Kesäloman jälkeisen työviikon toinen yö menossa ja heti tänne kirjoittamassa. No,liian hyvin tämä työn teko alkoikin.
Olen kyllä taas jo ajoissa mennyt sänkyyn yrittämään nukahtamista mutta eipä siitä juuri mitään ole tullut. Se on ollut tuollaista makaamista sängyssä ilman kuitenkin nukahtamista. Ainakaan pidemmäksi ajaksi nukahtamista.Saattaa olla että muutamia minuutteja olen nukkunut silloin tällöin.
No nyt heräsin syömään myös yöpalan. Jos vatsa oli liian tyhjä nukkumiseen? Josko se uni vielä tulee? Töistä en kuitenkaan ole pois sain nukuttua tai en. En kehtaa olla heti pois töistä.
Vituttaahan tämä. Toisaalta oli ennalta arvattavaa että näin saattaa tulla käymään näinä loman jälkeisinä öinä kun työrytmi ei ole täysin vielä löytynyt. Ja käytänhän minä sitä melantoniiniakin mutta loman ajan en käyttänyt ja nyt olen ottanut tabletteja vasta kahtena iltana. Saattaa mennä kai pari viikkoakin että alkavat tehoamaan.
Eipä tässä oikein huoliakaan ole mitkä valvottavat. Rahapelisaldokin näyttää hurjaa +4 euroa tämän kuun osalta mutta mikä tärkeintä, saldo on kuitenkin plussan puolella vielä. Ja tuskin kovin paljoa enää miinukselle tippuukaan sillä nyt rahaa annetaan välitystililtä niin säästeliäästi että ei voi paljoa pelata.