Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 477 010
  • 5 190

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kas niin, käytin runsaasti aikaa ja vaivaa siihen, että sain kirjoitettua kokonaisen biisin puhtaasti Iron Maidenin Blood Brothersin pohjalta. Rytmi on täysin sama, mutta sanat ovat itse keksimiäni. Mitä mieltä olette?

A land of wonders and evil is what you live in
The bad solutions are always around
A tree of hope and unforcing truth stands there dying
And has a look straight into our own sun

Tell me is it true that my face will be burned very soon
And soul of mine will be opened for doom
And soul of land cries out loud in the cruel pain of black
While the people are falling in wrath

We're survivors, we're survivors in night
We're survivors, we're survivors in night

Thinking of what our land has been taking in play
Can you really see, can you really tell if it's good
Blowing down the health bar of land is a part of betray
It never walks again due to our food

We're survivors, we're survivors in night
We're survivors, we're survivors in night

We are race of the thiefs and the lying greedies
We are race of the mysterical tale
You and I may have chance to take over sentries
Depending on how they would fail

May we ever see what the space out there really contains
May we ever fix world successful
Maybe mind of human won't ever again go and change
Into basic mode, into peaceful

We're survivors, we're survivors in night
We're survivors, we're survivors in night

Until morning we can't see the results
Those who show the true nature of us
Face of human being is immortal

Cold and hard as a stone of the rock
That's the spirit amongst the thick dust
Which will soon expose the last lock

We're survivors, we're survivors in night
We're survivors, we're survivors in night

We're survivors, we're survivors in night
We're survivors, we're survivors in night

A land of wonders and evil is what you live in

Menis taatusti ihan täydestä joka ei biisiä tiedä. Olet luova tyyppi
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Kuuma! Sisällä joku +30 ja ikkunaa ei voi pitää auki, koska ampiaiset tehneet pesän ikkunan viereen ja ne pikku kusipäät tulee sisälle heti, kun ikkuna aukeaa. Muutan pakastimeen.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Joskus kirjoitit että olet yksinäinen @Punamusta miksi näin?

Vaikutat hyvältä tyypiltä ja näitä siun viestejä on ilo aina lukea.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei hitto. Heräsin jo nyt ja tajusin ettei mulla ole mandariinimehua. Onneksi tuossa naapurissa (400m) on Prisma 24/7. Pitäiskö ekaa kertaa kokeilla YöPrismaa? Ois siitä se hyöty ettei sit huomenna muuten tarvitsisi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ei hitto. Heräsin jo nyt ja tajusin ettei mulla ole mandariinimehua. Onneksi tuossa naapurissa (400m) on Prisma 24/7. Pitäiskö ekaa kertaa kokeilla YöPrismaa? Ois siitä se hyöty ettei sit huomenna muuten tarvitsisi.

Mandariinimehu on tosi hyvää. Ihmetyksen aihe oli suuri kun ennen vanhaan Juissi valmisti mandariinimehua, se oli yksi suursuosikeistani pikkulapsena. Sitten jostain kumman syystä Juissi lopetti mandariinimehun valmistuksen, en tajunnut tuota lainkaan silloin. Miksi niin hyvän mehun valmistus lopetettiin?

Sitten mandariinimehu tuli takaisin valikoimaan. Nyt en tiedä mikä on tilanne. Mutta kai mandariinimehua saa yhä kaupasta siis? Mutta onko valmistaja nimenomaan Juissi?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Sanoitukset ne osaavat olla sitten kiehtovia. Meikä on niihin nykyisin aivan koukussa. Menin väsäämään pienen runon, joka kertoo itsetuhoisesta henkilöstä.

My time doesn't matter, doesn't please anything
My entire being blows out, I may stop breathing
Will the rain of heavens help me, help the lost lonely bird
May I find the way out of maze, get off my eternal curse

Surrounded by black walls, in closed ground of halls
Fallen off from the edge, lost all remaining sense
Freezing in cold hell of ice, spirits of evil throw me like dice
I cannot keep it up, I must get out and put there a stop

Longer pain, longer I stay
Longer I won't spend another day
Longer pain, longer I stay
Longer I won't feel the bate

Longer I can't suffer by hate
It's time for the last date

Tässähän olisi jo ainekset kunnon biisiinkin. Sitä on katsottava sitten myöhemmin. Kuuntelen nyt Blaze Baileyn laulaman biisin When Two Worlds Collide loppuun ja painun nukkumaan. Alan tästä lähtien mennä viimeistään yhden maissa koisimaan. Osa eilen punomaani suunnitelmaa. Liittyy vahvasti muun muassa elämänlaadun kohottamiseen. Hyvää yötä kaikille.
En voi millään olla vastaamatta tähän lyriikoiden postaukseen. Tässä on The Hearingin Metro:

I took a ride on the subway train
I took a ride with you
A man walked in
Along with everybody else
A man walked in
Everything seemed OK
on the outside
Everything was OK

But something was off
In the way he moved his eyes around
Something was off

Nobody seemed to notice
The way he held his bag
Just like it was a bomb

As the train went
silently through the night
I was pretty sure I"d die

I told you I loved you
Looked deep in your eyes
Just in case

'Cos something was off
In the way he moved his eyes around
Something was off
If this is the last time I hold your hand
Hold me tighter
If this is the last ride on the last train
Ride faster

Were those the last words you say
Say them again
If this is the last chance I get:
I love you

The Hearing - Metro
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Elämässä on aika paljon mysteereitä, asioita joita tulee silloin tällöin mietittyä mutta niihin ei koskaan välttämättä edes tule täysin oikeaa vastausta. Mieleen nopeasti tulevia mysteereitä on esimerkiksi mitä tapahtui Aili Sarpiolle silloin siellä reumasairaalassa? Mikä sen lasten ohjelman nimi oli missä se poika muuttui aina välillä koiraksi?

Jonnet ei välttämättä edes muista kyseistä lasten ohjelmaa, mutta minä muistan. Se oli suosikkejani lapsena. Entä kun tosiaan MTV3 lopetti aivan tyhmässä ja jänittävässä paikassa Marienhoff-sarjan esittämisen, miten se sarja jatkui siitä kohtaa missä se jäi kesken? Mitä sille tinnityksestä kärsivälle miesopettajalle kävi?

Ennen vanhaan oli aina kiva kun MTV3 esitti aina kesäisin uusintana muistaakseni aikavälillä 9-10 arkipäivisin jotain kivaa tv-sarjaa. Kesäsarjaa. Esimerkiksi MacGyver oli usein tällainen kesäsarja Maikkarilla, sitten Dynastian uusintaesittäminen Maikkarilla alkoi kesäsarjana. Ja Merlose Placeakin yhdessä vaiheessa esitettin vain kesällä uusintana. En nyt muista sitä tuliko nämä kaikki uusinnat just kello 9-10 aikavälillä tv.stä?

Nytkin olisi sarjoja joita voisi vaikka näin kesällä pistää uusintakierrokselle. Tällaisia voisi olla vaikka se ihana Wilhelm Tell- tv-sarja. Tai sitten se sarja mikä kertoi niistä ritareista, tämäkin tuli joskus -90 luvun alkuvuosina. Kaikki eivät välttämättä edes muista kyseisiä tv-sarjoja ainakaan enää.

Vilperi se tosiaan täällä valvoo tällä hetkellä. Katselee vähintään sivusilmällä tuota kuudetta Stanley cup-finaalia ja miettii erilaisia mysteereitä ja kirjoittelee tänne ketjuun. Tai mistä tietää vaikka osa näistä mysteereistä joskus ratkeaisikin. Kerran mietin sitäkin pitkään että mikä oli sellainen joulukalenteri jossa joku tonttu oli lukittuna selliin ja kirjoitteli tarinoita. Sitten yksi vuosi vain selvisi että joulukalenteri oli tonttu Tomafoin joulukalenteri.

Ja muistaako porukka täällä kesätoimittaja Kärkkärin? Entä kesäohjelmat Kesäq ja Summeri? Tai onkohan niin että tuota Summeria tehdään vieläkin? Ja näissä ohjelmissa esitettiin sellaisia lyhyitä kesäsarjoja, yksi taisi olla muistaakseni nimeltään Majakka. Ihan loistavia tv-ohjelmia silloin lapsena. Etenkin tuo Kesäq oli hyvä ja suosikkejani.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Osa futisporukasta ei välttämättä voi sietää "marginaalilaji" lätkää, mutta meikä nauttii molemmista lajeista koko sydämestään. Jääkiekossa pidän peliä itseään viihdyttävämpänä, mutta futisareenalla on lätkähalliin verrattuna enemmän ääntä. Molemmissa on omat erinomaiset puolensa.
Molemmat ovat erinomaisia paikan päällä. Televisiosta en kuitenkaan jaksa jalkapalloa hirveämmin seurata. Aiemmin seurasin paljonkin jalkapalloa, mutta MyPan konkurssin myötä se hiipui. Uuden nousun jälkeen olen ollut kesäisin paljon töissä, niin ei ole ollut aikaa pahemmin vaivautua paikalle, kun matkaa tulee Saviniemen pyhättöön sellainen 50km suuntaansa. Muut kouvolalaiset sen sijaan rämpii erilaisissa ongelmissa, joten eipä nekään paljon kiinnosta. Ja itsellä ainakin käy se, että jos ei löydy yhtäkään omaa seuraa sarjasta saati lajista, niin vaikea sitä on seurata oikein miltään kantilta.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt olisi mielenkiintoinen aihe, josta voisi saada juteltavaakin pidemmäksi aikaa, mutta univelkaa on sen verta viimeisen viikon jäljiltä, että on pakko antautua Nukkumatin vietäväksi. Tai ainakin toivon hänen tulevan kylään. Onneksi huomenna taas vapaata töistä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hieman vituttaa jo etukäteen se kun tänään pitäisi täältä Hämeenlinnasta polkea Parolaan ja takaisin. Matkaa kertyy yhteensä noin 20 kilometriä. Ei tuo muuten ota päähän, päinvastoin kiva käydä välillä Parolassakin isän luona mutta minun on vaikea viihtyä liikunnan parissa ja pyörän selässä noinkin pitkää aikaa kerrallaan.

Tämä etenkin sen takia kun en enää ole kuunnellut musiikkia silloin kun pyöräilen. Tämä voi olla hiukan vaarallinen yhdistelmä, musa+pyöräily niin olen luopunut siitä..Kävellessä yhä kuuntelen musaa samalla niin sen liikuntamuodon parissa viihtyy paremmin.

Eilen olin ensimmäistä kertaa elämässäni työvalmentajankin luona. Ihan mielenkiintoinen ja varmaan hyödyllinenkin tapaaminen oli tuo. Puolitoista tuntia kesti tapaaminen ja sen aikana käytiin elämääni läpi eri kantimilta. Maksuton palveluhan tuo on niin voihan sitä ainakin kokeilla hyödyttääkö tuollainenkin palvelu?

Työvalmentaja piti työnsaantimahdollisuuksiani itse asiassa heikkoina kun on tuota kuntoutumistaustaa ja olen ollut kuitenkin jo vuodesta 2014 alkaen pois työelämästä. Mitä nyt sen työkokeilun suoritin.

Työvalmentaja myös ihmetteli sitä kun kuntoutumiseni loppui tuohon vain kolmen kuukauden kestoiseen työkokeiluun. Siinäkö se kaikki oli? Hän ihmetteli ja suositteli minulle lisää työkokeilua. Sen jälkeen työllistymistä palkkatuella. Kuulemma joihinkin yhdistyksiin voi työllistyä jopa 100 prosenttisella palkkatuellakin, tällöin työkkäri siis maksaa koko palkan.

Eilen sain myös tietää paljonko tulen parin päivän päästä saamaan ansiopäivärahaa Pamista. Vähän sellainen reaktio tuli että mitä vittua, tollako se muka pitää elää? Suurin osa tuosta rahamäärästä tulee kulumaan yksinään jo heinäkuun vuokraan. Toivottavasti saan toimeentulotukea lisäksi kun selviää paljonko ulosotto lohkaisi päivärahastani pois rahaa. Aluksihan sain kielteisen toimeentulopäätöksen mutta olin unohtanut ilmoittaa Kelalle että ulosottoon menee iso osa rahoistani.

No juu, minä en olekaan koskaan ollut katselemassa jalkapalloa paikan päällä. Urheilulajeista ainoastaan korista ja lätkää on tullut katseltua paikan päällä ja ne ovat olleet viihdyttäviä lajeja. Jotenkin tuosta futiksesta kiinnostuminen on hankalaa minulle, sittenkin liian pitkävetinen laji?
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Rankkaa tekstiä @Punamusta . Olet kuitenkin vielä sen verran nuoressa iässä, että tuo voi olla vain ohimenevä vaihe elämässäsi ja "kasvukipuja". Muistan itse olleeni 17-vuotiaana jatkuvasti ahdistunut ilman selkeää syytä ja kyllä, ylianalysoin asioita ja sorrun itseasiassa välillä ylianalysointiin vielä nykyäänkin, etenkin silloin (harvoin) kun satun ihastumaan johonkuhun ja kiinnostumaan jostain naisesta. Mulle se on luonteenpiirre, mul on analyyttinen mieli mutta en toisaalta nykyisin enää häpeä sitä. Analyyttisesta ajattelusta on joillain elämänalueilla ja jopa ammateissa hyötyä. Pakkoajatuksistakin kärsin vielä teininä, mutta pääsin sittemmin yli kun opin "relaamaan".

Mitäkö teen taas hereillä kello kahelta? Noh, toissayönä vedin allnighterin osittain änärin takia ja osittain siksi, että luulin erään työhaun sulkeutuvan 11:59 maanantaina, vasta maanantaiaamuna sitten selvisi että tuo tarkoittikin todellisuudessa 23:59. Noh, tulipa kuitenkin valvottua, joten menin eilen koisimaan jo puoli yhdeksän jälkeen illalla ja nukuin lopulta massiiviset 15 tuntia...

Etsin muuten unissakin töitä, ihan kadulta lol. Jänniä noi unet aina välillä. Muutama yö sitten eli yö ennen allnighteria näin muuten unta bestikseni pikkusiskosta, jota kohtaan mulla saattaa olla joitain tunteita. Tuo uni jätti mut kyllä hieman hämilleen. Tarkennetaan että mitään seksuaalista ei unessa tapahtunut, mutta enpä ole toisaalta hänestä tainnut ennen uneksia.

Viiden vuoden takainen ihastus on pysynyt onneksi kaukana unistani sen edellisen vuodatuksen jälkeen mutta kai mulla tulee aina olee (ainakin sinkkuuteni päättymiseen saakka) se pieni pelko persiissä että entä jos se nainen tulee taas kohta häiriköimään uniini. No joo, se unista.

Suomen 0-2 voitto Liechtensteinista ja Kreikan samanaikanen yllätystappio Armenialle sai kyllä erittäin iloiseksi. Kiva myös että välillä joku muukin kuin Pukki osui tolppien väliin.

Työnhaku jatkuu, tänään sain sentään siitä samaisesta paikasta vastauksen ja vaikka se olikin negatiivinen, niin parempi negatiivinenkin vastaus kuin ei vastausta lainkaan. Huomenna laitan kaksi uutta hakemusta ja loppuviikosta vielä ainakin yhden lisää ja mikäli löytyy lisää mielenkiintoisia avoimia paikkoja kaupan alalta, niin kahtotaan lisää sen jälkeen.

Tällaiset aamukahden tunnelmat täältä tällä kertaa :)
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jassoo, Friillä pyörii yksi suosikki rikosdokkarisarjoistani mitä kanava lähettää eli Murhaaja kotonani. Jos ei tämän jälkeenkään vielä uneta niin taidan luovuttaa tältä yöllä. On tää hienoa kun mistään rytmeistä ei ole tietoakaan.

Hemmetti kun ei taida olla edes ketään muuta yöketjun vakioasiakasta kärvistelemässä unettomuutta kanssani, eli ihan yksikseni joudun tänne nyt höpöttelemään.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Mielenkiintoista luettavaa. Jotenkin näistä siun yöpostauksista saa, varsinkin nykyään ja ei millään pahalla missään nimessä, semmoisen vaikutelman että sie tarttet kavereita. Poistu kotoa, keksi jotain tohon arkeesi. Siulla on hieno harrastus, älä jätä rumpuja pois missään nimessä. Saisitko kotiisi esim sähkörummut? Ellei jo ole.

Älä jää yksin, varsinkaan tossa vaiheessa elämää vielä, yritä nauttia noista vuosista kun elämä on vielä suht huoletonta. Näitä yksinäisiä vuosia mahtuu tänne vähän vanhemmalle iälle ihan tarpeeksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pitää sitä tännekin ketjuun koittaa kirjoittaa jotain taas kun tässä jälleen valvon kerran. Joskus on kirjoittamiseen sellainen kova flow, silloin etenkin kun on joku/jotain mielenkiintoisia aiheita mistä kirjoittaa, mutta nyt ei oikein ole mitään kummempaa asiaa kyllä mistä kirjoittaa.

Koitan nyt tässä silti jostain kirjoittaa, koska ei tämä joka öistä herkkua ole kuitenkaan että tähän ketjuun saa ja pääsee kirjoittamaan. Tai kyllä tänne pääsisi joka yö kirjoittamaan mutta ei sitä aina tule valvottua. Silloin kuitenkin kun valvon niin aina tämä ketju käy heti mielessä. Aah, nyt pääsee taas kirjoittamaan Yöketjuun!

Syy siihen miksi valvon tällä hetkellä on ihan yksinkertainen, sieltähän nimittäin tulee Stanley Cup-finaalien game seven eli kaiken ratkaiseva finaaliottelu. Jääkiekkokausi 2018-2019 päättyy tähän otteluun. Minulla ei tässä ottelussa suosikkia kyllä ole, sillä olisihan se toki hienoa jos Tuukka Rask voittaisi Stanley Cupin myös mutta ei minulla sitäkään vastaan olisi jos St.Louis voittaisi seurahistorian ensimmäisen Stanley Cupin.

Hiukan ympäripyöreä tämä viestini tällä kertaa. Asia on näin, mutta ei minulla sitä vastaakaan mitään olisi jos se olisikin noin. Heh. Ihan kuin politiikko kirjoittaisi. Minua ei kummemmin väsytä kuitenkaan tällä hetkelllä vaikka valvon ja kello on kohta vasta viisi aamulla. Menin nukkumaan kuitenkin eilen illalla jopa jo ennen iltakasia eli ehdin nukkumaan ainakin sellaiset 7 tuntia.

Olenkin joskus jo hehkuttanut sitä kuinka tykkään kun täällä asuinpaikassani pääsee järjestämään kaikkea toimintaa ja aktiviteettia. Pitkään tuossa oli kuitenkin ajan jakso kun ei ollut mitään järjestettävää, mutta nyt on orastava toive taas siitä että siunaantuisi eteen taas aktiviteettia jota järjestää.

Juhannukseksi pitäisi laatia sellainen musavisa ja sitten kesän aikana olisi myös tarkoitus järjestää petankkiturnaus, jos olisi vain pelaajia. Minun oma ryhmäni eli visailuryhmähän on ollut kesätauolla joten sitä minulla ei ole tässä ollut järjestettävänä.

Olen kaiketi aika poikkeuksellinen tapaus täällä kuntoutuskeskuksessa, vaikka itse sanonkin. Yleensä siinä vaiheessa kun kysytään vapaaehtoisia järjestäjiä niin viimeisetkin kädet kääntyvät osoittamaan visusti alaspäin. Mutta minä kyllä tykkään järjestää erilaista toimintaa täällä. Sen mitä tietenkin muulta elämältäni ehdin.

Melko aktiivinen elämä minulla tällä hetkellä vaikka työttömänä olenkin. Eilenkin hurahti tosi nopeasti koko päivä. Ensin aamulla hoitelin asioita joita oli hoidettavana. Pistin esimerkiksi uudelleen tarkistukseen tuon toimeentulotuen tarpeellisuuden. Vituttaa kun en ole saamassa sitä toimeentulotukeakaan vaikka saamastani ansiopäivärahastakin melkein kaikki menee ensi kuun vuokraan.

Sitten eilen hain vähän aikaa töitä, kävin myös taas ruokajaossa. Ihan hyvät eväät sain taas mukaani ruokajaosta. Vaikka tällä kertaa leivän päälle laitettavan leikkeleen lisäksi muuta lihaa en saanutkaan. Sen sijaan sain paljon erilaisia kasviksia, tosin niistä tomaatit jouduin heittämään heti kotiin päästyäni biojätteeseen, sillä niin huonokuntoisia tomaatteja en ollutkaan hetkeen nähnyt.

Sitten eilen oli myös musiikkiryhmä ja hoitajan kanssa puolituntinen. Siinähän se eilinen päivä sitten sujui, illalla sitten pelasin playstationia ja NHL19:ta. Pieni orastava toive siitäkin että opin sitäkin koko ajan paremmin pelaamaan, pelit ovat yhä enevämmässä määrin tasaisempia.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiekkokausi virallisesti ohi. Mitäs hittoa tässä nyt sitten kesän seuraa? Formuloita tulee katsottua, mutta nekin ovat vain kahden viikon välisiä mukavaa ajanvietettä. Nahkapallon perässä juoksentelu ei allekirjoittanutta kiinnosta yhtään, ainakaan seuratasolla. Pitsiturnaukseenkin on vielä 49 päivää ja voimasuhdeketjunkin olen jo raiskannut lukemattomilla viesteillä.

Oispa kaljaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Reissun jälkeen taas onneksi himassa. Nyt pitäis sitten nukkua että aamulla pääsee pirteänä duuniin. Helposti han tuo tulee sanottua, mutta ei niin käytännössä. Ei vaan väsytä. No, huomenna ei ole mitään virallista, duunikaverit katsokoon silmät ristissä olevaa vettiä.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä se Pitsi sieltä saapuu aikanaan ja saa nähdä, jos itsekin pääsisi paikalle. Hetkinen, siinäpä se! Pitäisikö tulla kahden saman kaverin kanssa joiden mukana menin Tampereelle futispeliin, myös Raumalle vilkuilemaan kesän kovinta kiekkoturnausta? Tämähän on mahtava idea! Pitää ehdottaa kavereille.

Ehdottomasti vain suunnaksi Rauma ja Pitsiturnaus, jos tähän mahdollisuus on. Eihän turnaus missään nimessä edusta tasoltaan parhainta mahdollista kiekkoa, mutta tapahtumana täysin ainutlaatuinen ja äärettömän hieno. Kuumana kesäpäivänä 5000-6000 ihmistä saa ensikosketuksen kauden joukkueensa ja kiva sitä on turista myös muiden kannattajien kanssa kiekosta. Kun panostakaan ei turnauksessa oikeastaan ole muuta kuin muutamalla Raumalaisella, niin ilmapiiri on poikkeuksetta aina ollut loistava. Muutamana vuotena on jäänyt väliin, mutta ajattelin pakata jälleen nyt ruhoni hallille.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mandariinimehu on tosi hyvää. Ihmetyksen aihe oli suuri kun ennen vanhaan Juissi valmisti mandariinimehua, se oli yksi suursuosikeistani pikkulapsena. Sitten jostain kumman syystä Juissi lopetti mandariinimehun valmistuksen, en tajunnut tuota lainkaan silloin. Miksi niin hyvän mehun valmistus lopetettiin?

Sitten mandariinimehu tuli takaisin valikoimaan. Nyt en tiedä mikä on tilanne. Mutta kai mandariinimehua saa yhä kaupasta siis? Mutta onko valmistaja nimenomaan Juissi?
Jäi vastaamatta. Mutta joo, saa sitä. Ei ole Juissia vaan jotain ruotsalaista. Ja pullosta ei saa edes panttia. Hyvää se on, mutta kallista. Löytyy ainakin Prismasta kylmien mehujen joukosta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olin sitten varsinainen uuno, ja jätin yhden työhakemukseni viimeistelyn niin viime tinkaan, että siinä kävi lopulta niin, että kun viimeinkin sain huolitellun hakemukseni valmiiksi, oli kello ylittänyt keskiyön ja hakemukseni oli muutaman minuutin myöhässä. Vituiks män...

No mitäkö tein? Sisuunnuin ja laitoin heti tämän jälkeen kahteen muuhun paikkaan joissa oli vielä pari päivää haku auki, terhakkaat hakemukset. Nyt on hyvä ja miehekäs fiilis kun en jäänyt surkuttelemaan omaa typeryyttäni, vaan otin opikseni ja paikkasin mokani saman tien. En halua että sama kämmi enää ikinä toistuu.

Noin muuten oli erittäin tapahtumarikas päivä. Aamupäivästä taisin aika lailla kirjoitella vaan tänne, kun ei ollut oikein muutakaan tekemistä. Mutta sitten lähdin suihkussa käytyäni ja lounaan syötyäni naispuolisen ystäväni kanssa kolmeksi tunniksi hikoilemaan tenniskentälle. Tennis on ihana laji pelata! En ole mikään Rafael Nadal mutta ai että mä nautin kun saan mäiskiä sydämeni kyllyydestä palloa toiselle puolelle verkkoa.

Hiki siinä tuli ja jalat olivat vielä tunteja tuon jälkeen ihan muussina. Sitten iltaseitsemän jälkeen eräs toinen kaverini kysyi, lähtisinkö hänen kanssaan Malminkartanoon pokemon raidille. En ollut koskenut koko vietävään peliin puoleentoista viikkoon, mutta kun siinä lähellä nyt sattuu olemaan grillikiska, kotoa järkevä syötävä loppu ja mulla aivan vietävä nälkä niin ajattelin että mikäs siinä ja suostuin lähtemään.

Tämän jälkeen kävimme vielä pussikaljoittelemassa Kannelmäen puolella. Istuttiin siinä nurmella ja chillattiin musiikin soidessa kaverin kaiuttimista. Viereisen puiston penkillä ja sen läheisyydessä vaikutti yksi spurguporukka, siispä menimme vähän etäämmälle. Kaikista hämmentävintä oli, että yksi näistä juopottelijoista oli liikkeellä rollaattorin kanssa MUTTA JÄTTI ROLLAATTORINSA SINNE PUISTOON ?!?!? What the..

No anyway, siinä jorailtiin se vajaa tunti ja sitten suunnattiin molemmat kotio. Sittemmin löpertelin Discordiin, joka onkin pääsyyllinen sille, miksi laistin liian pitkään tämän työhakemuksen viimeistelemisestä ja myöhästyin sen lähettämisessä nolosti.

And here I am. Melkonen päivä.. Hassua oli sekin että Pokemon Gon sää väitti itsepintaisesti SUNNY vaikka en ole koko päivänä nähnyt mitään muuta kuin pilviä ja harmautta. En silti valita, eipähän satanut saati tuullut. Nyt kun vielä väsyttäisi, vaan ei väsytä ja siksi yllättäen kirjoittelen jälleen tänne yöketjuun samalla kun Memphis May Fire pyörii Spotifyssa taustalla.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ai onko @Smitty#41 on myös näitä lähes naapureita? Tästä Vaskipellolta ei ole kovin pitkä matka Malminkartanoon (olisikohan 100m tuohon kaupunkien rajalle tietä pitkin).
No kappas perhana! Tossa jossain Kaarenmäen ja Vaskipellon välissä on yksi pokemon-sali, jolla kävin ennen useasti. Se värikäs autotallin tunnelin sisäänkäynti, tiiät varmaan mitä tarkotan kerta siellä päin asustelet. Liikun tuosta muutenkin usein ohi esimerkiksi matkalla Myyrmanniin. Jännä juttu että asutaan noinkin lähekkäin. Itse asun täällä Kantsussa aivan Mätäjoen lieppeillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös