Neve höörd, ei ainakaan Suomessa ole näin tehty. Yksittäistapaukset ovat oma lukunsa.Jatkoerissä päätyjen vaihtaminen 10 min kohdalla on minulle ihan uutta väitettä.
Neve höörd, ei ainakaan Suomessa ole näin tehty. Yksittäistapaukset ovat oma lukunsa.Jatkoerissä päätyjen vaihtaminen 10 min kohdalla on minulle ihan uutta väitettä.
Mitään yleistä käytäntöä, linjausta, vaatimusta tai lakipykälää ei tietääkseni ole. Ei ole oman muistin mukaan esimerkiksi HIFK:n KOFF-mainoksen yhteydessä koskaan näkynyt mitään prosentteja.Tuossa kun katsoin Jukurien saitilta videon kapteeniston haastatteluista niin pisti silmään oikean hartialapun karjalamainoksen perässä ollut 0,0%. Onko tämä yleinen käytäntö että mainostetaan alkoholitonta ja jos, niin johtuuko pelkästään jostain yhteiskuntavastuusta seuran puolelta, vai onko jossain vaadittu tuota? Kummastutti kun en muista tuota lisäystä huomanneeni olutmainoksissa suunnilleen muualla kuin jos sattuu youtubesta vastaan joku 80-luvun mainospotpuri mihin aikaan prosenttiversion mainostaminen on ollut laitonta.
Sasha Barkov kun Tapparassa pelasi, ja oli siis koko ajan liigajoukkueessakin alaikäinen, mainosti olkapäissään Olvin logon sijasta saman panimon vichyä. Nyt Jukureissa toki ei ole kyse alaikäisistä pelaajista, enkä tiedä oliko Sashan tapauskaan lain velvoittama vai ainoastaan toimiston väen hyvän pelisilmän tulos.
Minullekin tuli tämä mieleen. Viime aikoina alkoholittomien oluiden ja drinkkien kysyntä on ollut kasvusuunnassa,joten siihen nähden ihan luonnollista toimintaa. Kauas ollaan tultu niistä ajoista, jolloin panimoiden piti ykkösoluen verholla mainostaa olusiaan.Karjala on tulossa 0.0 markkinoille ja tuollahan saadaan vähän lisää huomiota. Mainos siis toimii
Samoin Anton Lundell pelasi ensimmäisen kautensa ilman Koffin mainoksia. Vähän hassusti tuo paita kyllä roikkuu päällä, kun puuttuu suuri ommeltu mainos siitä. Siis minun päälläni, kun ei ole mitään suojia alla.Alaikäinen ei saa edes mainostaa alkoholipitoisia tuotteita. Muunmuassa MG aikanaan HIFK ssa ei kantanut rinnassaan KOFF logoa, kuten muu joukkue.
Ei voi kuin nostaa hattua.Lukko jatkaa viime kaudella alkanutta toimintatapaa. Jääurheilun aloittaminen on maksutonta alle 8-vuotiaille. Viime kaudella aloittajien määrä tuplaantui.
Jääkiekko muka kallista? Pienessä kaupungissa sen aloittaminen on maksutonta: ”Kuvio tuplasi aloittajien määrän”
Jääkiekko käy kalliiksi pienten lasten vanhemmille, mutta liigaseura Rauman Lukko on tehnyt sen aloittamisesta maksutonta.www.kauppalehti.fi
Kärpät | 3 000 000 |
HIFK | 2 900 000 |
Tappara | 2 800 000 |
Lukko | 2 500 000 |
TPS | 2 038 782 |
Ilves | 1 900 000 |
HPK | 1 750 000 |
JYP | 1 750 000 |
Pelicans | 1 750 000 |
KalPa | 1 730 000 |
Ässät | 1 600 000 |
KooKoo | 1 600 000 |
SaiPa | 1 600 000 |
Sport | 1 500 000 |
Jukurit | 1 400 000 |
Eipä ole tullut asiaa pohdittua. Ässien maalisummerin muutoksen huomasin myös itse perjantaina tv:n välityksellä, sillä sen verran se oli muuttunut.Liiga painii suurempienkin huolien kanssa, mutta kirjoitetaan nyt kuitenkin. Eli olenkohan ainut, jota ärsyttää tämä maalisummerien jatkuva vaihtelu? Ensimmäisten pelien perusteella ainakin Ässät on muuttanut maalisummeriaan. Moni ei varmaan asiasta välitä ja toisaalta moni tykkää vaihtelusta, mutta omasta mielestä summeri voi olla jopa jonkinlainen osa seuran identiteettiä. NHL-joukkueista ainakin suurimmalla osalla on ollut sama summeri käytössään jo vuosien ajan, mutta Liigassa HIFK ja Lukko taitavat olla ainoat joukkueet, joilla on ollut viimeisen kymmenen vuoden ajan sama summeri. Varsinkin HIFK:n summeri onkin sen verran perinteikäs, ettei sitä varmasti tulla muuttamaan.
Eipä ole tullut asiaa pohdittua. Ässien maalisummerin muutoksen huomasin myös itse perjantaina tv:n välityksellä, sillä sen verran se oli muuttunut.
Maalitorven pitäisi omasta mielestä olla sellainen, joka aiheuttaa kylmät väreet sen kuultuaan.
Jos en väärin muista (tietäjät korjatkaa jos väärässä olen), niin TPS:n maalisummeri tuli ennen nauhalta/stereoista, mutta 2018 hankittiin aito sumutorvi mediakuution yläpuolelle, jotta maalisummeri olisi mahdollisimman aidon kuuloinen. Hieman meni tuohonkin silloin aikaa tottua.
Onhan tuossa jutussa mielestäni argumentit kohdallaan. Ehkä mikkeliläiset ovat niistä eri mieltä.Isokoski pistää melko terävällä kynällä tekstiä pöytään.
Kuinka kauan Liiga jaksaa roikottaa sarjan arvoa halveeraavaa Jukureita mukanaan?
Jukurien liigataipaleen lopun pitäisi olla jo näköpiirissä.www.jatkoaika.com
Onhan tuossa jutussa mielestäni argumentit kohdallaan. Ehkä mikkeliläiset ovat niistä eri mieltä.
On. Ainoa poikkeus on se, että Kookoon U16 pelaa Mestistä.Ja tuo junioripuoli. onko kaikilla liigaseuroilla U20, U18 ja U16 joukkueet SM-sarjoissa?
Hyvin argumentoitu ja vaikka itse sitkeästi haluan näitä pieniä ja uusia seuroja sarjassa kannustaa ja kannattaa, on tosiaan fakta, että sarjan taso on pudonnut huomattavasti sen jälkeen, kun Jokerit ja Blues menetettiin.Kyllähän se on melko karu fakta, ettei Jukurit kiinnosta Mikkelin ulkopuolella kuin erittäin pientä murto-osaa Liigan seuraajista. Jukurit varmasti yrittää suorittaa niin hyvin, kuin heidän resursseilla pystyy, mutta ongelmat ovat mielestäni enemmän paisuneessa sarjassa, kuin itse Jukureissa.
Toisaalta Isokoski on kyllä aivan oikeassa siinä, että jos Jukureiden taival tämän kauden osalta on selvä jo 10 pelin jälkeen, niin herää kysymys, että miksi joukkue edes pelaa Liigaa. Ei Jukurien maine ainakaan siitä tulisi paranemaan.
Ensimmäinen asia, jota pitäisi lähteä rakentamaan on ehdottomasti perustaa aivan uudenlainen 12+12 mallinen sarjasysteemi, jossa nousu/putoaminen ei tarkoittaisi konkurssia. Nykyisiin Mestis-joukkueisiin pitäisi myös lyödä rahaa valtavasti enemmän, että ko. sarjan tasoa saataisiin nostettua täysin amatöörisarjasta ylöspäin.