Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 477 057
  • 5 190
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
En sitten tiedä puhuiko paskaa, mutta kyllä mä luulen orgasmin tunnistavani. Oon aikamoinen härkä!

Joskus tais jossain Iltalehden jutussa olla että naiset valehtelevat usein sängyssä vain sen vuoksi, että se saisi miehen itsevarmemmaksi. Näin myös suorituskyky paranee. No eihän tuostakaan voi tietää, Iltalehti kun ei ole mikään kovin luotettava tiedonlähde ja satun olemaan mies.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Nyt ei muuta kuin päivän kokonaisfiiliksen mukaan:

"I feel like shit, but at least I feel something."

In Flames - Disconnected
 
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Tänään iltapäivällä Lontooseen tyttöystävän kanssa, sanoisin että varsin mukavaa elämää. Toki tämä yöllinen unettomuus ei ole yhtä mukavaa mutta enköhän pysty sitten lentokoneessa nukkumaan, ainakin toivottavasti.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huvikseni katselin parit leffat. Kauhea kankkunen 3 ja After Earth. Ihan ok pätkiä.

Joo ei uni oikein tule. Tää on aina tätä kun pistää korkin kiinni.
 
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Unirytmi ollut kesäloman aikana tahtia 5-10 aikaan nukkumaan ja 14-17 herätys. Pitäs sitä varmaan koittaa korjailla, kun koulutkin taas alkaa kohta.. Eri tekniikoita ja taktiikoita on hiottu ja kokeiltu, ei vain tunnu mikään toimivan. Kellään heittää mitään pro tipsiä ?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
En missaa kun 38 minuuttia ja oon just menos unille. Soijaista on, ei mul täs muuta asiaa. Toivottavasti pääsis vielä elokuullakin reissuun.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Unirytmi ollut kesäloman aikana tahtia 5-10 aikaan nukkumaan ja 14-17 herätys. Pitäs sitä varmaan koittaa korjailla, kun koulutkin taas alkaa kohta.. Eri tekniikoita ja taktiikoita on hiottu ja kokeiltu, ei vain tunnu mikään toimivan. Kellään heittää mitään pro tipsiä ?
Kait soon vaan kärsittävä. Ite en ainakaan rupia millään lailla unirytmiä korvaamaan. Ihan vaan senkin takia että Nesterallissa yöt menee myöhälle ja aamulla herätyskello soi kaheksan maissa.. Siihen perään vielä toinen autotapahtuma jossa taatusti menee myöhälle...

En tiiä miten tää postaus liittyi alkuperäiseen postiisi, joten totean vaan et vittu miten pahaa kahvia ABC-asemilla myydään. Hail to the Neste (Oil), vielä jotain rippeitä sentään vanhasta huoltoasemakulttuurista jäljellä.

(Ei ollunna Nesteen maksettu mainos vaikka kahesti tuon sinivihreän brändin mainitsinkin)
 

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Meidän kerrostalossa on hissin rakentaminen ollut kesken sellaiset 4kk. Nyt viime aikoina työmiehet ovat alkaneet rillaamaan. Ei siinä mitään, ihan rauhassa saavat sitä tehdä. Mutta noin tunti sitten yhdestä hissikuilusta alkoi kuulumaan kuorsausta (luulin sitä ensin ukkoseksi). Ja nyt mietinkin nukkuuko siellä työmies, vaiko pummi. Yksi vaihtoehto on myös joku rikollinen, myöhään illalla tässä pyöri helikopteri valonheitinten kanssa sellaisen tunnin, ja haravoi pusikoita.
Tälläinen yöllinen meno täällä.
 
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Meidän kerrostalossa on hissin rakentaminen ollut kesken sellaiset 4kk. Nyt viime aikoina työmiehet ovat alkaneet rillaamaan. Ei siinä mitään, ihan rauhassa saavat sitä tehdä. Mutta noin tunti sitten yhdestä hissikuilusta alkoi kuulumaan kuorsausta (luulin sitä ensin ukkoseksi). Ja nyt mietinkin nukkuuko siellä työmies, vaiko pummi. Yksi vaihtoehto on myös joku rikollinen, myöhään illalla tässä pyöri helikopteri valonheitinten kanssa sellaisen tunnin, ja haravoi pusikoita.
Tälläinen yöllinen meno täällä.
Tullut osittain totuttua, kun asuu pienen kaupungin lähiö-alueen halvimmissa kerrostaloissa. Nää on siis suurimmaks osiks opiskelijoille suunnatut, kun kummatkin opinahjot amis ja lukio tuossa ihan vieressä. Mutta sitten täällä on näitä juoppoja ja hörhöpäitä. Tallinnaan oli tuossa pari kuukautta sitten lähtö, ja heräsin kaksi tuntia ennen herätystä kun naapuri piti bileitä ovi auki, ja päättivät sitten mennä käytävään tappelemaan ja heittelemään toisia pitkin ovia. Takas kun Verginmaalta rantauduin, niin oli käytävä täynnä verisiä talouspaperin paloja. No, onneksi ei itelleen vielä tän vajaan kahden vuoden aikana ole mitään täällä tapahtunut.
 

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Tullut osittain totuttua, kun asuu pienen kaupungin lähiö-alueen halvimmissa kerrostaloissa. Nää on siis suurimmaks osiks opiskelijoille suunnatut, kun kummatkin opinahjot amis ja lukio tuossa ihan vieressä. Mutta sitten täällä on näitä juoppoja ja hörhöpäitä. Tallinnaan oli tuossa pari kuukautta sitten lähtö, ja heräsin kaksi tuntia ennen herätystä kun naapuri piti bileitä ovi auki, ja päättivät sitten mennä käytävään tappelemaan ja heittelemään toisia pitkin ovia. Takas kun Verginmaalta rantauduin, niin oli käytävä täynnä verisiä talouspaperin paloja. No, onneksi ei itelleen vielä tän vajaan kahden vuoden aikana ole mitään täällä tapahtunut.
Onko meno samanlaista nykyäänkin?
Itse olen tässä nykyisessä asustellu kolmisen vuotta. Ensimmäisistä kuukausista rauhottunut merkittävästi. Mies ei karju täyttä kurkkua perheelleen joka päivä, pummeja ei näy/kuulu joka yö. Mut pakko sanoo, on tuo kuka tahansa niin kovaa se kuorsaa.
 
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Onko meno samanlaista nykyäänkin?
Itse olen tässä nykyisessä asustellu kolmisen vuotta. Ensimmäisistä kuukausista rauhottunut merkittävästi. Mies ei karju täyttä kurkkua perheelleen joka päivä, pummeja ei näy/kuulu joka yö. Mut pakko sanoo, on tuo kuka tahansa niin kovaa se kuorsaa.
Samanlaista se on vieläkin, tosin kyllä arkipäivisin aika rauhallista on. Skoda Cup se vasta ankaraa aikaa onkin, kun jokaisen jäähyn tai maalin kohdalla kuuluu ylimmästä kerroksesta ihan alas asti huuto.

Käy toki katsomassa, itse olen välillä käynyt katsomassa jos ylimmissä kerroksissa melua kuuluu. Pari kertaa meinannut laittaa valitusta menemään, mutta tajunnut että kun itsekkin välillä musiikkia soittelen ja on illanistujaisia enkä itse ole postia saanut, niin annetaan heillekin vapaat kädet. Kunhan vain maun rajoissa pysyvät.
 

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Samanlaista se on vieläkin, tosin kyllä arkipäivisin aika rauhallista on. Skoda Cup se vasta ankaraa aikaa onkin, kun jokaisen jäähyn tai maalin kohdalla kuuluu ylimmästä kerroksesta ihan alas asti huuto.

Käy toki katsomassa, itse olen välillä käynyt katsomassa jos ylimmissä kerroksissa melua kuuluu. Pari kertaa meinannut laittaa valitusta menemään, mutta tajunnut että kun itsekkin välillä musiikkia soittelen ja on illanistujaisia enkä itse ole postia saanut, niin annetaan heillekin vapaat kädet. Kunhan vain maun rajoissa pysyvät.
Olen aatellut, mutta en haluis herättää kaiffaria, tuskin saa usein nukkua sisällä. Heräis kuitenkin jos oven avaisin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Yöketjun turvasatama kokoontuu jälleen. Tänään opitaan, että ruokajuomana Karjala on parempi vaihtoehto kuin Karhu. Kumpikaan ei toki ole kovin kummoinen ratkaisu mihinkään, mutta nyt oli nuo kaksi vaihtoehtoa lämpimän jaffan ja ämpäriveden lisäksi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Kumpikaan ei toki ole kovin kummoinen ratkaisu mihinkään, mutta nyt oli nuo kaksi vaihtoehtoa lämpimän jaffan ja ämpäriveden lisäksi.
Jaa halppiskamaa, aito kama parempaa kylmänä, viileänä taikka lämpimänä. Valinta ymmärretty.
Jaffa AINA kylmänä. Tosin poikkeuksen tekee tämä meidän lääketieteen laatu, lämpimää Jaffaa parempaa lääkettä en ole flunssaan löytänyt.
Olen aatellut, mutta en haluis herättää kaiffaria, tuskin saa usein nukkua sisällä. Heräis kuitenkin jos oven avaisin.
Ja tosin vielä lisäykseksi, unohdin juuri että muuttohan tässä tulee väkisinkin. Alkavat näitä taloja remontoimaan vuoden ajaksi, joten pitäisi äkkiseltään löytää vuokra-asunto ennen tammikuuta.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Heräsin tos n. kahdeksan tuntia sitten, ei tästä kalaan lähtemisestä tuu mitään. Onneks on halpa lupa. Kun on löysä, niin on löysä. Ja näin.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Vodkaa tuli tuossa juotua. Sekoitettuna kahviin. Kyllähän tässä mieli jo hieman sammaltaa. Onneksi puhelimessa on autocorrect.

Hyvä meininki kyllä, kuuden päivän putken jälkeen kaksi vapaata ja peräkkäiset vapaat on kyllä luksusta.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Stephen Weiss ois muuten ollu huikean kova ukkeli, jos ois saanu pelata edes keskinkertaisten hyökkääjien kanssa. Ja jos sen ranne ei ois hajonnut.

Hieno mies.
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Tuleeko windows 10 ladattavaksi tämän yön aikana? sitä odottelen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Vallulla siinä kelpoisanmittainen alletarina.

Ei, mää justiinsa heräsin tossa, kaipa sitä voisi toveja muutaman rinkirunkkailla kuin lapset hiekkalaatikolla ikään. Mahtaneeko tosin tulla leikkikaverilöytöjä, kun kellokin käypi Suomessa jo kovaa vauhtia kohti päivän neljännen nelivarttisen alkamishetkeä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös