rosba70150
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
Perkele. Näin se elämä heittelee. 7kk sitten erosin, nyt sitten n. kk sitten tapasin sen OIKEAN. Mentiin eilen kihloihin.
Täsmälleen näin. Tuossa taannoin yksi hieman meitä vanhempi nainen haki meidät illan viettoon heidän porukkansa kanssa. Mukavaa oli ja kaikkien kanssa juteltiin niitä näitä. Oman ikäiseni naiset harvemmin tulevat edes juttelemaan. Se menee perinteiseen tapaan, että itse se on mentävä juttelemaan naisten kanssa jos meinaa jotain saada aikaiseksi. Ja yleensä suhtauminen on aluksi aina hieman kylmää. Olishan se mukavaa, jos joskus naisetkin ottaisivat kontakia, muuta kuin kulmakarvojen takaa vilkuilua. Ainakin tietäisi heti, että kiinnostusta on ainakin jonkinverran.Eilen taas huomasi, että vanhemmat naiset ovat todella itsevarmoja ja tulevat suoraan baarissa jutulle ja kertovat mitä haluavat. Nuoremmat daamit tulee viereen keinutteleen lantioita ja pelaa kummalisia silmäpelejä. Toiset laittavat kaverit puhenaisiksi puolestaan. Oli niitäkin jotka kaverieni mukaan katselivat pöydästä mua salaa mutta ku itse välillä vilkaisin heitä nousi nokka pystyyn ja kattoon tuijottelua tai pieni hymy ja kenkien tarkastelu katseella sen jälkeen. Naiset ovat kyllä kauniita. En jorise enempää koska puhelimella on vallan inhottava kirjoittaa. Hyvää kesän jatkoa kaikillee
Mitä ne vanhemmat daamit sitten oikein sulta halusivat? Itselläni on kokemusta niin nuoremmista kuin vanhemmista naisista ja minulta molemmat ovat halunneet vain sitä meisseliä. Tosin olen ihan mielelläni näteimmille sitä antanutkin.Eilen taas huomasi, että vanhemmat naiset ovat todella itsevarmoja ja tulevat suoraan baarissa jutulle ja kertovat mitä haluavat.
Kirjoitellaanpa nyt tänne, kun vähän askarruttaa asiat.
Mitä siis pitäisi tehdä?
Perkele. Näin se elämä heittelee. 7kk sitten erosin, nyt sitten n. kk sitten tapasin sen OIKEAN. Mentiin eilen kihloihin.
Wow, ei kyllä itellä tulis mieleenkään mitkään kihlat ennen ku on asuttu saman katon alla vähintään vuoden verran. Nykyisenkin kaa oltu jo 5 vuotta yhessä eikä kyl toisaalta vieläkään oo käyny mielessä...
Wow, ei kyllä itellä tulis mieleenkään mitkään kihlat ennen ku on asuttu saman katon alla vähintään vuoden verran. Nykyisenkin kaa oltu jo 5 vuotta yhessä eikä kyl toisaalta vieläkään oo käyny mielessä...
Toki erään toisen tuttavan kohdalla kihloihin meneminen ei muuttanut tilannetta pelkstään kuin niiden sormuksien osalta, eikä lopulta naimisiinmenokaan aiheuttanut kuin mukavan hääseremonian ja naisen sukunimen vaihtumisen. Mutta vastaavasti taas toisella puolitutulla pariskunnalla on jo kolme lasta, vanhin jo kouluiässä, mutta ovat edelleen ties kuinka monetta vuotta putkeen "vain" kihloissa. Eikö sitä jo tuossa vaiheessa voisi tehdä sen ns. lopullisen päätöksen ja mennä naimisiin?Tässä olen alkanut myös miettiä, että miten se sormus siinä sormessa edes muuttaisi parisuhdetta? Kummankin mielestä homma toimii ja kaikilla on kivaa. Jokin niissä sormuksissa kuitenkin naisia viehättää, niin on se sormus jossain kohtaa ujutettava siihen avokin sormeen.
1. Älä jahtaa, etenkään naista. Oikea nainen tulee luoksesi, jos haluaa miellyttää sinua, se voi olla hyvin oikea.
2. Älä hommaa tinderiä (fb on ok, koska maailmanlaajuinen). Mene ulos, juttele naisille kunnes joku ei juokse karkuun.
3. Älä pakottaudu. Jos nainen koittaa pakottaa, keskustele tai ohjaile. Jos tämä ei auta, nainen on väärä.
4. Jos Suomessa homma ei toimi, hyvät naiset saattavat olla muualla eli Aasiassa tai Itä-Euroopassa. Kokeile!
Muuten ihan hyviä neuvoja, mutta mikä ihme sua tinderissä tökkii? Joko et ole itse sitä kokeillut tai sitten et vain osannut. Nimittäin, jos ei ole miehenä ihan avuton, sosiaalisesti kyvytön, superläski tai pizzanaama supersalamilla, niin varmempaa metodia saada helppoa pesää ei nykyään ole.
Vinkit olivatkin suunnatut vakavaa suhdetta halajaville. Löytäähän noista aina hutsua.
Olin kirjoittamassa tässä tarinaa, mutta päätin koska se oli suhteellisen säälittävää luettavaa niin vedetään lyhyt versio ja sanotaan, että tapasin mimmin (tai lutkan), joka näemmä tykkää pelata monien muiden miesten kanssa. No ei siinä, tähän se kuuluisa "don't hate the player, hate the game".
Ei mulla ole mitään niitä naisia vastaan jotka haluaa panna jokaisen miehen kanssa, vaan vituttaa se paskan määrä mitä suusta päästetään. En vaan ymmärrä miksi ei voi pelata reilusti ja todeta suoraan että ei napostele. Luulisi naistenkin arvostavan ettei turhaan stalkkaa enempää jos ei kiinnosta.
Eniten itsessäni vituttaa että ei osaa olla kyyninen naisia kohtaan. Mitenhän oppisi olemaan välittämättä liikaa ihmisistä ja persoonista?
Hyvä tarina Lico. Pystyy eläytymään siihen. Silti, minulla on myös kokemuksia sellaisista tytöistä, että ihan sama vaikka lähtisivät helvettiin, niin ne peruu sen reissun, jos oikein kunnolla kolahtaa. Jos ne jättää ovet auki, niin olet aina varasuunnitelma. Minun mielipide vaan.
Mä en itse lähtisi perumaan jo lukkoon lyötyä reissua tuollaisen äkillisen kohtaamisen vuoksi, vaikka kovaa olisi kolahtanutkin. En siis odottaisi sellaista käytöstä naiseltakaan.
Hirveältä kuulostaa tuo Licon tarina, mutta näin suunnilleen tuplasti vanhempana annan yhden vinkin: Vuosi on lyhyt aika.
Aikoinaan koin tuollaisen "rakkautta ensisilmäyksellä" ja meni 7 vuotta ennen kuin päädyimme yhteen ( päättyi toki eroon 9v jälkeen mutta ei siitä syystä ettenkö rakastuisi uudelleen samanlaiseen ihmiseen jos vastaan tulisi. Ihmiset vain joskus muuttuvat).
Joo tuon vuoden ajan elät vielä mahdollista vapaata aikaa nauttien elämästä ja miettien kuinka valmis olet menemään eteenpäin. Jos ja kun olet todennut, että olet valmis, niin on aika selvittää onko kyseinen neitokin vielä samaa mieltä. Varmasti siellä on aihio olemassa ja lukkoon lyötyä ei satavarmasti enää peruta tuossa kohtaa.
Että tällainen juhannus tällä kertaa...pitkän riitelyn päätteeksi annoin muijalle litsarin kun haukkui mun lapsia läskiksi ja rumiksi! Nyt sitten mietitään miten jatko, mitä mieltä oottee, voiko tän alemmaksi mennä ja en hyväksy väkivaltaa, mutta toi lasten haukkuminen meni mielestäni yli!
Että tällainen juhannus tällä kertaa...pitkän riitelyn päätteeksi annoin muijalle litsarin kun haukkui mun lapsia läskiksi ja rumiksi! Nyt sitten mietitään miten jatko, mitä mieltä oottee, voiko tän alemmaksi mennä ja en hyväksy väkivaltaa, mutta toi lasten haukkuminen meni mielestäni yli!