Naisasiat

  • 7 507 253
  • 26 557

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Colinille sellaista vinkkiä että nyt kannattaa, jos koskaan, järjestää vaimollesi romanttinen illallinen. Lapset hoitoon jonnekin yhdeksi yöksi ja asiat kuntoon kun siihen vielä on mahdollisuus. Muuten vaimosi oli jo lähtenyt kävelemään. Selkeästi rakastat vaimoasi mutta olet antanut mennä suhteenne tilaan jossa toinen otetaan itsestään selvyytenä. Romanttinen illallinen vaikka kotona ja sillä asioita kuntoon vaan niin pian kuin mahdollisesti. Hurmaat vaimosi uudestaan ja taistelet hänestä sillä samalla taistelet perheestäsi. Se kolli saa jäädä nuolemaan näppejään.

Jotkut saattavat muistaa vuodatukseni jokin aika sitten. Nyt ollaan siinä tilanteessa että olen hylännyt sen "unelmieni naisen" kokonaan. Missään tekemisissä ei enää olla. Hän valitsi sen exänsä vielä neljännen kerran. Nainen joka ei osaa oppia virheistään ei ole minua varten. Sen sijaan minä seurustelen nyt tuon nettideitti-naisen kanssa ja pakko sanoa että hyvältä tuntuu nyt. Ei kyseessä ole maailman kaunein nainen, mutta jotenkin tuntuu että hänellä on sydän paikallaan. En tiedä tuleeko tästä mitään pysyvää, mutta aika näyttää. Nyt ainakin näyttää ihan lupaavalta. Hän on tukenut minua isäni yllättävän poismenon aiheuttaman tuskan aikana hyvinkin rakastavasti. Se on minulle iso asia.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minua v****taa tuo, että piti edes mennä tutkimaan mitään viestejä. Ensinnäkään minulle ei tuohon mitään oikeutta ole ja toisaalta parempi tässä olisi tällä hetkellä olla, kun ei tietäisi koko asiasta.

Muistuttaisin taas, että tuo on yksiselitteisesti laitonta, rikosnimike taitaa olla viestintäsalaisuuden loukkaus tai jotain vastaavaa.

Minulle on päivän selvää, että missään tilanteessa en kenenkään luuriin koske ja jos joku jää siitä minulle kiinni, niin suhde on ohi viisi minuuttia sen jälkeen. Paluuta ei ole, koska rinnastan tuon täysin pettämiseen. Huorissa käyntikin on pienempi rikos kuin toisten tavaroiden penkominen.

Sinun tilanteesi on tietenkin eri, jos on lapsia, mutta itselläni ei ole. Uskoisin silti, että nuo "työmatkat" olisi olleet helpompi selvittää lukematta puhelinta, koska olit ilmeisen tietoinen asiasta, ethän muuten olisi puhelimeen koskenut.

Älä myöskään valehtele itsellesi, että ei siellä ole harrastettu seksiä, jos kerran kokonaisia öitäkin ollaan jo poissa.

Ei ole helppo tilanne, enkä edes koita sen enempää neuvoa, koska en tosiaan tiedä miten lapset vaikuttavat asiaan. Sen neuvonhan saa silti mistä tahansa, että lapset nimenomaan kärsivät enemmän, jos väkisin ollaan niiden takia yhdessä. Se kannattaa pitää aina mielessä.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Kyllähän rouva on huomannut, että jokin tässä meikäläisellä mättää, mutta töiden piikkiin sen olen laittanut, kun en vaan keksi fiksua tapaa aloittaa keskustelua aiheesta. Vaikeaa, vaikeaa..

Asiahan on aivan pakko selvittää, kun se kerran vaikuttaa elämääsi niin työ-kuin vapaa-aikana. En minäkään tiedä miten asian saat helposti otettua puheeksi. Luultavasti et mitenkään. Väittäisin kuitenkin, että mitä pikemmin saat jollain keinoin nostettua kissan pöydälle sitä paremmat mahdollisuudet on vielä pelastaa suhde. Sano vaikka, että mielestäsi teillä ei nyt ole kaikki kunnossa ja lähde siitä vyyhteä purkamaan. Mahdollisuuksia lienee useita, mutta voit vaikka todeta olevasi mustasukkainen ja tiedustella missä määrin siihen on aihetta, näkeehän sen sitten ihmisen reaktiosta, missä mennään.
Ikävä tilanne, mutta mahtaako tuo itsestään selvitä. Kerää roheutta, ja selvitä tilanne vaimosi kanssa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Koko teksti

Kuin meikäläisen kynästä. Unohda koko juttu ja koita saada liitto toimimaan. Ei ole ihme jos naisesi hakee puuttuvaa toisesta miehestä. Täysin normaalia...kuten me miehetkin haemme lohtua muista naisista jos oma ei sitä anna. Tuntevia kun kerran olemme. Älä vaan mene kertomaan, että olet luurissa käynyt. Niele tuo ja koita parantaa yhteistä arkeanne pienin askelin. Jos ei onnistu niin armahda kummatkin teistä. Ei ole reilua kellekään elää paskassa suhteessa...lapsi tulee kärsimään eniten.

Ehkä tyypillisin tarina parisuhteessa mutta aina niin vitun vaikea tilanne.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Niele tuo ja koita parantaa yhteistä arkeanne pienin askelin. Jos ei onnistu niin armahda kummatkin teistä. Ei ole reilua kellekään elää paskassa suhteessa...lapsi tulee kärsimään eniten.
Mielestäni tuollaisessa tilanteessa pitää olla ensin aika positiivisesti yllättävä eli radikaali yksittäinen parannus joka herättäisi kumppanin ja täten laittaa kapuloita rattaisiin sen toisen peliliikkeisiin. Siinä samalla sitten ottaa omaa puolisoaan enemmän huomioon ihan päivittäisessä tekemisessä. Tuossa tilanteessa täytyy katsoa peiliin omalta osaltaan ja parantaa itseään. Monta pientä asiaa kuntoon, mutta se tärkein on oman kumppanin huomioiminen yhteisessä arjessa.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Muistuttaisin taas, että tuo on yksiselitteisesti laitonta, rikosnimike taitaa olla viestintäsalaisuuden loukkaus tai jotain vastaavaa.

Minulle on päivän selvää, että missään tilanteessa en kenenkään luuriin koske ja jos joku jää siitä minulle kiinni, niin suhde on ohi viisi minuuttia sen jälkeen. Paluuta ei ole, koska rinnastan tuon täysin pettämiseen. Huorissa käyntikin on pienempi rikos kuin toisten tavaroiden penkominen.

Sinun tilanteesi on tietenkin eri, jos on lapsia, mutta itselläni ei ole. Uskoisin silti, että nuo "työmatkat" olisi olleet helpompi selvittää lukematta puhelinta, koska olit ilmeisen tietoinen asiasta, ethän muuten olisi puhelimeen koskenut.

Älä myöskään valehtele itsellesi, että ei siellä ole harrastettu seksiä, jos kerran kokonaisia öitäkin ollaan jo poissa.

Ei ole helppo tilanne, enkä edes koita sen enempää neuvoa, koska en tosiaan tiedä miten lapset vaikuttavat asiaan. Sen neuvonhan saa silti mistä tahansa, että lapset nimenomaan kärsivät enemmän, jos väkisin ollaan niiden takia yhdessä. Se kannattaa pitää aina mielessä.


Ohhoh kun tulee kovaa settiä..se on tietysti miten on ottaa, mutta omasta mielestä ihan sama vaikka oma vaimo lukisi minun viestit..ei siellä voi olla sellaista mikä voi olla salaista jos on puhtaat jauhot pussissa..

colinille ikävä kyllä voi sanoa varmuudella, että ei keneltäkään mieheltä kuulu tulla vaimollesi tuollaisia viestejä..jos ei ole vielä pettänyt niin pettää jos et ota asiaa puheeksi..
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Vaikka vaimon puhelimen kautta olisi kulkenut kuinka hempeitä tekstiviestejä hyvänsä, niin ehdotan itsekin Colin Huntia jatkamaan Pakkiparin viitoittamilla neuvoilla. Kannattaa antaa vaimolle enemmän ja parempia syitä olla iloisesti yhdessä. Jätän konstit nimimerkin itsensä mietittäviksi, mutta yhteinen miellyttävästi vietetty aika on kyllä erittäin olennainen ehdotus. Vaikkapa juuri illallisen merkeissä.

Jos Colin Hunt aloittaisi ottamalla puheeksi vaimon puhelimesta löydetyt tekstarit, niin tämä olisi kaikkea muuta kuin lupaava myyntipuhe suhteen tulevaisuuden kannalta. Tuolla Colin Hunt osoittaa vain olevansa yksityisasioita tonkiva kyttääjä. Ei luottamusta tuolta pohjalta voi rakentaa, puolin eikä toisin. Kannattaa aloittaa suhteen korjaaminen saman tien, eikä viivästyttää ja vaikeuttaa sitä heti kärkeen jollakin tekstiviesti-gatella.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Colin Hunt aloittaisi ottamalla puheeksi vaimon puhelimesta löydetyt tekstarit, niin tämä olisi kaikkea muuta kuin lupaava myyntipuhe suhteen tulevaisuuden kannalta. Tuolla Colin Hunt osoittaa vain olevansa yksityisasioita tonkiva kyttääjä. Ei luottamusta tuolta pohjalta voi rakentaa, puolin eikä toisin. Kannattaa aloittaa suhteen korjaaminen saman tien, eikä viivästyttää ja vaikeuttaa sitä heti kärkeen jollakin tekstiviesti-gatella.

Juuri näin. Vaimon narauttaminen rysän päältä olisi viimeinen naula arkkuun. Sitä vastoin pientä syyllisyyttä voi ehkä viritellä esim. sanomalla sopivassa käänteessä, että "sä olet niin ihana vaimo, ettei tulisi mielenkään koskaan katsella ketään muita."
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
No jos ne tekstarit siellä on ollut ni ihan idioottimaista on ruveta leikkimään etteikö sitä olisi ja esittää jotain parasta aviomiestä siinä sen jälkeen..vaimo on tehnyt väärin ja tottakai se pitää ottaa puheeksi..vaikka viestien luku on moraalisesti jokaisen omassa päätöksessä, niin ei se kiellä sitä tosiasiaa että tässä tapauksessa muija narahti kiinni jostain..omasta mielestä parasta ihan rehellisesti sanoa, että olet ne viestit nähnyt kun olet epäillyt huonosti menneen pätkän takia jotain olevan käynnissä ja että näköjään sitten onkin..

omasta kokemuksesta voin sanoa, että sua kaduttaa myöhemmin vaikka saisit hurmattua vaimosi takaisin..kyllä se pitää olla selkärankaa myös toisella osapuolella jättää kiusaukset sivuun ja jättää hölmöilyt tekemättä ihan itsekseenkin ilman toisen romanttisia tekoja..
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ohhoh kun tulee kovaa settiä..se on tietysti miten on ottaa, mutta omasta mielestä ihan sama vaikka oma vaimo lukisi minun viestit..ei siellä voi olla sellaista mikä voi olla salaista jos on puhtaat jauhot pussissa..

Sillä nyt ei ole mitään merkitystä, vaikka puhelimessa ei olisi ainuttakaan viestiä muistissa.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Aika erikoista että nainen jättäisi edes tuollaisen viestin puhelimen muistiin. Varsinkin jos kyse on pettämisestä. Naiset on tarkkoja näistä asioista. Ehkä hän on jättänyt sen puhelimeen koska ei ole kuullut noin ihania asioita kotona ja se saa hänet hyvälle mielelle.

Itse olen kanssa mokannut ja lukenut viestejä. Etsin jotain ja luulin löytäväni vastauksen, vituiksi meni. Kun suhde hiukan seestyy niin sitä luuli että toinen ei enää välitä tai se hakee muita miehiä. Silloin olisi pitänyt ruveta tekemään töitä kun arki alkoi. Mutta minä tein töitä etsiessäni jotain ja niin kuin sanoin, vituiksi meni.
 

scholl

Jäsen
Tuo delfiinien johtajan seuraaminen rannalle kyllä kuulostaa ihan naisten tekemiseltä. Hekin tekevät kaikki hölmöä vain sen takia, että joku läskikaveri tekee niin. Tämä saattaa olla jo mainittu täällä, mutten jaksa näin aamutuimaan selata ketjua läpi. Ts. Iltasanomissa on linkki videoon, jossa kerrotaan, miksi kaunis nainen jää sinkuksi. No ensinnäkään videossa esiintyvä nainen ei ole kaunis, toisekseen olen samaa mieltä siitä, että kissat ovat maanvaiva, enkä missään tapauksissa olisi tekemisissä naisen kanssa, jolla on kissa. Kerran jouduin vastentahtoisesti viettämään yön naisen luona, jolla oli kissa, enkä pystynyt nukkumaan silloin ollenkaan. Istuin koko yön keittiössä ja yritin varoa, ettei kissa tee mitään hyökkäyksiä. Se kiipeili jossain hyllyillä ja yritti yllättää selän kautta. Se on kumma juttu, kun koirat lööbailevat rauhassa jossain olohuoneen lattialla on sitten kyse kenen koirasta tahansa niin kissat ovat aina sellaisia vastenmielisiä otuksia, jotka yrittävät hyökätä.

Joka tapauksessa tuon linkin olennaisin juttu ei ole mikään aiemmin mainitsemani, vaan se, että miten niin jää sinkuksi. Mitä vikaa siinä on, että on sinkku ja miksi sinkuksi mukamas jäädään? Mitä parempaa on muka olla jonkun säälittävän, ankean tyypin kanssa. Tulee hirveästi negatiivisia asioita ja velvollisuuksia. Sitä paitsi eihän tuo mitään sinkkuelämää ole, jota tuossa videossa kuvataan. Ei sinkkuna tapailla miehiä koko ajan. Sinkkuus on sitä, että ollaan itsekseen, käydään urheilemassa, tehdään duunia jne. Toisaalta olen lukenut nyt paljon Euroopan historiaa ja se on ollut hyvin tyypillistä naisille kautta aikojen tuollainen löyhämoraalinen toiminta, jossa mikä tahansa mies käy. Monet ovat olleet jonkun paikallisen kanssa, sitten saksalaisen sotilaan rakastajatar ja sitten päälle vielä jonkun liittoutuneen sotilaan rakastajatar. Uskomatonta meininkiä.

Ihmettelen kuka mies ylipäätänsä haluaa sellaisen naisen, mitä videossa kuvataan eli joka huseeraa koko ajan jonkun äijän kanssa. Itse ainakin arvostan naisissa sitä, että ovat olleet sinkkuja, eivätkä ole käyneet paljon ulkona miesten kanssa, vaan ovat sanoneet säälittäville jätkille "lähe menee vielä kun voit", jos nämä ovat tulleet jotain juttelemaan. Eihän se niin saa olla, että naiselle kelpaa mies kuin mies. Pitää olla mielestäni uskottava sinkkuhistoria, jossa ei ole mitään illanviettoja tapahtunut. Tosin taas tullaan siihen huoraamispuoleen eli jos on sellainen nainen, joka yrittää pummia niin sittenhän menevät ulos tienaamismielessä juoman ja ruoan perässä. Sitä suuremmalla syyllä pitää välttää niitä, jotka käyvät esimerkiksi treffeillä. Samoin aikaisemmin seurustelevia kannattaa kyllä välttää tai sitten pitää kuulustella, miksi on mukamas seurustellut jo aiemmin ja onko se jotain sarjassa tapahtumaa toimintaa.
 

scholl

Jäsen
Itse olen kanssa mokannut ja lukenut viestejä. Etsin jotain ja luulin löytäväni vastauksen, vituiksi meni.

Sinut pitäisi tuomita siihen 20 vuoden vankeuteen, eikä se joka ajoi jonkun paikallisen asukkaan päälle ambomaassa. Mielestäni toisen kännykkään kajoaminen on niitä alhaisempia tekoja, mitä joku voi tehdä ja siitä voisi kyllä vaikka kuolemanrangaistuksen tai vähintään mukiloimisen oikein kunnolla nenään. Se on ihmeellistä, että yhteiskunnassamme hyväksytään tuollainen alhainen toiminta. Jos joku koskisi minun puhelimeeni niin en olisi sen henkilön kanssa enää ikinä tekemisissä ja pitäisin huolen siitä, että hänellä ei tulisi jatkossa olemaan kovinkaan mukavaa.
 

scholl

Jäsen
Mietin myös sitä kuinka paljon homoja voidaan verrata naisiin. Joku aika sitten oli uutinen, että 67 vuotias Calvin Klein on eronnut jostain 21 vuotiaasta jätkästä sen perusteella, että eivät olleet viihteellä yhdessä. Tulee mieleen bb-Adam ja bb-Sauli. Siis hehän ovat viihteellä yhdessä ja läiskivät toisiaan turpaankin siellä. Olen huomannut, että seurustelevat naisetkin haluavat ottaa poikaystäviä mukaan viihteelle maskoteiksi pitämään seuraa omien kavereidensa vässykkäpoikaystäville. Se on ihmeellistä pelleilyä. Itse ainakin menen viihteelle kavereiden kanssa, enkä minkään naisen. Siis pääasiassa viihteellä olo on sitä, että voi juoda kunnolla brenkkua ja jutella kavereiden kanssa. Ei se ole mitään käsi kädessä istuskelua tai muuta vässyköintiä. En tajua noiden lehtien asennemaailmaa. Sääli jos naiset ovat yleisesti ottaen homomaisia.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Sinut pitäisi tuomita siihen 20 vuoden vankeuteen, eikä se joka ajoi jonkun paikallisen asukkaan päälle ambomaassa. Mielestäni toisen kännykkään kajoaminen on niitä alhaisempia tekoja, mitä joku voi tehdä ja siitä voisi kyllä vaikka kuolemanrangaistuksen tai vähintään mukiloimisen oikein kunnolla nenään. Se on ihmeellistä, että yhteiskunnassamme hyväksytään tuollainen alhainen toiminta. Jos joku koskisi minun puhelimeeni niin en olisi sen henkilön kanssa enää ikinä tekemisissä ja pitäisin huolen siitä, että hänellä ei tulisi jatkossa olemaan kovinkaan mukavaa.

Kiitos päivän parhaista nauruista :D
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kiitos päivän parhaista nauruista :D

Ei tuossa mikään naurata, vaikka en kannatakaan noin kovaa vankilatuomiota. Siinä tietenkin ehdottoman sama, että en olisi tämän henkilön kanssa enää koskaan missään tekemisissä, mutta antaisin hänen silti elää jatkossa niin kuin haluaa.
 

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
Näin kun tyttäreni käyttää kännykkää ja iPadia piirtämiseen joka päivä on vaikea samaistua tähän angstiseen kännykkäviestejä ei lueta liikkeeseen. Muutenkin on lähinnä huvittavaa seurata omista penneistään kiinnipitäviä. Jotenkin sitä voi viellä ymmärtää, jos on täysin persaukisia nuoria aikuisia kyseessä, mutta ainakin itse olen huomannut ylivoimaisesti helpoimmaksi järjestelyksi missä perheellä on yksi tili. Vaimoni voi sitten tarvittaessa ostaa mitä tarvitsee ihan samalta tilitä laskuttavilla luottokorteilla. En teidä kuka haluaa omat rahansa hautaan mukanaan, mutta ainakin itse saan iloa siitä, että vaimoni ajaa sellaisella autolla mitä haluaa. Ja laukkuja ja vaatteita ostaa vain muutaman kerran kuukaudessa, joten se hänelle suotakoon.
 

DaHolla

Jäsen
Itse ainakin menen viihteelle kavereiden kanssa, enkä minkään naisen. Siis pääasiassa viihteellä olo on sitä, että voi juoda kunnolla brenkkua ja jutella kavereiden kanssa. Ei se ole mitään käsi kädessä istuskelua tai muuta vässyköintiä. En tajua noiden lehtien asennemaailmaa. Sääli jos naiset ovat yleisesti ottaen homomaisia.

Olen täysin samaa mieltä. Entisen tyttöystävän oli vaikea ymmärtää sitä että jos käyn yökerhossa käyn siellä mieluiten pelkästään miespuolisten kavereiden kanssa. Asiasta syntyi turhia riitoja kun yritin vakuutella että pidän vain hauskaa omien kavereiden kanssa enkä ole iskemässä muita naisia. En voisi kuvitella että olisin sellaisessa suhteessa jossa pitäisi saada tyttöystävän lupa lähteä kavereiden kanssa viihteelle. Omassa kaveripiirissäni on näitä tapauksia jotka raportoivat 10 minuutin välein tyttöystävälleen mitä ovat tekemässä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Omassa kaveripiirissäni on näitä tapauksia jotka raportoivat 10 minuutin välein tyttöystävälleen mitä ovat tekemässä.

Tuossa on se perustavaa laatua oleva ongelma, että ei heiltä kaikilta sitä edes vaadita. He vain haluavat tehdä niin ja se jos mikä on pelottavaa.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Pilvilinna joka romahti.

Siinä fiilikset tällä hetkellä, tuon ruotsalaisen elokuvan mukaan. Olen tässä seurustellut vajaat 4 kuukautta erään tyttösen kanssa. Itse olin suhteen alussa epävarma siitä, että onkohan tämä oikein, tykkäänkö hänestä tarpeeksi, että voidaan seurustella. Ajan myötä omat tunteet häntä kohtaan on kasvanut ja olen tullut siitä varmaksi, että hänen kanssaan voisin olla pitempäänkin.

Puhuin tästä tässä ketjussa jo aiemminkin, mutta tuo tyttö on sellainen, ettei oikein osaa puhua tunteistaan, kun taas itselle on helppo kertoa hänelle, kuinka hänestä pidänkään ja niin edelleen. Olen sitten välillä huomautellut, että olisi kiva, jos hän välillä huomioisi minua ja puhuisi tunteistaan, ja sen takia hänelle sitten tuli sellainen fiilis, ettei olisi kykeneväinen seurustelemaan, koska ei kykene antamaan minulle niin paljon, kuin kaipaisin.

Itsellä mennyt kaikki aikaisemmat jutut puihin enemmän ja vähemmän niin, että olen saanut kärsiä. Sen takia itseluottamukseni ei tämän asian suhteen ole parhaasta päästä, ja olenkin tivannut niistä tunteiden näyttämisestä.

Hän kävi läpi pienen leikkauksen, eikä olla nähty sen takia viimeiseen pariin viikkoon kovin usein ja sen jälkeen kun ollaan nähtykkin, niin on tuntunut ettei kaikki ole ihan kunnossa. Näennäisesti kaikki on ollut kuten ennenkin, mutta minusta on tuntunut, että kaikki ei ehkä ole aivan kunnossa. Eilenkin vielä puhuttiin, että mitä tehdään sunnuntaina yms, käydään tervehtimässä isosiskoani ja niin edelleen, ja ajattelin että asiat on ihan hyvin.

Illalla kuitenkin viestiteltiin, ja olin hieman allapäin. Puhuttiin itseluottamuksesta ja epävarmuudesta, sanoin ettei itseluottamukseni ole kovin korkea tämän asian suhteen ja siksi olen tälläinen, sitten hän sanoi, ettei hänelläkään ole kovin hyvä itseluottamus aina, joten sanoin, että sen takia pyrinkin monesti hänelle kertomaan, kuinka tärkeä hän on minulle.

Vastausta ei enää kuulunutkaan, laitoin perään, että onko tuohon vaikeaa vastata, ja hän vastasi, että on. Sanoin, että olisin toivonut, että hän vaikka kertoo myös mitä merkitsen hänelle. Sitten tulikin se ikävin mahdollinen viesti, että hän ei voi sanoa mitään, kun ei oikein tiedä mitä tuntee minua kohtaan.. Soitin sitten hänelle, ja kaikenkaikkiaan hän kertoi, että ei ole tuntenut sellaista kipinää minua kohtaan nyt vähään aikaan, ja ei ottanut asiaa puheeksi, kun halusi pohtia asian päässään itsekseen. Sovittiin sitten, että hän miettii asiaa pari päivää ja sunnuntaina ilmoittelee sitten, mihin ratkaisuun päätyi. Pitäisi sunnuntaina nähdä, tai ainakin mielestäni se olisi kaikista paras ratkaisu, oli hän sitten tullut mihin päätökseen tahansa. Pyysin myös, että vaikka hänen ratkaisunsa olisi se minun kannaltani ikävin, eli ero, niin ei vielä heitettäisi kirvestä kaivoon, vaan yritettäisiin yhdessä, josko saataisiin juttu vielä toimimaan. Toki jos hän on asiasta varma, niin sitten ei asialle oikein mitään voi tehdä..

Nyt ei voi kuin odotella.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Olen tässä seurustellut vajaat 4 kuukautta

Pitäisi sunnuntaina nähdä, tai ainakin mielestäni se olisi kaikista paras ratkaisu, oli hän sitten tullut mihin päätökseen tahansa. Pyysin myös, että vaikka hänen ratkaisunsa olisi se minun kannaltani ikävin, eli ero, niin ei vielä heitettäisi kirvestä kaivoon, vaan yritettäisiin yhdessä, josko saataisiin juttu vielä toimimaan. Toki jos hän on asiasta varma, niin sitten ei asialle oikein mitään voi tehdä..

Nyt ei voi kuin odotella.

En halua olla inhottava (tai haluan, mutta en sulle), mutta jos jostain syystä tuntuu siltä, että jo 4kk:n jälkeen on tarpeen lähteä menemään, niin on melkein parempi päästää irti.

Teet todennäköisesti itsellesi löysän narun kaulaan ja siirrätte vaan eteenpäin sitä väistämätöntä päätöstä. Jos kemiat on molemmin puolin kohdillaan ja kaikki ok, niin ei tuossa 4kk:n kohdalla pitäsi edes miettiä tuollaisia asioita. Silloin on kaikki vielä ihanaa (nekin, mitkä ei oikeasti ole) ja nussitaan aamusta iltaan niin että nahka palaa.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
En halua olla inhottava (tai haluan, mutta en sulle), mutta jos jostain syystä tuntuu siltä, että jo 4kk:n jälkeen on tarpeen lähteä menemään, niin on melkein parempi päästää irti.

En haluaisi päästää irti, sillä olen ollut koko aikuisikäni sinkku, ja kaipaan eläämäni tiettyä stabiiliutta, ja sitä parisuhde tarjoaisi. Toki tuo lyhyehkö seurusteluaika ja nyt jo ilmenneet ongelmat ovat kummalisia asioita. Narut ovat tällä hetkellä neidon käsissä, ja mitä hän päättääkään, niin se vaan sitten on niin.

Äärimmäisen vittumainen tilanne, mutta enpä tällä hetkellä mitään voi asialle tehdä. Tämä ketju on suurempiakin kriisejä nähnyt ja kullut, mutta tällä hetkellä tämä on itselleni helvetin iso asia.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Äärimmäisen vittumainen tilanne, mutta enpä tällä hetkellä mitään voi asialle tehdä. Tämä ketju on suurempiakin kriisejä nähnyt ja kullut, mutta tällä hetkellä tämä on itselleni helvetin iso asia.
Eihän tämä mikään kilpailu ole, missä itse kunkin murheen mitta on viestien oikeutus. Jokaisella on murheensa, eikä niitä tarvitse arvotella: siispä anna palaa vaan.

Melkoisen pahaan rakoon olet ajautunut tämän 4kk-tapauksen kanssa. Mikäli suhteen jatko on jo tuossa vaiheessa puntarissa niin en voi kovin helppoa jatkoakaan povata. Toki on olemassa sekin mahdollisuus, että asiat lähtevät selvittyään rullaamaan yhteiselossa ja auvoisasti.

Melkein uskallan väittää, että onnellisen jatkon/lopun avain on sinun itseluottamuksessasi. Jos teet sen itsellesi selväksi, että tässä suhteessa ollaan ja tämän eteen pistät itsesi likoon niin saattaapa jopa olla, että huomaat naikkosenkin suhtautumisessa ja tunteissa positiivisen muutoksen. Tuskin sitä "muuten vain" 4kk on seukkailtu, joten jotain siellä taustalla on. Nyt sinun täytyy vain saada tuotua muutakin tuon tueksi.

Naikkosellasi näyttäisi olevan itseluottamuksen kanssa jotain häikkään myöskin, joten liekö tuo klassisesti vailla turvaa? Kovin usein sitä on saanut kuulla naisten suusta, että vaikka kuinka muusta puhutaan niin useimmiten naiset kaipaavat miehestä turvaa. Itseluottamus on tuossa yksi tekijä.

Tämä ohje tuli nyt sitten sellaiselta taholta, joka oppi karvaimman kautta 11v tapauksen pohjalta tuon turvan ja itseluottamuksen merkityksen.

Niin ja tietysti se toinen vaihtoehto tuossa teidän risteyksessä onkin sitten se, ettette jatka samaan suuntaan vaain selät vastakkain. Eikä sekään aina ole se huonoin vaihtoehto, jos sillä säästää molempia ajan tuhlaamiselta epätoivoisessa suhteessa ja monilta negatiivisilta tunteilta.

Jaksamisia ja onnea tulevaisuuteen, meni miten meni.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Melkoisen pahaan rakoon olet ajautunut tämän 4kk-tapauksen kanssa. Mikäli suhteen jatko on jo tuossa vaiheessa puntarissa niin en voi kovin helppoa jatkoakaan povata. Toki on olemassa sekin mahdollisuus, että asiat lähtevät selvittyään rullaamaan yhteiselossa ja auvoisasti.

Melkein uskallan väittää, että onnellisen jatkon/lopun avain on sinun itseluottamuksessasi. Jos teet sen itsellesi selväksi, että tässä suhteessa ollaan ja tämän eteen pistät itsesi likoon niin saattaapa jopa olla, että huomaat naikkosenkin suhtautumisessa ja tunteissa positiivisen muutoksen. Tuskin sitä "muuten vain" 4kk on seukkailtu, joten jotain siellä taustalla on. Nyt sinun täytyy vain saada tuotua muutakin tuon tueksi.

Naikkosellasi näyttäisi olevan itseluottamuksen kanssa jotain häikkään myöskin, joten liekö tuo klassisesti vailla turvaa? Kovin usein sitä on saanut kuulla naisten suusta, että vaikka kuinka muusta puhutaan niin useimmiten naiset kaipaavat miehestä turvaa. Itseluottamus on tuossa yksi tekijä.

Tässä minun itseluottamusta koskien kyse on enemmänkin siitä, että pelkään hyvien asioiden loppuvan, pelkään menettäväni esimerkiksi hänet. Puhuttiin tästä juuri toissapäivänä, ja kuinkas kävikään. Olen tässä jutussa mukana 110%, ja asia on niin, että minä pidän hänestä enemmän kuin hän minusta. Eilen hän mainitsi asiasta, ja sen olen minäkin jo aiemmin kyllä tajunnut. Ehkä se asia ei ole balanssissa, tai sitten se on yleisempää kuin ajattelen. Kuulostaa toki hullulta, mutta jos hän pitää minusta paljon, ja minä pidän hänestä aivan järkyttävän paljon, niin kai se on mahdollista.

Turvaa hän minusta saa aivan varmasti niin paljon kun vain tarvitsee, olen sitoutunut tähän suhteeseen, ja olisin hänen rinnallaan aina niin hyvissä kuin huonoissakin hetkissä.

Toivottavasti hän saa asiat mietittyä viikonloppuna, vaikka vietää koko viikonlopun kavereidensa seurassa. Eräs hänen kaverinsa ei välttämättä pidä minusta ihan hirveästi, joten toivonkin ettei tuo kaveri suolla mitään sinkkupropagandaa tytön korville. Eikai tässä auta muuta, kuin kärvistellä nämä pari päivää.

Edit. Haluan tässä vaiheessa jo kiittää jokaista, joka jaksaa tähän mun juttuun jotain kommentoida ja jakaa ymmärrystä. Se helpottaa helvetisti, kun pystyy samaistumaan johonkin, ja saa ymmärrystä osakseen.
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Toivottavasti hän saa asiat mietittyä viikonloppuna, vaikka vietää koko viikonlopun kavereidensa seurassa. Eräs hänen kaverinsa ei välttämättä pidä minusta ihan hirveästi, joten toivonkin ettei tuo kaveri suolla mitään sinkkupropagandaa tytön korville. Eikai tässä auta muuta, kuin kärvistellä nämä pari päivää.

Hei mies. Jos tilanne on se, että muijan kaverin mielipiteet näyttävät painavan enemmän kuin sinun ja jopa hänen omansa - jos hänen kaverinsa mielipiteellä edes on väliä - niin lähde hyvä mies kävelemään vielä kun sinulla on ylpeyttä jäljellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös