Naisasiat

  • 7 501 166
  • 26 557

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Olen kyllä seurustellut ulkomaalaisten kanssa. Yhtä vaille kaikki ovat olleet Suomessa sillä hetkellä asuvia, että ei ole tarvinnut tämän vuoksi mennä ulkomaille asti ulkomaalaisia etsimään. "Kokoelmista" löytyy suomalaisten lisäksi mm. thaimaalaisen, ruotsalaisen, puolalaisen, vietnamilaisen ja ranskalaisen naisen kanssa tapailua tai seurustelua. Ja sitten venäläisen ja mustankin naisen kanssa on tullut Suomessa yö vietettyä. Yksikään noista ei ole ollut mitään huorahommia. Joten turha olettaa, että ei olisi vertauskohtia. Itse muuten jätin nuo kaikki naiset, joiden kanssa tapailin/seurustelin.

Olet siis vakuuttunut että eri maiden naisissa ei ole ratkaisevia eroja, no niin saatat olla oikeassa tai sitten et. Ei se vakuuttuneisuuden määrästä kiinni ole. Tietysti nämä naisjutut ovat hyvin yksilöllisiäkin. Mutta jos ei ollenkaan näe eroja eri kulttuureissa ei ehkä sitten ole perehtynyt niihin tarpeeksi tai lähtenytkin etsimään vain lähinnä yöseuraa.

Niinpä juuri. Ohjelmassa seurattiin kolmea pariskuntaa eli naisista puheen ollen kolmea naista, joten pelkästään tuossa ohjelmassa sinua miellytti 2/3 ohjelman suomalaisista naisista. Aika kova prosentti miehelle, joka yleistää lähes kaikkien suomalaisnaisten olevan huonoja.

Kuten totesit, otos on vaan niin pieni että ei siitä voi vielä tehdä johtopäätöksiä muuta kuin että parempiakin naisia löytyy (en toki väitä heitä tuntevani pelkän ohjelman perusteella). Aika runsaan perehtymiseni suomalaisnaisiin opiskeluaikoina kuin myös netin puolella ja myöhemmin Aasian markkinoihin johdosta on vaan pakko todeta että itse koen hakanneeni päätä seinään aiemmin kun taas nykyisellään tiedän todella monia muitakin laatunaisia kuin omani, ja näitä on epäilemättä miljoonia. Eli siksi en näe mitään periaatteellista syytä keskittyä vain kotimaan markkinaan kun se on jo homogeenisenä aika heikko puhumattakaan kulttuurillisista heikkouksista liittyen ihan jo parisuhteisiin. Kerran olen itsekin tuosta kulttuurista se vaan entisestään heikentää mahdollisuuksia, kuten voi nyt jälkiviisaasti todetakin.

Lähtökohtaisesti kyllä olin pitkään sitä mieltä että suomalainen nainen, luonnollisesti. No nyt ymmärrän paremmin. Se dynamiikka vaan näkyisi toimivan siten että itseä on hankala muuttaa samasta viitekehyksestä tulevan kautta, ja ilman (väkinäistä) muutosta eli ns. omana itsenä lopputulos on nolla. Naiset odottavat tietynlaisia juttuja joita minä en ilmeisesti täysin edusta ja itse taas odotan sellaista naiseutta joka on Suomesta jo pitkälti kuollut. Kun taas tapasin oikeanlaisen naisen niin kehityin itsekin tietyiltä osin, go figure. Näistä syistä kehoittaisin pitämään ajatusta auki myös muille mahdollisuuksille, voi voittaa paljon enemmän kuin hävitä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olet siis vakuuttunut että eri maiden naisissa ei ole ratkaisevia eroja
Sinun kanssa on kovin turhauttavaa yrittää keskustella, koska et juuri ikinä huomioi oikeastaan ollenkaan sitä mitä sinulle on sanottu. Esimerkki: Sanoin tänään tässä ketjussa klo 10.15:
Toki kulttuureissa on eroja, en kiellä. Yksittäistapauksissa vaan on suuria eroja.
(Tuo ei sitten tarkoita sitä, että ulkomaalaisnaiset ovat parempia kuin suomalaisnaiset.)
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Nimimerkki @Klose16 on toisessa ketjussa kertonut lähettävänsä naiselleen rahaa, tämä voidaan joko nähdä seuran ostamisena tai jatkoajan erään legendan mukaan romanttisena elkeenä, tästä vihjailut maksullisesta seurasta.

Minusta on mukavaa että voi parisuhteessakin tukea toista eikä ole oletusta itsenäisyydestä. Raha-asioissa kannattaa toki olla tarkkana, mutta kyllä hyvään naiseen kannattaa ns. sijoittaa siinä missä muuhunkin. Valitukset maksullisuudesta edustavat taas niin lapsellista tai jotain hollywoodruusuista näkemystä pariutumisesta, vaikka tuleehan sieltäkin aiheen tiimoilta hyviäkin avauksia esim. Pretty Womania voisi suositella.

Toivon toki, että tämäkin tarina päättyy onnellisesti enkä väitä ettei se mahdollista olisi.
Yleisellä tasolla pidän mahdollisena ongelmana sitä, että parisuhteen osapuolten elintaso poikkeaa toisistaan merkittävästi. Mielestäni on pelkästään positiivinen asia, että mahdollinen eroaminen ei jää fyrkasta kiinni, surullista on se että suhde jatkuu vain siksi ettei ole varaa erota.

Ongelma tai mahdollisuus, riippuu varmasti pitkälti niistä suhteen muodostajista. Elintaso (raha) on väline, jos sitä kerran on olemassa niin miksi ihmeessä sitä ei käyttäisi? Kyllähän sitä käytetään Suomessakin, vaikka olisi kuinka tasaveroinen ja tasa-arvoinen pariskunta kyseessä - ts. sitä elintasoa pitää olla jotta tuo tilanne on ylipäänsä mahdollinen. Juuri he, jotka esittävät ettei rahalla saa olla roolia pariutumisessa, keskittyvät rahanlaskemiseen kaikista eniten. Suomalaisnaisilla erityisesti on paljon tasa-arvoisia oletuksia näissä asioissa, ja koska miehille seksi on tärkeämpää, pitävät hekin kuviota ja siihen liittyviä sairaitakin käsityksiä yllä.

Itse en ole koskaan tarjonnut mitään takseja tai drinkkejä, enkä usko että tapailemani naiset tai nykyinen vaimoni siihen olisivat hyvin toimeentulevina koulutettuina edes naisina suostuneet. En ymmärrä miksi minun pitäisi vinguttaa yhteisiin menoihin visaani siksi, että minulla on kivekset vaginan sijaan.

Nämä ovat juuri sitä feminismin syöpää joka minutkin tänne Aasian paratiisioloihin ajoi. Yksisilmäisten maasta.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Sinun kanssa on kovin turhauttavaa yrittää keskustella, koska et juuri ikinä huomioi oikeastaan ollenkaan sitä mitä sinulle on sanottu. Esimerkki: Sanoin tänään tässä ketjussa klo 10.15:

Lainaus:

Toki kulttuureissa on eroja, en kiellä. Yksittäistapauksissa vaan on suuria eroja.

(Tuo ei sitten tarkoita sitä, että ulkomaalaisnaiset ovat parempia kuin suomalaisnaiset.)

Eikö tuo samalla tarkoita sitä, että jostain toisesta kulttuurista voi saada helpommin sitä mitä kaipaa kuin toisesta? Esim. jos kaipaa baarityttöjä kannattaa varmaan mennä sinne Thaimaahan tjms. niitä kaipailemaan. Yksilöiden välisiin suuriin eroihin sisältyy myös ne kulttuurierot.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Varsin erikoista ajojahtia taas näitä toisia kulttuureita suosivia henkilö(it)ä vastaan. Kovasti muistuu mieleen eräs dinneri tuossa muutama kuukausi takaperin, kun puhe kääntyi parisuhdeasioihin. Voi sitä paskamyrskyä minkä Filippiiniläinen kundi sai osakseen, kun oli hänen vuoronsa kertoa miten hänen kotimaassaan parisuhteet toimivat. Pahimmat lokaajat olivat toki ruotsalaisia neitejä, jotka ovat niin kovin suvaitsevaisia kaikkia kohtaan.

Maahanmuutossa on puolensa, Suomeen vaan pitäisi saada paljon lisää mieluusti juuri Aasiasta porukkaa ja mieluusti naisia, jotta kotimaan markkinakin voisi vähän tervehtyä. Nyt suuri osa tulijoista on jo valmiiksi pariutuneita suomalaisten kanssa mikä on tietysti periaatteessa hyvä juttu sekin ja osa rikastaa maata sitten muilla tavoilla.

Kyllähän aasialaisissa naisissa se jokin on. Itseeni kolahtaa etenkin se tapa, miten he osaavat ja haluavat miellyttää miestä. Onko tämä sitten sovinistista, ehkä, ehkä ei. Olisinko sitten joskus valmis aasialaisen kanssa suhteeseen? Todennäköisesti en, koska eivät suurimmin kolahda ulkoisesti. Toki ne parhaat yksilöt on sielläkin aivan jäätäviä.

Ei oikeastaan pitäisi edes vertailla, erot ovat niin massiivisia ettei se tunnu enää täysin reilulta. Aasialainen nainen on vaan se naisellisin kaikista. Ulkonäöltään, olemukseltaan, käytökseltään, asenteiltaan. Tässä on varaa yleistää, noita maita kun vielä riittää niin ei jää siitäkään kiinni, pitkälti kaikissa omataan jo äidinmaidossa luonnolliset erilaisuudet eri sukupuolten välillä. Vahvuuden ja pehmeyden kombinaatiossa on tosiaan sitä jotakin.

Tämä sanottuna, onhan se hienoa että on erilaisuutta. Itsekään en ole aiemmin mitenkään itämaisten naisten perään ollut haikailemassa, joskin kulttuurit ovat tehneet vaikutuksen varmaan jo lapsena. Sanoisin kuitenkin että osalle miehistä helposti yksi parhaista vaihtoehdoista, aivan siinä missä pohjolan naisetkin löytävät eksotiikkansa etelästä. Olisiko eroa siinä että naiset lähtevät jo nuorempina kun taas miehet tyypillisesti vähän vanhempina. Omassa tapauksessani aktivoijana toimi naisten kertakaikkisen alentuva, suorastaan epäinhimillinen suhtautuminen johon kontrastina tapasinkin sitten täysin päinvastaisen naisen.

Se taas miksi länsimaissa tällaiset asiat on alettu nähdä mustana vaatteena ja "sä ostat maksullista naista" kommentteja on alkanut sadella on sitä niinkutsuttua tasa-arvoa. Länsimaisessa tasa-arvossa on kuitenkin yksi todella iso ongelma. Nimittäin se, että se ei edes pyri tasa-arvoon, vaan tasavertaisuuteen. Mitenkä nämä asiat sitten eroaa toisistaan on se, että enää ei suostuta näkemään miesten ja naisten asioita erikseen, joka taas ei toimi ollenkaan. Esimerkiksi itse koen sen hienona asiana, että nainen pitää huolta itsestään. En ole koskaan kenellekkään valittanut siitä, jos nainen on nähnyt tarpeelliseksi laittaa kaksi sataa euroa manikyyriin ja kampaamo käyntiin. Tasavertaista lieneisi se, että itse tekisin saman asian, mutta kun en vain näe tarvetta sille. Tasa-arvoista taas lienee se, että itse laitan saman rahan vaikkapa nyt uusiin urheiluvälineisiin. Tämä esimerkki lienee kaikille lähes itsestäänselvyys, mutta jostain syystä suuremman mittaluokan vastineissa sitten rajat usein hämärtyvät tietyillä "tasa-arvoa" ajavilta henkilöiltä.

Amen. Koko jutussa on tosiaan valtava valuvika, mutta kun valheesta on tehty tarpeeksi suuri niin ei siinä paljoa väliinhuutelijat merkitse...

Veikkaanpa, että suurin osa näistä mollaajista, ei ole eläissään ollut ulkomaan elävän kanssa lähemmissä kontakteissa.

Ymmärrän nuo reaktiot eräänlaisena protektionismina. Mikäs siinä toivottavasti suomalainen malli toimii jotenkin jatkossakin, vaikka se ei osaa meistä varsinaisesti vakuutakaan.
 
Viimeksi muokattu:

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
En asetu kenenkään yläpuolelle tai tuomariksi ja ainahan asiasta kuin asiasta voi keskustella. En kuitenkaan ymmärrä tätä vastakkainasettelua Suomi naisen ja Thai naisen välillä. Eroja näitten naisten välillä on, se on sanomattakin selvää, mutta miksi pitää tehdä teennäinen vertailu siitä kumpi on parempi? Kumpikaan ei varmasti ole toista parempi tai huonompi. En ymmärrä @Klose16 tarvetta kuuluttaa täällä sitä että hänelle sopii Thai nainen paremmin kuin Suomi nainen. Mitä sitten? Hyvä, toivottavasti onnesi jossain vaiheessa tulee niin suureksi, että hyväksyt maailmassa erilaisuutta etkä aina laita asioita vastakkain. Minä olen onnellinen Suomalaisen naisen kanssa, mutta ei minulla ole mitään tarvetta haukkua muunmaalaisia naisia tai laittaa niitä arvojärjestykseen.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ei oikeastaan pitäisi edes vertailla, erot ovat niin massiivisia ettei se tunnu enää täysin reilulta. Aasialainen nainen on vaan se naisellisin kaikista. Ulkonäöltään, olemukseltaan, käytökseltään, asenteiltaan. Tässä on varaa yleistää, noita maita kun vielä riittää niin ei jää siitäkään kiinni, pitkälti kaikissa omataan jo äidinmaidossa luonnolliset erilaisuudet eri sukupuolten välillä. Vahvuuden ja pehmeyden kombinaatiossa on tosiaan sitä jotakin.

Näinhän se pitkälti on, mutta oletko ottanut huomioon nuo kulttuuriset erilaisuudet kaikkiaan. En tiedä minkälaiset suunnitelmat teillä ovat jatkossa, mutta jotenkin tuntuu, että olet ottanut vain positiiviset asiat huomioon näistä aasialaisista naisista. Kulturierot voivat myös kääntyä negatiiviseen suuntaan ja siksi pidän tuollaisia etäsuhteita random aaasialaisiin naisiin epäilyttävinä. Henk. koht. lähtisin tuollaisiin suhteisiin ainoastaan, jos asuisin itse naisen kotimaassa, koska minulla on käsitys mitä se vaatii, naisella ei välttämättä ole käsitysta miten Suomessa hommat toimivat.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
En asetu kenenkään yläpuolelle tai tuomariksi ja ainahan asiasta kuin asiasta voi keskustella. En kuitenkaan ymmärrä tätä vastakkainasettelua Suomi naisen ja Thai naisen välillä. Eroja näitten naisten välillä on, se on sanomattakin selvää, mutta miksi pitää tehdä teennäinen vertailu siitä kumpi on parempi? Kumpikaan ei varmasti ole toista parempi tai huonompi. En ymmärrä @Klose16 tarvetta kuuluttaa täällä sitä että hänelle sopii Thai nainen paremmin kuin Suomi nainen. Mitä sitten? Hyvä, toivottavasti onnesi jossain vaiheessa tulee niin suureksi, että hyväksyt maailmassa erilaisuutta etkä aina laita asioita vastakkain. Minä olen onnellinen Suomalaisen naisen kanssa, mutta ei minulla ole mitään tarvetta haukkua muunmaalaisia naisia tai laittaa niitä arvojärjestykseen.

Käsittämätön tulkinta kirjoituksistani. Paitsi jos et edes lukenut niitä tms.

Tuohon pointtiisi ei tarvitse sanoa kuin se että enhän minä ole ketään asettamassa vastakkain, maailma sen tekee ihan itse.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Näinhän se pitkälti on, mutta oletko ottanut huomioon nuo kulttuuriset erilaisuudet kaikkiaan. En tiedä minkälaiset suunnitelmat teillä ovat jatkossa, mutta jotenkin tuntuu, että olet ottanut vain positiiviset asiat huomioon näistä aasialaisista naisista. Kulturierot voivat myös kääntyä negatiiviseen suuntaan ja siksi pidän tuollaisia etäsuhteita random aaasialaisiin naisiin epäilyttävinä. Henk. koht. lähtisin tuollaisiin suhteisiin ainoastaan, jos asuisin itse naisen kotimaassa, koska minulla on käsitys mitä se vaatii, naisella ei välttämättä ole käsitysta miten Suomessa hommat toimivat.

Niin. Olen a) asunut naisen kotimaassa ja b) kyseessä ei ole mikään "random aasialainen" sen enempää kuin olisi suomalaisenkaan kohdalla. Jostain syystä noin vaan tunnutaan ajattelevan, hassua kyllä. Kokemukseni on niin paljon positiivinen että en osaa oikein keskittyä negatiiviseen. Tottakai tiettyjä erilaisuuksia on, tämä ei ole minulle ainakaan mikään ongelma vaan suuri rikkaus. Omaamme kyllä hyvin samanlaiset arvot.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Niin. Olen a) asunut naisen kotimaassa ja b) kyseessä ei ole mikään "random aasialainen" sen enempää kuin olisi suomalaisenkaan kohdalla. Jostain syystä noin vaan tunnutaan ajattelevan, hassua kyllä. Kokemukseni on niin paljon positiivinen että en osaa oikein keskittyä negatiiviseen. Tottakai tiettyjä erilaisuuksia on, tämä ei ole minulle ainakaan mikään ongelma vaan suuri rikkaus. Omaamme kyllä hyvin samanlaiset arvot.
Juu ehkä ajattelen perusnegatiivisesti, koska kokemukset ovat pääsääntöisesti negatiivisia pitkässä juoksussa. Toki on kivaa kun naiset leikkaavat varpaankynnet pyytämättä ja palvelevat muutenkin ihan eri tavalla kuin suomalaiset naiset(positiivista), mutta jos kyseessä on naimaton ylemmän luokan nainen, joudut maksamaan naimarahaa(sin sot) vanhemmille heidän näkemyksen mukaan(ehkä miljoonia bht). Etäsuhteessa arvot voivat olla samanlaisia, mutta kun olette lähisuhteessa, homma voi mennä ihan eri tavalla. Lähisuhdehan on käytännössä mahdollinen naisen kotimaassa ilman avioliittoa(naisen vanhemmat haluavat yleensä avioliiton ja rahat käteen), mutta Suomessa mahdollinen vain aviolitossa(ei viisumia).
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Käsittämätön tulkinta kirjoituksistani. Paitsi jos et edes lukenut niitä tms.

Tuohon pointtiisi ei tarvitse sanoa kuin se että enhän minä ole ketään asettamassa vastakkain, maailma sen tekee ihan itse.

Kaikella kunnioituksella, mutta itsehän olet juuri tällä palstalla asettanut Suomalaisen ja Aasialaisen naisen luonteenpiirteet ja arvot vastakkain kirjoituksissasi. Ja olet myös todennut, että Suomalainen nainen on liian itsenäinen eikä huomioi miestään tarpeeksi vs. Aasialainen nainen. Lopputulemana olet tullut siihen tulemaan, että Aasialainen nainen on parempi kuin Suomalainen ja sitä tulet tänne toitottamaan uudestaan ja uudestaan. Tämä kaikki tulee hyvin selväksi kun lukee sinun kirjoituksiasi tässä ketjussa pitkältä ajalta.

Koska sinä toistat jatkuvasti itseäsi, niin tämän kerran toistan minäkin. Minusta on hienoa ja jopa itsetuntoa nostattavaa, että itselläni on hyvin koulutettu ja taloudellisesti itsenäinen ja muutenkin itsenäinen nainen, joka varmasti pärjäisi tässä maailmassa ilman minuakin, mutta silti haluaa jakaa elämänsä juuri minun kanssani. Ja minusta on hienoa, että naisella on omakin elämä eikä hänen kaikki aika mene minua palvoessa. Tämä antaa myös minulle vapautta mennä ja tulla hyvällä omallatunnolla kun tiedän että toisella on tekemistä ilman minuakin.

Meillä jokaisella niin miehellä kuin naisellakin on erillaiset tarpeet ja odotukset kumppanilta. Silloin kun nuo tarpeet ja odotukset kohtaa, niin silloin kipinöi ja lujaa. Turha tehdä asiasta kansallisuuskysymystä. Kaikkea hyvää.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Kaikella kunnioituksella, mutta itsehän olet juuri tällä palstalla asettanut Suomalaisen ja Aasialaisen naisen luonteenpiirteet ja arvot vastakkain kirjoituksissasi.

Mielestäsikö minun olisi siis pitänyt valehdella tarinani ja mielipiteeni toisenlaisiksi? Miksi ihmeessä noiden erilaisuutta ei saisi tarkastella?!

Ja olet myös todennut, että Suomalainen nainen on liian itsenäinen eikä huomioi miestään tarpeeksi vs. Aasialainen nainen.

Todellisuutta imo.

Lopputulemana olet tullut siihen tulemaan, että Aasialainen nainen on parempi kuin Suomalainen ja sitä tulet tänne toitottamaan uudestaan ja uudestaan. Tämä kaikki tulee hyvin selväksi kun lukee sinun kirjoituksiasi tässä ketjussa pitkältä ajalta.

Parempi, no, ainakin minun mielestäni. Naisellisempi. Itse ainakin odotan naiselta (parisuhteessani) nimenomaan naisellisuutta. Aika paljon täällä on asioita puitu lähinnä suomalaisten välisestä näkökulmasta. Sinäkö se päätät että näin tulee jatkossakin menetellä?

Minusta on hienoa ja jopa itsetuntoa nostattavaa, että itselläni on hyvin koulutettu ja taloudellisesti itsenäinen ja muutenkin itsenäinen nainen, joka varmasti pärjäisi tässä maailmassa ilman minuakin, mutta silti haluaa jakaa elämänsä juuri minun kanssani.

Sori, mutta tuo on harhaasi. Saat toki puolestani sen pitää en sillä. Minä taas en hae parisuhteesta ensisijaisesti mitään itsetunnon nostatusta, vaan hyvää parisuhdetta joka sitten antaa mukanaan monia hyviä juttuja, varmaan sitä itsetuntoakin. Naisen koulutuksilla ja taloudellisuuksilla ei ole itselleni mitään väliä, paitsi että tn olisin mieluummin köyhemmän kuin rikkaamman naisen kanssa, paljon mielenkiintoisempaa. Itsenäistä naista en missään nimessä ottaisi parisuhteeseen kanssani koska se nyt olisi sama kuin ottaisi polkupyörän auton takapenkille ajomatkan ajaksi.

