Yöketju (klo 24:00–06:00)

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllähän tämä on vähän vaarallista kun ahdistuneisuus muuttuu mielihyvään. Pelottaa millä mielialalla herään huomenna tai siis tänään. En edes tajua mistä tämä innostus ja hyvä mieli kumpuaa. Olihan tämä ihan OK päivä... Ajoissa töistä kotiin, pyörälenkki, hyvää ruokaa, kaupungilla asioiden hoitamista, seksiä ja pari mukavaa ohjelmaa tallennuksista (Master chef Australia ja NCIS tutkijat). Nyt vaan on ihan täpinöissään vaikka tietää että pitäisi käydä nukkumaan. Musa soi ja Iisoppi valvoo....

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, jääkiekon SM-liiga
Ai että mikä ilta ja yö: yhteensä 20 biisiä peräjälkeen vain ja ainoastaan Mötley Crüeta. Putken kruunasi pian 30 vuotta täyttävä tuunaus "Kickstart My Heart". Se siitä, seuraavaksi yöpuulle.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
YouTube tarjoaa kyllä musiikkia laidasta laitaan. Mainokset häiritsevät ajoittain, mutta ne saa onneksi ohitettua. Katsos, kello on jo pian kaksi yöllä. Ilta venyi taas tuttuun tapaan. Se ei tosin ole nyt ongelma, vaan voimistuva hikoilun tunne. Yö lässähtää kokonaan, jos selkä erittää hikeä kuin makaisi lauteilla. Uni olisi hyväksi, joten on toivottava parasta.

Mötley Crüe ja Guns N' Roses tekevät illasta kuin illasta mahtavan. En ole kuunnellut hetkeen aikaan Rattia... enkä myöskään soitellut. Aika paha. Vaikka sitten tänään pitkästä aikaa soimaan biisi "Enough Is Enough".

Nyt mä alan koisimaan, ellei hikoilu sitten päätä toisin.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Möröllinen Jokerit
En saa unta. En tosin ole yrittänytkään. Itseasiassa yritän välttää unta. Nukkumatti on kuulemma aika raaka panomies, joten en halua tavata häntä. Enkä ainakaan hänen häntäänsä, joka on kuulemma kivikova. Se hattu on vain hämäystä. Sika se on.

Smitty#41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars
YouTube tarjoaa kyllä musiikkia laidasta laitaan. Mainokset häiritsevät ajoittain, mutta ne saa onneksi ohitettua.
Tai vielä parempi, lataa selaimellsesi adblocker niin et saa ikinä mainoksia sivustoilta joilta et niitä halua saada.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
@Punamusta

Olen helvetin kovassa kännissä. Älä koskaan lähde tälle linjalle, jos elämässä tulee osumaa keksi jotain harrastuksia, ja olut ei ole se.
Guns N' Rosesin "Estranged". Yhdeksän minuuttia terävää tykitystä Rosen miehistöltä. Todella hyvä biisi, mutta en aio kuunnella sitä nyt. Yö on sisältänyt paljon tunteikasta elokuvamusiikkia, ja äskettäin päätin YouTubessa hyörimisen Yön Ritarin loppukohtaukseen. Se mykistää jokaisella katselukerralla. Eikä ihmekään, sillä se on yksi vaikuttavimpia loppukohtauksia, joita olen koskaan nähnyt. Christopher Nolanin Batman-trilogia on lyhyesti sanottuna mestariteos.

Känniasiaan en pysty sanomaan mitään järkevää. Olen vasta täyttänyt 18 vuotta, enkä ole ollut kertaakaan humalassa, vahvimmillaan vain pienessä pöhnässä. Sinulle alkoholi on häiritsevä asia. Nytkin olet kännissä päättänyt tägätä juuri meikäläisen ja kertoa, ettei kannata vetää päätä täyteen. En ole aikeissakaan. Ei ole ollut lähelläkään. Päihteet ovat minulle vihoviimeinen keino koittaa irtautua jostakin, mikä painaa mieltä. Niistä asioista on päästävä yli ilman terveyden vahingoittamista.

Vastikään veistelin isälle saunassa, miten saatan vetäistä lärvit helmikuun abiristeilyllä. En mä oikeasti vedä. Mitään ei tule menetettyä, vaikkei vetäisikään. Ryyppäämisen polku on kivinen kuin Tuonelan porttien etuosa. Sinne ei ole houkutusta lähteä tallustelemaan.

Toivottavasti olet edes siedettävässä kunnossa. Tai no, tuskinpa. En voi tietää sitä etkä ole sitä varmaankaan kertova, mutta kuitenkin. Harmillista kuulla, miten yhdellä mukavista palstalaisista on hankalaa alkoholin kanssa. En voi tehdä muuta kuin toivoa, että pääsisit parempaan kondikseen, jollakin tavalla.

Ikäsi ei ole tiedossa, mutta otaksun että teikäläisellä on ikää noin 30-45 vuotta, joten jos onnistuisit lopettamaan kännäämisen, ehtisit elämään vielä runsaasti vuosia selvinpäin. Olkoon sinulla onni myötä. Kunpa pysyisit kunnossa.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuuntelen YouTubessa synthwavea, 1980-luvun musiikkityyliä jäljittelevää elektronista settiä. Tämä ei häviä ollenkaan rokille: pidän tasapuolisesti molemmista. Hyvin tuotettuna kummassakin tyylilajissa on oma liekehtivä taikansa. Tämä kuuden minuutin kipale on nimeltään "Pulse Power". Sitä aiemmin olivat kuunteluvuorossa "Accelerated" sekä "Red Eyes".

Kello näyttäisi olevan puoli yksi. Nukkuminen ei olisi pahitteeksi. Olen päättänyt lopettaa suolaisten pikkupurtavien vetämisen. Kyseinen päätös tarkoittaa esimerkiksi meetvursiin käärittyjen juustorullien syömisen lopettamista. Jätin eilen jälkiruuan välistä, koska olin syönyt jo aiemmin päivällä yhden ekstrakokoisen Twixin. Koitan vähentää päivittäistä suolan määrää. Terveyteni on hyvä ja olen normaalipainoinen, mutta kokeillaan tällaista muutosta ruokailutottumuksiin.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaa
Palaa kyllä pinna ton änärin kanssa. Tähän aikaan kun ei aina löydy välttämättä just sopivan tasosta vastusta ni se peli arpoo sinne randomilla jonkun joka on _selvästi_ heikompi pelaamaan peliä. Sitten peli tätä eroa tasoittaa sillä että hänen veskaria ei saa ohitettua millään, vittu että toi osaa vituttaa. 47 laukausta hänen 11 kohtaan ja voitan vasta jatkoajalla 3-2. Hänen molemmat maalit semmoisia vetoja viivasta edes ilman maskia. Ite pommitan viivasta, heitän semmosia one timereita mitkä menee 9/10 aina sisään normaalisti mutta jostain se veska aina kaivaa jotain eteen. Bugiranteetkin jää aina kilpeen/räpylään/tolppaan. Ihan älytöntä touhua kertakaikkiaan. Kokopäivätyö on voittaa tommonen monta sataa tasoa alempi vastustaja tässäkin EA paskeessa.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Noin kolmevarttia tuli ummistettua silmiä ja nyt suihkunraikkaana kohti Keski-Suomea. Sieltä matka jatkuu puoli seiskan aikaan Leville, Tornion kautta totta kai.
Onneksi ei tarvitse ajaa kuin tuo ensimmäinen 250km, jaksaa paljon paremmin temuta koko viikonlopun. Ammatin "varjopuolia" nämä keikat...

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tämä yksilö on liian täpinöissään käydäkseen nukkumaan. Voittoisa jalkapallopeli takana. Ehkä jotain muutakin Ei nukuta. Voi hitto että on vaan niin pirteää muka. Uusi yritys... Edellinen oli ihan liian lyhyt ja puolivillainen. Katsotaan uudelleen parin tunnin päästä jos ei uni tule.

Kaatosade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Leijonat, Mikkelin Palloilijat
Flunssa ei näköjään vieläkään helpota , ja kaiken muun lisäksi olen onnistunut vielä saamaan hirveän yskän tähän kaveriksi. Osittain tästä johtuen pitkään vaivannut unettomuus on vaan pahentunut. Ei hyvä. Salille en ole päässyt kohta viikkoon, minkä lisäksi eilinen Jukureiden kaudenavaustapahtuma jäi väliin, koska vaikka olisin tahtonut mennä, niin en viitsi pyöriä julkisilla paikoilla sen enempää kuin on pakko, sillä en halua tartuttaa ihmisiä.

Toisaalta ehkä ihan hyvä, että sairastelen nyt enkä ensi viikolla. Liiga alkaa ensi viikolla, ja niissä peleissä olisin mieluusti paikalla.

Glove

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Suomi, Liverpool FC
Taisin nukkua viime yönä liikaa kun nyt ei ole puhettakaan, että uni tulisi. Reilun puolitoistatuntia yritin.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvää yötä jokaiselle, joka on jo unten mailla. Jos tulee vastaan painajainen, pelotelkaa se pois ja nähkää unta vaikka suosikkijoukkueenne Suomen mestaruudesta. Nyt on minunkin aika siirtyä kohti Höyhensaaria. Mutta en ilman musiikkia.

Kun astun laivaan, laitan Judas Priestin biisin "Reckless" soimaan. Sitten takatukka hulmuamaan ja veri kuplimaan valtimoissa. Ou jeah babe!

TrueThat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Rangers, Real Madrid
Olen humalassa. Viime päivät ovat olleet vaikeita. Oikeastaan viimeiset vajaat kaksi viikkoa ovat olleet vaikeita. Oma perfektionismi ja tietynlainen yliajatteleminen ovat tuottaneet paljon ahdistusta. Vedin muuten ensimmäiset kännit noin puolitoista vuotta sitten 23-vuotiaana. Nykyään juon kerran kolmessa tai neljässä kuukaudessa ja tänään on yksi ilta niistä. Mitään lonkeroa vahvempaa minun ei kannata vetää, koska toleranssi on mitä on. Toivottavasti palstalaisilla on kiva aloitus viikonloppuun. Sori sekavasta ja aika turhasta postauksesta :)

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kouvostoliitto ja Stadi
Mikäs ihme se on jos on työviikon päätteeksi kännissä? On eroa, muuttoa, kovaa duunia jne. Ihan normisettiä saatana.

TrueThat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eihän se mikään ihme olekaan, mutta lähtökohtaisesti en pidä sitä ratkaisuna mihinkään :) Ei varmaan moni muukaan, mutta kunhan kirjoittelen tänne tajunnan virtaa. Joskus vaan on vaikeaa olla nainen ja varsinkin minä.

TrueThat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tältä yöltä tulee tätä tajunnan virtaa pahoittelut siitä. Tämä yöketju on vaan ihan paras. Toisinaan mietin miksi ihmeessä stressaan kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Onko se vain naisten tapa? :D Joskus tunnen itseni niin ulkopuoliseksi, toisaalta taas työkavereiden kannustus saa todella hyvälle mielelle. Elämässä periaatteessa kaikki hyvin, mutta silti huolehdin kaikennäköisestä. Ja myös mietin onko minussa jotain ”vikaa” kun kirjoitan miesten palstalle. Täälläkin tuntee välillä ulkopuolisuutta vaikka kaikki pääasiassa ovatkin niin mukavia. Ehkä se on vain mun pään sisällä.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen pöhnässä. Täällä minä seison ulkona asuinalueen reunalla pöhnässä. Hakkasin pääni muusiksi Änärin parissa ja viime yön valvomisesta johtuva väsymys on iskenyt päälle. Olen myös juonut kolme tölkkiä Karjalaa. Voi olla että vain kuvittelen tai liioittelen mielessäni tätä tilannetta, mutta oloni ei ole ihan selvä. Aivan kuin olisin unessa. Lempeä ja riskitön olo, sellainen täysin vaaraton.

Pidimme ystäväporukalla hauskaa Änärin ja Aliaksen muodossa. Kuuntelimme kaikenlaista musiikkia ja nauroimme. Hävisin Änärissä kaikki pelini: HIFK:lla SaiPalle 0-2, Ässillä Pelicansille 0-1, Tapparalla SaiPalle 6-4, IFK:lla Sportille 2-1 rankkareilla ja IFK:lla Ässille 1-4. Viisi matsia, viisi kertaa köniin, maaliero -9. Olen minä vaan surkea Änärissä, aivan surkea. En vain osaa, en kertakaikkiaan. Eikun hetkinen... nyt muistan, voitin kaverini 2-5 TPS:llä Lukkoa vastaan! Nyt mä muistan. Komento takaisin: yksi voitto, viisi tappiota ja maaliero -6. No on tuokin huono saldo, mutta napsun parempi kuin edellinen.

Kävelin pitkän matkaa hyvän ystäväni kanssa ja keskustelimme yhteiskuntakriittisistä asioista. Tulin siitä niin hyvälle tuulelle, että ajattelin halaavani mahdollisesti teiden erkaantuessa. En kuitenkaan halannut, taisin unohtaa vallan koko idean. Olen monesti tuntenut ärtymystä kyseistä kaveria kohtaan hänen mielipiteistään, mutta nyt tuntui siltä, että hän osaa ihan oikeasti ajatella asioita hyvällä tajunnalla. Propsit hänelle. Oot hyvä ystävä, kaveri. Pahoittelut siitä että olen joskus kiihkeänä moittimassa pohdintojasi.

Olen polkenut jonkin matkaa lähelle lapsuudenkotiani. Täällä mä olen keskellä pimeyttä. Olen pääni sisältä täynnä kuin puutynnyri, mutta mitäs pienistä. Kyllä mä pääsen täältä ehjänä kotiin. Pyörällä ajaminen tapahtuu kyllä letkeästi: ihan kuin ajaisin unessa. On sellainen fiilis että mitään ei todennäköisesti tapahdu. Antaa mennä vaan. En siis aja kovaa, vaan normivauhtiani hitaammin, koska en jaksa ajaa lujaa, mutta ajan todella rennosti. Mutta älkää huoliko, lupaan että kenenkään ei käy kuinkaan, jos täällä ympäristössä tulee edes ketään vastaan tähän aikaan vuorokaudesta.

Mukavaa muuten kun kirjoitat tänne, @TrueThat. Olet kiva nimimerkki. Halusin vaan sanoa tämän, ei minulla muuta tähän kohtaan. Kai se olisi aika mennä kotiovelle asti. Äiti lienee jo nukkumassa, mutta hälläkö väliä, menen vaan sisälle ja rojahdan sänkyyn.

Tässä tämän yön kuulumiset. Sitten pyörän satulaan ja liikkeelle. Vietän tänään aikaa kahden ystävän kanssa kolmistaan. Mahtavaa, en voi muuta sanoa. Mahtavaa.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai niin muuten, unohdin: yläpuolella on todella kaunis tähtitaivas. Kansi täynnä mysteerejä, universumin suuria saloja. Mieletön näky, hurmaava ja upea. Tähtiä taivaalla.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se tunne kun ajat pyörällä ja alat miettiä ihan randomisti, että onpas hienoa kun osaa pysyä pystyssä pyörällä ja ajaa sillä nopeasti pitkiä matkoja toiseen paikkaan. Siis mitä sviidua... kaikkea sitä liikkuukin päässä. No nyt olen perillä. Seuraavaksi sisälle asuntoon.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kas niin, sisällä ollaan ja sängyssä vällyjen välissä. Jaksoin ottaa housut ja takin pois. Nukkuminen olisikin niiden myötä nihkeämpää. Nyt tekee mieli rokkia, jotain seksirokkia. Tässä lienee paras vaihtoehto turvautua Mötley Crüehun ja Van Haleniin. Saa laulaa panemisesta koko volyymilla, alko tehdä mieli sellasta. "Spanked", "Poundcake", "Why Can't This Be Love", "Girls, Girls, Girls", "Five Years Dead" ja "You're All I Need" soimaan. Ei muuta kun mars YouTubeen.

TrueThat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olet myös kiva nimimerkki @Punamusta. Välillä nolottaa tämä oma nimimerkki: keksin tämän joskus hetken huumassa 19-vuotiaana. Alkoholi ei sovi minulle sitten yhtään. Ei pitäisi juoda sitä. Toivottavasti kaikilla palstatovereilla on asiat hyvin.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minusta nimimerkkisi on kiva, @TrueThat. Mukava ja kiva. Pidän siitä. Van Halenin "Poundcake" kajahti kuulokkeista melkein maksimitasolla. Ai piru vie on se vaan kova. Sitten lisää musaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös Pohja