Naisasiat

  • 7 495 221
  • 26 542

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
kaukosuhteista mietiskelyä

Koko juttu lähti siitä, että näin tytön kuvan, joka oli mielestäni uskomattoman nätti. Ihastuin heti! Eräänä jouluaattoiltana juttelin tytön kanssa netin välityksellä:
-Ooksä tossa kuvassa?
-Oon tietenki, miks niin?
-Eiku ajattelin, että ootpa sairaan kaunis ihminen!
Ton jälkeen sitten juteltiin enemmän ja enemmän, joka päivä. Koska välimatkaa oli yli 500km mun ja tytön välillä, ei pystytty nähdä kovin heti. Muutaman kuukauden päästä tyttö tuli käymään Helsingissä ja munhan oli pakko jättää koulupäivä väliin ja mennä Helsinkiin hänen luokseen, voitte arvata etten ole katunut! Siitä asti, kun ihastukseni alkoi muuttua tykkäämisen kautta rakastumiseksi, olen ollut varma, että meidän juttu kestää. Me ollaan seurusteltu kohta 1,5v ja mun täytyy sanoa että parempaa naista ei ole kuin hän. Nyttenki ku ajattelen häntä, niin tuntuu vieläkin ihan vastarakastuneelta. Uskomaton ihminen, välittäisin maailman isoimmat kiitokset hänelle tässä jos hän vain lukisi tätä.

Meillä siis on välimatkaa 500km, joten tämä on tämmöinen 'etäsuhde'. Kuulostaa monen korvaan varmasti kauhealta, mutta mulle itelle tää ei oo ollu yhtään sitä. Vaikeinta on silloin kun iskee hellyys aalto ja haluais sen viereen, vaan kun ei saa, tosin tuonkin ajatuksen kanssa olen oppinut olemaan sinut, niin hullulta kuin se kuulostaakin. Me nähdään noin 3 viikon välein, kesällä hieman useammin. Vaikka se välillä tuntuuki vaikeelta, niin oon mä ollu ihan tosi tyytyväinen siihen, miten nämä asiat on; nyt pystyy tosi hyvin keskittyä lukion viimeseen vuoteen ja pystyy elää sitä nuoruuttaki kun ei joka päivä tai joka toinen päivä tarvitse mennä oman tyttöystävän luokse. Me ei nähdä usein - mutta arvatkaa kuin kivalta se tuntuu, kun vihdoin ja viimein nähdään.

Mulla tämä kaukosuhde on toiminu todella hyvin, mutta tiedän monia joilla ei ole toiminut. Kyllähän tuo vaatii paljon joustavuutta, mutta onneksi mulla onkin niin ihana tyttöystävä jonka kanssa ollaan aina saatu juteltua ja sovittua kaikki asiat, riidoista siihen, että milloin nähdään seuraavan kerran. :P

Mites muilla jannuilla on toiminut tämmöset suhteet?
 
Omaan tilanteeseen sen verran päivitystä, että näin viikko sitten perjantaina yössä jotain, joka pani miehen miettimään, että tuollaista ei voi olla olemassa. Ja totesin, että taitaa olla turha vaivautua, ei Mysterymanilla ole mitään mahdollisuuksia ja annoin asian olla. Näin sitten samaisen neidin uudestaan lauantaina, hän moikkasi minua ensin ja lopulta juttelimme 4 tuntia ja vaihdoimme puhelinnumeroita. Nyt on parit treffit takana, kolmannet sovittuna ja Mysteryman on tainnut löytää jälleen jotain, johon voisi sotkeutua pidemmäksi aikaa kuin yhdeksi yöksi. Paistaa se aurinko joskus näköjään risukasaankin.

Over and out,

MM

Tilanne entistä paremmalla mallilla, en ole yhtään yötä tällä viikolla viettänyt kotonani. Huvittavaa sinänsä, neiti asuu kahden korttelin päässä, sehän on melkein kuin viettäisi yönsä kotona, ei nyt kuitenkaan ihan kylpytakissa viitsi aamuisin kotiin kuljeskella, mutta ei paljon muutenkaan. Vikaa en ole vieläkään hänestä löytänyt, vaikka taipumusta niiden löytämiseen mulla kyllä on.

Tämä vaan vahvistaa sitä käsitystäni, että niillä asioilla on oikeasti taipumus selvitä, aikaisemmista tapahtumistahan voi lukea tuolta elokuun puolen välin tienoilta...

ChosenTwo ja Mapleton, kyllä se joku tulee ja vie jalat alta, silloin kun sitä vähiten odottaa.
 

J-ML

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Anaheim, Liverpool ja Sotkamon Jymy
Tilanne entistä paremmalla mallilla, en ole yhtään yötä tällä viikolla viettänyt kotonani. Huvittavaa sinänsä, neiti asuu kahden korttelin päässä, sehän on melkein kuin viettäisi yönsä kotona, ei nyt kuitenkaan ihan kylpytakissa viitsi aamuisin kotiin kuljeskella, mutta ei paljon muutenkaan. Vikaa en ole vieläkään hänestä löytänyt, vaikka taipumusta niiden löytämiseen mulla kyllä on.

Tämä vaan vahvistaa sitä käsitystäni, että niillä asioilla on oikeasti taipumus selvitä, aikaisemmista tapahtumistahan voi lukea tuolta elokuun puolen välin tienoilta...

ChosenTwo ja Mapleton, kyllä se joku tulee ja vie jalat alta, silloin kun sitä vähiten odottaa.

Tämä viesti vahvistaa sitä käsitystä, minkä vankkumaton kannattaja myös itse olen: mukavia tyttöjä menee ja tulee, mutta potentiaalisen ('oikean') kohdatessasi varmasti huomaat sen. Ja ennen kaikkea pitkä, raastavan pitkä odotus on vaivan väärti - sukat pyörivät jaloissa ja innostus on kuin 16-kesäisen ensikänneillä. Fantastico. Maailma hymyilee.

Jos alkuinnostuksen aikana joudut kuitenkin epäröimään suhdetta tai tekemään liikaa sen eteen, olet luultavasti väärässä suhteessa. Ja koska olen kasvatettu pumpulisissa lastenvaunuissa uskallan lisäksi väittää, että alussa suhdetta häiritsevä tekijä harvemmin lievenee ajan kanssa. Täydellisiä suhteita päättyy harva se päivä ja poikkeus vahvistaa säännön: Kai meillä kaikilla on silti omat unelmamme ja tarinamme sen toteuttamiseen?

Ja aiemmin mainittu syvällisempi elämän hopeinen olkinuora: Jos et tiedä oletko koskaan ollut rakastunut, et varmasti sitä ole ollut. Perfektionistinä ja ikuisena nuoruuden hulluuden ihannoijana haluan itse ihastua, rakastua ja samaistua puolisooni samassa aikataulussa ja yhteisien, toisiaan täydentävin ajatuksin. Ei elämästä - tässä tapauksessa parisuhteesta - kannata tehdä vaikeampaa kuin se on.

Vielä kun (o)saisi itse toteuttaa sanomaansa.

Tämä on allekirjoittaneen raaka, ihana ja inhimillisiä piirteitä sisältävä yleistys.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Mites muilla jannuilla on toiminut tämmöset suhteet?

Edelleen, hyvinhän ne toimii, kun panee toimimaan.

Itselleni tuo kolmen viikon tauko näkemisten välillä olisi helvetin vaikeaa, mutta näin, kun näkee joka viikonloppu niin onnistuuhan se. Viime keväänä näimme "vain" joka toinen viikonloppu ja se oli kyllä aika tuskaista. Tosin alkuaikoina meni pari kuukautta ilman, että näimme muuten kuin web-kameran välityksellä. Voi niitä puhelinlaskuja ja tietokoneella vietettyjä tunteja... Onneksi puheaikapaketit on keksitty. Kiitos siitä operaattoreille.

Tuossa aiemmin oli puhetta, että kyllähän se yhteenmuuttaminen ja sen suunnittelu jaksaa jatkamaan eteenpäin. Jos pitäisi muutama vuosi vielä kituutella välimatkan kanssa, niin hermoja se söisi. Voisi olla molemmilla lääkitys päällä, mutta kyllä se yhteenmuutto lisää motivaatiota kummasti. Onneksi olemme molemmat samanlaisia ja samanhenkisiä ihmisiä, joten halut ja tarpeet kohtaavat melkoisen mukavasti.

Kai se on hyvän suhteen merkki, että 95% riidoista johtuu siitä, että toinen on niin perhanan kaukana ja ikävä syö miestä ja naista rotan lailla. Naisasiat mallillaan, kolme tuntia ja oma kulta on taas kainalossa.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Mitkä naisasiat?

Laskentavasta riippuen viikonloppuna tuli kuudet tai seitsemät pakit. Ei mene vahvasti. Kaveri totesi että minä luotan massan voimaan, kun pyytää useampaa treffeille tms. niin aina sieltä joku lähtee. Jos lähtee. Mutta kun ei lähde. Missä vika?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Missä vika?
Yliyrittäminen?

En voi tietysti tietää taustoista, mutta jos on ns. monta rautaa tulessa samaan aikaan, niin siinä voi käydä niin, ettet vaikuta olevasi riittävän tosissasi kenenkään suhteen. Jos ajatus on niissä muissa ehdokkaissa, se voi jotenkin näkyä toiselle. Tyylissäsi voi olla siis liikaa sellaista leipiintynyttä rutiinia joka ei sytytä.

Tällä en meinaa tietysti sitä, että aina pitäisi pelkästään olla se yksi kortti pakassa, mutta suhteellisuudentaju pitäisi olla. Kyllä se ihminen, joka todella kiinnostaa, erottuu niistä muista ja siinä kohtaa tekee aidosti sydämellä niitä tarpeellisia asioita ja oikeanlaisia valintoja.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Laskentavasta riippuen viikonloppuna tuli kuudet tai seitsemät pakit. Ei mene vahvasti. Kaveri totesi että minä luotan massan voimaan, kun pyytää useampaa treffeille tms. niin aina sieltä joku lähtee. Jos lähtee. Mutta kun ei lähde. Missä vika?

Jos taktiikkasi on ollut se, että pyydät jossain kuppilassa mimmiä treffeille ja hänen kieltäydyttyään pyydät vieressä seisovaa kaveria, niin metsään menee. Kukaan täysjärkinen ei halua olla vasta se toiseksi paras vaihtoehto.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
En voi kuin suositella. Loistavasti toimii järjestely itselläkin.

Jep, tämä toimii loistavasti.
Itsellä myös "työhuone" käytössä, yksi päivä siirsin Xbox360:sen olohuoneesta sinne ja ostin tietokoneen viereen uuden TV:nkin. Seuraavaksi uusin huoneen äänentoistoa.

Rahista saa sellasen kivan parivuoteen kun sen avaa, ehkä pitäs kokonaan muuttaa sinne.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä ajattelumalli ei päde niinkään miehiin.
Ai, missä mielessä ei päde?

En ole varma, tarkoititko tätä, mutta jos itse tietäisin, että olisin jonkun naisen ns. kakkosvaihtoehto, niin ei se kauheasti luottamusta herättäisi. Asia on silloin yhdentekevä, jos ei kiinnosta kuin pano, mutta jos on ihastumisista kyse, niin voi aika helposti laskea yhtälön, että eukko jättää kuin nallin kalliolle, heti kun osuu sellainen ykkösluokan tapaus silmään. Sitä riskiä ei kenenkään tulisi ottaa ja mielipahaa.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Jos taktiikkasi on ollut se, että pyydät jossain kuppilassa mimmiä treffeille ja hänen kieltäydyttyään pyydät vieressä seisovaa kaveria, niin metsään menee. Kukaan täysjärkinen ei halua olla vasta se toiseksi paras vaihtoehto.

Ei ole ollut taktiikkani. Tähän ikään mennessä todennut ettei tällä naamalla kannata baarissa naisia kysellä mihinkään. ;)

So not. Näillä mennään, tervekätinen mies ei naista kaipaa. Tosin nämä synkät marraskuiset päivät aiheuttaa jonkunlaista läheisyydenkaipuuta. Pitänee sitkuilla kuitenkin ilman. Khyyl se tästä...
 

Maastomasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Laskentavasta riippuen viikonloppuna tuli kuudet tai seitsemät pakit. Ei mene vahvasti. Kaveri totesi että minä luotan massan voimaan, kun pyytää useampaa treffeille tms. niin aina sieltä joku lähtee. Jos lähtee. Mutta kun ei lähde. Missä vika?

Itse olen seurustellut jo pitkään, mutta muistan kyllä sinkkuajankin. Harvoin tuli treffeillä käytyä, naisjuttujen alku oli enemmänkin sattuman kauppaa (=baari, festarit, joskus jopa duunipaikka). Mietinkin hieman, että millaisessa tilanteessa neitokaisia treffeille pyysit ?
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Itse olen seurustellut jo pitkään, mutta muistan kyllä sinkkuajankin. Harvoin tuli treffeillä käytyä, naisjuttujen alku oli enemmänkin sattuman kauppaa (=baari, festarit, joskus jopa duunipaikka).

Epäilemättömän ehdottomia viisauden sanoja. Itselläni on ollut tähän ikään neljä vakavaa suhdetta (sisältäen yhden avoliiton), ja kaikki ovat alkaneet ihan spontaanisti.. ja kaikki vieläpä ilman alkoholia veressä..

Tällä hetkellä ollaan siinä tilanteessa että sitä seuraavaa sattumaa odotellaan..
 

Soolo

Jäsen
Ai, missä mielessä ei päde?

Jos on kysymys baarissa tapahtuvasta "hausta",niin voinee olettaa että panohan se on mielessä näin ensisijaisesti. Sitten vielä oletetaan että "hakija" on viehättävä yksilö. Tällöin en uskoisi miehiä häiritsevän niinkään se, ettei olisi ykkösvaihtoehto yökaveriksi. Siis jos tervejärkisyydestä on kyse ja molemmat hakee yöseuraa. Tätä lähinnä tarkoitin.

Tai ainakin naiset tuntuvat tätä "kakkosvaihtoehto" asiaa usein korostavan. Ehkä kyse on vaan siitä että naiset ovat kai enemmän romanttisempia näissä asioissa kuin miehet. Halutaan olla siinä uskossa että hakija haluaa juuri hänet. Tai no, halutaan ainakin olla se penkkirivin ykkönen.

Myönnettäköön että jos seurustelukumppania hakee, niin se on lievästi säälittävää jos tyytyy olemaan se toiseksi paras vaihtoehto. Tosin riippuuhan se tarjonnastakin, jos kaikki maailman naiset/miehet laitetaan vaihtoehtolistalle niin tyytyisittekö olemaan se hakijan 3. paras vaihtoehto?

Edit: Kas, alamummeli puhuikin treffeillepyytämisestä eikä yöseuran hakemisesta. Se on kyllä sitten eri juttu eli lähinnä tuota seurustelukumppanin etsintää.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos on kysymys baarissa tapahtuvasta "hausta",niin voinee olettaa että panohan se on mielessä näin ensisijaisesti. Sitten vielä oletetaan että "hakija" on viehättävä yksilö. Tällöin en uskoisi miehiä häiritsevän niinkään se, ettei olisi ykkösvaihtoehto yökaveriksi.
No, tuo varmasti pitää paikkansa ainakin pääpiirteissään. Tohon itsekin viittasin kyllä. Se on tosiaan eriasia kuin jos olisi kyse solmia jotain pysyvempää tai olisi kiinnostusta tutustua paremmin.

Tuo että kaikki maailman parhaat laitettaisiin vaihtoehdoksi, on sen verran abstrakti ja epäluonnollinen tilanne, että en usko siihen olevan järkevä edes lähteä. =) Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta ihminen valitsee (tai ainakin pyrkii) aina sen parhaan, mikä on tiedostettu. Tokihan jossakin maapallon toisella puolella voisi olla nainen, joka olisi enemmän kuin sopiva, mutta ihan yhtä lailla voin ihastua/rakastua naapurin "Pirjoon" ja kokea, että tämä on minulle täydellinen. Vaikka periaatteessa joku "Marion" Kanadassa olisikin ainutlaatuinen sukulaissielu. En vaan tiedosta hänen olemassaoloaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mana Mana

Mä näen sun silmistäsi vihjeitä,
mä kuulen sun huuliltasi kuiskauksia,
mut aina kun koitan sua lähestyä,
sä käännyt sun katseesi suuntaa.

Ketä sä rakastat, anna mun tietää...............


Näin kotona viimeisen puoltoista kuukautta. Rupeaa virta loppumaan minun valosta pikku hiljaa.
 
Ei ole ollut taktiikkani. Tähän ikään mennessä todennut ettei tällä naamalla kannata baarissa naisia kysellä mihinkäänQUOTE]

6-7 pakit yhdessä illassa ja olet kuitenkin oppinut tuon sanomasi? Opitko ennen vai jälkeen noiden pakkien?

Haluaisin todellakin tietää, millä taktiikalla olet ollut liikkeellä, koska itse en löydä ikinä baarista 6-7 potentiaalista vaihtoehtoa, joilta edes voisin mennä "hakemaan" pakkeja. Toisinsanoen, millaisille naisille menet juttelemaan, mitä heille sanot ja etsitkö vierihoitoa vai vaimoehdokasta? Tuolla viimeisimmällä on nimittäin loppupeleissä suuri merkitys naisväelle tuolla baarimaailmassa.

Oma "tilanne" jatkuu edelleen hyvällä mallilla.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Ei ole ollut taktiikkani. Tähän ikään mennessä todennut ettei tällä naamalla kannata baarissa naisia kysellä mihinkäänQUOTE]

6-7 pakit yhdessä illassa ja olet kuitenkin oppinut tuon sanomasi? Opitko ennen vai jälkeen noiden pakkien?

Haluaisin todellakin tietää, millä taktiikalla olet ollut liikkeellä, koska itse en löydä ikinä baarista 6-7 potentiaalista vaihtoehtoa, joilta edes voisin mennä "hakemaan" pakkeja. Toisinsanoen, millaisille naisille menet juttelemaan, mitä heille sanot ja etsitkö vierihoitoa vai vaimoehdokasta? Tuolla viimeisimmällä on nimittäin loppupeleissä suuri merkitys naisväelle tuolla baarimaailmassa.

Oma "tilanne" jatkuu edelleen hyvällä mallilla.

Pakit eivät tulleet yhtenä iltana vaan viikonlopun aikana. Usealla eri tavalla: baarissa, ollaan sopimassa treffejä mutta perutaan lähes viime hetkellä, ujostellaan kun joku pyytääkin ulos, jne. Kaikkia ei ruveta tässä erittelemään.

Ja se mitä haetaan? Kaikkihan käy. Toki jotain pitempiaikaista haluaisi mutta sellainenkin sattuu kohdalle kun sattuu.
 

Messenger

Jäsen
Aiemmin tuossa sivulla 215 kirjoitin omasta etäsuhteestani tyttöni kanssa.
Nyt onkin jo ensimmäisiä rakoilun merkkejä havaittavissa,kun tuli viestiä et hänestä tuntuu et etääntyisimme kovaa vauhtia.Itse puolestani yritän rauhoitella ja sanoa ettei mitään hätää ole ja et välimatka vaan saa tunteet moninkertaistumaan.Tapasipa hän siellä äskettäin erään toisen suomalaisen, sanotaan vaikka Paten, joka on kuulemma ihan mukavanoloinen tyyppi.
Saas nähdä miten jatko etenee...
 

KoJu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mä näen sun silmistäsi vihjeitä,
mä kuulen sun huuliltasi kuiskauksia,
mut aina kun koitan sua lähestyä,
sä käännyt sun katseesi suuntaa.

Ketä sä rakastat, anna mun tietää...............


Näin kotona viimeisen puoltoista kuukautta. Rupeaa virta loppumaan minun valosta pikku hiljaa.

Ei kannata jäädä odottelemaan. Nosta kissa pöydälle ja kysy asiaa suoraan.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Aiemmin tuossa sivulla 215 kirjoitin omasta etäsuhteestani tyttöni kanssa.
Nyt onkin jo ensimmäisiä rakoilun merkkejä havaittavissa,kun tuli viestiä et hänestä tuntuu et etääntyisimme kovaa vauhtia.Itse puolestani yritän rauhoitella ja sanoa ettei mitään hätää ole ja et välimatka vaan saa tunteet moninkertaistumaan.Tapasipa hän siellä äskettäin erään toisen suomalaisen, sanotaan vaikka Paten, joka on kuulemma ihan mukavanoloinen tyyppi.
Saas nähdä miten jatko etenee...

No näin se homma etenee. Kirjoitit, että puolisen vuotta typy siellä ulkomailla hengailee. Tuossa ajassa Patesta kerkeä hyvin tulla se uskottu ja sen kanssa on niiiiin kiva jutella - onhan hän myös suomalainen ja sen vuoksi tuttu ja turvallinen vieraassa maassa. Pian saat viestiä " en halunnut, että näin käy, mutta sille ei voinut mitään..."


Toivottavasti olen täysin väärässä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Aiemmin tuossa sivulla 215 kirjoitin omasta etäsuhteestani tyttöni kanssa.
Nyt onkin jo ensimmäisiä rakoilun merkkejä havaittavissa,kun tuli viestiä et hänestä tuntuu et etääntyisimme kovaa vauhtia.Itse puolestani yritän rauhoitella ja sanoa ettei mitään hätää ole ja et välimatka vaan saa tunteet moninkertaistumaan.Tapasipa hän siellä äskettäin erään toisen suomalaisen, sanotaan vaikka Paten, joka on kuulemma ihan mukavanoloinen tyyppi.
Saas nähdä miten jatko etenee...
Nyt äkkiä joku halpalento sinne, missä tyttö majailee. Muuten kaikenmaailman patet ovat vankassa etulyöntiasemassa.
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Nyt äkkiä joku halpalento sinne, missä tyttö majailee. Muuten kaikenmaailman patet ovat vankassa etulyöntiasemassa.

Itse en lähtisi naisen perään juoksentelemaan ja varmistelemaan asetelmia, ei ole sen arvoista. Jos tyttö ihastuu ja tykästyy uuteen kaveriin, niin menkööt menojaan. Ei sitten oltu oikeita toisillemme. Ja piste. Kipeältähän se tuntuu jos omalle kohalle iskee, mutta elämä on.

Itse ihmettelen syvästi niitä naisia, jotka suorastaan odottavat poikaystävän tulevan hakemaan Kookossaarilta ja pelastamaan hänet noilta mukavilta Pate-pojilta.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Itse en lähtisi naisen perään juoksentelemaan ja varmistelemaan asetelmia, ei ole sen arvoista. Jos tyttö ihastuu ja tykästyy uuteen kaveriin, niin menkööt menojaan. Ei sitten oltu oikeita toisillemme. Ja piste. Kipeältähän se tuntuu jos omalle kohalle iskee, mutta elämä on.

Itse ihmettelen syvästi niitä naisia, jotka suorastaan odottavat poikaystävän tulevan hakemaan Kookossaarilta ja pelastamaan hänet noilta mukavilta Pate-pojilta.
Eihän ketään voi väkisin pitää, mutta pitääkö tilannetta seurata tumput suorana, jos tyttö tuntuu siltä oikealta omasta mielestä. Ei kait kukaan järkevä nainen odota kenenkään tulevan pelastamaan itseään "mukavilta pate-pojilta", mutta jos viestit naiselta ovat tyyliä "ollaan kasvamassa erilleen" niin vaihtoehto voisi olla matkustaa paikan päälle. Ei toki yllättäen vaan siten, että ehdottaa asiaan positiivisella tavalla. Toiselle ei saa tulla fiilis kyttäämisestä. Toki jos tyttö tässä tilanteessa sanoo sen olevan huono ehdotus, niin siitä voi vetää jo aika suorat johtopäätökset suhteen tilasta.
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Eihän ketään voi väkisin pitää, mutta pitääkö tilannetta seurata tumput suorana, jos tyttö tuntuu siltä oikealta omasta mielestä. Ei kait kukaan järkevä nainen odota kenenkään tulevan pelastamaan itseään "mukavilta pate-pojilta", mutta jos viestit naiselta ovat tyyliä "ollaan kasvamassa erilleen" niin vaihtoehto voisi olla matkustaa paikan päälle.

Niin, totta puhut. Riippuu tosiaan suhteen tilasta. Ei nämä asiat niin selkeitä olekkaan =) Mutta lento ulkomaille... no, jätän kommentoimatta, tiedä olenko joskus hamassa tulevaisuudessa itse menossa Pääsiäissaarille lämmittelemään suhdetta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös