintään vuoden verran. Nykyisenkin kaa oltu jo 5 vuotta yhessä eikä kyl toisaalta vieläkään oo käyny mielessä...

Täällä kanssa lähestytään kuudetta vuotta, mutta kihloja ollaan sentään jo mietitty. Taisin sanoa jo heti ensimmäisen vuoden aikana avokille, että tässä sovittiin nyt viiden vuoden try-out (kiitos Matti Virmanen!) ja sen jälkeen katsellaan niitä kihloja. Nyt on viisi vuotta jo umpeutunut, mutta kihlat on vähän siirtynyt eteenpäin, kun minulla on vielä vuoden verran opiskeluja jäljellä ja reissaaminen sekä asuntoon säästäminen on todettu parhaiksi rahan sijoituskohteiksi.

Tässä olen alkanut myös miettiä, että miten se sormus siinä sormessa edes muuttaisi parisuhdetta? Kummankin mielestä homma toimii ja kaikilla on kivaa. Jokin niissä sormuksissa kuitenkin naisia viehättää, niin on se sormus jossain kohtaa ujutettava siihen avokin sormeen.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä siihen parisuhteen niin sanottuun etenemisnopeuteen ole todellakaan mitään oikeaa vastausta, niin kuin tässäkin ketjussa on tullut jo selväksi. Jos homma todellakin toimii, niin mitä sitä turhia odottelemaan, mutta kun ei se aina välttämättä toimi, vaikka siltä tuntuisikin. Erään tuttavani parisuhde kun kariutui siihen, että alkoivat hyvin nopeasti käytännössä asua toistensa luona vuoron perään ja alle vuoden jälkeen muuttivat yhteen. Jossain vaiheessa tuli sitten mieleen, että mitäs nyt, kun ei tohdi vielä mitään naimisiin menemiseen liittyvääkään vielä tässä iässä tehdä, mutta joku seuraava askel pitäisi ottaa. Pikkuhiljaa yhteiselo muuttuikin sitten molemminpuoleiseksi kiukutteluksi ja kun muutaman vuoden päästä pitikin töiden ja opiskeluiden vuoksi muuttaa erilleen, suhde oli jonkin aikaa säästöliekillä kituuttamista, kunnes erosivat vähin äänin.

Samaten oma parisuhteeni kerkesi hetkiseksi jo katketakin liian nopean - joskin osittain myös olosuhteiden pakosta johtuneen - yhteen muuttamisen vuoksi. Erilleen muutto palautti tilanteen ennalleen ja tällä hetkellä menee kaikin puolin hyvin. Toistuvasti olen kuullut ihmettelyjä, että kannattaako sitä nyt enää yrittää jos jo kerran meni poikki, mutta siihen on suhteellisen helppo kuitata, että yhteenmuutto alle vuoden seurustelun jälkeen oli huono idea, mutta tilanne lienee sen kuuluisan aavistuksen verran eri, jos nyt seurustellaan vaikka kolme vuotta ja sitten päätetään muuttaa yhteen.

Tässä olen alkanut myös miettiä, että miten se sormus siinä sormessa edes muuttaisi parisuhdetta? Kummankin mielestä homma toimii ja kaikilla on kivaa. Jokin niissä sormuksissa kuitenkin naisia viehättää, niin on se sormus jossain kohtaa ujutettava siihen avokin sormeen.
Toki erään toisen tuttavan kohdalla kihloihin meneminen ei muuttanut tilannetta pelkstään kuin niiden sormuksien osalta, eikä lopulta naimisiinmenokaan aiheuttanut kuin mukavan hääseremonian ja naisen sukunimen vaihtumisen. Mutta vastaavasti taas toisella puolitutulla pariskunnalla on jo kolme lasta, vanhin jo kouluiässä, mutta ovat edelleen ties kuinka monetta vuotta putkeen "vain" kihloissa. Eikö sitä jo tuossa vaiheessa voisi tehdä sen ns. lopullisen päätöksen ja mennä naimisiin?
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Aivan oikea havainto että nämä ovat parikohtaisia juttuja. Toisaalta mitään kiirettä ei normaalitapauksessa ole. Kyllähän se nyt kannattaa vähän ensin katsella mitä ajan kanssa tulee... Itse kylläkin menin puoliväkisin kihloihin, siis että vain parin kuukauden tosielämän seurustelun jälkeen, kun tyttöystävän isä piti pienen puheen noin ohimennen että jos rakastat naista, niin menet naimisiin ja näin. Siinä tuli sitten kokemus että pitää se vähän rauhoittaa tilannetta että perhe tietää olevani vakavissani ja itsellä ns. työrauha. Tottakai asiaa tuli pähkäiltyä, koska periaatteessa kihlat ovat yhtä vakava juttu kuin naimisiinmeno, eli siitä ei sitten (helposti) peräännytä.

Luotin kuitenkin vaistooni vaikka aikaista olikin, ja eihän se sitten niin kumma juttu ollut. Samainen isä kysyi jo huolissaan että mikä vikana... kun ilmoitimme asiasta vähän vakavin tunnelmin. No, jos jokin olisi mennyt pieleen (en tiedä mikä, mutta elämässä niin voi käydä), niin olisin voinut vedota siihen että päätös tuli tehtyä parhaan informaation perusteella. Harvoinpa se vaisto kyllä väärässä on, kun ei se ole ehtinyt ennen oikeassakaan olla kun ei ole annettu mahdollisuutta.

Ihan samalla tavoin menin vaistolla ensimmäisellä tapaamisella kun se oli hieman lyhyehkö. Ei siinä ollut aikaa odotella vaan tuli tehdä päätös, kysynkö tyttöä tyttöystäväkseni ja voidaan keskittyä loppuaika (turistin) hauskanpitoon asiaa miettimättä. Muuten olisi ollut vähän hankalaa... olla erossa kuukausitolkulla ilman että ollaan edes yhdessä. Elämäni isoin päätös, koska tiesin toki asettavani tytölle odotuksia ja tämän perheelle myös. Jos olisin väärässä... olisi kova paikka itsellenikin.

No naistani kehuakseni, enpä ollut. Hän oli vain hieman varautunut, hillitty ja ujokin niin siinä vaadittiin hiukan tunneälyä. Mutta tämä on kaikin puolin ymmärrettävää. Tiesin toki että tyttöni oli hyvä tyttö, mutta olin myös siinä oikeassa, että vain aika paljastaa miten hyvä. Aika on asioita kertonut, yllättänyt, ja naisenikin on kasvanut itsevarmuutta (omasta päättäväisyydestänikin johtuen!) joten suhteen dynamiikka on kivasti kasvanut. Ei hänen kanssaan riitaa kovin helposti tule, mistä olen myös kiitollinen. Kumpikin kun pidämme harmoniasta enemmän.
Silti on hyvä, että naisestakin löytyy tiettyä ytyä. Aasialaisissa sitä on pinnan alla kivasti. Kaltaiseni tutkija nauttii tästä.

Suomalaisissa on vaan se vika, että paljastavat tuota pikaisesti ja yleensä randomisti. Tietty naiset kaikkialla ovat tunteellisia, ja omaavat sen samanlaisen naisen logiikan, mutta aasiatar ei tuppaa käyttämään sitä aseena tai seinänä.

Viisas nainen on elämän rikkaus. Jokainen tulee omine heikkouksineen, mutta kyllä tuota vain arvostaa. Viisaus on kuitenkin noin parisuhdekuvioissa aliarvostettua, kumpaankin suuntaan. Miksi ihmeessä, no, suomalaiset ovat näissä asioissa mielestäni kyllä vähän lapsellista porukkaa noin ylipäänsä. Keskitytään pikkujuttuihin kokonaisuuden sijaan ym. roskaa. Miehetkin ovat niin ylirauhallisia että sallivat naisille yhtälaisen aseman. Itsekin toki menin aikoinaan tähän vipuun - tulos nolla seurustelusuhdetta (paitsi yksi teinityttö mutta kuka noita laskee). Nainen on siitä piru että jos sitä koittaa miellyttää niin tuo käytös itsessään ei naista miellytä! Siispä naiselle kannattaa olla perustyly ja ignoorata tämä. Näin Suomessa, sinkkujen luvatussa maassa, kun naisillakin tuo käytös on aivan peruskauraa. Maassa maan tavalla.

Eilen naiseni pikkusisko kysyi, tahdonko että hän trimmaa varpaani (ja toki samalla sormeni). Hän on toki tässä selvästikin taidokas, mitä kehuin ja päätin kuitenkin jättää väliin toistaiseksi. Suorastaan ihme että on vielä sinkku, mutta paikallinen miesosasto on kyllä vähän vaihtelevampaa tasoa. Naistarjonta taas on täällä päin niin massiivista, ettei ihan sormia napsauttamalla löydy ulkolaistakaan, vaikka siitä jo pari hyvää esimerkkiä onkin, kun toisellakin isosiskolla ulkomainen aviomies.

On se vaan jännä, että sen kerran kun menet ulos yksin kävelemään (nykyään teen tätä yhä enemmän naiseni kanssa, kun hän on myös vaimoni), alkaa vastaantuleva nuori nainen avoimeen flirttiin ja jos olisin ollut siinä vaiheessa sinkku olisin varmaan juuri tavannut tulevan vaimoni. Osaavat kyllä nämä jutut, ja toisaalta tiesi heti missä mennään kun pienen juttelun jälkeen olin jatkamassa matkaani. Ehkä juuri tästä tilannetajun puutteesta johtuen Suomessa on jäänyt vastaava kohtaaminen tapahtumatta. Eivät siis tiedä mitä tehdä, milloinkin. Kansansairaus. Kadullahan sitä eniten ihmisiä tapaakin anyway. Tai siis tapaisi, eli sikäli outoa. No ujoutta on kaikkialla, mutta ei varsinaista estyneisyyttä.

Hauska kyllä kun menet ostamaan vaikka jotain pientä jostain lähikojusta, niin ei se myyminen ole yleensä se pääjuttu, vaan jännittynyt naureskelu ja toiseuden ihmettely. Toki parasta onkin, ettei osta mitään vaan ottaa vaikka valokuvia. Ihan upeita reaktioita, vaikken toki piileskeleviä tahdokaan ahdistella. Välillä lapset juoksee perässä (yleensä varhaisteini-ikäiset tytöt). Ymmärtävät ajoissa todellisuuden luonnonlait, ihastuttavaa. Tahtovat aina vertailla ihoja.

Itse voin myöntää oman rajallisuuteni tässä: en osaisi enää tässä elämässä olla kotimaisen kanssa. Toisaalta uskon suuren enemmistön kanssa myös, että omanmaalainen on suurimmalle osalle se paras. Ihan jo käytännön syistä, tilastotkin tukevat tätä johtopäätöstä vaikkakaan eivät avioerotilastot. Yksilölle kyllä suositan seuraavia toimenpiteitä. Ketjua lukiessa vahvistuu aina käsitys että näille on tarvetta.

1. Älä jahtaa, etenkään naista. Oikea nainen tulee luoksesi, jos haluaa miellyttää sinua, se voi olla hyvin oikea.
2. Älä hommaa tinderiä (fb on ok, koska maailmanlaajuinen). Mene ulos, juttele naisille kunnes joku ei juokse karkuun.
3. Älä pakottaudu. Jos nainen koittaa pakottaa, keskustele tai ohjaile. Jos tämä ei auta, nainen on väärä.
4. Jos Suomessa homma ei toimi, hyvät naiset saattavat olla muualla eli Aasiassa tai Itä-Euroopassa. Kokeile!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös