Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
No prkl! Heräsin keskellä yötä ihan pirteänä. Katsotaan sitten änäriä.
Mikä siihen voisi olla syynä, oletko miettinyt? Onko stressiä? Mie huomasin että suuri vaikutus unen saantiin omalla kohdalla on ollut viime aikoina siinä kun vaihdoin tyynyä. Viime yönäkin nukuin tosi hyvin enkä herännyt yöllä kertaakaan. Mukavan pehmeä tyyny on selvästi ollut hyödyksi.Uneton yö menossa taas vaihteeksi. Kun ei uni tule niin ei sitten tule millään.
Saatoin pari tuntia torkkua alkuyöstä. En ole varma.
@vilperi nyt on kyllä jäänyt levy päälle aiheesta "levy on jäänyt päälle". Ei ne ihmiset sinua katsele siellä kaupungilla sen enempää kuin normaalisti. Miten ihan tuntemattomat ihmiset tietäisivät mistään sinun somepäivityksistä? Nyt jos jostain jotain tietäisin, niin saattaisin vihjata jotain maanisesta vaiheesta, mutta en vihjaa kun en mitään mistään tiedä. Tiettyjä bipolääriin sopivia elementtejä on kuitenkin viime aikaisissa teksteissä havaittavissa.
Hei ihan oikeasti. Ei ne ihmiset sua katso mitenkään erilailla tai ihmeellisesti. Miksi? Koska eivät tiedä yhtään mitään sinusta tai sun käyttäytymisestä.Kyllä tämä minun touhu tässä hiljalleen, aika perkeleen nopeastikin rauhoittuu. Ja alkaa taas arkisemmat asiat pyörimään mielessä ja elämästä tulee normaalimpaa. Toivottavasti lujalla tahdilla. Alkaa jo mieli olemaan niin levoton kun miellyttäviäkin asioita alkaa enenevässä määrin pyörimään mielessä ja kyllä minä sen itse tuolla nyt olen nähnyt kun olen tuolla kävellyt kuinka ne muut ihmiset on minua katselleet. Ei pidä taas ja jälleen kenenkään tehdä tulkintoja ja päätelmiä oletusten perusteella.
Mutta nyt kyllä toivottavasti miehen elämä taas takaisin raiteilleen. Alkaa jo mieli olemaan niin levoton ja kun olen taas sortunut ottamaan alkoholiakin hiukan niin tulee lauottua yksinäänkin herkemmin kommentteja mitä ei välttämättä kannattaisi. Ja sitten taas alkaa sama henkisesti uuvuttava väärinymmärrysten kierre.
Nyt vain uusi suunta elämälle vihdoin ja uutta nousua kohti.
Hei ihan oikeasti. Ei ne ihmiset sua katso mitenkään erilailla tai ihmeellisesti. Miksi? Koska eivät tiedä yhtään mitään sinusta tai sun käyttäytymisestä.
Veikkaan epätasaista unirytmiä. Eilenkin tuli herättyä joksikin aikaa keskellä yötä ennen kuin sain uudelleen unen päästä kiinni.Mikä siihen voisi olla syynä, oletko miettinyt?
Nyt kun sinulla on haastava elämäntilanne, kannattaa miettiä myös suunnitelna B sille varalle, jos nainen ei olekaan kiinnostunut. Se saattaa nimittäin syöstä sinut henkisesti vielä pahempaan ahdinkoon, koska olet ladannut niin isot odotukset asian suhteen.Nukkumisestani on nyt viime päivinä tullut melko vaikeaa. Minulla alkaa olemaan näemmä jo niin vahvoja tunteita erästä naista kohtaan että lähes tulkoon jo ikävöin häntä. Tuo nainen pyörii mielessäni ihan jatkuvalla syötöllä ja oloni on melko rauhaton. Olen melko kiinnostunut tuosta naisesta ja oikeita tunteita taitaa olla nyt molemmin puolin. Kyllä sen taitaa aistia.
Nyt ei taida pelkät pikapanot ja käteenvedot riittää sillä tunteet taitaa olla paljon voimakkaammat ja petyn melkein jo jos tämä jää pelkkään seksiin. Taidan haluta nyt koko naisen vähän vakavammalla mielellä. Eikä sitä tarvitse välttämättä edes niin nopsaan sänkyyn suorilta hypätä, voisimme rauhassa aloittaa tapailun omasta mielestäni.
Ei tämä nukkumiseni taida nyt tästä helpottua ja olo rauhoittua ennen kuin miehekkäästi teen sen lopullisen viimeisen askeleen ja nappaan tuon naisen elämääni. Näinhän minä jo maanantaina kuinka lutuisesti hänkin minua katsoi, ei sellaisia tunteita varmaan olisi jos olisi vain pelkkä seksi mielessä.
Minun henkistä kypsyyttä on paljon vähätelty. En minä mikään pikkunassikka ole vaan aikuinen mies jonka on aika saada taas uudelleen ote elämästä. Laittaa elämänsä kuntoon. Olen kokenut elämässäni paljon vastoinkäymisiä ja se on vahvistanut minua henkisesti ja kypsentänyt minua ihmisenä. En välttämättä olisi edes kiinnostunut mistään ihan pikkulikoista. Ei ne ole oikein minulle riittävän kypsiä naisia.
Ei minua silti pelätä tarvitse vaikka täällä asunnossani pyöriskelen ja paljon valvon. Niin rauhallinen ja fiksu sekä muita arvostava mies olen aina ennen ollut että on loukkaavaakin jopa jos joku ajattelee minusta olevan jotain vaaraa parin törttöilyn jälkeen. Vaikka täällä nyt paljon kieriskelen ja pohdiskelen asioita ja tiettyä naista.
Kunnolla nukkuminen tekisi jo minullekin hyvää mielenlaadun vuoksi mutta ei se nyt ihan väkisin tapahdu. Yritän kuitenkin täällä asunnossni olla rauhallisesti ja hiljaa enkä metelöi että edes muut voisivat nukkua.
Ei näihin nukkumisvaikeuksiin taida pahemmin enää auttaa kuin yksi lääke. Ja miehen on tehtävä sitten rohkeasti varmaan lopulta mitä miehen on tehtävä.
Nukkumisvaikeuksiinkin löytyy lääkkeet, ei niiden kanssa kannata kovin pitkään painia.Nukkumisestani on nyt viime päivinä tullut melko vaikeaa. Minulla alkaa olemaan näemmä jo niin vahvoja tunteita erästä naista kohtaan että lähes tulkoon jo ikävöin häntä. Tuo nainen pyörii mielessäni ihan jatkuvalla syötöllä ja oloni on melko rauhaton. Olen melko kiinnostunut tuosta naisesta ja oikeita tunteita taitaa olla nyt molemmin puolin. Kyllä sen taitaa aistia.
Nyt ei taida pelkät pikapanot ja käteenvedot riittää sillä tunteet taitaa olla paljon voimakkaammat ja petyn melkein jo jos tämä jää pelkkään seksiin. Taidan haluta nyt koko naisen vähän vakavammalla mielellä. Eikä sitä tarvitse välttämättä edes niin nopsaan sänkyyn suorilta hypätä, voisimme rauhassa aloittaa tapailun omasta mielestäni.
Ei tämä nukkumiseni taida nyt tästä helpottua ja olo rauhoittua ennen kuin miehekkäästi teen sen lopullisen viimeisen askeleen ja nappaan tuon naisen elämääni. Näinhän minä jo maanantaina kuinka lutuisesti hänkin minua katsoi, ei sellaisia tunteita varmaan olisi jos olisi vain pelkkä seksi mielessä.
Minun henkistä kypsyyttä on paljon vähätelty. En minä mikään pikkunassikka ole vaan aikuinen mies jonka on aika saada taas uudelleen ote elämästä. Laittaa elämänsä kuntoon. Olen kokenut elämässäni paljon vastoinkäymisiä ja se on vahvistanut minua henkisesti ja kypsentänyt minua ihmisenä. En välttämättä olisi edes kiinnostunut mistään ihan pikkulikoista. Ei ne ole oikein minulle riittävän kypsiä naisia.
Ei minua silti pelätä tarvitse vaikka täällä asunnossani pyöriskelen ja paljon valvon. Niin rauhallinen ja fiksu sekä muita arvostava mies olen aina ennen ollut että on loukkaavaakin jopa jos joku ajattelee minusta olevan jotain vaaraa parin törttöilyn jälkeen. Vaikka täällä nyt paljon kieriskelen ja pohdiskelen asioita ja tiettyä naista.
Kunnolla nukkuminen tekisi jo minullekin hyvää mielenlaadun vuoksi mutta ei se nyt ihan väkisin tapahdu. Yritän kuitenkin täällä asunnossni olla rauhallisesti ja hiljaa enkä metelöi että edes muut voisivat nukkua.
Ei näihin nukkumisvaikeuksiin taida pahemmin enää auttaa kuin yksi lääke. Ja miehen on tehtävä sitten rohkeasti varmaan lopulta mitä miehen on tehtävä.