Ja minusta on hienoa, että naisella on omakin elämä eikä hänen kaikki aika mene minua palvoessa. Tämä antaa myös minulle vapautta mennä ja tulla hyvällä omallatunnolla kun tiedän että toisella on tekemistä ilman minuakin.

Mistä oikein keksit että minun tapauksessani noin ei olisi kerran minulle tuon kerrot vastineena?

Meillä jokaisella niin miehellä kuin naisellakin on erillaiset tarpeet ja odotukset kumppanilta. Silloin kun nuo tarpeet ja odotukset kohtaa, niin silloin kipinöi ja lujaa. Turha tehdä asiasta kansallisuuskysymystä. Kaikkea hyvää.

Eri kansallisuuksilla ja kulttuureilla nyt vain on eroja ja ne näkyvät aika selvästi esim. naisasioissa. Olen toki tässä suhteessa rasistinen, syrjinhän selvästi tiettyjä rotuja mutta en aio kaltaistesi reaktioiden takia vielä vaieta keskustelupalstalla. Jos sanomasi kerran pitää paikkansa, niin mitäs uhkaa minunkaan jutuistani sinun parisuhteellesi voi olla. Tietysti ne saattavat asettaa tietyt perusoletuksesi vähän kyseenalaisiksi.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Sori, mutta tuo on harhaasi. Saat toki puolestani sen pitää en sillä. Minä taas en hae parisuhteesta ensisijaisesti mitään itsetunnon nostatusta, vaan hyvää parisuhdetta joka sitten antaa mukanaan monia hyviä juttuja, varmaan sitä itsetuntoakin. Naisen koulutuksilla ja taloudellisuuksilla ei ole itselleni mitään väliä, paitsi että tn olisin mieluummin köyhemmän kuin rikkaamman naisen kanssa, paljon mielenkiintoisempaa. Itsenäistä naista en missään nimessä ottaisi parisuhteeseen kanssani koska se nyt olisi sama kuin ottaisi polkupyörän auton takapenkille ajomatkan ajaksi.
Kanssasi keskustelu on täysin mahdotonta. Jos on eri mieltä jostakin mielipidekysymyksestä koet sen harhaiseksi kansainvälisen feminismin salajuoneksi. Tekstejäsi lukiessa syntyy yhä vahvemmin kuva miksi oma naisesi on matalasti koulutettu kolmannen maailman ihminen. Harva itseään kunnioittava länsimaalainen nainen suostuisi sinun tiskirätiksesi.
Jos homma menee tämän nykyisen tapauksen kanssa puihin, suosittelen kääntämään katseen kohti Irania tai Saudi-Arabiaa. Näissä maissa ei naiset vittuile eivätkä vaadi mitään naurettavia ihmisoikeuksia ja jos fyrkat riittää voit perustaa kokonaisen haaremin. Sanoit pettyneesi suomalaisiin naisiin, uskon että tunne on ollut vahvasti molemminpuolinen.
 
Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
@Klose16 , @lunar , @attendo

Ainakin minä saan mielihyvää nimenomaan siitä, että hyvin koulutettu, sivistynyt ja "itseänäinen" nainen haastaa mielipiteillään ja argumenteillaan. En kyllä pystyisi kuvittelemaan itseäni muunlaisen naisen kanssa enää...

Tietysti Klosea voi sillä lailla ymmärtää, että toki hänellä on varmasti jokin subjektiivinen ja huono kokemus suomalaisesta naisesta, häntä on kohdeltu kaltoin...
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Ei oikeastaan pitäisi edes vertailla, erot ovat niin massiivisia ettei se tunnu enää täysin reilulta. Aasialainen nainen on vaan se naisellisin kaikista. Ulkonäöltään, olemukseltaan, käytökseltään, asenteiltaan. Tässä on varaa yleistää, noita maita kun vielä riittää niin ei jää siitäkään kiinni, pitkälti kaikissa omataan jo äidinmaidossa luonnolliset erilaisuudet eri sukupuolten välillä. Vahvuuden ja pehmeyden kombinaatiossa on tosiaan sitä jotakin.
Kun sinulla on noin voimakkaat mielipiteet aasialaisista naisista niin minua kiinnostaisi tietää, miten pitkään yhdessä asumiseen aasialaisen kanssa mielipiteesi perustuvat?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun sinulla on noin voimakkaat mielipiteet aasialaisista naisista niin minua kiinnostaisi tietää, miten pitkään yhdessä asumiseen aasialaisen kanssa mielipiteesi perustuvat?
Eipä taida olla mitään kokemusta, kun Jumala vaatii että pitää olla avioliitossa ennen kuin voi asua yhdessä. Asuin aikoinaan samassa opiskelijasolussa kuin helluntailainen, joka seurusteli 150 kilometrin päässä asuvan tytön kanssa. Tyttö piti sitten viedä aina kotiin yöksi kun oli tullut kylään, vaikka oli arki-ilta. Järjen kanssa ei tietysti ollut mitään tekemistä tuossa touhussa, mutta pääasia ettei tapahtunut syntiä.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Kun sinulla on noin voimakkaat mielipiteet aasialaisista naisista niin minua kiinnostaisi tietää, miten pitkään yhdessä asumiseen aasialaisen kanssa mielipiteesi perustuvat?

Kysymyksesi on johdatteleva ja virheellinen, mutta pari vuotta.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Oliko muuten @Musta Nuoli , joka tähän ketjuun kirjaili aikanaan varsin katkeriakin ajatuksia suomalaista naisista, mutta on nyt lopulta kiltisti menossa yhden kanssa naimisiin...:) olemme siis kohtalotovereita.

Tuollaista vanhemmille maksettavaa naimarahaa en kyllä suostuisi maksamaan, vaikka kulttuuriin epäilemättä kuuluukin, en vaikka kuinka leikattaisiin varpaankynsiä.
 

Jeffrey

Jäsen
Tuollaista vanhemmille maksettavaa naimarahaa en kyllä suostuisi maksamaan, vaikka kulttuuriin epäilemättä kuuluukin, en vaikka kuinka leikattaisiin varpaankynsiä.

Kuuluuhan se suomalaiseenkin kulttuuriin ja kristillisiin kulttuureihin noin ylipäänsä, että morsiamen perhe maksaa häät. Paljonkos ne häät nyt yleensä maksaa? Pk-seudulla 10 000 - 15 000 euroa vähintään? Eli äkkiseltään 400 000 - 600 000 bhatia taas on sitten sulhasen hinta Suomessa. Tietysti kristilliset tavat ovat Suomessa pikkuhiljaa haihtumassa, kun uskonnon merkitys vähenee. Pettämisestäkin tullut enemmän normi, kuin synti. Eiköhän Thaimaassakin buddhismin merkitys pikkuhiljaa haalene, mutta tuskin ihan yhtä nopeasti ja laajasti kuin kristillisyyden merkitys Suomessa.

Todettakoon nyt vielä sellainen kulttuuriero, että Thaimaassa, Intiassa ja Aasian maissa yleisesti lapset nähdään tulonlähteinä. Ei siellä vanhemmat laita rahoja mihinkään eläkerahastoihin, saati sitten maksa mitään Tyel maksuja. Siellä laitetaan kymmeniä- tai satojatuhansia siihen, että lapset koulutetaan, ja/tai lähetetään jonnekkin kauas töitä tekemään. Koulutuksen jälkeen elatusvastuu kääntyy ympäri, ja lapset ovat velvollisia taloudellisesti tukemaan vanhempiaan, ja mahdollisesti myös nuorempia sisaruksia. Jos sä siitä perheestä lapsen viet, niin viet myös tulonlähteen, ja siitä tulee suorittaa asiallinen korvaus. Naisten kohdalla tämä vielä korostuu, koska oletetaan naisen perustavan perheen ja pysyvän kotona, jolloin hänelle ei luonnollisesti kukaan maksa vuosiin mitään, eikä hän voi taloudellisesti perhettään tukea.
 
Huh, sentään kun lukee tuosta Aasian meiningistä. Luojalle, jos olet siellä, iso kiitos, kun annoit mun syntyä tänne länteen. Ei ole pakko eikä kukaan automaattisesti odota mitään perheen perustamisia, avioita tai muuta vaivaannuttavan sitovia juttuja. Voi elää itselleen, vaikka pitääkin ne varpaankynnet huoltaa ihan omin kätösin :D
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Huh, sentään kun lukee tuosta Aasian meiningistä. Luojalle, jos olet siellä, iso kiitos, kun annoit mun syntyä tänne länteen. Ei ole pakko eikä kukaan automaattisesti odota mitään perheen perustamisia, avioita tai muuta vaivaannuttavan sitovia juttuja. Voi elää itselleen, vaikka pitääkin ne varpaankynnet huoltaa ihan omin kätösin :D
Kyllä tuota täälläkin tapahtuu, enimmäkseen lestadiolaisten ja muiden lahkolaisten keskuudessa. Jossain tapauksissa tämä homma on viety niin pitkälle, että ne lapsetkin voi kätevästi tehdä esimerkiksi oman faijansa kanssa. Naimisiin asti tämä tuskin johtaa, mutta oma kiva pikku pesä kellarissa voi olla mahdollisuuksien rajoissa.
 
Kyllä tuota täälläkin tapahtuu, enimmäkseen lestadiolaisten ja muiden lahkolaisten keskuudessa. Jossain tapauksissa tämä homma on viety niin pitkälle, että ne lapsetkin voi kätevästi tehdä esimerkiksi oman faijansa kanssa. Naimisiin asti tämä tuskin johtaa, mutta oma kiva pikku pesä kellarissa voi olla mahdollisuuksien rajoissa.

Puhumattakaan Itävallan Fritzl-sedistä. Mutta jos puhutaan meistä taviksista ja etenkin hieman hedonistisemmista sellaisista, niin onhan tämä nykymeininki melkoisen ideaali mitä ihmisten tapaamiseen tulee. Ainakin isommissa kaupungeissa, missä ei tarvitse pelätä "tuttavuuksien" kävelevän vastaan ihan heti toista kertaa :)
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Huh, sentään kun lukee tuosta Aasian meiningistä. Luojalle, jos olet siellä, iso kiitos, kun annoit mun syntyä tänne länteen. Ei ole pakko eikä kukaan automaattisesti odota mitään perheen perustamisia, avioita tai muuta vaivaannuttavan sitovia juttuja. Voi elää itselleen, vaikka pitääkin ne varpaankynnet huoltaa ihan omin kätösin :D

Mistä lähtien Aasiassa on pakko mennä naimisiin? Itse tunnen henkilökohtaisesti monia eri-ikäisiä aasialaisia sinkkuja..
Huh, sentään tätä kulttuurirasismin määrää.

Mutta jos puhutaan meistä taviksista ja etenkin hieman hedonistisemmista sellaisista, niin onhan tämä nykymeininki melkoisen ideaali mitä ihmisten tapaamiseen tulee. Ainakin isommissa kaupungeissa, missä ei tarvitse pelätä "tuttavuuksien" kävelevän vastaan ihan heti toista kertaa :)

Niin, Suomi taitaa johtaa edelleen Euroopantilastossa suurimmalla määrällä sinkkutalouksia. Lääkityshoitojen määrät depressiotiloihin eivät ole samalla tainneet mitenkään kovin merkittävästi laskea.. Mutta joo, suomalainen on "vapaa valitsemaan" yms. roskaa.
 
Viimeksi muokattu:
Mistä lähtien Aasiassa on pakko mennä naimisiin? Itse tunnen henkilökohtaisesti monia eri-ikäisiä aasialaisia sinkkuja..
Huh, sentään tätä kulttuurirasismin määrää.



Niin, Suomi taitaa johtaa edelleen Euroopantilastossa suurimmalla määrällä sinkkutalouksia. Lääkityshoitojen määrät depressiotiloihin eivät ole samalla tainneet mitenkään kovin merkittävästi laskea.. Mutta joo, suomalainen on "vapaa valitsemaan" yms. roskaa.

Joo, olen tosi synkkä rasisti. Lähinnä sain sen kuvan, että esimerkiksi avo- tai vapaita suhteita ei Aasiassa niin mielellään katsella, kuin mitä täällä. Siis meinaan tällä, että oltaisiin enemmän "tosissaan" liikkeellä keskimäärin. Enkä yhtään epäile sinkkujen olemassaoloa itäisellä pallonpuoliskolla, kun miessukupuolen suosiminen joissain maissa on aika absurdilla tasolla. Joku peruskundi Kung Ho kiinalaisesta miljoonakaupungista, minkä nimeä en ole edes kuullut, on aika heikoilla pääsyssä naisen päälle.

Enkä yhtään epäile sitäkään, ettetkö ole tehnyt myös tilastoissa oikeaa havaintoa. Valtaosa omistakin kavereista on vielä sinkkuja ja ikähaitarilla 20-40, eikä useaa heistä mikään seurustelu kiinnosta sen enempää, kuin esim lumen kolaaminen. Varmasti on paljon edelleen sellaisia "romanttisen" rakkauden ja perhe-elämän perään haikailevia, jotka nykyisessä asenneilmastossa kyllä joutuvat melko lujille. Mutta kuten sanoit, niin suomalainen on vapaa valitsemaan, se ei ole mitään roskaa. Itse olen valinnut pitää naissuhteeni sellaisina, että en joudu niistä vahingossakaan kärsimään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös