En tiedä kuinka suuri merkitys asialla on, mutta artikkelissa kyseessä olevat työskentelevät naisterveydenhuollon parissa, joilla on ilmeisen kohonnut riski joutua väkivallan kohteeksi. Ei ihme että muuttavat pois. En usko että normijenkit kovin isossa määrin on maasta pakenemassa.Mutta eipä yllätä että osa jenkeistä on saanut maan menosta tarpekseen ja tosiaan muuttaa pois.
”Yhdysvallat on kuin tikittävä aikapommi” – tämä floridalaisperhe sai tarpeekseen ja päätti muuttaa pois
Rapkinien perhe muuttaa Uuteen-Seelantiin aseväkivallan takia. Joukkoampumisia on tapahtunut tämän vuoden aikana ennätyksellistä tahtia.yle.fi
Täytyy kyllä sanoa, että olen pettynyt yhdysvaltalaisten konservatismiin abortin kyseessä ollessa, ihme porukkaa siltä osin. Edit. Kuten jo todettu, uskonnolla on siellä merkitystä eri tavalla kuin täällä.
Itse olen ollut maassa kerran 90 luvun alussa, mutta kuitenkin puoli vuotta Teksasissa niin vieläkin muistan järkytyksen jonka koin heidän muotoilussaan keittiössä ja uudehkon auton kojelaudassa. Aivan antiikkista, kuin jostain 70-luvulta. Silloin tajusin ettei nämä ihmiset ole kovin innokkaita muuttumaan.
Muuten oli ihan mukavan letkeää, Dr.Pepperin sävyttämää auringonpaistetta. Yhtään aseongelmaa en kohdannut missään. Road ragea pyrin toki välttämään tietoisena aseiden mahdollisesta olosta ihmisillä vaikkei niitä nähnytkään.