Naisasiat

  • 7 505 174
  • 26 557

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Hei mies. Jos tilanne on se, että muijan kaverin mielipiteet näyttävät painavan enemmän kuin sinun ja jopa hänen omansa - jos hänen kaverinsa mielipiteellä edes on väliä - niin lähde hyvä mies kävelemään vielä kun sinulla on ylpeyttä jäljellä.

Tuo nyt oli vaan maininta, voi olla ettei edes konsultoi kavereitaan jatkosta. Eikä meillä nyt erityisesti mitenkään huonot välit sen kyseisen kaverin kanssa ole, enkä oikein tunne tyyppiä kunnolla. On vaan aina mahdollisuus, että mahdollisesti mustasukkainen kaveri pyrkii vaikuttamaan toisen mielipiteisiin. Toki voi myös puhua minun puolestani jotenkin, tai neuvoa yrittämään vielä. Sen näkee sitten..
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tuo nyt oli vaan maininta, voi olla ettei edes konsultoi kavereitaan jatkosta. Eikä meillä nyt erityisesti mitenkään huonot välit sen kyseisen kaverin kanssa ole, enkä oikein tunne tyyppiä kunnolla. On vaan aina mahdollisuus, että mahdollisesti mustasukkainen kaveri pyrkii vaikuttamaan toisen mielipiteisiin. Toki voi myös puhua minun puolestani jotenkin, tai neuvoa yrittämään vielä. Sen näkee sitten..

Selvä. Vaan tuon naisen "bestis-vaiheen" nähneenä sisälläni värähti joku jousi. En varmaan ole ainoa.
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Arvon Filatov, ymmärrän tuskasi, tunnistan toiminnassasi jotain samaa, miten olen itse käyttäytynyt aikanaan parisuhteessa. Pohdin tuolloin paljon sitä, mikä itselläni meni tuolloin päin persettä. Silloin kun ne tunteet lähtivät syystä tai toisesta viilenemään ja se oma sielunrauha ja luottamus parisuhteen jatkuvuuteen katosi, niin myös minä muutin käytöstäni valtavasti siitä, mitä se oli aiemmin. Jääkoneenkuljettajalla oli hyviä pointteja aika samasta aiheesta...

Itseluottamus ja määrätietoisuus katosivat sitä tahtia kun tilanne liukui huonompaan suuntaan ja näin jälkikäteen uskon, että suurimpia virheitäni oli, että toin näitä asioita myös jatkuvasti esille. Kuten sinä, minäkin kaipasin tuolloin jatkuvasti todisteluja siitä, että kaikki on ok ja merkitsen toiselle jotain ja koitin myös itse todistella samoja asioita toiselle osapuolelle. Olin myös jatkuvasti keskustelemassa ongelmista ja tällä tapaa nostin niitä itsekin siis jatkuvasti esille ja osaksi yhteisoloa. Keskustelu ongelmista on totta kai hyvä asia, mutta ne eivät voi olla jatkuvasti esillä kääntäen kaikki hetket aina negatiivisiin seikkoihin. Vielä kun se toinen osapuoli on huono puhumaan näistä ikävistä asioista, syntyy vastakkainasettelu, jossa toinen on jatkuvasti keskustelemassa ongelmista ja toinen ei taas jaksaisi keskustella niistä lainkaan. Tuota omaa toimintaani (jonka kaltaisesta kerroit myös tuossa omassa avauksessasi) kutsuisin sanalla vässyköinti. Ja mikä olisikaan parempi tunteiden ja sen kipinän tappaja jo valmiiksi huonossa tilanteessa.

Tarkoitus ei ole arvostella toimintaasi mitenkään pahalla, ymmärrän ko. reaktion varsin hyvin. Neuvoni kuitenkin on, että lopeta mainitun kaltainen vässyköinti. Ei se välttämättä helppoa ole, kun ko. kierteeseen on lähtenyt/joutunut, mutta väkinäisellä ja "epäluonnollisella" todistelulla ja vastakaiun hakemisella et luultavasti saavuta mitään hyvää, ennemminkin luot lisää epävarmuutta. Nainen tietää jo, että haluat hänet osaksi elämääsi. Osoita, että olet mies, cool, sinut itsesi ja sinut tilanteen kanssa siinä määrin kuin se on mahdollista. Voi olla, että et siltikään pelasta tilannetta, mutta uskon että olet jälkikäteen itseesi tyytyväisempi. Minun tilanteeni aikanaan tuskin oli pelastettavissa, mutta monesti päällimmäisenä fiiliksenä vielä näin vuosienkin jälkeen on, että vituttaa kun pitikin ruveta silloin vässyköimään niin sillä viisiin!
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS

Ymmärrän pointtisi täysin, jos vaan pystyisin kääntämään aikaa taaksepäin, niin tekisin sen. Olisikin niin helppoa, että saisi itselleen hyvän itseluottamuksen vain sormia napsauttamalla, mutta ei. Se kun pitää rakentaa pikkuhiljaa pienten kannusten myötä..

Toivon, että tyttö haluaa vielä jatkaa, ja pystyn osoittamaan hänelle, että pystyn olemaan vielä se mies joka sai kipinää aikaiseksi. Lopettaisin tuon vässyköinniksi nimeämäsi toiminnan, vaikka se varmasti vaikeata olisikin. Mutta voisin tehdä mitä vaan, ettei tämä suhde loppuisi näin lyhyeen.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyi, kun kuullostaa Filatovin juttu todella tutulta. Kaverini sanoi minullekkin omaa tilannettani kertoessa, että kärsin juurikin ihastuneen miehen syndroomasta. Pelkää kaiken hyvän loppuvan ja pelkää aina sitä pahinta. Tämä pätee luultavammin myös sinuun. Syndrooma tietenkin kertoo huonosta itsetunnosta, joka myös itselläni on hyvin heikkona muutamien ikävien tapahtumien jälkeen. Luotto myös toisiin ihmisiin on aika paljon tippunut. Neuvot mitä antaisin on jo tässä edellä tulleet, joten en ala niitä toistamaan. Ainut mitä voin tehdä on toivottaa onnea ja jaksamisia. Sunnuntaina luultavasti saadaan kuulla miten tapaaminen meni.

Itse voisin tähän samaan väliin päivittää omaa tilannettani hieman. Jokainen voi lukea historian viime sivuilta. Suuren pohdinnan jälkeen uskalsin tunteistani ja tilanteesta tytölle puhua. Jokainen voi päätellä mitä sieltä vastattiin, kun olemme nyt 2 yötä ja päivää oltu lähes koko ajan yhdessä. Mitä luultavammin näemme myös tänään. Nyt onkin se pelko, että koska tämä kaikki hyvä loppuu. Koska en voi vielä täysin sataprosenttisesti sanoa, että luottaisin tämän kestävän pidempääkin. Toivon kyllä niin.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jokainen voi päätellä mitä sieltä vastattiin, kun olemme nyt 2 yötä ja päivää oltu lähes koko ajan yhdessä. Mitä luultavammin näemme myös tänään. Nyt onkin se pelko, että koska tämä kaikki hyvä loppuu. Koska en voi vielä täysin sataprosenttisesti sanoa, että luottaisin tämän kestävän pidempääkin. Toivon kyllä niin.

Erkki vastaa: Kuka sitä tietää, vaikka olisi kuusi vuotta takana ja kaikki päällisin puolin hyvin, että kestääkö sekään pidempään. Suosittelen lämpimästi olemaan funtsimatta tommosia asioita ja anna palaa Frank. Turha odottaa paskaa sattuvaksi, vaan nauti siitä mitä sulla on. Se paska jos on tullakseen, vituttaa aina yhtä paljon ja loppupeleissä siihen ei voi ikinä varautua.. Ei kannata siis edes yrittää ja siksi murehtia.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Erkki vastaa: Kuka sitä tietää, vaikka olisi kuusi vuotta takana ja kaikki päällisin puolin hyvin, että kestääkö sekään pidempään. Suosittelen lämpimästi olemaan funtsimatta tommosia asioita ja anna palaa Frank. Turha odottaa paskaa sattuvaksi, vaan nauti siitä mitä sulla on. Se paska jos on tullakseen, vituttaa aina yhtä paljon ja loppupeleissä siihen ei voi ikinä varautua.. Ei kannata siis edes yrittää ja siksi murehtia.

Niin monesti on siipeen saanu juuri siinä kohtaa, kun antanut oikeasti tunteiden mennä vaan lopettanut miettimisen. Enhän mä oikeasti haluaisi tuollaisia miettiä, mutta sillon tällön tulee aina mieleen. Tällä hetkellä on kyllä luottoa siihen, että suhde jatkuisi pidempääkin, mutta ikinä ei tiedä mitä tapahtuu.
 

Jeffrey

Jäsen
Tuo nyt oli vaan maininta, voi olla ettei edes konsultoi kavereitaan jatkosta. Eikä meillä nyt erityisesti mitenkään huonot välit sen kyseisen kaverin kanssa ole, enkä oikein tunne tyyppiä kunnolla. On vaan aina mahdollisuus, että mahdollisesti mustasukkainen kaveri pyrkii vaikuttamaan toisen mielipiteisiin. Toki voi myös puhua minun puolestani jotenkin, tai neuvoa yrittämään vielä. Sen näkee sitten..


Klassinen tilanne sulla päällä. Oikeastaan ainoa keino sulla tehdä suhteestanne pysyvä. On olla helvetin vakuuttava. Jopa jääräpäisen vakuuttava naista ja suhteenne toimivuutta kohtaan.

Naisten kaverit on klassista paskaa. Lyhyesti: naisilla on jatkuvasti kilpailutilanne päällänsä. Eikä kukaan halua, että toinen pärjää paremmin kuin hän. Pärjäämiseen kuuluu mm. parisuhde, koulu, työ ja ulkonäkö.

Naiset, varsinkin aikuisemmassa iässä on erittäin epävarmoja kaiken suhteen. Ja he ikäänkuin testaavat miestänsä -> kuinka helposti tämä lähtee menemään. Omassa kaveri ja tuttavapiirissä tämä on ollut enemmän sääntö kuin poikkeus. Naisille nämä kokeilut tulevat n. 6kk ja 2v seurustelun jälkeen, muutaman kuun heitolla.

Lähdin sitten miettimään mikä voisi olla käyttäytymisen taustalla. Tällaista samantyylistä käyttäytymistä kun tulee täysin erilaisilta naisilta, syyn täytyi olla yleisesti sukupuolessa. Pähkäilyjen perusteella löysin syyksi evoluution. Kaitta vuosituhansien nainen on ollut aivan paskana jos mies on lähtenyt perheestä menemään. Hänelle on koitunut uhkia eläimistä, ympäristöstä, muista ihmisistä sekä siitä saako hän ja lapsensa ruokaa. Ero on ollut naisenpuolelle myös ääretön häpeä tuhansia vuosia.

Tämä toimintamalli on johtanut siihen, että naiset kokeilee miehiä. Kokeilee sitä kuinka helposti nämä lähtevät viereltä jos suhteessa tulee vaikeampaa. Ja nämä kokeilut he tekevät ennen kuin suhde syvenee. Nämä kokeilut tulee myös klassisilla suhteen kynnyksillä.

Tämä malli käsittää varmasti vähintään 90% maailman naisista. Syy ei ole naisessasi vaan evoluutiossa ja ihmiskuntaan ja meidän perintöön juurtuneissa käytösmalleissa. Tämä on asia jonka kanssa miesten on vain tultava toimeen mikäli naisen kanssa haluaa elää. Pitemmän päälle ainoa keino tähän on olla helvetin vakuuttava itsesi, naisesi ja suhteenne suhteen.

Jos naisesi epäröi suhdettanne niin älä missään nimessä sano "en minäkään ole ihan varma, mutta haluan yrittää". Vaan "en voi sulle mitään luvata, mutta minä uskon ja teen kaikkeni sen eteen, että suhteemme toimii". Naisten kanssa on erittäin tärkeää muistaa viestinnän kultainen sääntö. Suhteuta viestisi kuulijakuntaan.

Anteeksi nopea kirjoitus. Liigakierros kutsuu. Vastailen jatkossa mielelläni kysymyksiin evoluutioteorioistani.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Ei tarvinnutkaan odotella sunnuntaihin asti.

Yöllä, vietettyäni koko päivän lähimpien ystävieni seurassa saadakseni ajatukset pois tästä skenaariosta, tuli tytöltä viesti "Kyl mä haluan vielä yrittää!" Jumalauta , kun tuli hyvä olo!

Tästä lähtien kaikki on plussaa, ja aion olla valittamatta pikkujutuista. Haluan voittaa hänet puolelleni takaisin täysin kokonaan, aivan samalla tavalla, kuin silloin kun ensi kertaa tavattiin.

Viime aikoina, kun hän on ollut hieman poissaoleva ja se viimeinen kipinä on uupunut, on minunkin ollut vaikea olla oma itseni. Eli se ihminen johon hän alunperin ihastui. Kun taannoin kysyin, mihin hän minussa ihastui, hän vastasi, että olen hauskin ihminen, jonka hän tietää. Toki on minussa varmasti monia muitakin hyviä puolia, mutta olen aina ollut kaikissa kaveriporukoissa se porukan persoona.. tai pelle, hate it or love it -tyyppi. Kuitenkin nyt, kun on joutunut miettimään, että vaivaakohan häntä jokin asia ja miksi hän käyttäytyy eritavalla eikä suhtaudu minuun samalla tavalla kuin aluksi, on ollut helvetin vaikeaa olla oma hauska itsensä. Nyt kuitenkin on pakko pistää kaikki pelii, lopettaa turha murehtiminen ynnä muu negatiivinen. Ei tässä mitään hävittävää ole, jos hän haluaa vielä kanssani yrittää, on mahdollista saada hänelle se kipinä takaisin.
 

scholl

Jäsen
Näin König Pilseneriä tässä nauttiessani joudun tunnustamaan, että pyysin maanantaina naisen ulos ja sovimme, että menemme eräässä italialaisessa rantakaupungissa syömään etc. iltaa viettämään sitten kun aikataulu sopii molemmille. Tässä tapauksessa oli pakko livetä vähän periaatteistani, koska hän on nuoruudessaan asunut Düsseldorfissa, opiskellut muistaakseni Milanossa ja Lontoossa, osaa italiaa, saksaa, englantia, espanjaa ja ranskaa sekä on ennenkaikkea erittäin hyvännäköinen ja elegantti. Lisäksi suhteellisen älykäs ja hyvää seuraa. En toki lähde mihinkään höntyilemään, mutta siinä on kaiken puolin oikean tyyppinen nainen, joten minulla ei ole mitään sitä vastaan, että mennään mm. syömään.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin König Pilseneriä tässä nauttiessani joudun tunnustamaan, että pyysin maanantaina naisen ulos ja ... klips
Kai olet tehnyt selväksi, että kulut jaetaan tasan? Ettei vaan synny mitään olettamuksiin perustuvia pettymyksiä?
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tähän on tultu?

Nuoret flikat juo viinaa, raavaat miehet syö salaattia ja scholl pyytää naisen treffeille..
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei tarvinnutkaan odotella sunnuntaihin asti.

Yöllä, vietettyäni koko päivän lähimpien ystävieni seurassa saadakseni ajatukset pois tästä skenaariosta, tuli tytöltä viesti "Kyl mä haluan vielä yrittää!" Jumalauta , kun tuli hyvä olo!

Tästä lähtien kaikki on plussaa, ja aion olla valittamatta pikkujutuista. Haluan voittaa hänet puolelleni takaisin täysin kokonaan, aivan samalla tavalla, kuin silloin kun ensi kertaa tavattiin.

Viime aikoina, kun hän on ollut hieman poissaoleva ja se viimeinen kipinä on uupunut, on minunkin ollut vaikea olla oma itseni. Eli se ihminen johon hän alunperin ihastui. Kun taannoin kysyin, mihin hän minussa ihastui, hän vastasi, että olen hauskin ihminen, jonka hän tietää. Toki on minussa varmasti monia muitakin hyviä puolia, mutta olen aina ollut kaikissa kaveriporukoissa se porukan persoona.. tai pelle, hate it or love it -tyyppi. Kuitenkin nyt, kun on joutunut miettimään, että vaivaakohan häntä jokin asia ja miksi hän käyttäytyy eritavalla eikä suhtaudu minuun samalla tavalla kuin aluksi, on ollut helvetin vaikeaa olla oma hauska itsensä. Nyt kuitenkin on pakko pistää kaikki pelii, lopettaa turha murehtiminen ynnä muu negatiivinen. Ei tässä mitään hävittävää ole, jos hän haluaa vielä kanssani yrittää, on mahdollista saada hänelle se kipinä takaisin.

1 perusvinkki: Älä kuitenkaan ala puudeliksi, eli että hyppäät ja annat tassua. En todellakaan tarkoita, että alat liian macho mieheksi, ja sovinistiksi, mutta älä myöskään myy itsekunnioitustasi sillä, että jäät liikaa tossun alle. Tuollaisen tilanteen jälkeen, jossa toinen päättää jatketaanko, jää toinen helposti henkisesti tossun alle. Ja se ei ole hyvä pidemmänpäälle, ei naisellesi, eikä sinulle.

Pidä siis myös omia puoliasi, tietysti naisesi huomioiden. Näillä evästeillä ei muuta kuin onnea loppuelämäksi :)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuli sitten sovittua yhteen muuttamisesta ja allekirjoitettua uusi vuokrasopimus, niin muutamme yhden naispuolisen (elävä, ei sukua minulle) kanssa samaan talouteen. No, kai tätäkin voi kerran viidessa vuodessa kokeilla. Ensimmäisen kerran kokeilin tuota vuosina 2001-2002, heti perään vuosina 2006-2007 ja nyt sitten taas. Nyt siis ensimmäisen kerran Käyttäjänimettömän olomassaolon aikana!

Kaverini kysyi, että miten tulevaisuudessa ne meidän ajoittaiset lauantai-illan Valioliiga-illat sitten minun kämpilläni. Sanoin, että ällös huoli, opetan kyllä merkit naiselleni, niin tietää montako olutta pitää jääkaapista meille tuoda. Yksi läpsäys on yksi olut, kaksi läpsäystä kaksi olutta ja usein meitä on kolme pelejä katsomassa, niin kolme läpsäystä on se yleisin merkki, jolla siis saa tuoda kolme kylmää olutta - avattuna.

Nainen kysyi sittemmin, että mitäs tuo kaverini sanoi meidän yhteenmuutosta, niin kerroin tuon kaverin lievän huolestumisen ja myös tulevan palvelualttiutta lisäävän kurssini sisällön. Hieman se ehkä vielä vaatii suostuttelua tuohon kurssille osallistumiselle.
 

Jotva

Jäsen
Kaverini kysyi, että miten tulevaisuudessa ne meidän ajoittaiset lauantai-illan Valioliiga-illat sitten minun kämpilläni. Sanoin, että ällös huoli, opetan kyllä merkit naiselleni, niin tietää montako olutta pitää jääkaapista meille tuoda. Yksi läpsäys on yksi olut, kaksi läpsäystä kaksi olutta ja usein meitä on kolme pelejä katsomassa, niin kolme läpsäystä on se yleisin merkki, jolla siis saa tuoda kolme kylmää olutta - avattuna.

Ensimmäisen maalin tultua läpsyttelette vahingossa jääkaapin tyhjäksi?

Kylläpä on historiallinen hetki, ensin scholl ja sitten vielä Käyttäjänimetön samana päivänä yllättävät palstaveljet (iloisesti?).
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
1 perusvinkki: Älä kuitenkaan ala puudeliksi, eli että hyppäät ja annat tassua. En todellakaan tarkoita, että alat liian macho mieheksi, ja sovinistiksi, mutta älä myöskään myy itsekunnioitustasi sillä, että jäät liikaa tossun alle. Tuollaisen tilanteen jälkeen, jossa toinen päättää jatketaanko, jää toinen helposti henkisesti tossun alle. Ja se ei ole hyvä pidemmänpäälle, ei naisellesi, eikä sinulle.

Pidä siis myös omia puoliasi, tietysti naisesi huomioiden. Näillä evästeillä ei muuta kuin onnea loppuelämäksi :)

En missään nimessä aio ruveta ns. tossukaksi, ja vaikka rupeaisinkin, niin ei tuo tyttö varmastikkaan minua haluaisi edes sellaiseksi alistaa. Ei nimittäin ole sitä tyyppiä, että käyttäisi toisen hyväuskoisuutta tai tunteita hyväksi. Aion antaa jatkossa hänelle vähän enemmän tilaa, enkä aio/halua jankuttaa niistä asioista, joista hän on aiemmin pahoittanut mielensä. Näitä asioita ovat esimerkiksi tunteiden näyttäminen sekä aloitteiden tekeminen. Minulle riittää nyt se, että hän haluaa tulla tänne luokseni yöksi ja viettämään kanssani aikaa. Se kertoo tarpeeksi tällä hetkellä.

Harmittaa aivan hemmetisti, että asia edes meni sellaiseen tilanteeseen, että hän joutui miettimään tunteitaan minua kohtaan. Nyt on se fiiliksien uudelleenrakennusprosessi käynnissä, ja pyrin olemaan oma itseni murehtimatta liikoja kaikista pienistä asioista, enkä halua alkaa enää tulkitsemaan hänen puheitaan tai sanomatta jättämisiään liikoja.

Jos sitä lopullista kipinää ei sieltä enää löydy, niin ei jää ainakaan osaltani jossiteltavaa. Olemme nyt nähneet tässä pariin otteeseen tuon "kriisin" jälkeen, ja pikkuhiljaa asiat ovat alkaneet normalisoitumaan. Toki edelleen on hieman etäisempi kuin aiemmin, mutta pikkuhiljaa tässä pitää edetä. Ei sitä tunteiden roihua pysty sytyttämään tuosta noin vaan, se pitää rakentaa siitä pienestä kipinästä.
 

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
Kai olet tehnyt selväksi, että kulut jaetaan tasan? Ettei vaan synny mitään olettamuksiin perustuvia pettymyksiä?
Hyvä pointti ottaen huomioon, että yleensä täällä keskieuroopassa naiset kuvittelevat (nuo kauhistuttavat hyödyntäjät) että mies maksaa illallisen, kun on sinne pyytänytkin. Tietysti mielikuvitusolentojen kanssa asia voi olla toisin.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kai tätä pitää sitten tulkita niin, että jotain on ilmassa mutta on varovainen ja luulen myös että halua testata kärsivällisyyttäni, olenko tosissani. Sinänsä se sopii sillä tässä ei ole mikään kiire. Aion kevään aikana pitkälti keskittyä itseeni, niin henkiseen kuin fyysiseen hyvinvointiin. Ja laittoi tuo kuvia sähköpostiini yhteiseltä viikonloppu-matkaltamme jossa samassa jakelussa oli hänen äitinsäkin :-)
Elämä hymyilee Metukalle. Ollaan tuon ihastukseni kanssa viestitelty päivittäin ja kerrottu toisillemme kuulumisia. Olen kuitenkin varonut innostumasta liikaa enkä ole edes ehdottanut tapaamista. Tein sitten eilen sellaisen liikkeen, että laitoin mailia jonka "kryptasin" niin, että sai hieman nähdä vaivaa sen sisällön selvittämiseen. Kerroin siinä runon muodossa hieman tunteistani ja lopuksi kysyin onko niitä hänellä. Ilmeisesti tehosi, koska tänään tuo kysyi lähtisinkö hänen kanssa kylpylään. Ja vastaustahan ei tartte arvata.
Nyt tuntuu hyvältä :-)
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Pari viikkoa sitten juttelin chatissa niitä näitä erään puolitutun naisen kanssa. Juteltiin siis ekaa kertaa. Mua kymmenisen vuotta vanhempi, naimisissa. Tällä viikolla hän käväisi luonani kylässä, päiväkahvilla. Päiväkahvilla. Parin päivän päästä hän olisi taas tulossa kylään. Juteltiin uudelleen chatissa tänään. Kyseli lähinnä sitä, että voidaanko nussia ilman kumia.

Vaikeita nää naiset.

Anna mennä vain paljaalla. Tule sitten muutaman kuukauden päästä takaisin tähän ketjuun kertomaan mitä sukupuolitauteja olet saanut naiselta, joka pettää aviomiestään panemalla chat-tuttujaan ympäriinsä ja haluaa saada paljasta. Tuskin olet ensimmäinen chat-poka, luultavasti tämäntapainen uskoton mature-täti on saanut niin paljon puolituttua kullia, että tauti jos toinenkin on ehtinyt jo tarttua. Neekerisankkeria parannellessa ei hetken kumiton huuma enää mieltä lämmitä.

Ainahan sitä miestä hymyilyttää jos on naista saanut ja saamassa, ei siinä mitään. Mutta me tällä hetkellä saamattomat tulemme moisesta vain pahalle tuulelle ja joudumme purkamaan paineitamme kirjoittamalla vitutusketjuun tai keskustelemaan politiikasta, joten naisasiat-ketju ei liene otollisin paikka kehua puhtaalla saamisella ilman asiaan liittyviä komplikaatioita. Tässä ketjussa pääpaino on yleensä naisiin liittyvissä ihmissuhdeongelmissa ja vastaavissa asioissa, joten päiväkahvipanojen mainostamiseen saattaisi olla parempi paikka vaikkapa ketju "veti iloiseksi/hymyn naamalle". Onneksi et sentään kuitenkaan tehnyt ns. Vanhoja Lenejä ja maininnut, että sinulla on jättimäinen kalu.

Sen sijaan sellaisia viestejä lukee ilokseen, jossa on tapahtunut selvää edistystä aikaisempaan tai muuten vain hyviä uutisia. Nyt oli Käyttäjänimetön muuttanut naisen kanssa yhteen ja scholl sopinut treffit italialaiseen rantakaupunkiin, onnea heille. Kohta varmaan vielä HIFK ilmoittaa päässeensä saatille.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...sukupuolitauteja...
Joo ei ne sukupuolitaudit vissiinkään ole enää nyt 2000-luvulla niin pahoja juttuja kuin mitä joskus muinoin. Tai no mistä minä tiedän. Mutta siis esimerkiksi monet panomiehet antavat useinkin halpojen Solen lutkien lutkuttavan paljasta tattia jne. Mitä siis olen juttuja kuullut..
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuli pantua eilen. Ei siitä sen enempiä. En sinänsä sanoisi, että naisasita olisi hyvin, pikemminkin päinvastoin. Se vaan kun on vähän tuoppiinmenevä ja nirso, ei ole kauhean tehokas yhdistelmä. Ei sillä, että olisin joku valioyksilö itse, mutta kun naiselta vaatii aika kokonaisvaltaista hurmaavuutta, niin mikään puolitekoinen ei vaan kelpaa.

Vaan onhan sitä nakkia kiva aina aika ajoin uittaa ja mikäs siinä jos molemmat nauttii.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tuli pantua eilen. Ei siitä sen enempiä. En sinänsä sanoisi, että naisasita olisi hyvin, pikemminkin päinvastoin. Se vaan kun on vähän tuoppiinmenevä ja nirso, ei ole kauhean tehokas yhdistelmä. Ei sillä, että olisin joku valioyksilö itse, mutta kun naiselta vaatii aika kokonaisvaltaista hurmaavuutta, niin mikään puolitekoinen ei vaan kelpaa.

Vaan onhan sitä nakkia kiva aina aika ajoin uittaa ja mikäs siinä jos molemmat nauttii.

Onneks olkoon vaan. Saipallakin menee hyvin joten siulla hyvin nakit uunissa:) Kaipa sitä itsellänikin flaksi käy viimestään ens viikonloppuna.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kirjoitettu 14.01.2012.

Pari viikkoa sitten kirjoittelin ihastumisesta työkaveriin ja työkaverin ihastumisesta minuun sekä muuta epämääräistä avautumista.
Etukäteen pelottanu etelän reissu meni hienosti, ei vaikuttanut meidän suhteeseen niin kuin pelkäsin vaan päinvastoin. Yhteydessä oltiin tiiviisti koko viikko, puhelinlasku tulee olemaan mitä on, mutta elämäni pisin viikko tuo oli.
Mukavaa toki poikien kanssa lämmössä kölliminen oli, mutta tyttöstä oli niin kova ikävä, ettei siitä lomailusta tullut nautittua oikein millään tavalla.
Yhdessä ollaan oltu tiiviisti sen jälkeen eikä ole mitään pelkoa, että tämä homma kusisi. Onnelinen olen tällä hetkellä ja tämä tyttö tuntuu olevan puuttuva palanen minusta.
Tulevaisuudesta ei koskaan tiedä, mutta nyt tuntuu hyvältä. Jee. :)
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Tuli pantua eilen. Ei siitä sen enempiä. En sinänsä sanoisi, että naisasita olisi hyvin, pikemminkin päinvastoin. Se vaan kun on vähän tuoppiinmenevä ja nirso, ei ole kauhean tehokas yhdistelmä. Ei sillä, että olisin joku valioyksilö itse, mutta kun naiselta vaatii aika kokonaisvaltaista hurmaavuutta, niin mikään puolitekoinen ei vaan kelpaa.

Vaan onhan sitä nakkia kiva aina aika ajoin uittaa ja mikäs siinä jos molemmat nauttii.

Sama homma myös itselläni, paitsi että panemaan ei kyllä ole tullut päästyä, mutta omalla kohdallani nainen joko iskee tai sitten ei iske. Homman mennessä juuri niin, että ne, jotka itseäni kiinnostavat, eivät ole kiinnostuneita ja taas ne, ketkä olisivat minusta kiinnostuneita, eivät sitten todellakaan ole tyyppiäni.

Viime viikonloppuna eräs itseäni vuotta nuorempi nainen osoitti ihan selkeää kiinnostusta ja jossain vaiheessa jo ajattelin, että pitäisiköhän sitä kokeilla. Oli siis minua nuorempi (eivät oikein kiinnosta minua), eikä ollut älyltään eikä ulkonäöltään kovinkaan minua kiinnostava. Joten homma sai sitten jäädä osaltani siihen. Ei vain ollut tyyppiäni.

Omalla kohdallani olen myös lopettanut kokonaan aloitteiden tekemisen, treffeille pyytämisen, jne. Tai en juuri ikinä ole mitään aloitteita tehnyt, enkä treffeillekkään pyytänyt kuin 2 kertaa, mutta saa kyllä minun puolestani olla siinä. Eilen kavereiden kanssa oltiin ravintolassa ja yökerhossa ja he ihmettelivät, että kun en mene naikkosille juttelemaan tai tanssilattialla ottamaan kontaktia. Homma kun kuitenkin menee niin, että koska sekin paikka on todella iso ja typaten täynnä, niin niillä naisilla on aikas palojn valinnanvaraa, kun parempia miehiä on satoja samassa paikassa. Eipä oikein siis huvita mennä sinne sekaan sohlaamaan, kun lopputuloksen tietää jo etukäteen. Okei, yrittämättä harvoin onnistuu, mutta tuo on jo niin selkeää, kun naisilla on valinnanvaraa vaikka kuinka ja paljon. Kaverit kyllä tanssilattialla yrittivät ottaa kontaktia ja menivät useille naisille juttelemaan ja tekemään aloitteita, mutta tyhjä arpa jäi aina käteen.

Sama homma noiden kaikenlaisten treffipyyntöjen, naisten iskemisen, sun muiden kanssa. Monesti vain vierestää katselee, kun jotkut mieshenkilöt yrittävät iskeä naisia, pokata, tehdä vaikutusta, jne. Ja monesti niin turhaan. Yleensä jäävät aina ilman. Myötähäpeä on ainakin omalla kohdallani todella suuri. Tai sitten selvinpäin yrittävät olla hurmaavia, flirttailevia, yrittävät vihjailla jotain, tai sitten jonkun kaverisuhteen alkuvaiheessa yrittävät tehdä hieman toisenlaista vaikutusta, niin vituiksihan ne aina menevät.

Monet miehetkin juttelevat naisille tai keskustelevat heidän kanssaan, niin lopulta jäävät aina ilman. Sitä vain on niin huvittavaa ja säälittävää katsella. Jotkut menevät katselemaan strippareita tai sellaisia naisia, joita eivät itse ikinä saisi, kun taso ei riitä. Niin säälittävää, että myötähäpeä on samaa luokkaa.

Joskus olen kertonut siitä kaveristani, joka pelkällä läsnäolollaan vetää naisia puoleensa. Eipä tarvitse pokata, iskeä, tehdä vaikutusta, tms. säälittävää. On niitä ketkä yrittää, mutta eivät saa ja sitten on niitä, keiden ei tarvitse paljoa tehdä ja heti irtoaa. Jos saat jonkun oikeasti todella kauniin ja seksikkään naisen ihan ilman mitään iskemistäkin, niin eipä tarvitse mitään stripparia mennä katselemaan ja maksaakin siitä vielä.

Eli itse olen kyllä luopunut kaikesta sellaisesta pokaamisista, aloitteiden tekemisistä, hurmaamisista, flirttaillusta, jne. kun eipä niistä mitään hyötyä omalla kohdallani ole. Tai eipä ole kaikkien muidenkaan miesten kohdalla, hyvin harva vain tajuaa sitä, että naisia ei vain tule, mutta silti vain yrittävät mennä juttelemaan naisille. Kuuluuhan se tietenkin varmasti miesten touhuun ja varmaan miesluontokin ajaa tuollaiseen touhuun, kun naisia on paikalla, mutta menee on vain niin säälittävää se touhu välillä.

Itseäni kaduttaa todella paljon se, että alunperinkään kysyin sitä työkaveriani kahville. Kun sen tietää, että hommasta ei tule mitään, niin siltikin vielä yrittää väen vängällä. Ennen treffejä juteltiin monenlaisista jutuista, juttu luisti, otti kontaktia, jne. mutta nuo treffit vain pilasivat ihan kaiken. Nyt ei edes tervehdi missään. Sääli, että tuo koko homma kaatui siihen, että itse yritti vähän jotain vakavampaa, kun olisi vain pitänyt tajuta homma jo ajoissa. Ainakin opin sen, että eipähän tarvitse seuraavaa naista kysyä mihinkään treffeille, vaan pitäytyy siinä "kaverisuhteessa".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös