Täh? Perustele edes. Minä väitän että Game of Thrones kirjoja on lukenut murto-osa sarjaa seuraneisiin verrattuna.Älä nolaa itseäsi enempää. Tämä oli ehkä hävettävin kommentti, mitä olen vähän aikaan lukenut.
Täh? Perustele edes. Minä väitän että Game of Thrones kirjoja on lukenut murto-osa sarjaa seuraneisiin verrattuna.Älä nolaa itseäsi enempää. Tämä oli ehkä hävettävin kommentti, mitä olen vähän aikaan lukenut.
Täh? Perustele edes. Minä väitän että Game of Thrones kirjoja on lukenut murto-osa sarjaa seuraneisiin verrattuna.
Lue aikaisemmat viestini aiheesta tästä ketjusta, en jaksa enää toistaa samoja asioita.Eli Game of Thrones on nyt sellainen asia, joka määrittää ihmisen yleissivistyksen?
Voi olla. Olet luultavasti 10-20 vuotta nuorempi, joten varmasti maailmankuvamme on erilainen.Vai onko asia niin, että sukupolvi erottaa meidät tämän asian kanssa?
Olen.Minun mielestäni on ihan ymmärrettävää, että Yle esittää kyseistä sarjaa, mutta sen esittämistä juuri Ylellä ei voida perustella yleissivistyksellä. Oletko tosiaan eri mieltä tässä asiassa?
Et siten perustellut sitä miksi muka nolasin itseni kun totesin television ajaneen kirjojen ohi ihmisten kiinnostuksen kohteena.
No, minä näen asian silti eri tavoin enkä suostu häpeämään lausuntoani. Lukeminen vähenee kokoajan, jolloin kirjojen merkittävyys vähenee.Kirjoitit, että ne ovat hävinneet merkittävyydessään. Kiinnostuksen kohde ja merkittävyys eivät ole sama asia. Kiinnostuksen kohteesta olen samaa mieltä, ja olen siitä surullinen.
Tietenkin Yle itse. Laki on määrännyt sille sivistystehtävän ja se nyt vain on niin että nykypäivän sivistykseen kuuluvat myös Game of Thronesin kaltaiset teokset.
Mikä tekee yhdestäkään klassikkoromaanista sivistykseen kuuluvan teoksen?
Jos lähdetään tätä analysoimaan niin kerropa ensin mikä tekee yhtään mistään nykypäivän sivistykseen kuuluvaa?
Joo. Ja kun Game of Thrones lienee tällä hetkellä eniten kiinnostusta herättävä sarja, niin yleissivistävää on katsoa vähintäänkin sen verran että tietää mistä ilmiössä on kyse.
En jaksa käydä kanssasi tätä väittelyä jos et edes vaivaudu vastaamaan sinulle esitettyihin kysymyksiin.
En jaksa käydä kanssasi tätä väittelyä jos et edes vaivaudu vastaamaan sinulle esitettyihin kysymyksiin.
Ei tällaisessa keskustelussa ole mitään mieltä että sinä et edes lue viestejäni ja silti vaadit vastauksia (noihinkin kysymyksiin olen vastannut j(o ennen kuin sinä ne kysyit).Listaa kysymykset joihin mielestäsi en ole vastannut. Sen jälkeen voit vastata esittämääni kysymykseen.
Olin noteerannut ohjelman mainokset, mutta Yle Ykkönen maanantaisin klo. 19.03 ei vain ole sattunut sopimaan.
Tänään skarppasin, kyseessä oli Iiron Musiikkiluokan kitaraoppikaksituntinen, feat. Erja Lyytinen, Juhat Björninen ja Torvinen sekä Alexi Laiho.
Aivan kertakaikkisen mainiota kuunneltavaa.
Iiron musiikkiluokka 2016 | Klassinen | yle.fi
Olin kuulevinani, että näistä musiikkitunneista tulisi Yle Teemalla ohjelmaa syksyllä. Toivottavasti näin on.
Mutta kuunnelkaa nyt aluksi Areenasta ainakin tämä Kitara-osio.
Äh siis lisäys: sain jälleen verorahoilleni vastinetta, tähän ei kaupallinen media Suomessa olisi pystynyt/ryhtynyt.
Ei tällaisessa keskustelussa ole mitään mieltä että sinä et edes lue viestejäni ja silti vaadit vastauksia (noihinkin kysymyksiin olen vastannut j(o ennen kuin sinä ne kysyit).
Ei noin saa sanoa, Yle on suvakkimedia joka pitää pilkkoa ja myydä, kysy vaikka Eero Lehdeltä.
Yle Elävä arkisto
Sponsoroitu ·
Yle Fem loppuu ja ruotsinkielinen ohjelma siirtyy Yle Teemalle. Myös uusintojen määrä vähenee, tai julkaisualustaksi tulee enemmän Yle Areena.
"Ylen mukaan Fem ja Teema säilyttävät itsenäiset brändinsä ja omat sisältönsä tv:ssä."
Yle lopettaa ruotsinkielisen tv-kanavansa – muutoksia luvassa ensi keväänä | Helsingin Uutiset
Yle Fem loppuu ja ruotsinkielinen ohjelma siirtyy Yle Teemalle. Myös uusintojen määrä vähenee, tai julkaisualustaksi tulee enemmän Yle Areena.
"Ylen mukaan Fem ja Teema säilyttävät itsenäiset brändinsä ja omat sisältönsä tv:ssä."
Yle lopettaa ruotsinkielisen tv-kanavansa – muutoksia luvassa ensi keväänä | Helsingin Uutiset
Minäkin tein saman löydön muutama viikko sitten. Todella korkeatasoista radiota. Lindgrenillä on myös toinen mainio ohjelma, taisi olla nimeltään Lindgrenin väitöstilaisuus.Varsin noloa, hain asianmukaista ketjua kehuakseni YLEn toimittajaa, törmään viimeiseen omaan viestiini. Ja huomaan vuodattaneeni kärsimystä YLE-Puheen muutoksesta ärsyttäväksi jo monta viestiä sitten. Olen toistanut itseäni jatkuvasti, eri ketjuissa tosin. Yle Puhe on näköjään päässyt korviini, ärsyttämään.
Mainio radioääni, seksikkään älykkäältä kuulostava, sanavarastoaan hauskasti mutta tyylitajuisesti käyttävä toimittaja on Minna Lindgren.
Nykyinen ohjelmansa, jossa pääsen häntä kuulemaan, salarakastamaan, on siis Maisteri Lindgrenin musiikkiesitelmä.
Maisteri Lindgrenin musiikkiesitelmä | Klassinen | yle.fi
Yleä parhaimmillaan.
Tai sitten swedu on huomannut, että nyt suomalainen ei vahingossakaan joudu kuuntelemaan ruotsia kun se on eristetty. Toki aamutelkussa on pakollinen pätkä mutta muuten eihän tuota kukaan katso.Ylen hallintoneuvosto | Näin Yle toimii | Yleisradio | yle.fi
Siellä on Mikaela Nylander tullut ilmeisesti jyrätyksi.