Kyllä. Mörkö pisti sisään! Kahdesti!
Double penetration, god damn!
Kyllä. Mörkö pisti sisään! Kahdesti!
Mulla on onneksi huomenna vapaata koko päivä, joten sikäli ei paineita. Ulkona sataa kaatamalla, muuten heittäisin juoksulenkin ja kuuntelisin lempibiisejäni volyymit täysillä.Ei voi. Ei vaan pysty.
Toisaalta olisi kyllä ihan hyvä saada unta kun huomenna on menoa, mutta eipä tämä haittaa. Kerrankin on hyvä syy valvoa, ja mä olen tottunut tulemaan toimeen olemattomilla unilla.
Joo siis hei ku Suomi viimeks voitti maailmanmestaruuden, mä olin just karvan verran alle 18v ja vielä liian ujo että en sit lähteny torille bailaa. Mut tällä kertaa mä menen! Ois muuten enää 1,5 viikkoa meikäläisen 26v synttäreihin ja tän viikon perjantaina pukeudun vihdoin onnellisena merkonomin lakkiin. Ja koht on kesä... tää on ihan paras vuosi! Vielä kesäheila eteen ku pompsahtais jostakin niin eihän tässä enää löytäs sanoja. Noh ikuisena sinkkuna toki suhtaudun skeptisesti omiin tsäänsseihin tavata the one ;DEn mennyt torijuhliin kuusi vuotta sitten, kun Ässät juhli mestaruutta. Olin vielä melko pieni, en uskaltanut mennä massiivisen kokoiseen väkijoukkoon. Ja tänäänkin emmin hieman, mennäkö vai ei. Mutta nyt mä menin. Nyt mä olin perhana ekaa kertaa torilla! Nyt minäkin menin torille! Vielä ennen kuin täytin 18 vuotta. Hahaa! Nyt on tämäkin epäkohta korjattu, vihdoin ja viimein!
Et voi ainakaan itseäsi nynnyksi sanoa. Toisaalta, mitäs vittua muille kuuluu miten sinä ja moni muu juhlii Suomen 3. mm-kultaa. Foorumin virallisen kalsarikännien vetelyn ammattilaisen eli @pettter:in kommentit kys. tapahtumasta kiinnostuisi, kuinka kovat meiningit torilla onpi)En mennyt torijuhliin kuusi vuotta sitten, kun Ässät juhli mestaruutta. Olin vielä melko pieni, en uskaltanut mennä massiivisen kokoiseen väkijoukkoon. Ja tänäänkin emmin hieman, mennäkö vai ei. Mutta nyt mä menin. Nyt mä olin perhana ekaa kertaa torilla! Nyt minäkin menin torille! Vielä ennen kuin täytin 18 vuotta. Hahaa! Nyt on tämäkin epäkohta korjattu, vihdoin ja viimein!
Hyvää yötä niille ketä on menossa nukkuu, hyvää huomenta niille joiden unirytmit on päin prinkkalaa ja hyviä valvojaisia niille ketä on Stanley Cupin orjia like me.
Jooh, olisin itsekin lirissä jos olisi ns. velvoitteita. Mulla ei onneksi ole tällä hetkellä mitään, kun kesätöitä en hakenut, vaan päätin henkisesti yllättävänkin rankan työharjoittelun päätyttyä, kun en kerta sielläkään saanut jatkaa että odotan valmistumispäivääni (ylihuomenna), ja sitten alan taas kokeilee kepillä jäätä että josko merkonomin papereilla olisin hieman paremmassa asemassa työnhakuprosesseissa. Ei tuo peruskoulu nyt varsinaisesti silleen ainoana koulutuspohjana vakuuta isoa osaa työnantajista, vaikka itse hakemus olisi kuinka hyvä ja huoliteltu.Vähän mietinkin olisiko tänä yönä taas peli, kun ei ole hetkeen ollut. Näköjään taas on, mutta taidan mennä nukkumaan. Kun olisi niitä töitäkin tai ainakin asioita mitä pitää sitten selitellä miksi ei ole valmiina.
Kolmas syy voi olla siinä että en ole tehnyt tarpeeksi räätälöityjä työhakemuksia.
Nyt on tehtävä elämälle jotain, että se tuntuisi oikealta. Nyt se ei oikein tahdo tuntua.
Ei toden totta tarvi hävetä pätkääkään, vaikkei sitä omaa juttuaan/kutsumustaan heti 18 vuotta täytettyään tietäisikään. Kaikilla meistä on oma tarinansa ja osa saattaa menestyä hyvin ja edetä pitkällekin työelämässä, vaikka ei nuorena olisi tiennyt lainkaan, mikä hänen paikkansa tässä maailmassa on. Olemme täällä ennen kaikkea kasvamassa ja oppimassa niin itsestämme kuin toisistamme.Mutta minä olin nuoruudessani todella ujo, pahasti kiusattu, syrjäytynyt ja eksyksissäkin elämässäni mutta kyllä minäkin lopulta elämäni raiteilleen sain. Pääpointti varmaan siinä että ei nuorten kannata ottaa mielestäni painetta siitä jos se oma juttu ei heti löydykään. Kyllä se sieltä sitten ajan kanssa tulee, jos vaan vielä auttaa sitä tulemista rohkeasti ja avoimesti kokeilemalla erilaisia asioita ja elämällä. Mutta siitä nuoruudestakin kannattaa nauttia, jos on sellainen tilanne että siitä voi nauttia täysin siemauksin. Minulle nuoruus oli vaikeaa aikaa, mutta en ole kuitenkaan katkera.
Aivan, mutta vaikea tässä on täysin rentonakaan pysyä, kun seuraavan muutaman vuoden aikana olisi opeteltava autolla ajaminen, käytävä armeija, vedettävä kirjoitukset ja hakea jatko-opiskelemaan, sekä sitä kautta muuttamaan toisaalle.
Ihan jo ennakkoon tiedoksi kaikille ihmisille ja tahoille, jotka haluavat tietää oman juttuni, se on tekstin ja lyriikoiden tuottaminen. Sitten on musiikki ja tietämys esimerkiksi jääkiekon ja luonnontieteiden saralla. Noita voisin kai mieltää omaksi jutukseni, ihan jokaista.
Mötley Crüen kappaleista löytyi hyviä demoversioita.... Kickstart My Heart... kelpaa kuunnella. Tuskin tulee vielä uni hetkeen. Ja sekös riemastuttaa.