Leelian Lepotuoli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko
Mä olen itse aloittanut 14 vuotiaana seurustelun ihanan,pari vuotta vanhemman pojan kanssa, joka oli mun suuri ensirakkauteni. Muutettiin yhteen heti kun täytin 18v. Tää kundi oli ihan sairaalloisen mustasukkainen, mutta mä ajattelin et se vaan rakastaa mua niin paljon. Kerettiin vuosi asua yhdessä, erottiin ja mun oli pakko muuttaa toiseen kaupunkiin opiskelemaan. Koska tää istu mun rapun edessä yöllä ja uhkas tulla lasin läpi, seuras autolla mua pisin kaupunkia, uhkas hakata kaikki miespuoliset joiden kanssa liikun, puhelimessa oli aina 99 vastaamatobta puhelua (enempää ei mahtunut näyttöön).
Voi kyllä mä tykkäsin tästä pojasta ihan sairaasti ja oli vaikea lähteä kun tottunut koko nuoruuden sen kainalossa olemaan. Sukulaiset odotti meiltä häitä ja vauvoja, eivät olisi ikinä uskoneet minkälaista meillä todellisuudessa oli. En saanut käydä missään yksin,lompakko takavrikoitiin, puhelin tutkittiin joka päivä ja sivusilmällä kytätään vilkasinko viereisessä autossa istuvaa miestä. Aina epäiltiin ja syytettiiin asioista jotka ei tullut mulle edes mieleen. Suurin tuki ja apu oli mulle oma isoveli, jota tämä kundi vähän pelkäsi ja paras ystäväni joka takoi nuijalla päähän ja sai nuoret ja naivit silmäni avattua.
Joten juoskaa pitkälle ja lujaa jo ensimerkeistä.
Voi kyllä mä tykkäsin tästä pojasta ihan sairaasti ja oli vaikea lähteä kun tottunut koko nuoruuden sen kainalossa olemaan. Sukulaiset odotti meiltä häitä ja vauvoja, eivät olisi ikinä uskoneet minkälaista meillä todellisuudessa oli. En saanut käydä missään yksin,lompakko takavrikoitiin, puhelin tutkittiin joka päivä ja sivusilmällä kytätään vilkasinko viereisessä autossa istuvaa miestä. Aina epäiltiin ja syytettiiin asioista jotka ei tullut mulle edes mieleen. Suurin tuki ja apu oli mulle oma isoveli, jota tämä kundi vähän pelkäsi ja paras ystäväni joka takoi nuijalla päähän ja sai nuoret ja naivit silmäni avattua.
Joten juoskaa pitkälle ja lujaa jo ensimerkeistä.