kaukosuhteista mietiskelyä
Koko juttu lähti siitä, että näin tytön kuvan, joka oli mielestäni uskomattoman nätti. Ihastuin heti! Eräänä jouluaattoiltana juttelin tytön kanssa netin välityksellä:
-Ooksä tossa kuvassa?
-Oon tietenki, miks niin?
-Eiku ajattelin, että ootpa sairaan kaunis ihminen!
Ton jälkeen sitten juteltiin enemmän ja enemmän, joka päivä. Koska välimatkaa oli yli 500km mun ja tytön välillä, ei pystytty nähdä kovin heti. Muutaman kuukauden päästä tyttö tuli käymään Helsingissä ja munhan oli pakko jättää koulupäivä väliin ja mennä Helsinkiin hänen luokseen, voitte arvata etten ole katunut! Siitä asti, kun ihastukseni alkoi muuttua tykkäämisen kautta rakastumiseksi, olen ollut varma, että meidän juttu kestää. Me ollaan seurusteltu kohta 1,5v ja mun täytyy sanoa että parempaa naista ei ole kuin hän. Nyttenki ku ajattelen häntä, niin tuntuu vieläkin ihan vastarakastuneelta. Uskomaton ihminen, välittäisin maailman isoimmat kiitokset hänelle tässä jos hän vain lukisi tätä.
Meillä siis on välimatkaa 500km, joten tämä on tämmöinen 'etäsuhde'. Kuulostaa monen korvaan varmasti kauhealta, mutta mulle itelle tää ei oo ollu yhtään sitä. Vaikeinta on silloin kun iskee hellyys aalto ja haluais sen viereen, vaan kun ei saa, tosin tuonkin ajatuksen kanssa olen oppinut olemaan sinut, niin hullulta kuin se kuulostaakin. Me nähdään noin 3 viikon välein, kesällä hieman useammin. Vaikka se välillä tuntuuki vaikeelta, niin oon mä ollu ihan tosi tyytyväinen siihen, miten nämä asiat on; nyt pystyy tosi hyvin keskittyä lukion viimeseen vuoteen ja pystyy elää sitä nuoruuttaki kun ei joka päivä tai joka toinen päivä tarvitse mennä oman tyttöystävän luokse. Me ei nähdä usein - mutta arvatkaa kuin kivalta se tuntuu, kun vihdoin ja viimein nähdään.
Mulla tämä kaukosuhde on toiminu todella hyvin, mutta tiedän monia joilla ei ole toiminut. Kyllähän tuo vaatii paljon joustavuutta, mutta onneksi mulla onkin niin ihana tyttöystävä jonka kanssa ollaan aina saatu juteltua ja sovittua kaikki asiat, riidoista siihen, että milloin nähdään seuraavan kerran. :P
Mites muilla jannuilla on toiminut tämmöset suhteet?