Naisasiat

  • 7 494 598
  • 26 542

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tuo kertoo kaiken naisestasi.


Niin, oma eukko ei ole sanallakaan aiheesta valittanut ja hänet tunnen kyllä. Tän prosessinhan käynnisti se muijan kaveri joka oli meillä toista kertaa käymässä. Jäi tuosta sanomatta se muuten vielä että kuulin jutun siitä "vieraasta" että oma edellinen hänen suhteensa kaatu siihen että mies vaan pelas jotain videopeliä. Mutta kokonaisuutena, oma huone mukava idea. Esim nimikkeellä työhuone =)
 
Aika ikävä kuvio, ja viheliäinen mimmi. Veljes kaivo kuopan ihan itte, jos ei sammunut ja tyttö siten tiedottomana häntä sinne raahannut. Mutta kuitenkin tosi kelju tilanne.
Mitä omaan tilanteesees tulee, niin voithan toki kysyä (minkä varmaan oletkin tehnyt), että mitä avokkisi toivoisi sinun sitten tekevän sillävälin kun hän istuu koneella? Siis jos pelaaminen ei ole toivottavaa. Silloin ymmärtäisin moisen kommentin, jos se olisi jotenkin yhteisestä tekemisestä tms. pois.
 

scholl

Jäsen
Siinä kävi jälleen kerran se, että naisesi otettiin feministisen ruman johtajan käsittelyyn ja tämän aloitteesta naisesi on nyt sitä mieltä, että olet nilkki kun pelaat. Kannattaa muistaa se, että silloin kun miehet menevät keskenään ulos niin ne juovat viinaa, mutta kun naiset menevät keskenään ulos niin ne punovat juonia miehen päänmenoksi ruman johtajan johdolla. Jos naisia liikkuu jossain kaksi, joista toinen on kaunis niin 99% varmuudella toinen on ruma ja tällainen kuvio on käynnissä.
 
Hassua sinänsä olla Schollin kanssa joskus samaa mieltä, mutta mäkin välittömästi assosioin tämän tyttöystävän kaverin rumaksi feminiiniksi.
Mutta sitten herää kysymys, miten ihmeessä se on saanut Velho#39:n seurustelevan veljen kämpilleen?? Ei siihen susiruma pysty, luulisi kuitenkin että se oma nyt on aika hyvää tasoa, jos kerta yhdessä on.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sellainen akka, joka ei sallisi minulle omaa aikaa ja tilaa ja tilaisuutta keskittyä johonkin itselleni tärkeään aktiviteettiin, niin saisi samantien seurata viittomaani ja painua ovesta ulos - pysyvästi. En voi sietää sitä, että oma elämä pitää järjestää uusiksi toisen toiveiden mukaisesti, vielä jos se menee (kuten yleensä menee) niin, että tämä henkilö ei ole itse valmis muuttamaan mitään tapojaan tai tottumuksiaan.

Ei näin.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hassua sinänsä olla Schollin kanssa joskus samaa mieltä, mutta mäkin välittömästi assosioin tämän tyttöystävän kaverin rumaksi feminiiniksi.

Feministiks määkin naisen leimaisin, mutta en kyllä välttämättä rumaks. Saattais jopa olla ihan hyvännäköinen diiva. Tietää että on suht hyvännäkönen ja sillon saa "oikeuden" sanoa mitä haluaa ja kenelle haluaa. Baarissa jos kaveri saa enemmän huomiota, kun tää feministi niin siinä kohtaa alkaa valitus tälle miehelle että jätä kaveri rauhaan..

Voisiko tälläsille naisille hankkia jo valmiiks jonku paidan, niin ei tarvis aina arpoa?
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mutta kokonaisuutena, oma huone mukava idea. Esim nimikkeellä työhuone =)

En voi kuin suositella. Loistavasti toimii järjestely itselläkin. Esimerkiksi jos sanoo naiselle et "käyn pari tuntia läpi raportteja" niin veikkaan et jotkut voi käsittää sen muuksi kuin otteluketjufoorumin lukemiseksi.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Feministiks määkin naisen leimaisin, mutta en kyllä välttämättä rumaks. Saattais jopa olla ihan hyvännäköinen diiva. Tietää että on suht hyvännäkönen ja sillon saa "oikeuden" sanoa mitä haluaa ja kenelle haluaa. Baarissa jos kaveri saa enemmän huomiota, kun tää feministi niin siinä kohtaa alkaa valitus tälle miehelle että jätä kaveri rauhaan..

Osu ja uppos! Heti sytty lamppu kun luin tän sun tekstin, pitää täysin paikkaansa! Sitä en tiedä miks se mulle jotain sellasta sano mutta jotain sillä varmaan vinksahti päässä,liittyen jotenkin luultavasti tohon ettei saanu huomioo. Ja omalta osaltani kiitän schollia, teksti autto jaksaan taas eteenpäin. Pikkuveljeen en ota kantaa, tehköön omat ratkasunsa mutta se on varmaa että tää diiva saa vielä palkkansa. Kyllä mä kotona saan asiat taas järjestykseen, ikävä kyllä joudun myöntään että se tapahtuu hetken aikaa nöyristelemällä, muijaa en ala vaihtaan tän takia. Kiitti kaikille kuitenkin, mukava huomata että täällä jopa otetaan kantaa muutenkin kun vinoilemalla.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Esimerkiksi jos sanoo naiselle et "käyn pari tuntia läpi raportteja" niin veikkaan et jotkut voi käsittää sen muuksi kuin otteluketjufoorumin lukemiseksi.


Heh, tästä tulee mieleen eilinen leffa ku katoin. Mies lähtee muutaman kerran viikossa jonnekin bändi juttuun. (Tekee siis musiikkialan hommia). Naiselle mies sanoo aina, että kuuluvuus on huono, älä turhaan soittele. Nainen alkaa tietysti epäileen, että mies pettää ja seuraa tätä yhtenä päivänä.
No nainen huomaa, että mies menee outoon asuntoon ja menee perässä. No mieshän ei petä naistaan, vaan on miesporukassa pelaamassa pesäpallon fantasiadraftia..
Selitykses löyty, että muuten tulee riita jos nainen tietäis mitä mies oikeesti tekee.

Kyllähän naiselta täytyy sen verran löytyä ymmärrystä, että välillä pitää olla omaa aikaa kaverienkin kanssa tai yksikseen. Ja luulis, että naisetkin haluaa välillä olla kaveriensa kanssa tai yksikseen. Ideaalitilannehan on se, että jos mies sanoo menevänsä kaverien kanssa baariin, niin vastaukseks tulee "pidä hauskaa". Ainakin siihen kannattaa koittaa pyrkiä..
 

julle-jr

Jäsen
Kyllähän naiselta täytyy sen verran löytyä ymmärrystä, että välillä pitää olla omaa aikaa kaverienkin kanssa tai yksikseen. Ja luulis, että naisetkin haluaa välillä olla kaveriensa kanssa tai yksikseen. Ideaalitilannehan on se, että jos mies sanoo menevänsä kaverien kanssa baariin, niin vastaukseks tulee "pidä hauskaa". Ainakin siihen kannattaa koittaa pyrkiä..
Tämä ei suoranaisesti liity keskustelun alla olevaan tapaukseen, mutta tulee mieleen eräs hassu tapahtuma tuosta kavereiden kanssa baariin menemisestä ja tilan antamisesta.

Joskus aikoinaan tapailin erästä tyttöä. Ei siinä vielä sinänsä mitään hassua ole, mutta kerran kyseinen tyttö kysyi, että mitä mieltä minä olen, jos hän lähtee kavereidensa kanssa risteilylle, hän esitti asiansa ikäänkuin olisi pyytänyt minulta lupaa mennä. No minä sanoin luonnollisesti, että mene ihmeessä, koska emme olleet edes sopineet mitään yhteistä ohjelmaa niille päiville, joten tietysti kehotin häntä menemään ja pitämään hauskaa, samalla hieman ihmettelin miksi hän minulta kysyy lupaa menemisiinsä. Seuraavaksi tapahtuikin asioita, jotka aiheuttivat epäuskoisen olotilan allekirjoittaneelle. Tyttö nimittäin loukkaantui harvinaisen suuresti, koska en sanonut olevani pahoillani siitä, että hän lähtee kavereidensa kanssa risteilylle ilman minua ja varsinkin kun mukaan oli kai lähdössä pari miespuolista kaveria myös.

Hänen mielestään minun olisi pitänyt olla huomattavasti huolestuneempi siitä että mitä siellä mahtaa tapahtua, kun kerran mukana on miespuolisiakin ihmisiä ja risteilyillä voi kuulemma sattua vaikka minkälaista sekoilua. Kun kysyin, että haluaisiko hän, että vaatisin häntä jättämään risteilyn väliin, oli vastaus jotain sellaista, että minun olisi aluksi pitänyt vastustaa ajatusta, mutta sitten antaa periksi ja sanoa jotain tyyliin "kyllä minä luotan, että et tee mitään tyhmyyksiä" Tällä tavalla toimiessani olisin hänen mielestään osoittanut välittämistä.

Tähän vastasin, että nyt en ymmärrä alkuunkaan, jos teet risteilyllä jotain hölmöä, niin sitten teet ja tuleepahan sekin puoli selväksi nyt tässä tapailuvaiheessa. Tetystii minä lähden siitä, että ihmisten harkintakykyyn voi luottaa. Lisäsin myös, että en aio pitää sinusta kynsin hampain kiinni joka tilanteessa, jos esimerkiksi löydät parempaa seuraa, niin tietysti viilennät välisi minuun ja satsaat enemmän uuteen tyyppiin. Sen takiahan tapailua harrastetaan, että tutustutaan toiseen paremmin ja katsotaan voisiko hommasta tulla jotain vai olisiko joku toinen parempi ehdokas. Hittoako se minulle suuremmin kuuluu mitä joku tekee vapaa-ajallaan, kun emme siis edes todellakaan seurustelleet. Koko suhde kaatui lopulta hyvin nopeasti tämän episodin jälkeen.

Kannattaa siis muistaa, että naisille ei kannata antaa liikaa omaa tilaa ja omaa valinnanvapautta, he ilmeisesti luonnostaan haluavat olla nyrkin ja hellan välissä :)

Ja tiedän, tuo oli radikaali yleistys ja sisälsi hitusen sovinismia. Olen pahoillani arvon naispuoliset palstalaiset.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kyllä mä kotona saan asiat taas järjestykseen, ikävä kyllä joudun myöntään että se tapahtuu hetken aikaa nöyristelemällä, muijaa en ala vaihtaan tän takia. Kiitti kaikille kuitenkin, mukava huomata että täällä jopa otetaan kantaa muutenkin kun vinoilemalla.

Aha. Jos et nöyristele, niin äijä lähtee vaihtoon? Älä nyt hyvä mies jatka tuolla tavalla. Sinä et ole syyllinen mihinkään, mitä se munahaukka sanoi. Miksi pitäisi nyt nöyristellä? Sinä olet nyt pahemman laatuinen nössö, joka kuuntelee jokaisen pässin ämmän juttuja.

Jos haluat pelata niin pelaa. Vittu muijasi ei kai ikinä ollut pelaamista vastaan, ennenkuin joku tuli hänelle siitä sanomaan. Tuommoiset jutut pitäisi vaan kuitata naurulla. Nyt sinä ajoit pahasti miinaan ja aloit nöyristellä ilman syytä. Onnea teille jatkossa, joka tuskin on kovin pitkä jos jatkat samaan tapaan. Ole MIES äläkä vässykkä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Aha. Jos et nöyristele, niin äijä lähtee vaihtoon? Älä nyt hyvä mies jatka tuolla tavalla. Sinä et ole syyllinen mihinkään, mitä se munahaukka sanoi. Miksi pitäisi nyt nöyristellä? Sinä olet nyt pahemman laatuinen nössö, joka kuuntelee jokaisen pässin ämmän juttuja.

Jos haluat pelata niin pelaa. Vittu muijasi ei kai ikinä ollut pelaamista vastaan, ennenkuin joku tuli hänelle siitä sanomaan. Tuommoiset jutut pitäisi vaan kuitata naurulla. Nyt sinä ajoit pahasti miinaan ja aloit nöyristellä ilman syytä. Onnea teille jatkossa, joka tuskin on kovin pitkä jos jatkat samaan tapaan. Ole MIES äläkä vässykkä.


Joo, toi mun lause siitä nöyristelystä ei tarkota oikeesti ihan sitä suoraa nöyristelyä. Se on vaan mun kieroa huumoria. Lähinnä se oli tarkoitettu yhdelle nimimerkille jonka tiesin jutun lukevan. En usko että äijä lähtis vaihtoon jos/kun pelaan, muija kuitenkin jaksaa mun edellisestä liitosta kahta lasta niin ei toi Xbox siinä enää kauheesti varmaan tunnu. Sen toki myönnän että tietyissä asioissa oon vähän liian pehmee ja kiltti. Enitenhän tossa bensaa liekkeihin heitti tää ulkopuolinen ihminen joka kaiken aiheutti, sekin pitää paikkaansa että minähän se perkele olin kuka siihen miinaan astu ja sen takia varmaan vitutus nousikin niin kovaks koska tajusin että mua kusetettiin.

Loppukaneettina se että saan pelata samalla tavalla kun ennenkin, asiasta käytiin eilen keskustelu ja molemmat todettiin että se muija on jotenkin... noh, pöljä.
 

Soolo

Jäsen
Kun kysyin, että haluaisiko hän, että vaatisin häntä jättämään risteilyn väliin, oli vastaus jotain sellaista, että minun olisi aluksi pitänyt vastustaa ajatusta, mutta sitten antaa periksi ja sanoa jotain tyyliin "kyllä minä luotan, että et tee mitään tyhmyyksiä" Tällä tavalla toimiessani olisin hänen mielestään osoittanut välittämistä.

Hoh, tuohan kuulostaa kuin suoraan tapahtumat otettu jonkun surkean sitcomin käsikirjoituksesta. Jos hän vakavissaan noin oikeasti ajattelee ja elää elämäänsä tuolla tavalla niin onnittelen suhteenne päättymisestä. Ei voi ymmärtää tuollaisia ihmisiä.
 

Mapleton

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago
Erottiin tyttöystävän kanssa 5v sitten , sen jälkeen ollut 3 vakavaa seurustelua mennyt poikki ku mä oon jättänyt. Ja aina ensirakkaus palaa mieleen? Me ollaan joissain väleissä, sitten menin humalassa tunnustaan että rakastan vielä sitä, niin se sanoi että mitä sä horiset että ei tietenkään me olla pari, että kyllähän mä aina sen ensirakkautena pysyn mutta sillä muut kuviot. Eikä sillä oo tunteita. What to do? How to get over? Ku ei oikein edes kiinnosta kukaan muu nainen? Onko tää todellista vai pakkomielle. Terapiaan tästä mentävä...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko tää todellista vai pakkomielle. Terapiaan tästä mentävä...
Kieltämättä elämää jarruttava tekijä, etenkin jos kuitenkin suhdetta haluat muodostaa. Jos elämä maistuu yksin, niin ei sillä kai niin väliä. Tietty jos se joku ihminen palaa tuon tuosta mieleen, niin ei se hyvä ole, jos realiteetti on kuitenkin se, että paluuta ei ole. Usein ei ole.

Onhan se omalla tavallaan hienoa, että ihmisen rakkaus on niin pysyvää ja kuolematonta sorttia, mutta hieman sairaalloiseksi ja omaa elämää haittaavaksi se voi mennä. Uskoisin, että jostakin obsessiosta on todellakin kyse. Siitä ei välttämättä omin voimin selviydytä.

Kokemusta on omasta takaa tuontyyppisistä asioista, että sinänsä toivotan vaan kaikkea hyvää ja voimia ponnistella kohti parempaa.

Meinasin tulla tänne avautumaan, kun on kulunut 4 kuukautta erosta ja ei meinaa päästä kunnolla yli mitenkään, mutta taidankin tästä poistua takavasemmalle.
No tuo nyt ei ole vielä mikään aika. Monesti pahin olo voi iskeä vaikka juuri tuollaisen ajan mentyä. Yksilöllistä. Voimia sinnekin.
 
Viimeksi muokattu:

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Mapletonin sanavalinnat jättää tilaa sillekin tulkinnalle, että ex on ollut koko ajan jossain sen verran lähellä (yhteisiä tuttuja tms.), ettei kuupan sisäinen eroprosessi ole päässyt kunnolla edes alkamaan.

edit. Puusilmä minä. Siellähän se lukee selvästi, että "ollaan jossain väleissä". Ei siis mitään tulkinnanvaraa, vaan sammaleen alla on kytenyt koko ajan.
 
Viimeksi muokattu:
Jaahas, Mapleton ja ChosenTwo, kyllä se siitä, been there, done that. Se eka on aina pahin, seuraavat meneekin sitten jo rutiinilla:) Aina niistä oppii, ja samalla oppii myös itsestään.

Omaan tilanteeseen sen verran päivitystä, että näin viikko sitten perjantaina yössä jotain, joka pani miehen miettimään, että tuollaista ei voi olla olemassa. Ja totesin, että taitaa olla turha vaivautua, ei Mysterymanilla ole mitään mahdollisuuksia ja annoin asian olla. Näin sitten samaisen neidin uudestaan lauantaina, hän moikkasi minua ensin ja lopulta juttelimme 4 tuntia ja vaihdoimme puhelinnumeroita. Nyt on parit treffit takana, kolmannet sovittuna ja Mysteryman on tainnut löytää jälleen jotain, johon voisi sotkeutua pidemmäksi aikaa kuin yhdeksi yöksi. Paistaa se aurinko joskus näköjään risukasaankin.

Over and out,

MM
 

Fordél

Jäsen
Erottiin tyttöystävän kanssa 5v sitten , sen jälkeen ollut 3 vakavaa seurustelua mennyt poikki ku mä oon jättänyt. Ja aina ensirakkaus palaa mieleen? Me ollaan joissain väleissä, sitten menin humalassa tunnustaan että rakastan vielä sitä, niin se sanoi että mitä sä horiset että ei tietenkään me olla pari, että kyllähän mä aina sen ensirakkautena pysyn mutta sillä muut kuviot. Eikä sillä oo tunteita. What to do? How to get over? Ku ei oikein edes kiinnosta kukaan muu nainen? Onko tää todellista vai pakkomielle. Terapiaan tästä mentävä...

Heh tuttu tunne. Tohon ei auta muuta kun, että selvität asiat tuon naisen kanssa. Puhutte asiat lopullisesti selviksi ja niin voit paketoida mielessäsi sen suhteen ja laittaa sen mielen sopukoissa mappiin öö. Pakosti sun ei edes tarvi tietää mitään syytä miksi homma ei toiminut, sillä noihan on loppupeleissä ihan hiton monimutkasia hommia. Tärkeintä on vaan tajuta, että se on ollutta ja mennyttä eikä siinä kannata enää roikkua. Maailma on naisia täynnä ja jossain oottaa se, jonka kanssa homma synkkaa sitten ihan lopullisesti.

Em. teorissa siis oletan, että tuolla naisella ei ole enää mitään tunteita sua kohtaan. Jos kuitenkin on tunteita niin sitten tää suunnitelma kusee ja pahasti...
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Koinpa tässä mukavan yllätyksen eilen. Tuli pitkään juteltua oikein mukavan ja hyvännäköisen neidon kanssa ja sain sovittua treffit viikonlopulle. Ainakin muhun kolahti tää neito, nyt täytyy vaan odottaa ja jännätä että mitä tuleman pitää. Vaikka ulkona käynti onkin ihan normaali asia, niin siinä on silti jonkinlainen jännitysmomentti mukana. Ensivaikutelmalla on kuitenkin se 95% vaikutus ja jos sain neidon ulos, niin tässähän on enää 5 prosentin mokausmahdollisuus =)
 
Hyvin sekava, mutta jännittävä vaihe. Yks koukku vaikuttaa tarttuneen, pari muutakin on uiskentelemassa.
Mutta eilen sit tuli täysin puskista kontakti, hyvin tulkinnanvaraista viestintää - mutta perhoset tulvahti vatsaan. Kyseinen ihminen on kuitenkin sellainen, josta vain uneksii. Saa nähdä mitä tuleman pitää, mutta vähiin jäi unet viime yönä. Toki täytyy koittaa muistuttaa itseään, että paljon on oman tulkinnan varassa.
 

Sera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai ne pelaa taas...
Mapletonin sanavalinnat jättää tilaa sillekin tulkinnalle, että ex on ollut koko ajan jossain sen verran lähellä (yhteisiä tuttuja tms.), ettei kuupan sisäinen eroprosessi ole päässyt kunnolla edes alkamaan.

edit. Puusilmä minä. Siellähän se lukee selvästi, että "ollaan jossain väleissä". Ei siis mitään tulkinnanvaraa, vaan sammaleen alla on kytenyt koko ajan.

Samaa mietin minäkin. Jos ei meinaa päästä yli, mutta toinen menee jo kovaa eikä halua enää palata yhteen, niin kannattaa miettiä niiden välien katkaisemista kokonaan. Siis jos itse vielä haikailee perään. Pääsee helpommalla sitten kaikki osapuolet.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Nettitreffailussa ei liene enää mitään noloa. Netti-ihastelu sen sijaan miellettäneen puolipöpien puuhaksi, koska siinä nostatetaan tunteita pelkän mielikuvan varassa. Ihasteltua kuitenkin tuli, ja kirjoiteltua - paljon. Höpönhommaa sellainen, tunteilla kiipeily.

No, eilen sitten tapasimme, kumpikin kovasti jännittyneenä ja ainakin minä sangen varmana kuplan puhkeamisesta. Mutta ei se puhjennut, vaan tapaaminen ajautui likistelyksi ja litistelyksi ja nenien hieronnaksi. Nyt sitten takoo sydän ja kiertää vatsa.

En kuitenkaan suosittele tätä muotoa kenellekään, jos muita vaihtoehtoja on, koska onhan tämä perkeleen stressaavaa. Ehkä homma sillä tavoin olisi kohtuulliseen mukavaa, että kirjoittelu lopetettaisiin lyhyeen ja tavattaisiin heti. Silloin turhat ja liian toiveikkaat odotukset eivät pääsisi valloilleen.

Meillä homma lähti liikkeelle äärimmäisestä rehellisyydestä. Mitään ei peitelty tai kaunisteltu. Kuvatkin olivat ei-varmasti-huijaa -tyyppisiä. Kun eilen sitten tyttösen tapasin, niin hän oli kovin paljon kauniimpi kuin kuvassa eli ihan ylisöpö ja persoona oli vallan valloittava.

Ei tässä auta kuin odottaa ja edetä varovaisesti eteenpäin. Eihän sitä tiedä, vaikka tämä kehittyisi suhteeksi asti. Kirjoittelu on ainakin sujunut letkeästi ja ensitapaaminen ei ehkä parempi olisi voinut olla. Oli läheistä ja turvallista ja tuttua.

Terv. nim. Ei ikinä enää nettitreffejä vaikka kokemus oli erinomaisen positiivinen.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB

Kerrankin ajoitus kohdallaan eli tarina nimeltä

Ten Years After

Kaikki on jees, duunissa vähän kiirettä mutta elo on ihan leppoisaa rutiinia ja täynnä arkisia harrasteita. Piti mennä salillekin mutta huomisen pyhäinpäivän takia menin sitten lähikauppaan. Noh, kukapa siellä muu kuin monen vuoden jälkeen se Ensimmäinen, Ainoa ja Oikea ihastus lukiovuosilta - maha pystyssä. Samalla hetkellä tapahtui niinkin paranormaali ilmiö että mukelo potkaisi napakasti masussa ja osui usean metrin päähän meikää palleaan ja sucker punchilla ilmat pihalle. Nopea 180° ja kiireesti -oluthyllyn kautta- kassalle. Siis ei Hyvää Päivää. Tämä menee jo liioittelun tai okei – säälittävyyden puolelle, mutta niin vaan huolella rakennettu ja rutinoitunut puolustus ohitetaan kuin siinä matsissa äskettäin löysällä purkukiekolla toisesta päästä kenttää. Itse asiassa jo aika huvittava tilanne kun huomaa miten sitä tuli reagoitua. Huh!

No, on se ehkä hyvä että arjen rutiini ja kyyninen luonne ei ole ihan kaikkia hermosoluja vielä turruttanut. Että vielä joku tuntuu joltain. Nyt sitten vaan seuraavaksi pää edellä takaisin arjen pikku pikku triviaaleihin puuhasteluihin niin että unohdus pelastaa (repeat). Tämän illan lamaannuksen saanee hoidettua sillä millä on aikanaan tullutkin eli hämärä huone, Dire Straitsia ja korkinavaaja.

Arvoisia em. nimimerkkejä joilla veresliha vielä punertaa tuoreempana tämä kuvaelma tuskin lohduttaa hitunvinkulan vertaa muuten kuin että pahemminkin voisi mennä. You´re welcome. Otetaas sille. Kampai!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös