Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 475 951
  • 5 189
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Kovasti odottamani musatilaus eli Crown The Empiren Retrograde saapui tosiaan postissa viikko sitten tiistaina ja olen sitä soitattanut siitä lähtien lähes joka toinen päivä kajareista menemään, viimeksi reilu tunti sitten.

Eipä ole päässyt kertaakaan kaduttamaan että tilasin tuon "Target editionin" ebaysta, vaikka albumin normaaliversio olisi ollut tietenkin huomattavasti helpommin (jopa Levykauppa Äxästä) saatavilla ja irronnut selvästi halvemmalla.

Enemmän mua harmittaa että tämä jenkkifirma Target käytännössä omi levyjulkaisun yhteydessä nuo kaksi ekstrabiisiä itselleen, minkä vuoksi moni kasuaalimpi fani ei todennäköisesti edes tiedä niiden olemassaolosta. For Days on omasta mielestäni koko levyn paras kipale eikä tuo Mercurykaan ole sieltä tylsimmästä päästä. Lisäksi Mercuryn lopussa on käytännössä albumin outro piilotettuna. Target siis periaatteessa omi kahden biisin lisäksi tän levyn outron myyntioikeudet itselleen. Hyvin pelattu...

On kyllä edelleen varsin onnekas olo, että saan kuunnella koko 13 biisin kattauksen Retrogradea CD:ltä. Tuskin tätä editiota on kuitenkaan kovin montaa sataa kappaletta edes valmistettu.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Mun opiskelupaikan saamisen kohtalo ei ole muuten vieläkään selvinnyt. Olen ykköstoiveeseen edelleen ensimmäisellä varasijalla ja nyt myös seuraavaan hakukohteeseen varasijalla 2.

Irinan lyriikoita lainaten "Mikään ei oo niin piinaavan tuskaista kuin epätietoisuus". Tässä on kohta kuukauden päivät revitty hiuksia päästä jännityksessä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Heräsin taas vaihteeksi täysin realistiseen painajaiseen, ja sydän laukkasi kahtasataa. Silittelin vieressä nukkuvaa kissaa ja nyt syke rauhoittui. Herääminen fyysisesti äärimmillään ei ole kivaa, mutta henkisesti on mahtavaa se kehon läpi valahtava ymmärrys, ettei uni ollutkaan totta. Onneksi on tuo valpas kissa, joka höristää korviaan, vaistoaa emäntänsä hämmennyksen ja kierähtää kainaloon kehräämään. Parempia unia kaikille, pus.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Oliko häikäisevä esitys? Pakko sanoa että saksa istuu mainiosti metalliin. Saksan kieli on vahvana ja eeppisen kuuloisena lähes kuin luotu metallimusiikkiin.
Jawohl! Oli kyllä aivan älytön spektaakkeli. Nimenomaan spektaakkeli.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Solis elokuu... ja väsyttää aivan vittuna. Viime yönä ehkä 4h yöunta. Ylipäänsä tässä on tovi mennyt vähän lonkeronharmaassa sumussa. Välillä on saanut pohtia et missä ollaan ja mikä valuutta.

Huomaa et perjantaina on näköjään tullut huudatettua humppavehkeistä musiikkia kokoajan kun nyt nauttii hiljaisuudesta musiikin kuuntelun sijaan.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Aliarvostettuja ovat muuten basistit. Dee Dee Ramone oli shuatanna multilahjakkuus, joka ei koskaan saanut kaipaamansa arvostusta (eläessään).

En mä ymmärrä muutenkaan basistien haukkumista. Pekka Pohjola sekä Jaco Pastorius olivat oman alansa virtuooseja.

Ai niin tää ketju. Joo hereillä ollaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kännissä Malmiksessa!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Sehän olisi jo ollut liikaa vaadittu että kolme yötä nukkuisi valvomatta putkeen, tänä yönä ei sitten nukuta.
Ajatukset pyörii taas liikaa päässä.

Hesari kolahti äsken postiluukusta. Ihan vaan jotta tiedätte.

Onneksi pääsee mökille. Naiset pitää musta huolen. Mä lupasin olla kokki - mut se on kivaa touhua. He siivoaa ja tiskaa (no on meillä kone).
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kolmen aikaan yölläkö?
Joo, se tulee tähän aikaan. Ei ne siis tuoreita uutisia ole, mut paperiversiotta on kiva lukea. Ja siellä on usein taustoitettu enemmän mitä, miksi ja kuin. Netissä tulee vain pintapuolisesti raapaistua, jostain syystä. Huomenna tulee myös Suomen Kuvalehti. Siitä en ihan heti luovu.
Mä olenkin wanhan kansan ihminen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onpa aikainen posti.
Joo, niin on.
Ja kun tuossa keväällä muutin, niin kovasti ihmettelen edelleen: postia tuli parhaimmillaan 4 kertaa päivässä.
Hesari, päiväposti, iltapäiväposti, iltaposti. Tai 2/4 loppui kun kielsin taas mainokset.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Yö meni valvoen. Vetreä nuori jaksaa.
Niin meni. Wanha ei jaksais, mut näin tällä kertaa, liikaa on tälle kesälle sattunut ja tapahtunut. Toi aiwo valvotti. Töitä ja mökille. Saa lepoa hyvässä seurassa.
 

Glove

Jäsen
Ei tästä nyt tule taas yhtään mitään kun ei saa nukuttua tarpeeksi. Reilu tunti sitten heräsin eikä enää uni tullut.
 

Glove

Jäsen
Kaikista kesäpartioleireistäkin alkaa olla jo vuosia. Jos kävisin niissä nyt, olisin taatusti kuin kotonani verrattuna muutamien vuosien takaiseen. Mukava harrastus. Lopetin kun alettiin tarjota vastuuta kokouksien järjestämisestä eikä sellainen sopinut teinille. Nyt ehkä sopisi, mutta meni jo. Partiotouhu oli ainakin toistaiseksi tuossa, vuodet 2012-2017. Muistelen hyvällä.
Viimeinen partioleirini oli Miilu 85. Nimestä voi päätellä, että se järjestettiin 1985. Muut asiat (lähinnä jääkiekkoilu) alkoivat kiinnostaa enemmän eikä partiolle jäänyt enää aikaa. Muutaman vaelluksen olen sen jälkeen tehnyt ja hyvin olen metsässä pärjännyt. Eli varmaankin opin jotain.
 

MegaForce

Jäsen
Huomenna aamulla pitiäisi soittaa muutama tärkeä puhelu töihin liittyen sekä käydä siskon luona Kouvolassa. Saa nähdä miten käy. Juuri nyt ei ole ollenkaan hyvä fiilis.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kesäloman jälkeisen työviikon toinen yö menossa ja heti tänne kirjoittamassa. No,liian hyvin tämä työn teko alkoikin.

Olen kyllä taas jo ajoissa mennyt sänkyyn yrittämään nukahtamista mutta eipä siitä juuri mitään ole tullut. Se on ollut tuollaista makaamista sängyssä ilman kuitenkin nukahtamista. Ainakaan pidemmäksi ajaksi nukahtamista.Saattaa olla että muutamia minuutteja olen nukkunut silloin tällöin.

No nyt heräsin syömään myös yöpalan. Jos vatsa oli liian tyhjä nukkumiseen? Josko se uni vielä tulee? Töistä en kuitenkaan ole pois sain nukuttua tai en. En kehtaa olla heti pois töistä.

Vituttaahan tämä. Toisaalta oli ennalta arvattavaa että näin saattaa tulla käymään näinä loman jälkeisinä öinä kun työrytmi ei ole täysin vielä löytynyt. Ja käytänhän minä sitä melantoniiniakin mutta loman ajan en käyttänyt ja nyt olen ottanut tabletteja vasta kahtena iltana. Saattaa mennä kai pari viikkoakin että alkavat tehoamaan.

Eipä tässä oikein huoliakaan ole mitkä valvottavat. Rahapelisaldokin näyttää hurjaa +4 euroa tämän kuun osalta mutta mikä tärkeintä, saldo on kuitenkin plussan puolella vielä. Ja tuskin kovin paljoa enää miinukselle tippuukaan sillä nyt rahaa annetaan välitystililtä niin säästeliäästi että ei voi paljoa pelata.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei mee enää kauaa, kun Glove ja Vilperi heräävät. Nuo unettomien öiden ritarit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös