Tuli pantua eilen. Ei siitä sen enempiä. En sinänsä sanoisi, että naisasita olisi hyvin, pikemminkin päinvastoin. Se vaan kun on vähän tuoppiinmenevä ja nirso, ei ole kauhean tehokas yhdistelmä. Ei sillä, että olisin joku valioyksilö itse, mutta kun naiselta vaatii aika kokonaisvaltaista hurmaavuutta, niin mikään puolitekoinen ei vaan kelpaa.
Vaan onhan sitä nakkia kiva aina aika ajoin uittaa ja mikäs siinä jos molemmat nauttii.
Sama homma myös itselläni, paitsi että panemaan ei kyllä ole tullut päästyä, mutta omalla kohdallani nainen joko iskee tai sitten ei iske. Homman mennessä juuri niin, että ne, jotka itseäni kiinnostavat, eivät ole kiinnostuneita ja taas ne, ketkä olisivat minusta kiinnostuneita, eivät sitten todellakaan ole tyyppiäni.
Viime viikonloppuna eräs itseäni vuotta nuorempi nainen osoitti ihan selkeää kiinnostusta ja jossain vaiheessa jo ajattelin, että pitäisiköhän sitä kokeilla. Oli siis minua nuorempi (eivät oikein kiinnosta minua), eikä ollut älyltään eikä ulkonäöltään kovinkaan minua kiinnostava. Joten homma sai sitten jäädä osaltani siihen. Ei vain ollut tyyppiäni.
Omalla kohdallani olen myös lopettanut kokonaan aloitteiden tekemisen, treffeille pyytämisen, jne. Tai en juuri ikinä ole mitään aloitteita tehnyt, enkä treffeillekkään pyytänyt kuin 2 kertaa, mutta saa kyllä minun puolestani olla siinä. Eilen kavereiden kanssa oltiin ravintolassa ja yökerhossa ja he ihmettelivät, että kun en mene naikkosille juttelemaan tai tanssilattialla ottamaan kontaktia. Homma kun kuitenkin menee niin, että koska sekin paikka on todella iso ja typaten täynnä, niin niillä naisilla on aikas palojn valinnanvaraa, kun parempia miehiä on satoja samassa paikassa. Eipä oikein siis huvita mennä sinne sekaan sohlaamaan, kun lopputuloksen tietää jo etukäteen. Okei, yrittämättä harvoin onnistuu, mutta tuo on jo niin selkeää, kun naisilla on valinnanvaraa vaikka kuinka ja paljon. Kaverit kyllä tanssilattialla yrittivät ottaa kontaktia ja menivät useille naisille juttelemaan ja tekemään aloitteita, mutta tyhjä arpa jäi aina käteen.
Sama homma noiden kaikenlaisten treffipyyntöjen, naisten iskemisen, sun muiden kanssa. Monesti vain vierestää katselee, kun jotkut mieshenkilöt yrittävät iskeä naisia, pokata, tehdä vaikutusta, jne. Ja monesti niin turhaan. Yleensä jäävät aina ilman. Myötähäpeä on ainakin omalla kohdallani todella suuri. Tai sitten selvinpäin yrittävät olla hurmaavia, flirttailevia, yrittävät vihjailla jotain, tai sitten jonkun kaverisuhteen alkuvaiheessa yrittävät tehdä hieman toisenlaista vaikutusta, niin vituiksihan ne aina menevät.
Monet miehetkin juttelevat naisille tai keskustelevat heidän kanssaan, niin lopulta jäävät aina ilman. Sitä vain on niin huvittavaa ja säälittävää katsella. Jotkut menevät katselemaan strippareita tai sellaisia naisia, joita eivät itse ikinä saisi, kun taso ei riitä. Niin säälittävää, että myötähäpeä on samaa luokkaa.
Joskus olen kertonut siitä kaveristani, joka pelkällä läsnäolollaan vetää naisia puoleensa. Eipä tarvitse pokata, iskeä, tehdä vaikutusta, tms. säälittävää. On niitä ketkä yrittää, mutta eivät saa ja sitten on niitä, keiden ei tarvitse paljoa tehdä ja heti irtoaa. Jos saat jonkun oikeasti todella kauniin ja seksikkään naisen ihan ilman mitään iskemistäkin, niin eipä tarvitse mitään stripparia mennä katselemaan ja maksaakin siitä vielä.
Eli itse olen kyllä luopunut kaikesta sellaisesta pokaamisista, aloitteiden tekemisistä, hurmaamisista, flirttaillusta, jne. kun eipä niistä mitään hyötyä omalla kohdallani ole. Tai eipä ole kaikkien muidenkaan miesten kohdalla, hyvin harva vain tajuaa sitä, että naisia ei vain tule, mutta silti vain yrittävät mennä juttelemaan naisille. Kuuluuhan se tietenkin varmasti miesten touhuun ja varmaan miesluontokin ajaa tuollaiseen touhuun, kun naisia on paikalla, mutta menee on vain niin säälittävää se touhu välillä.
Itseäni kaduttaa todella paljon se, että alunperinkään kysyin sitä työkaveriani kahville. Kun sen tietää, että hommasta ei tule mitään, niin siltikin vielä yrittää väen vängällä. Ennen treffejä juteltiin monenlaisista jutuista, juttu luisti, otti kontaktia, jne. mutta nuo treffit vain pilasivat ihan kaiken. Nyt ei edes tervehdi missään. Sääli, että tuo koko homma kaatui siihen, että itse yritti vähän jotain vakavampaa, kun olisi vain pitänyt tajuta homma jo ajoissa. Ainakin opin sen, että eipähän tarvitse seuraavaa naista kysyä mihinkään treffeille, vaan pitäytyy siinä "kaverisuhteessa".