Naisasiat

• 7 588 223
  • 26 609

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Vuosi on todellakin lyhyt aika ja luojan kiitos omistan muutakin elämää. Toinen vuosi opiskelijana alkamaisillaan uusien kujeiden kanssa eikä tämä Turku ole vielä täysin koluttu läpi. Siihen päälle vielä hyvät kaverit. Ei se muuten ole oikeasti paskapuhetta, että kavereiden seura auttaa.
Se on ihan selvää että kavereiden seura autta. Oma tuntemukseni asiaasi on kuitenkin se että jos tuo tunne joka sinulle on kolahtanut voimalla on kolahtanut häneenkin samalla tendensillä, hän tulee ajattelemaan sinua usein tuon vuoden aikana. Ymmärrän hyvin sen että vuosi erossa ikävöiden on raskasta aikaa. Ratkaisu oli sinänsä vaikea mutta järkevä ja kuitenkin kaipuu toista kohtaan säilyy mutta lievempänä. Vuoden päästä voi hyvinkin olla että tämä "Jonna" kerkeää ottamaan sinuun yhteyttä ensin.

Tuollaisia kolahduksia tapahtuu harvoin elämässä ja niitä tilaisuuksia ei kannata hassata. Toki nyt on haastava jakso mutta vuoden päästä saatat hyvinkin todeta itsellesi: "parasta kannatti todellakin hieman odottaa."

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Että tällainen juhannus tällä kertaa...pitkän riitelyn päätteeksi annoin muijalle litsarin kun haukkui mun lapsia läskiksi ja rumiksi! Nyt sitten mietitään miten jatko, mitä mieltä oottee, voiko tän alemmaksi mennä ja en hyväksy väkivaltaa, mutta toi lasten haukkuminen meni mielestäni yli!

Itse suhtaudun hivenen skeptisesti ylipäätään jatkomahdollisuuksiin. Kyllä lasten haukkuminen kertoo varmuudella aivan aidosta nuivasta asennoitumisesta heitä kohtaan. Ylipäätään aikuista, joka haukkuu lapsiasi ei pidä päästää lastesi lähelle. Et tuossa kertonut oliko pähtymyksellä vaikutusta asiaan, mutta sillä ei ole mitään merkitystä. Vaikka kyseessä olisi ylilyönti jota hän pyytelee anteeksi, niin varmuudella hän lipsautti ulos näytteen oikeasta asenteestaan muksujasi kohtaan. Eli suosittelen sanomaan kiitos ja anteeksi ja jatkamaan matkaa eri suuntiin.

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Daameja ei huidota ellei oma henkikulta ole vaarassa absoluuttisesti. Yleensäkin huitominen on vihoviimeinen vaihtoehto.

Siitä vaan anteeksipyytämään. Suosittelisin jotain pientä sisäisen itsesi tutkiskelua samalla. Sori vaan mutta selityksesi skidien haukkumisesta on täysin naurettava. Toivottavasti hävettää.

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Daameja ei huidota ellei oma henkikulta ole vaarassa absoluuttisesti. Yleensäkin huitominen on vihoviimeinen vaihtoehto.

No ei nyt ihan noinkaan. Tai siis noin mustavalkoisesti.
Daami meni liian pitkälle kun alkoi arvostelemaan lapsien ulkoisia ominaisuuksia joka on asia mille ei mitään mahda. Tottakai reaktio voi olla jotain tuollaista.

Pyytää anteeksi läppäisyä ja jättää akan siihen paikkaan.

12961

Jäsen
Erosin liki 9 vuotta kestäneestä ja 6 vuotta yhdessäasumista sisältäneestä parisuhteesta n. 8kk sitten. Eron taustalla oli aiemmat hölmöilyt kännissä. Ensimmäisen kerran suhteen meinasi päättää se, että neidin pelattua kännykkäpeliä x ja jätettyä sanomiseni useampaan kertaan huomiotta, nappasin iphonen pois kädestä ja heitin sen paskaksi asfalttiin. Suhde oli tällöin kestänyt n. 7,5v ja tilanne oli kuulemma hyvin pelottava, mitä en tietenkään osannut ottaa ollenkaan tosissani. Tässä välissä suhde korjaantui, seksi oli parasta ikinä ja elämä hymyili, ehdittiinpähän pariksi kuukaudeksi kihloihinkin. Myöhemmin pelleilin Tinderissä ja kärysin, en kuitenkaan käynyt koskaan vieraissa. Yritin tämän jälkeen vielä kaikkeni, mutta luottamus oli jo mennyt, eikä tilanteesta tuntunut olevan paluuta. Viimeiset 1,5 vuotta oli alaspäin vievää kierrettä, jossa kaikki neutraalitkin asiat väännettin väkisin negatiivisiksi ja positiivisia asioita vähäteltiin tai niistä vaiettiin.

Yksi ongelmien ilmenemisen aikoihin muuttunut tekijä oli myös se, että ex-emäntä valmistui lääkäriksi ja lääkärin ja yrittäjän arki eroaa toisistaan huomattavasti. Minä tein liikaa töitä ja emäntä oli töissä terkkarin virka-aikaan. Tissuttelin stressiini myös aivan liikaa. En älyttömästi, mutta kuitenkin. Joskus saatoin kovaäänisen keskustelun lämmettyä paiskoa skumppalaseja tai puhelinta, mutta ikinä en käynyt käsiksi enkä usko sen olleen edes mahdollista. Ymmärrän silti saattaneeni vaikuttaa pelottavalta, olen hyvä provosoimaan ja riidan tullen tulen helposti heittäneeksi virnuillen lisää vettä myllyyn välillä myös itse ääntä korottaen (ja kännissä välillä myös itse provosoituen).

Parisuhde oli isolta osin hyvä, eikä sen ryssimisessä taida olla kuin peiliin katsomisen paikka. Arvoissa olleet erot olivat kyllä isoja, mutta tultiinpahan niiden kanssa jo pitkään toimeen, kumpikin tiedosti erot ja keskustelu esim. politiikasta oli aina rauhallista ja älykästä.

Kämppä, mökki, autot, vene jne. olivat kaikki velattomia ja minun nimissäni, joten jaettavaa tai velkaa ei onneksi jäänyt.

Yksi asia, joka tuli puskista oli se, että en ollut pitänyt huolta kaverisuhteistani tuon parisuhteen aikana. Olin talvella aivan helvetin yksinäinen, siitä kai masentunutkin, enkä jaksanut enää harrastaa liikuntaa saati lähteä ihmisten ilmoille. Oli aika raskasta tajuta, ettei mulla ole enää niitä kavereita, joiden kanssa vielä reilu 5 vuotta sitten vietettiin paljonkin aikaa yhdessä. Hyvä työyhteisö piti sosiaalisen puoleni talven ajan nipin napin pinnalla, kesä ja golfkausi ovat onneksi helpottaneet tilannetta huomattavasti.

Kyllä maailma on ihmeellinen. Vaikken olekaan mikään adonis, vaan lähinnä leveäharteinen, kaljamahainen 100kg keijukainen, on ihan fiksuja naisia tarjolla sekä tinderissä että muualla. Katsekontakti, hymy ja johdatteleva keskustelutaito tuovat kyllä hankintatavasta riippumatta kovalla prosentilla asiallista piparia, mutta ongelma on se, etten kyynisyyttäni jaksa vaivautua kuin harvoin. Juuri Juhannusaattona kerroin varsin vetävän näköiselle naikkoselle tämän käytyä iholle, että naisen tulisi painua vittuun siitä, koska hän estää pääsyni baaritiskille. En oikein kiinnostu siitä, minkä tiedän tuovan juuri niitä uusia tuulia, joita tarvitsisin, mikä vittu minua vaivaa?

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Se on ihan selvää että kavereiden seura autta. Oma tuntemukseni asiaasi on kuitenkin se että jos tuo tunne joka sinulle on kolahtanut voimalla on kolahtanut häneenkin samalla tendensillä, hän tulee ajattelemaan sinua usein tuon vuoden aikana. Ymmärrän hyvin sen että vuosi erossa ikävöiden on raskasta aikaa. Ratkaisu oli sinänsä vaikea mutta järkevä ja kuitenkin kaipuu toista kohtaan säilyy mutta lievempänä. Vuoden päästä voi hyvinkin olla että tämä "Jonna" kerkeää ottamaan sinuun yhteyttä ensin.

Tuollaisia kolahduksia tapahtuu harvoin elämässä ja niitä tilaisuuksia ei kannata hassata. Toki nyt on haastava jakso mutta vuoden päästä saatat hyvinkin todeta itsellesi: "parasta kannatti todellakin hieman odottaa."

Mä oon tosi huono lukemaan ihmisiä ilmeiden puolesta, mutta mun on vaikea uskoa, että seurakunnassa työskentelevä tyttö esittäisi jotain. Oli niin tunteikkaita hetkiä, joista raavaampikin mies herkistyisi. Itsehän en semmoinen ole, haha. Toivottavasti se kolahti samalla tavalla kuin mulle, niin mä ainakin yritin tulkita.

Toivon todellakin tuon tapahtuvan. Vuodessa toki ehtii tapahtua mitä vaan, mutta haaveilen jo kirjaimellisesti tulevasta kesästä, vaikka tämäkään ei ole edes puolessa välissä. Mutta kyllä se vaan kolahti, vähän kyllä mietin "Jonnan" fiiliksiä asiasta, sillä emme ole keskiviikon jälkeen jutelleet lainkaan. Mutta en halua uskoa tämän olleen mitään vedätystä!

Menee ehkä turhan haaveilun puolelle, mutta ehkäpä se miettii mua tälläkin hetkellä. Aion asian kuitenkin selvittää vuoden päästä, koska onneksi mulla ei ole mihinkään kiire enkä halua seistä jo mainittujen tytön haaveiden edessä, varsinkaan muutaman päivän vuoksi. Jos joku toinen kolahtaa, miksi ei, mutta se on huomisen murhe.

Täytyy kyllä oikeasti antaa jätkille tässä ketjussa kredittiä, pelkästään se, että kirjoitin tuon tarinan auttoi, mutta teidän vastauksenne tuo jotain iloa kuitenkin ajatuksiin. Ei tämä maailmaa kaada, vaikka pahalta tuntuu. Nuori tässä kuitenkin vielä ollaan.

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ei nyt ihan noinkaan. Tai siis noin mustavalkoisesti.
Daami meni liian pitkälle kun alkoi arvostelemaan lapsien ulkoisia ominaisuuksia joka on asia mille ei mitään mahda. Tottakai reaktio voi olla jotain tuollaista.

Kyllä se näissä on black& white- osastoa. Haukkui ominaisuuksia joo, järjenköyhää. Loistavaa lapsenkasvatusta esimerkillä kun siitä saa lyödä vastineeksi.

Alkoholin osuutta asiaan, ei mitään merkitystä.

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Kyllä se näissä on black& white- osastoa. Haukkui ominaisuuksia joo, järjenköyhää. Loistavaa lapsenkasvatusta esimerkillä kun siitä saa lyödä vastineeksi.

Alkoholin osuutta asiaan, ei mitään merkitystä.

Lapsenkasvatusta? Eli tässä tapauksessa lapset oli tilanteessa läsnä?

Huvittavaa miten melkein ohitat olankohautuksella naisen teot joka oli myös rinnastettavissa väkivaltaa (henkinen)"Järjenköyhää joo" mutta miestä kehotat tutkimaan itseään kun puolusti lapsiaan.

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lapsenkasvatusta? Eli tässä tapauksessa lapset oli tilanteessa läsnä?

Huvittavaa miten melkein ohitat olankohautuksella naisen teot joka oli myös rinnastettavissa väkivaltaa (henkinen)"Järjenköyhää joo" mutta miestä kehotat tutkimaan itseään kun puolusti lapsiaan.

Esimerkin kautta. Jos eivät olleet paikalla, hyvä. Toivottavasti eivät saa tietääkään asiasta. Minkälaisen opin luulet tollaisesta tulevan? On ok lyödä jos sinua solvataan? No jee, näitä tilanteita kun ei tulekaan elämän aikana kenellekään vastaan.

Mielipiteitähän nämä. Mutta edelleen pidättäydyn alkuperäisessä vastauksessani. Henkinen väkivalta on täysin tuomittavaa muttei missään nimessä oikeuta fyysiseen vastaiskuun. Siihen pitää aikuisen ihmisen löytää eri keinot.

Eikä se nainen täällä vaikuta(?) ja mielipidettähän se asiasta kirjoittanut pyysi joten mitä tässä ohitetaan?

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Minkälaisen opin luulet tollaisesta tulevan? On ok lyödä jos sinua solvataan? No jee, näitä tilanteita kun ei tulekaan elämän aikana kenellekään vastaan.

Mielipiteitähän nämä. Mutta edelleen pidättäydyn alkuperäisessä vastauksessani. Henkinen väkivalta on täysin tuomittavaa muttei missään nimessä oikeuta fyysiseen vastaiskuun. Siihen pitää aikuisen ihmisen löytää eri keinot.

Eikä se nainen täällä vaikuta(?) ja mielipidettähän se asiasta kirjoittanut pyysi joten mitä tässä ohitetaan?

Asian voi myös kysyä toisinpäin: Puolustatko sinä läheisiäsi kun heitä vastaan hyökätään rumalla tavalla? Eikö isän tehtävä ole pitää lapsiensa puolia? En minäkään väkivaltaa kannata ja sivistyneempää olisi ollut poistua paikalta mutta arvostan sitä että Rasmus puolusti perhettään eikä nöyristele tuollaista joka selvästi ei kunnioittanut rasmusta / hänen lapsiaan.

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Asian voi myös kysyä toisinpäin: Puolustatko sinä läheisiäsi kun heitä vastaan hyökätään rumalla tavalla? Eikö isän tehtävä ole pitää lapsiensa puolia? En minäkään väkivaltaa kannata ja sivistyneempää olisi ollut poistua paikalta mutta arvostan sitä että Rasmus puolusti perhettään eikä nöyristele tuollaista joka selvästi ei kunnioittanut rasmusta / hänen lapsiaan.

Jep, näin voi kysyä ja vastaan; tottakai mutta fyysisesti vain jos hyökkäys on sellainen. Henkiset hyökkäykset voi lopettaa poistumalla paikalta ja selittämällä toisen järjenköyhyyttä tms.

Nöyristelyähän se ei ole. Mutta tämä tästä.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Turha ottaa kummankaan puolta. Molemmat toimivat törkeästi ja ero edessä.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Maailma olisi aika hurja paikka, mikäli kaikkialla ajateltaisiin niin, että lyöminen on sallittua jos toinen ärsyttää. Usein ensimmäisen kerran jälkeen kynnys lyömiseen madaltuu ja lopulta syyksi kelpaa lähestulkoon mikä tahansa. Lapsia ei koskaan saisi käyttää riidan välineenä, mutta se ei missään nimessä oikeuta lyömistä. Toivottavasti rasmuksen nainen ymmärtää lähteä viimeistään seuraavan kerran jälkeen, sillä siinä missä yhtä lyöntiä seuraa usein toinen, toista seuraa varmuudella kolmas.

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Eikö se olisi järkevintä ilmoittaa vaan, että nyt kun lähdet, niin ehdit vielä? Viesti on selvä, että raja on ylitetty. Ketään ei lyödä ja lapsia puolustetaan. Nainen saa miettiä sen jälkeen muutaman päivän jotain hemmetin hyvää anteeksipyyntöä jossain. Sitten yhteisen keskustelun kautta eteenpäin tai erilleen. Tässä kohtaa minäkin näkisin, että yhdessä jatkaminen on täysin järjetöntä. Toinen vihaa toisen lapsia ja toinen ei hallitse aggressioitaan. Tuskin kummankaan tilanne herkästi muuttuukaan asian suhteen.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En hyväksy väkivaltaa, mutta en myöskään hyväksy noin törkeää käytöstä että haukutaan lapsia. Tuollaisessa tilanteessa, oli se sitten miten päin vaan (mies löi nainen haukkui tai nainen löi mies haukkui), ei muuta kuin matka jatkuu eri suuntiin.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kait sanallisesti voi satuttaa niin pahasti että fyysisesti tekisi mieli satuttaa takaisin. Eikä muutenkaan aikuisilla ihmisillä pitäisi tulla mieleen edes sanallisesti satuttaa. Ei se ole normaalia. Jotkut pikkulapset ehkä tekevät niin kun kehitys on vielä kesken. Niillä aikuisilla on vissiin jäänyt joku kehitysvaihe välistä.

Jos joku haukkuu vaikka tyhmäksi niin ainakin mulla ensimmäinen ajatus on että voi ei, mä taidan olla tyhmä. Sitten sitä miettii että onko vai ei ole, mahdollisesti on kun niin kerta sanotaan. Jos on niin fiksut ihmiset koittavat muuttaa sitä juttua, tehdä ens kerralla vähän paremmin tai jotain. Ja jos ei ole niin sanoo vaikka sen, mutta ei kait siinä tee mieli haukkua takaisin.

Mä ajattelen että ne ihmiset ovat jotenkin sisimmissään pahoja, jotka ajattelevat pahasti ja tekevät pahasti. Mä en sitä jengiä hirveästi livenä tunne, mutta täällä netissä näkee usein niitä "saunan takana on tilaa" tai "silmä silmästä" -juntteja. Miksi pistää pahuus kiertämään?

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mä ajattelen että ne ihmiset ovat jotenkin sisimmissään pahoja, jotka ajattelevat pahasti ja tekevät pahasti. Mä en sitä jengiä hirveästi livenä tunne, mutta täällä netissä näkee usein niitä "saunan takana on tilaa" tai "silmä silmästä" -juntteja. Miksi pistää pahuus kiertämään?

Lukutaidottomuus ja uskonto sitä aiheuttaa. Tai Suomen tapauksessa kaikki osaavat lukea, mutta jotkut eivät sitten ymmärräkään lukemaansa.

Tupu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JHT
Hiton huono olen mitään kirjoittamaan, mutta koitetaan nyt, jos se vaikka vähän helpottaisi oloa. Lyhyesti sanottuna tilanne on sellainen, että olen korviani myöten ihastunut entiseen työkaveriini (naiseen), joka on nykyinen alaiseni (no, ollaan me vieläkin työkavereita, vaikka tilanne onkin vähän muuttunut). Samassa työpaikassa on oltu jo vuosia ja tänä aikana on kyllä käynyt selväksi, että tunne on yksipuolinen. Ei hän ole kiinnostunut minusta, se on tunnustettava, vaikka oma mieli haluaa aina nähdä kaikissa pienissä asioissa kiinnostuksen merkkejä ja elätellä toivetta, että jos sittenkin.. Olen siis käsittänyt tilanteen ja tavallaan hyväksynytkin sen, mutta silti ihastumisen tunne on niin vahva, että en vaan pysty siirtämään tätä asiaa sivuun ja jatkamaan eteenpäin. Välillä on toki helpompiakin hetkiä, jos en vaikka satu näkemään häntä pariin viikkoon, mutta aina tämä paskaolo vaan palaa takaisin. Tuntuu, että pää hajoaa. Tulee mieleen sellainenkin ajatus, että jos lopettaisin nämä työt ja etsisin uuden työpaikan, että saisin etäisyyttä häneen, mutta toisaalta en haluaisi niin tehdä, koska tykkään tästä työstäni, enkä luultavasti saisi yhtä hyvää työpaikkaa tilalle.

Olisiko palstaveljillä/sisarilla antaa neuvoja, miten tuon tunteen saisi sysättyä sivuun ja mieluiten kokonaan pois, että voisi taas elää ns. normaalia elämää? Järkevimmät tietenkin sanovat, että älä ajattele häntä ja koko asiaa, niin se on sillä selvä, mutta olisipa se vaan niin helppoa minullekin.

Olin kaksi vuotta sitten täysin samassa tilanteessa sun kanssa. Yksi tyttö kolahti liian kovaa ja vietin sen kanssa lyhyessä ajassa ehkä parhaat hetkeni, mitä tähän mennessä on tullut vastaan. Sitten mulla alkoi kesätyöt toisella paikkakunnalla ja päätin lyödä jutun tästä johtuen jäihin. Ei pidetty sen jälkeen käytännössä mitään yhteyttä toisiimme ja juttu ajan kanssa täten haihtui ilmaan. Kaksi vuotta mennyt ja vieläkin harmittaa se, että katkaistiin yhteydet. Tuntui, että kaikki natsasi aivan hiton hyvin meidän välillä ihan alusta lähtien aivan kuten sinunkin kohdalla näyttäisi olevan.

Se, mitä haluan sulle sanoa on se, että pidä vähintäänkin yhteyttä siihen toiseen osapuoleen ja suosittelisin oikeasti tekemään kaikkesi, että tapaat hänet useampaan otteeseen ennen kuin hän lähtee maailmalle. Vaikka ihan vaan "kavereina", jos ymmärrät mitä haen takaa. Jälkeenpäin harmittaa, vaikka nyt saatatkin uskotella, että vuoden päästä otat sitten yhteyttä. Ne täydelliset hetket mitkä teillä on nyt eivät välttämättä ole enää vuoden päästä. Sen takia ne kannattaisi elää nyt eikä säästää tulevaisuuteen.

Vaikea laittaa omia ajatuksia sanoiksi niin samanlaiset tilanteet sinulla on ja minulla oli. Sanoisin, että jos oikeasti kolahtaa kovaa niin sitten kannattaa tosissaan tehdä kaikkensa niin nyt kuin sitten vuoden päästä, että tuo juttu ei kuivu kasaan. Jälkeenpäin kasaan kuivuminen harmittaa ihan liikaa ja nyt puhuu kokemus.

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Erohan se tuli, joku 4 viikkoa sitten ja 7kk suhde päättyi, mutta matka jatkuu. Yksinkertaisesti välimatka alkoi syömään voimia ja päätettiin lyödä homma poikki, En tiedä sitten olenko tunteeton paska, mutta nyt on naisissa jotain vikaa positiivisesti. Tässä olen nyt tavannut viikon sisään kolme eri naista, jotka löytyi kapakasta ja kaikkien kanssa on tullut vietettyä oikein mahtavaa aikaa. Oikeastaan voisi sanoa, että on jo vähän ylitarjontaakin. Ei kyllä ennen ole koskaan tälläistä tilannetta ollut! Mikä teihin naisiin on tullut? Sitten olisi vielä ex-tyttökaverini kaveri, joka kovasti jaksaa viestillä pommittaa fb:ssä, kun vappua vietettiin samassa paikassa porukalla. Mutta siihen en kuitenkaan taida kajota, kun ei millään jaksaisi ajaa takaisin sinne sitä 470km, kun sitä välimatkaa tuli ihan tarpeeksi ajeltua. Tosin olishan se aikamoinen isku/kosto exälleni, mutta niin kyrpä en kuitenkaan ole. Huh huh! Taitaa tulla elämäni paras kesä vuodesta 2015! Ei nuorenakaan mennyt näin lujaa. No jospa se näin 30 vuotiaana alkaa onni kääntymään.

edit. Oikeastaan, kysytäänpäs täältä ammattilaisilta vinkkejä, että kannattaisiko sitä exän kaveria käydä kuitenkin moikkaamassa? Tavallaan herkullinen tapaus kyseessä ja puheiden perusteella olisi kyllä halua tavata. Eihän se toisaalta exälleni kuulu enää, että mitä teen ja kenen kanssa. Mutta toisaalta en saisi kuulemma kertoa asiasta mitään exälleni, joten onko se sitten reilua?

Viimeksi muokattu:

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
edit. Oikeastaan, kysytäänpäs täältä ammattilaisilta vinkkejä, että kannattaisiko sitä exän kaveria käydä kuitenkin moikkaamassa? Tavallaan herkullinen tapaus kyseessä ja puheiden perusteella olisi kyllä halua tavata. Eihän se toisaalta exälleni kuulu enää, että mitä teen ja kenen kanssa. Mutta toisaalta en saisi kuulemma kertoa asiasta mitään exälleni, joten onko se sitten reilua?

Miksi sun pitäis mennä moikkaamaan? Onko tuo joku herrasmieshomma tai oletus, että sun pitää liikahtaa melkein 500km? Pyydä se sun luokse ja anna palaa, eipähän tule mitään sanomista kun ette liiku exän kanssa samoilla kylillä. Reilu peli perseeseen.

Mulla nyt ei ole tuommoisia välimatkoja, mutta onhan tässä yksi eukko ajellut useampaan kertaan 125km suuntaansa, kun hänellä on aisaa tehnyt mieli. Kyllä ne eukotkin voi liikkua ja sanoisin että sulle tulee respectiä kun sanot että tuu tänne, olettaen että akalla on jotain muuta mielessä kuin maksetut illalliset ja juomat.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin. Taas nähtiin akkojen todellinen luonne. Joskus 5-6 viikkoa sitten lähdin ryypiskelemään. No siinä alussa en pariin viikkoon jaksanut hirveästi puheluihin tai viesteihin vastailla, mutta nyt ollaan netissä jotain kirjoiteltu. Kuulemma oli just nähnyt jonkun toisen ukkelin. Siis heti kun meikäläisen silmä välttää niin jo on muut kikkelit mielessä. Tässäkö tää nyt oli, yli kymmenen vuoden suhde.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy