Mainos

Naisasiat

• 7 612 329
  • 26 643

scholl

Jäsen
Itse olen kanssa mokannut ja lukenut viestejä. Etsin jotain ja luulin löytäväni vastauksen, vituiksi meni.

Sinut pitäisi tuomita siihen 20 vuoden vankeuteen, eikä se joka ajoi jonkun paikallisen asukkaan päälle ambomaassa. Mielestäni toisen kännykkään kajoaminen on niitä alhaisempia tekoja, mitä joku voi tehdä ja siitä voisi kyllä vaikka kuolemanrangaistuksen tai vähintään mukiloimisen oikein kunnolla nenään. Se on ihmeellistä, että yhteiskunnassamme hyväksytään tuollainen alhainen toiminta. Jos joku koskisi minun puhelimeeni niin en olisi sen henkilön kanssa enää ikinä tekemisissä ja pitäisin huolen siitä, että hänellä ei tulisi jatkossa olemaan kovinkaan mukavaa.

scholl

Jäsen
Mietin myös sitä kuinka paljon homoja voidaan verrata naisiin. Joku aika sitten oli uutinen, että 67 vuotias Calvin Klein on eronnut jostain 21 vuotiaasta jätkästä sen perusteella, että eivät olleet viihteellä yhdessä. Tulee mieleen bb-Adam ja bb-Sauli. Siis hehän ovat viihteellä yhdessä ja läiskivät toisiaan turpaankin siellä. Olen huomannut, että seurustelevat naisetkin haluavat ottaa poikaystäviä mukaan viihteelle maskoteiksi pitämään seuraa omien kavereidensa vässykkäpoikaystäville. Se on ihmeellistä pelleilyä. Itse ainakin menen viihteelle kavereiden kanssa, enkä minkään naisen. Siis pääasiassa viihteellä olo on sitä, että voi juoda kunnolla brenkkua ja jutella kavereiden kanssa. Ei se ole mitään käsi kädessä istuskelua tai muuta vässyköintiä. En tajua noiden lehtien asennemaailmaa. Sääli jos naiset ovat yleisesti ottaen homomaisia.

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Sinut pitäisi tuomita siihen 20 vuoden vankeuteen, eikä se joka ajoi jonkun paikallisen asukkaan päälle ambomaassa. Mielestäni toisen kännykkään kajoaminen on niitä alhaisempia tekoja, mitä joku voi tehdä ja siitä voisi kyllä vaikka kuolemanrangaistuksen tai vähintään mukiloimisen oikein kunnolla nenään. Se on ihmeellistä, että yhteiskunnassamme hyväksytään tuollainen alhainen toiminta. Jos joku koskisi minun puhelimeeni niin en olisi sen henkilön kanssa enää ikinä tekemisissä ja pitäisin huolen siitä, että hänellä ei tulisi jatkossa olemaan kovinkaan mukavaa.

Kiitos päivän parhaista nauruista :D

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kiitos päivän parhaista nauruista :D

Ei tuossa mikään naurata, vaikka en kannatakaan noin kovaa vankilatuomiota. Siinä tietenkin ehdottoman sama, että en olisi tämän henkilön kanssa enää koskaan missään tekemisissä, mutta antaisin hänen silti elää jatkossa niin kuin haluaa.

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
Näin kun tyttäreni käyttää kännykkää ja iPadia piirtämiseen joka päivä on vaikea samaistua tähän angstiseen kännykkäviestejä ei lueta liikkeeseen. Muutenkin on lähinnä huvittavaa seurata omista penneistään kiinnipitäviä. Jotenkin sitä voi viellä ymmärtää, jos on täysin persaukisia nuoria aikuisia kyseessä, mutta ainakin itse olen huomannut ylivoimaisesti helpoimmaksi järjestelyksi missä perheellä on yksi tili. Vaimoni voi sitten tarvittaessa ostaa mitä tarvitsee ihan samalta tilitä laskuttavilla luottokorteilla. En teidä kuka haluaa omat rahansa hautaan mukanaan, mutta ainakin itse saan iloa siitä, että vaimoni ajaa sellaisella autolla mitä haluaa. Ja laukkuja ja vaatteita ostaa vain muutaman kerran kuukaudessa, joten se hänelle suotakoon.

DaHolla

Jäsen
Itse ainakin menen viihteelle kavereiden kanssa, enkä minkään naisen. Siis pääasiassa viihteellä olo on sitä, että voi juoda kunnolla brenkkua ja jutella kavereiden kanssa. Ei se ole mitään käsi kädessä istuskelua tai muuta vässyköintiä. En tajua noiden lehtien asennemaailmaa. Sääli jos naiset ovat yleisesti ottaen homomaisia.

Olen täysin samaa mieltä. Entisen tyttöystävän oli vaikea ymmärtää sitä että jos käyn yökerhossa käyn siellä mieluiten pelkästään miespuolisten kavereiden kanssa. Asiasta syntyi turhia riitoja kun yritin vakuutella että pidän vain hauskaa omien kavereiden kanssa enkä ole iskemässä muita naisia. En voisi kuvitella että olisin sellaisessa suhteessa jossa pitäisi saada tyttöystävän lupa lähteä kavereiden kanssa viihteelle. Omassa kaveripiirissäni on näitä tapauksia jotka raportoivat 10 minuutin välein tyttöystävälleen mitä ovat tekemässä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Omassa kaveripiirissäni on näitä tapauksia jotka raportoivat 10 minuutin välein tyttöystävälleen mitä ovat tekemässä.

Tuossa on se perustavaa laatua oleva ongelma, että ei heiltä kaikilta sitä edes vaadita. He vain haluavat tehdä niin ja se jos mikä on pelottavaa.

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Pilvilinna joka romahti.

Siinä fiilikset tällä hetkellä, tuon ruotsalaisen elokuvan mukaan. Olen tässä seurustellut vajaat 4 kuukautta erään tyttösen kanssa. Itse olin suhteen alussa epävarma siitä, että onkohan tämä oikein, tykkäänkö hänestä tarpeeksi, että voidaan seurustella. Ajan myötä omat tunteet häntä kohtaan on kasvanut ja olen tullut siitä varmaksi, että hänen kanssaan voisin olla pitempäänkin.

Puhuin tästä tässä ketjussa jo aiemminkin, mutta tuo tyttö on sellainen, ettei oikein osaa puhua tunteistaan, kun taas itselle on helppo kertoa hänelle, kuinka hänestä pidänkään ja niin edelleen. Olen sitten välillä huomautellut, että olisi kiva, jos hän välillä huomioisi minua ja puhuisi tunteistaan, ja sen takia hänelle sitten tuli sellainen fiilis, ettei olisi kykeneväinen seurustelemaan, koska ei kykene antamaan minulle niin paljon, kuin kaipaisin.

Itsellä mennyt kaikki aikaisemmat jutut puihin enemmän ja vähemmän niin, että olen saanut kärsiä. Sen takia itseluottamukseni ei tämän asian suhteen ole parhaasta päästä, ja olenkin tivannut niistä tunteiden näyttämisestä.

Hän kävi läpi pienen leikkauksen, eikä olla nähty sen takia viimeiseen pariin viikkoon kovin usein ja sen jälkeen kun ollaan nähtykkin, niin on tuntunut ettei kaikki ole ihan kunnossa. Näennäisesti kaikki on ollut kuten ennenkin, mutta minusta on tuntunut, että kaikki ei ehkä ole aivan kunnossa. Eilenkin vielä puhuttiin, että mitä tehdään sunnuntaina yms, käydään tervehtimässä isosiskoani ja niin edelleen, ja ajattelin että asiat on ihan hyvin.

Illalla kuitenkin viestiteltiin, ja olin hieman allapäin. Puhuttiin itseluottamuksesta ja epävarmuudesta, sanoin ettei itseluottamukseni ole kovin korkea tämän asian suhteen ja siksi olen tälläinen, sitten hän sanoi, ettei hänelläkään ole kovin hyvä itseluottamus aina, joten sanoin, että sen takia pyrinkin monesti hänelle kertomaan, kuinka tärkeä hän on minulle.

Vastausta ei enää kuulunutkaan, laitoin perään, että onko tuohon vaikeaa vastata, ja hän vastasi, että on. Sanoin, että olisin toivonut, että hän vaikka kertoo myös mitä merkitsen hänelle. Sitten tulikin se ikävin mahdollinen viesti, että hän ei voi sanoa mitään, kun ei oikein tiedä mitä tuntee minua kohtaan.. Soitin sitten hänelle, ja kaikenkaikkiaan hän kertoi, että ei ole tuntenut sellaista kipinää minua kohtaan nyt vähään aikaan, ja ei ottanut asiaa puheeksi, kun halusi pohtia asian päässään itsekseen. Sovittiin sitten, että hän miettii asiaa pari päivää ja sunnuntaina ilmoittelee sitten, mihin ratkaisuun päätyi. Pitäisi sunnuntaina nähdä, tai ainakin mielestäni se olisi kaikista paras ratkaisu, oli hän sitten tullut mihin päätökseen tahansa. Pyysin myös, että vaikka hänen ratkaisunsa olisi se minun kannaltani ikävin, eli ero, niin ei vielä heitettäisi kirvestä kaivoon, vaan yritettäisiin yhdessä, josko saataisiin juttu vielä toimimaan. Toki jos hän on asiasta varma, niin sitten ei asialle oikein mitään voi tehdä..

Nyt ei voi kuin odotella.

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Olen tässä seurustellut vajaat 4 kuukautta

Pitäisi sunnuntaina nähdä, tai ainakin mielestäni se olisi kaikista paras ratkaisu, oli hän sitten tullut mihin päätökseen tahansa. Pyysin myös, että vaikka hänen ratkaisunsa olisi se minun kannaltani ikävin, eli ero, niin ei vielä heitettäisi kirvestä kaivoon, vaan yritettäisiin yhdessä, josko saataisiin juttu vielä toimimaan. Toki jos hän on asiasta varma, niin sitten ei asialle oikein mitään voi tehdä..

Nyt ei voi kuin odotella.

En halua olla inhottava (tai haluan, mutta en sulle), mutta jos jostain syystä tuntuu siltä, että jo 4kk:n jälkeen on tarpeen lähteä menemään, niin on melkein parempi päästää irti.

Teet todennäköisesti itsellesi löysän narun kaulaan ja siirrätte vaan eteenpäin sitä väistämätöntä päätöstä. Jos kemiat on molemmin puolin kohdillaan ja kaikki ok, niin ei tuossa 4kk:n kohdalla pitäsi edes miettiä tuollaisia asioita. Silloin on kaikki vielä ihanaa (nekin, mitkä ei oikeasti ole) ja nussitaan aamusta iltaan niin että nahka palaa.

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
En halua olla inhottava (tai haluan, mutta en sulle), mutta jos jostain syystä tuntuu siltä, että jo 4kk:n jälkeen on tarpeen lähteä menemään, niin on melkein parempi päästää irti.

En haluaisi päästää irti, sillä olen ollut koko aikuisikäni sinkku, ja kaipaan eläämäni tiettyä stabiiliutta, ja sitä parisuhde tarjoaisi. Toki tuo lyhyehkö seurusteluaika ja nyt jo ilmenneet ongelmat ovat kummalisia asioita. Narut ovat tällä hetkellä neidon käsissä, ja mitä hän päättääkään, niin se vaan sitten on niin.

Äärimmäisen vittumainen tilanne, mutta enpä tällä hetkellä mitään voi asialle tehdä. Tämä ketju on suurempiakin kriisejä nähnyt ja kullut, mutta tällä hetkellä tämä on itselleni helvetin iso asia.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Äärimmäisen vittumainen tilanne, mutta enpä tällä hetkellä mitään voi asialle tehdä. Tämä ketju on suurempiakin kriisejä nähnyt ja kullut, mutta tällä hetkellä tämä on itselleni helvetin iso asia.
Eihän tämä mikään kilpailu ole, missä itse kunkin murheen mitta on viestien oikeutus. Jokaisella on murheensa, eikä niitä tarvitse arvotella: siispä anna palaa vaan.

Melkoisen pahaan rakoon olet ajautunut tämän 4kk-tapauksen kanssa. Mikäli suhteen jatko on jo tuossa vaiheessa puntarissa niin en voi kovin helppoa jatkoakaan povata. Toki on olemassa sekin mahdollisuus, että asiat lähtevät selvittyään rullaamaan yhteiselossa ja auvoisasti.

Melkein uskallan väittää, että onnellisen jatkon/lopun avain on sinun itseluottamuksessasi. Jos teet sen itsellesi selväksi, että tässä suhteessa ollaan ja tämän eteen pistät itsesi likoon niin saattaapa jopa olla, että huomaat naikkosenkin suhtautumisessa ja tunteissa positiivisen muutoksen. Tuskin sitä "muuten vain" 4kk on seukkailtu, joten jotain siellä taustalla on. Nyt sinun täytyy vain saada tuotua muutakin tuon tueksi.

Naikkosellasi näyttäisi olevan itseluottamuksen kanssa jotain häikkään myöskin, joten liekö tuo klassisesti vailla turvaa? Kovin usein sitä on saanut kuulla naisten suusta, että vaikka kuinka muusta puhutaan niin useimmiten naiset kaipaavat miehestä turvaa. Itseluottamus on tuossa yksi tekijä.

Tämä ohje tuli nyt sitten sellaiselta taholta, joka oppi karvaimman kautta 11v tapauksen pohjalta tuon turvan ja itseluottamuksen merkityksen.

Niin ja tietysti se toinen vaihtoehto tuossa teidän risteyksessä onkin sitten se, ettette jatka samaan suuntaan vaain selät vastakkain. Eikä sekään aina ole se huonoin vaihtoehto, jos sillä säästää molempia ajan tuhlaamiselta epätoivoisessa suhteessa ja monilta negatiivisilta tunteilta.

Jaksamisia ja onnea tulevaisuuteen, meni miten meni.

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Melkoisen pahaan rakoon olet ajautunut tämän 4kk-tapauksen kanssa. Mikäli suhteen jatko on jo tuossa vaiheessa puntarissa niin en voi kovin helppoa jatkoakaan povata. Toki on olemassa sekin mahdollisuus, että asiat lähtevät selvittyään rullaamaan yhteiselossa ja auvoisasti.

Melkein uskallan väittää, että onnellisen jatkon/lopun avain on sinun itseluottamuksessasi. Jos teet sen itsellesi selväksi, että tässä suhteessa ollaan ja tämän eteen pistät itsesi likoon niin saattaapa jopa olla, että huomaat naikkosenkin suhtautumisessa ja tunteissa positiivisen muutoksen. Tuskin sitä "muuten vain" 4kk on seukkailtu, joten jotain siellä taustalla on. Nyt sinun täytyy vain saada tuotua muutakin tuon tueksi.

Naikkosellasi näyttäisi olevan itseluottamuksen kanssa jotain häikkään myöskin, joten liekö tuo klassisesti vailla turvaa? Kovin usein sitä on saanut kuulla naisten suusta, että vaikka kuinka muusta puhutaan niin useimmiten naiset kaipaavat miehestä turvaa. Itseluottamus on tuossa yksi tekijä.

Tässä minun itseluottamusta koskien kyse on enemmänkin siitä, että pelkään hyvien asioiden loppuvan, pelkään menettäväni esimerkiksi hänet. Puhuttiin tästä juuri toissapäivänä, ja kuinkas kävikään. Olen tässä jutussa mukana 110%, ja asia on niin, että minä pidän hänestä enemmän kuin hän minusta. Eilen hän mainitsi asiasta, ja sen olen minäkin jo aiemmin kyllä tajunnut. Ehkä se asia ei ole balanssissa, tai sitten se on yleisempää kuin ajattelen. Kuulostaa toki hullulta, mutta jos hän pitää minusta paljon, ja minä pidän hänestä aivan järkyttävän paljon, niin kai se on mahdollista.

Turvaa hän minusta saa aivan varmasti niin paljon kun vain tarvitsee, olen sitoutunut tähän suhteeseen, ja olisin hänen rinnallaan aina niin hyvissä kuin huonoissakin hetkissä.

Toivottavasti hän saa asiat mietittyä viikonloppuna, vaikka vietää koko viikonlopun kavereidensa seurassa. Eräs hänen kaverinsa ei välttämättä pidä minusta ihan hirveästi, joten toivonkin ettei tuo kaveri suolla mitään sinkkupropagandaa tytön korville. Eikai tässä auta muuta, kuin kärvistellä nämä pari päivää.

Edit. Haluan tässä vaiheessa jo kiittää jokaista, joka jaksaa tähän mun juttuun jotain kommentoida ja jakaa ymmärrystä. Se helpottaa helvetisti, kun pystyy samaistumaan johonkin, ja saa ymmärrystä osakseen.

Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Toivottavasti hän saa asiat mietittyä viikonloppuna, vaikka vietää koko viikonlopun kavereidensa seurassa. Eräs hänen kaverinsa ei välttämättä pidä minusta ihan hirveästi, joten toivonkin ettei tuo kaveri suolla mitään sinkkupropagandaa tytön korville. Eikai tässä auta muuta, kuin kärvistellä nämä pari päivää.

Hei mies. Jos tilanne on se, että muijan kaverin mielipiteet näyttävät painavan enemmän kuin sinun ja jopa hänen omansa - jos hänen kaverinsa mielipiteellä edes on väliä - niin lähde hyvä mies kävelemään vielä kun sinulla on ylpeyttä jäljellä.

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Hei mies. Jos tilanne on se, että muijan kaverin mielipiteet näyttävät painavan enemmän kuin sinun ja jopa hänen omansa - jos hänen kaverinsa mielipiteellä edes on väliä - niin lähde hyvä mies kävelemään vielä kun sinulla on ylpeyttä jäljellä.

Tuo nyt oli vaan maininta, voi olla ettei edes konsultoi kavereitaan jatkosta. Eikä meillä nyt erityisesti mitenkään huonot välit sen kyseisen kaverin kanssa ole, enkä oikein tunne tyyppiä kunnolla. On vaan aina mahdollisuus, että mahdollisesti mustasukkainen kaveri pyrkii vaikuttamaan toisen mielipiteisiin. Toki voi myös puhua minun puolestani jotenkin, tai neuvoa yrittämään vielä. Sen näkee sitten..

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tuo nyt oli vaan maininta, voi olla ettei edes konsultoi kavereitaan jatkosta. Eikä meillä nyt erityisesti mitenkään huonot välit sen kyseisen kaverin kanssa ole, enkä oikein tunne tyyppiä kunnolla. On vaan aina mahdollisuus, että mahdollisesti mustasukkainen kaveri pyrkii vaikuttamaan toisen mielipiteisiin. Toki voi myös puhua minun puolestani jotenkin, tai neuvoa yrittämään vielä. Sen näkee sitten..

Selvä. Vaan tuon naisen "bestis-vaiheen" nähneenä sisälläni värähti joku jousi. En varmaan ole ainoa.

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Arvon Filatov, ymmärrän tuskasi, tunnistan toiminnassasi jotain samaa, miten olen itse käyttäytynyt aikanaan parisuhteessa. Pohdin tuolloin paljon sitä, mikä itselläni meni tuolloin päin persettä. Silloin kun ne tunteet lähtivät syystä tai toisesta viilenemään ja se oma sielunrauha ja luottamus parisuhteen jatkuvuuteen katosi, niin myös minä muutin käytöstäni valtavasti siitä, mitä se oli aiemmin. Jääkoneenkuljettajalla oli hyviä pointteja aika samasta aiheesta...

Itseluottamus ja määrätietoisuus katosivat sitä tahtia kun tilanne liukui huonompaan suuntaan ja näin jälkikäteen uskon, että suurimpia virheitäni oli, että toin näitä asioita myös jatkuvasti esille. Kuten sinä, minäkin kaipasin tuolloin jatkuvasti todisteluja siitä, että kaikki on ok ja merkitsen toiselle jotain ja koitin myös itse todistella samoja asioita toiselle osapuolelle. Olin myös jatkuvasti keskustelemassa ongelmista ja tällä tapaa nostin niitä itsekin siis jatkuvasti esille ja osaksi yhteisoloa. Keskustelu ongelmista on totta kai hyvä asia, mutta ne eivät voi olla jatkuvasti esillä kääntäen kaikki hetket aina negatiivisiin seikkoihin. Vielä kun se toinen osapuoli on huono puhumaan näistä ikävistä asioista, syntyy vastakkainasettelu, jossa toinen on jatkuvasti keskustelemassa ongelmista ja toinen ei taas jaksaisi keskustella niistä lainkaan. Tuota omaa toimintaani (jonka kaltaisesta kerroit myös tuossa omassa avauksessasi) kutsuisin sanalla vässyköinti. Ja mikä olisikaan parempi tunteiden ja sen kipinän tappaja jo valmiiksi huonossa tilanteessa.

Tarkoitus ei ole arvostella toimintaasi mitenkään pahalla, ymmärrän ko. reaktion varsin hyvin. Neuvoni kuitenkin on, että lopeta mainitun kaltainen vässyköinti. Ei se välttämättä helppoa ole, kun ko. kierteeseen on lähtenyt/joutunut, mutta väkinäisellä ja "epäluonnollisella" todistelulla ja vastakaiun hakemisella et luultavasti saavuta mitään hyvää, ennemminkin luot lisää epävarmuutta. Nainen tietää jo, että haluat hänet osaksi elämääsi. Osoita, että olet mies, cool, sinut itsesi ja sinut tilanteen kanssa siinä määrin kuin se on mahdollista. Voi olla, että et siltikään pelasta tilannetta, mutta uskon että olet jälkikäteen itseesi tyytyväisempi. Minun tilanteeni aikanaan tuskin oli pelastettavissa, mutta monesti päällimmäisenä fiiliksenä vielä näin vuosienkin jälkeen on, että vituttaa kun pitikin ruveta silloin vässyköimään niin sillä viisiin!

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS

Ymmärrän pointtisi täysin, jos vaan pystyisin kääntämään aikaa taaksepäin, niin tekisin sen. Olisikin niin helppoa, että saisi itselleen hyvän itseluottamuksen vain sormia napsauttamalla, mutta ei. Se kun pitää rakentaa pikkuhiljaa pienten kannusten myötä..

Toivon, että tyttö haluaa vielä jatkaa, ja pystyn osoittamaan hänelle, että pystyn olemaan vielä se mies joka sai kipinää aikaiseksi. Lopettaisin tuon vässyköinniksi nimeämäsi toiminnan, vaikka se varmasti vaikeata olisikin. Mutta voisin tehdä mitä vaan, ettei tämä suhde loppuisi näin lyhyeen.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyi, kun kuullostaa Filatovin juttu todella tutulta. Kaverini sanoi minullekkin omaa tilannettani kertoessa, että kärsin juurikin ihastuneen miehen syndroomasta. Pelkää kaiken hyvän loppuvan ja pelkää aina sitä pahinta. Tämä pätee luultavammin myös sinuun. Syndrooma tietenkin kertoo huonosta itsetunnosta, joka myös itselläni on hyvin heikkona muutamien ikävien tapahtumien jälkeen. Luotto myös toisiin ihmisiin on aika paljon tippunut. Neuvot mitä antaisin on jo tässä edellä tulleet, joten en ala niitä toistamaan. Ainut mitä voin tehdä on toivottaa onnea ja jaksamisia. Sunnuntaina luultavasti saadaan kuulla miten tapaaminen meni.

Itse voisin tähän samaan väliin päivittää omaa tilannettani hieman. Jokainen voi lukea historian viime sivuilta. Suuren pohdinnan jälkeen uskalsin tunteistani ja tilanteesta tytölle puhua. Jokainen voi päätellä mitä sieltä vastattiin, kun olemme nyt 2 yötä ja päivää oltu lähes koko ajan yhdessä. Mitä luultavammin näemme myös tänään. Nyt onkin se pelko, että koska tämä kaikki hyvä loppuu. Koska en voi vielä täysin sataprosenttisesti sanoa, että luottaisin tämän kestävän pidempääkin. Toivon kyllä niin.

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jokainen voi päätellä mitä sieltä vastattiin, kun olemme nyt 2 yötä ja päivää oltu lähes koko ajan yhdessä. Mitä luultavammin näemme myös tänään. Nyt onkin se pelko, että koska tämä kaikki hyvä loppuu. Koska en voi vielä täysin sataprosenttisesti sanoa, että luottaisin tämän kestävän pidempääkin. Toivon kyllä niin.

Erkki vastaa: Kuka sitä tietää, vaikka olisi kuusi vuotta takana ja kaikki päällisin puolin hyvin, että kestääkö sekään pidempään. Suosittelen lämpimästi olemaan funtsimatta tommosia asioita ja anna palaa Frank. Turha odottaa paskaa sattuvaksi, vaan nauti siitä mitä sulla on. Se paska jos on tullakseen, vituttaa aina yhtä paljon ja loppupeleissä siihen ei voi ikinä varautua.. Ei kannata siis edes yrittää ja siksi murehtia.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Erkki vastaa: Kuka sitä tietää, vaikka olisi kuusi vuotta takana ja kaikki päällisin puolin hyvin, että kestääkö sekään pidempään. Suosittelen lämpimästi olemaan funtsimatta tommosia asioita ja anna palaa Frank. Turha odottaa paskaa sattuvaksi, vaan nauti siitä mitä sulla on. Se paska jos on tullakseen, vituttaa aina yhtä paljon ja loppupeleissä siihen ei voi ikinä varautua.. Ei kannata siis edes yrittää ja siksi murehtia.

Niin monesti on siipeen saanu juuri siinä kohtaa, kun antanut oikeasti tunteiden mennä vaan lopettanut miettimisen. Enhän mä oikeasti haluaisi tuollaisia miettiä, mutta sillon tällön tulee aina mieleen. Tällä hetkellä on kyllä luottoa siihen, että suhde jatkuisi pidempääkin, mutta ikinä ei tiedä mitä tapahtuu.

Jeffrey

Jäsen

Klassinen tilanne sulla päällä. Oikeastaan ainoa keino sulla tehdä suhteestanne pysyvä. On olla helvetin vakuuttava. Jopa jääräpäisen vakuuttava naista ja suhteenne toimivuutta kohtaan.

Naisten kaverit on klassista paskaa. Lyhyesti: naisilla on jatkuvasti kilpailutilanne päällänsä. Eikä kukaan halua, että toinen pärjää paremmin kuin hän. Pärjäämiseen kuuluu mm. parisuhde, koulu, työ ja ulkonäkö.

Naiset, varsinkin aikuisemmassa iässä on erittäin epävarmoja kaiken suhteen. Ja he ikäänkuin testaavat miestänsä -> kuinka helposti tämä lähtee menemään. Omassa kaveri ja tuttavapiirissä tämä on ollut enemmän sääntö kuin poikkeus. Naisille nämä kokeilut tulevat n. 6kk ja 2v seurustelun jälkeen, muutaman kuun heitolla.

Lähdin sitten miettimään mikä voisi olla käyttäytymisen taustalla. Tällaista samantyylistä käyttäytymistä kun tulee täysin erilaisilta naisilta, syyn täytyi olla yleisesti sukupuolessa. Pähkäilyjen perusteella löysin syyksi evoluution. Kaitta vuosituhansien nainen on ollut aivan paskana jos mies on lähtenyt perheestä menemään. Hänelle on koitunut uhkia eläimistä, ympäristöstä, muista ihmisistä sekä siitä saako hän ja lapsensa ruokaa. Ero on ollut naisenpuolelle myös ääretön häpeä tuhansia vuosia.

Tämä toimintamalli on johtanut siihen, että naiset kokeilee miehiä. Kokeilee sitä kuinka helposti nämä lähtevät viereltä jos suhteessa tulee vaikeampaa. Ja nämä kokeilut he tekevät ennen kuin suhde syvenee. Nämä kokeilut tulee myös klassisilla suhteen kynnyksillä.

Tämä malli käsittää varmasti vähintään 90% maailman naisista. Syy ei ole naisessasi vaan evoluutiossa ja ihmiskuntaan ja meidän perintöön juurtuneissa käytösmalleissa. Tämä on asia jonka kanssa miesten on vain tultava toimeen mikäli naisen kanssa haluaa elää. Pitemmän päälle ainoa keino tähän on olla helvetin vakuuttava itsesi, naisesi ja suhteenne suhteen.

Jos naisesi epäröi suhdettanne niin älä missään nimessä sano "en minäkään ole ihan varma, mutta haluan yrittää". Vaan "en voi sulle mitään luvata, mutta minä uskon ja teen kaikkeni sen eteen, että suhteemme toimii". Naisten kanssa on erittäin tärkeää muistaa viestinnän kultainen sääntö. Suhteuta viestisi kuulijakuntaan.

Anteeksi nopea kirjoitus. Liigakierros kutsuu. Vastailen jatkossa mielelläni kysymyksiin evoluutioteorioistani.

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Ei tarvinnutkaan odotella sunnuntaihin asti.

Yöllä, vietettyäni koko päivän lähimpien ystävieni seurassa saadakseni ajatukset pois tästä skenaariosta, tuli tytöltä viesti "Kyl mä haluan vielä yrittää!" Jumalauta , kun tuli hyvä olo!

Tästä lähtien kaikki on plussaa, ja aion olla valittamatta pikkujutuista. Haluan voittaa hänet puolelleni takaisin täysin kokonaan, aivan samalla tavalla, kuin silloin kun ensi kertaa tavattiin.

Viime aikoina, kun hän on ollut hieman poissaoleva ja se viimeinen kipinä on uupunut, on minunkin ollut vaikea olla oma itseni. Eli se ihminen johon hän alunperin ihastui. Kun taannoin kysyin, mihin hän minussa ihastui, hän vastasi, että olen hauskin ihminen, jonka hän tietää. Toki on minussa varmasti monia muitakin hyviä puolia, mutta olen aina ollut kaikissa kaveriporukoissa se porukan persoona.. tai pelle, hate it or love it -tyyppi. Kuitenkin nyt, kun on joutunut miettimään, että vaivaakohan häntä jokin asia ja miksi hän käyttäytyy eritavalla eikä suhtaudu minuun samalla tavalla kuin aluksi, on ollut helvetin vaikeaa olla oma hauska itsensä. Nyt kuitenkin on pakko pistää kaikki pelii, lopettaa turha murehtiminen ynnä muu negatiivinen. Ei tässä mitään hävittävää ole, jos hän haluaa vielä kanssani yrittää, on mahdollista saada hänelle se kipinä takaisin.

scholl

Jäsen
Näin König Pilseneriä tässä nauttiessani joudun tunnustamaan, että pyysin maanantaina naisen ulos ja sovimme, että menemme eräässä italialaisessa rantakaupungissa syömään etc. iltaa viettämään sitten kun aikataulu sopii molemmille. Tässä tapauksessa oli pakko livetä vähän periaatteistani, koska hän on nuoruudessaan asunut Düsseldorfissa, opiskellut muistaakseni Milanossa ja Lontoossa, osaa italiaa, saksaa, englantia, espanjaa ja ranskaa sekä on ennenkaikkea erittäin hyvännäköinen ja elegantti. Lisäksi suhteellisen älykäs ja hyvää seuraa. En toki lähde mihinkään höntyilemään, mutta siinä on kaiken puolin oikean tyyppinen nainen, joten minulla ei ole mitään sitä vastaan, että mennään mm. syömään.

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tähän on tultu?

Nuoret flikat juo viinaa, raavaat miehet syö salaattia ja scholl pyytää naisen treffeille..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy