Onko tosiaan niin ettei YLEn kanavat näy HD:nä antenniverkossa lainkaan?
Kanavanumerot ja taajuudet - Digita
Kanavajärjestys - Digita
Nimimerkillä: sijoitinko satoja euroja uhf/vhf yhdistelmäantenniin ja vahvistimiin turhaan?
Kanavajärjestys - Digita
Nimimerkillä: sijoitinko satoja euroja uhf/vhf yhdistelmäantenniin ja vahvistimiin turhaan?
Kanavajärjestys - Digita
Kannattaa katsoa dnan karttapalvelusta, mistä päin lähetin löytyy. Itsellä vhf antenni osoittaa tasan päinvastaiseen suuntaan kuin uhf. Ihan koko Suomea dna ei vielä kata.
Suuret kiitokset infosta. Jatkan vehkeiden kanssa taistelua jotta saisin katsoa puoli ysin uutiset teräväpiirtona.
Katson televisiota Eurajoen maston kautta, se on käsittääkseni yksi isoista. Eli pitäisiköhän minun tähyillä jotain pienempää lähetintä...
Harmi että sinulle tuli noin paha mieli tästä. Minä en kuitenkaan usko että Yle jotenkin kannattaisi vasemmistolaista väkivaltaa, vaan kyse on ainoastaan siitä että se oli viime vuonna vähentynyt ja oikeistolainen väkivalta kasvanut.Europol: Ääri-islamistien tekemissä iskuissa kuolee EU-alueella vähemmän ihmisiä, äärioikeiston terroriin liittyvät pidätykset kasvussa
Olikohan YLE:lta loppunut bitit kesken, kun unohtui analysointi äärivasemmiston terrorismista? Hieman asenteellista uutisointia, mutta kaipa se kuuluu nykypäivän fakenews-ideologiaan, että toimittelijan oma agenda puskee läpi. Hienoa maksaa YLE-veroa, kun saa näin laadukasta uutisointia vastineeksi.
Saihan jihadismikin oman analyysin juuri siksi, että se oli myös vähentynyt. Sinun uskosi on kyllä kovin vahva, kun päästään nokittamaan äärioikeistoa ja varmuutesi syystä on kyllä omaa luokkaansa. Olihan siellä tosiaan yksi äärioikeiston suorittama teko.Harmi että sinulle tuli noin paha mieli tästä. Minä en kuitenkaan usko että Yle jotenkin kannattaisi vasemmistolaista väkivaltaa, vaan kyse on ainoastaan siitä että se oli viime vuonna vähentynyt ja oikeistolainen väkivalta kasvanut.
Onko sinun usko sitten tosi epävahva? Eli voi olla että epäilysi Ylen motiiveista eivät ole totta?Sinun uskosi on kyllä kovin vahva, kun päästään nokittamaan äärioikeistoa ja varmuutesi syystä on kyllä omaa luokkaansa.
En ainakaan usko minkään osapuolen tekemien tekojen peittelyn vähentävän vastakkainasettelua, kun keskustellaan ja uutisoidaan näinkin vakavasta aiheesta. Luulisi YLEn edes yrittävän vähentää tätä kuilua, mutta ehkä Jokisen linja saa niin suuren tuen taakseen, että agendajournalismi on uusi normaali.Onko sinun usko sitten tosi epävahva?
Minä en kuitenkaan usko että Yle jotenkin kannattaisi vasemmistolaista väkivaltaa, vaan kyse on ainoastaan siitä että se oli viime vuonna vähentynyt ja oikeistolainen väkivalta kasvanut.