Naisasiat

  • 7 506 816
  • 26 557

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Heh ei helvata, meillä on pakko olla sama nainen kiikarissa :D. No en tiedä aika moni nainen vaan taitaa käyttäytyä noin, eri syistä.

No jos on niin sä saat mun puolesta pitää sen. Tarjoat sit vaik kaljat joskus ;)


Noi tekosyyt - ne on aika tuttua kauraa. Nainen ei oo joko kiinnostunu tai esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Tai sitten taustalla on vaan joku toinen mies, kun naiselle ei yhtäkkiä tapaamiset enää sovi, vaikka ennen ois miten hyvin tultu toimeen. Ja toi, että joutuu itse aina ottamaan yhteyttä on myös varsin perseestä, tulee vääjäämättä olo haluaako se toinen edes olla missään tekemisissä. Sun kannattaa ehkä tehdä toi nainen tietoiseksi siitä, että sulla on vientiä muuallekkin. Yleensä toi laukasee noi "vaikeaa esittävät" aloitteellisemmaksi.

Itellä tuntunu koko elämän ajan et joko naiset on epätoivoisia jostain syystä (ulkonäkö esim.) tai sit ne esittää vaikeasti tavoiteltavaa (ne kuvittelee olevansa joku hienoki saalis tai sit ne oikeasti on). Meillä tosiaan meni tää juttu nyt siihen et ite oon se joka koko ajan ottaa toiseen yhteyttä ja yrittää järjestää yhteistä aikaa. Nyt en oo muutamaan päivään ollu siihen missään yhteyksissä, en edes FB:ssä tykänny sen tiloista ja eipä siitäkään oo mitään kuulunu. Ja jos se nyt yhtään kyttää meikän profiilia naamakirjassa niin kyl se ehkä tajuaa et vientiä ois muualleki..

Ite oon vähän sellanen etten oikein jaksais pelata mitään pelejä (ei tää elämä niin pitkä oo et sellasiin kandee aikaa tuhlata) vaan osoitan kyllä suoraan jos oon kiinnostunu ja teenki sit hommia sen suhteen eteen. Aika hyvin oon kyllä saanu ton muijan unohdettua, mutta ei nyt hirveästi haittais vaik se ottaiski joku päivä vielä yhteyttä. Siltä kyllä vähän vaikuttaa et joko sitä ei kiinnosta/on joku toinen siel Helsingis tai sit se vaan on niin saatanan hyvä pakkaus et sen ei tarvi tehdä mitään aloitetta, koskaan. Toisaalta taas kuulin eräältä tuttavalta joka tuntee kyseisen naisen et "mitenköhän se jaksaa yhden miehen kanssa olla pitkään". Eli ilmeisesti ei oo kovin sitoutuvaa tyyppiä..
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tuntuu ylipäätään et mun pitäis tehdä kaikki tän jutun eteen..

Omien havaintojen pohjalta sanoisin, että noinhan se menee melkein aina ellei sitten nainen ole alusta asti ollut se aloitteellinen osapuoli.

Meidän miesten (ainakin minun) on aivan helvetin hankala käsittää miksi naisten pitää aina vetää jotain roolia ja olla liikkeellä sellaisella "ihan sama" asenteella. Monesti sitten kun mies vetää homman koville ja sanoo että jos ei kiinnosta niin antaa olla niin käykin ilmi että kiinnostusta on.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tänään tapahtui pienimuotoinen ihme ja tuo edellä mainittu Helsingin nainen alkoi Facebookissa juttelemaan. Muutaman päivän se näköjään jakso leikkiä ennen ku oli pakko alkaa kyseleen kuulumisia. Tosin juteltiin ihan niitä näitä enkä jaksanu taas ottaa sitä tapaamista puheeksi eikä hänkään siitä mitään sanonu. Muuten kyl oli taas ihan normijuttua ja kyl se edelleen kiinnostuneelta vaikuttaa. Tosin mul ois tiistaina treffit yhen yh:n kanssa mut ketäpä se haittaa...

Meidän miesten (ainakin minun) on aivan helvetin hankala käsittää miksi naisten pitää aina vetää jotain roolia ja olla liikkeellä sellaisella "ihan sama" asenteella. Monesti sitten kun mies vetää homman koville ja sanoo että jos ei kiinnosta niin antaa olla niin käykin ilmi että kiinnostusta on.

En tiedä.. tai no mitä oon lukenu naistenlehtiä tai kattonu sarjoja niin näissähän juuri on tää et pitää esittää vaikeasti tavoiteltavaa ynnä muuta paskaa. Miks vitussa? Kuinka tylsää elämän pitää olla et pitää suhteissa erikseen alkaa pelaileen jotain vitun pelejä, eikö se uuden suhteen alkujännitys jne. riitä? En mä ainakaan sen enempää kiinnostu jos toinen alkaa leikkimään, päinvastoin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vaikka tänne taas aion viestin kirjoittaa, ei se tarkoita sitä, että olisin löytänyt elämäni naisen. Haluan vain tietää pari juttua ennen kuin tällainen ihme eteeni tipahtaa.

Miten muotoilisin nätisti kuvitteelliselle naisihmiselle, joka on alkanut osoittaa minuun kohtaan positiivisia tunteita ja eleitä, että en osaa tulla lasten kanssa toimeen enkä näin ollen juurikaan heistä välitä? Lähdetään siis sellaisesta perusolettamuksesta, että tämä kyseinen naisolento olisi kovasti kiinnostunut ja hullaantunut lapsiin. En halua vaikuttaa kylmältä Dexter Morgan-tyyppiseltä ihmiseltä.

Minulla on turvakielto, joten en voi kertoa kellekään osoitettani enkä edes asuinseutuani (uhkana on merkittävä joukko erinäisiä alamaailman hemmoja). Olen ymmärtänyt sekä tätä ketjua seuraamalla, tuhansia leffoja nähneenä sekä liian monta kirjaa lukeneena, että seurustelevien parien tapoihin kuuluu visiiteerata toinen toisensa luona. En halua kuitenkin ottaa sellaista riskiä, että joku näistä kolmansista osapuolista saisi tietää, missä asun, joten miten hoitaisin tällaisen eteeni tulevan tilanteen?

Edelleenkään en koe mitään tarvetta ryhtyä kenenkään kanssa petitouhuihin, joten jos ilmoitan asian tälle kuvitteelliselle tytölle - tai minun tapauksessani nuorehkolle naiselle, niin miten tämä asia tulisi korrektisti hoitaa?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Toivottavasti et sekoita ketään viatonta tyttöä omiin sekoiluihisi. Jos et ole Dexter, niin jätä hänet rauhaan.

Ethän sinä voi seurustella tuommoisessa valheessa.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Eikös se niin mene, että nainen kyllä ottaa itse yhteyttä, jos todella on kiinnostunut? Tullut tässä parin kuukauden aikana tapailtua yhtä neitosta noin viitisen-kuutisen kertaa. Mukavaa on ollut, pusuja vaihdeltu, mutta silti pientä jännitettä aina ilmassa, kun kuitenkin niin "harvoin" on nähty (viikon tahi kahen välein).

Itse ongelma on kuitenkin se, että neitonen ei ikinä lähesty minua ensimmäisenä. Olen siis tähän asti tehnyt jokaiseen tapaamiiseen liittyen aloitteen. Vaikeaa tästä tekee se, että emme kummemmin viestittele, soittele tai pidä muuten mitään yhteyttä. Hän ei pahemmin facebookkailekkaan, joten ei voi jorista muuten vaan. Mennyt sitten yleensä siihen, että pamautan viestillä tyyliin "mikä päivä nähdään tällä viikolla?", näemme pari tuntia ja thats it. Mennyt ihme suorittamiseksi, luontaisuus puuttuu.

Kaippa se on sitten vain tulkittava, ettei neitoa vain kiinnosta. Sen kyllä tiedän, että hän on hieman ujohko ja muutenkin hiljainen, suosittu kaveripiirissään ja tekee näin kesällä paljon duunia. Mutta...

Tässä nyt itse pitänyt toista viikkoa täydellistä radiohiljaisuutta, eikä sieltä päästä kuulu vain mitään. Harmittaa vain, kun ei tiedä, että onko tyttö vain niin saamarin ujo vai eikö nappaa? Kuitenkaan käsittääkseni ei ole paljoa seurustellutkaan. Sen toki voisi vielä todeta, että hän kyllä lähtee aina ehdottamiini tapaamisiin ja toki viesteihin vastaa, mutta olisihan se kiva saada joskus sieltäkin päästä kontaktia nimenomaan ENSIMMÄISENÄ.

Vinkkejä! On kuitenkin niin hyvä pakkaus kyseessä, ettei tahtoisi nyt ihan olkia kohauttamalla unohtaa ja laittaa uutta matoa koukkuun..
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Niinkin eksoottinen vinkki olisi tarjolla kuin että mitäs jos nostaisit kissan pöydälle ja kysyisit naiselta suoraan, että mikä on homman nimi. Tai sitten voit kirjaimellisesti nostaa kissan pöydälle ja tuikata sitä herrasmiesmäisesti, ilman turhia puheita. Suosittelisin kuitenkin ehkä sitä puhumista noin ens alkuun. Tai jos puhuminen ujostuttaa, niin koita tsättää facebookissa tms. ja tiedustele kohteliaasti, että missä mennään.

Epätietoisuus on peffasta, eikä siitä pääse välttämättä eroon muutoin kuin lyömällä kortit pöytään ja ottamalla mieltä askarruttava asia puheeksi.
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Eikös se niin mene, että nainen kyllä ottaa itse yhteyttä, jos todella on kiinnostunut?

Omien kokemusten perusteella ei kyllä mene kuten jo tuossa viime sivulla kirjoitin. Juttunne on kuitenkin alkuvaiheessa joten tuota suoraan kysymistä en ehkä välttämättä vielä suosittelisi. Itse tekisin niin, että antaisin naikkoselle helpon tilaisuuden antaa pakit. Eli mainitset seuraavaan tapaamisen tiedustelun yhteydessä jotain tyyliin että "mikään pakkohan meidän ei ole enää nähdä mikäli sinua ei kiinnosta".

Mikäli hän sitten haluaa nähdä niin tuo että ei ota yhteyttä on todennäköisesti sitten tuota Numen mainitsemaa vaikeasti tavoiteltava yms. paskaa mitä naiset tykkäävät harrastaa. Eli naikkonen haluaa, että juuri sinä olet se enemmän kiinnostunut osapuoli ja sinun tehtävänä on hurmata hänet eikä toisinpäin.
 
Viimeksi muokattu:
. Entä jos touhu paljastuu, kuka kärsii eniten? Mahdollisesti täysin ok mies ja joka tapauksessa lapset.

On niitä lapsettomiakin varattuja akkoja.

Ja mitä vielä lapsiin tulee, niin ei minulla itsellänikään ole koskaan faijaa ollut, joten en koe olevani myöskään vastuussa kenenkään muun perheauvosta.

Kai niitä paisteja on ympäriinsä poimittaviksi ilman liittojen sotkemista. En vain voi ymmärtää.

Köyhällä ei ole varaa olla ronkeli, vaan on otettava se vähä mitä saa. Ei siinä ole varaa valikoida sen perusteella, onko toinen osapuoli parisuhteessa vai ei. Itselläni on naiselle seuraavanlaiset kriteerit: pituutta 140-190 senttiä, ikää 16-60 vuotta, hiuksia päässä, painoindeksi 15-30, hengittää. Jos tämän lisäksi hyllystä ei löydy Yön, Mamban tai Palefacen levyjä, olen jo rakastunut.

Jos tuohon vaatimuslistalle vielä lisäisi sinkkuuden, niin entistä heikommat olisi saumat.
 
Viimeksi muokattu:

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Edelleenkään en koe mitään tarvetta ryhtyä kenenkään kanssa petitouhuihin, joten jos ilmoitan asian tälle kuvitteelliselle tytölle - tai minun tapauksessani nuorehkolle naiselle, niin miten tämä asia tulisi korrektisti hoitaa?

Ei tässä nyt sinänsä mitään ongelmaa ole, mielestäni voit edetä ihan normaaleja kaavoja noudattaen. Alkuun muutama tapaaminen neutraalilla maaperällä, ja mikäli näiden perusteella mimmi vaikuttaa kiinnostavalta niin voit selittää tilanteesi hänelle ihan avoimesti. Ennen pitkää saatat oppia luottamaan häneen niinkin paljon että paljastat asuinpaikkasi. Salailemalla ei synny mitään hyvää näissä asioissa. Mikäli likka on jossain määrin normaali, hän kyllä ymmärtää yskän ja voitte ensimetreillä suorittaa lähempää tutustumista hänen luonaan.
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Joudun avautuu, oon pari ottanu alle.

Blah mikä tilanne. Kaikkee määkin oon nähny ja kokenu mutta en vielä yh-mammaa eli milffiä, pikemminkin koittanut pysyä erossa. Oikein kiva ja mukava ja nätti (koska en laita rumia, mielummin oon ilman, kaverit tietää), mutta nyt paljastuikin että tällä naisella, 25 vuotta, on pieni lapsi. Itse olen naista pari vuotta vanhempi, en henkisesti enkä fyysisesti. Näytän ja vaikutan lähinnä parikymppiselle, toki siinäkin on hyvät ja huonot puolet, viime aikoina ahkerasti nuorempia kierrätellessä...

Mutta asiaan, tämä mamma on ollut jo tovin aikaa kuulemma ihastunut minuun, hulivilipoikaan ja olenpa ehkä tämän huomannutkin, mutta olen tähän hetkeen asti ollut autuaan tietämätön lapsesta. Toki mamma sanoo, ettei mulla mitään velvotteita lasta kohtaan ole mutta terve järkikin sanoo etten mä sitä lasta voi kokonaan sivuuttaa. Joudun käymään läpi tässä että onko kannattavaa hypätä tuollaiseen kelkkaan? Olisiko aika jo aikuistua? Onko lapsen isä ahkerasti kuviossa? Vähän höntti ja outo tilanne tämä...koska mua silti kaikista näistä huolimatta kiinnostaa tuo nainen.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta asiaan, tämä mamma on ollut jo tovin aikaa kuulemma ihastunut minuun, hulivilipoikaan ja olenpa ehkä tämän huomannutkin, mutta olen tähän hetkeen asti ollut autuaan tietämätön lapsesta. Toki mamma sanoo, ettei mulla mitään velvotteita lasta kohtaan ole mutta terve järkikin sanoo etten mä sitä lasta voi kokonaan sivuuttaa. Joudun käymään läpi tässä että onko kannattavaa hypätä tuollaiseen kelkkaan? Olisiko aika jo aikuistua? Onko lapsen isä ahkerasti kuviossa? Vähän höntti ja outo tilanne tämä...koska mua silti kaikista näistä huolimatta kiinnostaa tuo nainen.

Suosittelen, että juttelet naisen kanssa ja kysyt suoraan, että minkälaista suhdetta hän etsii. Oman kokemukseni mukaan monikaan yh ei "etsi" mitään vakavahenkistä suhdetta, vaan ennemminkin ihmistä, jonka kanssa viettää yhdessä aikaa ja panna :). Ilman sen suurempaa lupausta yhteisestä tulevaisuudesta. Toki poikkeuksiakin löytyy, mutta sehän selviää kyselemällä.

Joskus käy niin, että homma kuivuu kasaan, mutta harvemmin se kai yksin lapsesta johtuu. Joskus taas käy niin, että löytyy sielunkumppani, jonka kanssa viihtyy niin hyvin, että on valmis tutustumaan myös lapseen ja lopulta viettämään aikaa tämänkin kanssa. Ja siitä sitten pikkuhiljaa katsoa, josko elo sujuisi niin kivasti, että yhteistä tulevaisuutta voisi alkaa suunnitella.

Jos ajattelen itseäni tilanteessa, jossa olisin yh, en todellakaan ainakaan heti alkuun haluaisi mitää vakavaa, vaan ainoastaan ihmisen, jonka kanssa viettää aikaa ja saada ja jakaa hellyyttä. Lapset ovat kuitenkin se kaikkein tärkein asia ja mitä suuremmaksi lapset kasvavat, sitä monimutkaisemmaksi asiat tavallaan menevät. Lapsille vanhempien ero on kuitenkin aina iso juttu, olkoon vanhempien välit ennen eroa millaiset tahansa. En todellakaan haluaisi tuoda kotiini ja lasteni elämään yhtään sellaista ihmistä, joka voi parin kk:n päästä olla poissa. Lisäksi suurin osa yh:ista haluaa jotain ihan omaa, arjen pyöriessä lähestulkoon yksin lasten ympärillä. Toisaalta, joskus jonkun ihmisen kanssa kemiat voi kohdata niinkin hyvin, että kaikki sujuu kuin tanssi ja yhtäkkiä sitä ilman sen kummempia suunnitelmia huomaakin olevansa suhteessa. Mutta itse ainakin pitäisin lapset poissa kuvioissa mahdollisimman paljon, ainakin alussa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tosin mul ois tiistaina treffit yhen yh:n kanssa mut ketäpä se haittaa...

No huh, huh mikä nainen. En taas tajua et mitä vittua täs elämäs tapahtuu ku taas tulee sellanen nainen vastaan et hyvä ettei jalat menny alta. Pääsin töistä puol kymmenen aikaan ja lähdin bussilla ihan toiselle puolelle kaupunkia mis toi nainen asuu. Juttu lensi ihan helvetin hyvin, oltiin monella tapaa samanhenkisiä, ei tullu sellasta vaivautunutta oloa tai mitään kiusallisia hiljaisuuksia missään vaiheessa. Yhessä vaiheessa sit tajuttiin vaan et kello on jotain varttia vaille yks ja pitäis ehkä pikkuhiljaa lähteä bussipysäkille et ehtii vikaan autoon. Siinä vaiheessa ku bussi lähestyy ja nostan käden ylös niin tää nainen tulee, nappaa kiinni ja antaa sellasen suudelman et meikällä meni ihan pasmat sekaisin.

Muutenki tää on paljon enemmän "jalat maassa"- tyyppiä jos vaikka vaikka vertaa siihen Helsingin naiseen. Ei siis mikään ruma tai läski, mut kokenu sen verran asioita elämässä et osaa oikeasti arvostaa pieniä asioita ja toisaalta jos se haluaa jotain niin se kans tekee jotain sen eteen. Just mun tyyppiä... Skidihän sillä on 3-vuotta eikä se mua haittaa tai pelota millään tavalla.

E: Niin se muuten kuuntelee Mambaa.. mut sano et yks biisi riittää kuukaudessa ja sovittiin et mun ei tarvi sitä paskaa kuulla ikinä.
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Voi luoja mikä nainen, se yh siis. Eilen töissä ollessani tuli viestiä et sen kämppis aiko häätää sen yöksi pihalle ja et minnehän se menis sit.. No tottakai herrasmiehenä tarjosin yöpaikkaa. Töistä ku suoraan tuli niin sanoin heti ekaks et käyn suihkussa tossa ja sä voit vaikka tiskata sillä välin. No vittu sehän tiskasi :D Tän jälkeen laitoinki safkaa meille ja kohta päästiin itse asiaan. Oli kyllä sen verran kiimassa toi nainen ettei vissiin ihan hetkeen oo saanu.

Sano viel et on yleensä tosi varovainen miesten suhteen, mutta jostain syystä mie oon ihan eri tapaus. Ja itellä ihan samat fiilikset. Muutenkin ollaan just sopivan samanhenkisiä ihmisiä, seksihulluja ja yhtä kierot huumorintajut. Ekan aktin jälkeen mentiin röökille ja sanoin sille läpällä et nyt voitki sit lähteä meneen :D En nyt niin montaa naista oo painanu tän elämän aikana, mut voisin kuvitella et aika harvalla riittää huumorintaju tollaseen heittoon.

Muuten on kyllä taas sellanen olo et mitä vittua täällä tapahtuu? Kait tää on sit ihan totta.. tai sit mä herään kohta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi luoja mikä nainen, se yh siis. Kait tää on sit ihan totta.. tai sit mä herään kohta.
Kuulostaa sen verran hyvältä tapaukselta, että pakkohan siitä on pian paljastua jotain todella vittumaista. Tollanen voi kovin kauaa kestää. En mä mitenkään kyyninen ole naisten suhteen, realisti vaan.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kuulostaa sen verran hyvältä tapaukselta, että pakkohan siitä on pian paljastua jotain todella vittumaista. Tollanen voi kovin kauaa kestää. En mä mitenkään kyyninen ole naisten suhteen, realisti vaan.

Itellä on ihan sama homma kylläkin. Pakkohan siin on jotain olla jos se sinkkuna on ollu tätä ennen.. tai sit meil vaan natsaa niin helvetin hyvin kemiat? No katellaan rauhassa.
 

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
Voi luoja mikä nainen, se yh siis. Eilen töissä ollessani tuli viestiä et sen kämppis aiko häätää sen yöksi pihalle ja et minnehän se menis sit...

Yksinhuoltaja ja kämppis häätää yöksi pihalle? Minne se huollettava joutui ja miksi yksinhuoltajalla on kämppis?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuulostaa sen verran hyvältä tapaukselta, että pakkohan siitä on pian paljastua jotain todella vittumaista. Tollanen voi kovin kauaa kestää. En mä mitenkään kyyninen ole naisten suhteen, realisti vaan.

Eipä tuossa muuta ole kuin se, että ei tuommoinen himonussiminen johda mihinkään oikeaan suhteeseen. Se on sitten tietenkin eri asia, jos kumpikaan ei sellaista halua. Voi vain käydä niin, että toinen haluaa ja toinen ei.

Henkilökohtaisesti en pysty kuvittelemaan sekaantuvani yh-äitiin. Siinä kun tulee suhde kolmen ihmisen kanssa, vaikka tarkoitus kai oli olla yhden kanssa. Eli se kakara ja sen isä.

Tuo "ulosheitto" oli täysi valhe, sen tietää jokainen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tuolle yhdelle kohdalle Thegon tekstissä myös nauranut. Siis kun nainen sanoo silloin kun lähtee mukaan kapakasta tai antaa ns. helpolla, "ettei yleensä tee näin". Juu juu.

Naisasiat itsellä on hyvällä mallilla. Mitä nyt tapailua mukavan neitosen kanssa rajoittaa hiukan melkein 2000 kilometrin välimatka... Eli Slovakialaiseen naikkoseen menin sitten ihastumaan työmatkalla kuukausi takaperin. Noh, mikäs siinä. Hyvä pakkaus jne. ja katsellaan miten menee. Naikkonen käynyt jo täällä Suomessa viikon verran ja seuraavaksi sitten meikäläinen Slovakiaan viikoksi. Saapi nähdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös