Tämä on kyllä lähinnä näiden kesäpelien ongelma. Alkusyksyllä samaa nähdään täysissä halleissa, mutta ei sitä lunta niin paljoa enää ole sitten talven aikana. Toki jos nyt miettii kustannuksia, niin sellainen pari metriä levee kola kertaa 5 ei pitäisi kauheasti maksaa sillä saisi jo aika hyvän kaistalen auki alle 20 sekuntia kun vain joku kolaisi. Se koneella ajaminen oli aivan naurettavaa ja hidasta touhua.Tulevalle kaudelle saisi tulla takaisin jään ajo ennen rankipotkukisaa, menee vähän fiilistä tosta kun jää niin heikossa hapessa että 90% ratkaisuista on suora luistelu ja veto räpylään. Kyllä siihen kuuluisi vähän kikkaa voida heittää ilman että kiekko uppoaa hankeen.
Ei ole pelattu, mutta vielä 90-luvun puolivälin tienoilla pudotuspeleissä jatkoaika pelattiin 10 minuutin pätkissä. 10 minuutin jälkeen vaihdettiin kenttäpuoliskoja ja pidettiin jonkinlainen parin minuutin tauko, aina kahden 10-minuuttisen jälkeen oli normaali 15 minuutin tauko, joukkueet menivät pukukoppeihin ja kenttä ajettiin.Kuvittelenko omiani, vai pelattiinko SM-Liigassa joskus 2x5 minuutin jatkoaikaa? Ja jos, koska se muuttui yhdeksi 5-minuuttiseksi?
En muista tuollaista, mutta Matinkylässä K-Espoon peleissä vaihdettiin epätasaisen valaistuksen takia.Nyt tulee vielä vaikeampi kysymys: oliko se niin että vielä 80-luvun alussa joukkueet vaihtoivat päätyjä 3. erän puolivälissä?
Neve höörd, ei ainakaan Suomessa ole näin tehty. Yksittäistapaukset ovat oma lukunsa.Jatkoerissä päätyjen vaihtaminen 10 min kohdalla on minulle ihan uutta väitettä.
Mitään yleistä käytäntöä, linjausta, vaatimusta tai lakipykälää ei tietääkseni ole. Ei ole oman muistin mukaan esimerkiksi HIFK:n KOFF-mainoksen yhteydessä koskaan näkynyt mitään prosentteja.Tuossa kun katsoin Jukurien saitilta videon kapteeniston haastatteluista niin pisti silmään oikean hartialapun karjalamainoksen perässä ollut 0,0%. Onko tämä yleinen käytäntö että mainostetaan alkoholitonta ja jos, niin johtuuko pelkästään jostain yhteiskuntavastuusta seuran puolelta, vai onko jossain vaadittu tuota? Kummastutti kun en muista tuota lisäystä huomanneeni olutmainoksissa suunnilleen muualla kuin jos sattuu youtubesta vastaan joku 80-luvun mainospotpuri mihin aikaan prosenttiversion mainostaminen on ollut laitonta.
Sasha Barkov kun Tapparassa pelasi, ja oli siis koko ajan liigajoukkueessakin alaikäinen, mainosti olkapäissään Olvin logon sijasta saman panimon vichyä. Nyt Jukureissa toki ei ole kyse alaikäisistä pelaajista, enkä tiedä oliko Sashan tapauskaan lain velvoittama vai ainoastaan toimiston väen hyvän pelisilmän tulos.
Minullekin tuli tämä mieleen. Viime aikoina alkoholittomien oluiden ja drinkkien kysyntä on ollut kasvusuunnassa,joten siihen nähden ihan luonnollista toimintaa. Kauas ollaan tultu niistä ajoista, jolloin panimoiden piti ykkösoluen verholla mainostaa olusiaan.Karjala on tulossa 0.0 markkinoille ja tuollahan saadaan vähän lisää huomiota. Mainos siis toimii
Samoin Anton Lundell pelasi ensimmäisen kautensa ilman Koffin mainoksia. Vähän hassusti tuo paita kyllä roikkuu päällä, kun puuttuu suuri ommeltu mainos siitä. Siis minun päälläni, kun ei ole mitään suojia alla.Alaikäinen ei saa edes mainostaa alkoholipitoisia tuotteita. Muunmuassa MG aikanaan HIFK ssa ei kantanut rinnassaan KOFF logoa, kuten muu joukkue.
Ei voi kuin nostaa hattua.Lukko jatkaa viime kaudella alkanutta toimintatapaa. Jääurheilun aloittaminen on maksutonta alle 8-vuotiaille. Viime kaudella aloittajien määrä tuplaantui.
Jääkiekko muka kallista? Pienessä kaupungissa sen aloittaminen on maksutonta: ”Kuvio tuplasi aloittajien määrän”
Jääkiekko käy kalliiksi pienten lasten vanhemmille, mutta liigaseura Rauman Lukko on tehnyt sen aloittamisesta maksutonta.www.kauppalehti.fi
Kärpät | 3 000 000 |
HIFK | 2 900 000 |
Tappara | 2 800 000 |
Lukko | 2 500 000 |
TPS | 2 038 782 |
Ilves | 1 900 000 |
HPK | 1 750 000 |
JYP | 1 750 000 |
Pelicans | 1 750 000 |
KalPa | 1 730 000 |
Ässät | 1 600 000 |
KooKoo | 1 600 000 |
SaiPa | 1 600 000 |
Sport | 1 500 000 |
Jukurit | 1 400 000 |