Tein ison virheen ja aloin keskellä yötä miettimään olisiko mahdollista lähteä sittenkin tänä kesänäkin jollekin pienemmälle reissulle kotimaassa. Siitä innostuin ja aloin haaveilemaan niin meni sitten yöunet. Tai saattaahan se olla että tässä nukahtaa vielä jossain vaiheessa mutta nyt ainakin olen hereillä.
Menin kyllä jo vähän ennen kahdeksaa maate ja nukuin aina yhteen asti. Sitten heräsin, luin sen sairausrahapäätöksen Kelan sivuilta ja katsoin tulevat maksut ja siitä se mahdollisen reissunkin suunnittelu lähti.
Koskaan ei kannattaisi keskellä yötä näitä alkaa ideoimaan, haaveilemaan ja suunnittelemaan. Koska minulla se vie ainakin herkästi yöunet. Sitä innostuu, ajattelee vain näitä asioita ja sitten ei saa enää unta. Yhteen asti nukuin hyvin kyllä. No, onneksi tässä on sentään nukuttu jo lähes viisi tuntia. Mutta eihän se toki riitä.
Olen viime päivinä yllättynyt iloisesti rahatilanteestani joka on yllättävänkin hyvä. Ei mitään henkselien paukuttelua, ja tiedän että usealla on asiat vielä paremmin. Mutta luulin omaa tilannettani paljon huonommaksi. Nyt se oli jo kuitenkin aika hyvä ennen sairauspäivärahapäätöstä ja nyt sieltäkin tulee vielä ensin noin 600 euron verran takautuvia maksuja ja sitten muutaman päivän päästä siitä ajan tasalla olevaa maksua ihan kiva määrä.
Kyllä tässä voisi johonkin kivaan viikonloppureissuun olla mahdollisuus. Pitää varmaan sitten olla yhteydessä siihen välitystilin luottohenkilöönkin ja keskustella asioista. Mutta joku kiva viikonloppureissu vaikka Porvooseen tai Loimaan festareille jonka nimeä en nyt muista olisi kyllä varmasti ihan kiva.
Tuolla Loimaankin festareilla olisi ihan hyvä setti. Muistaakseni näistä vähän tunnetuimmista bändeistä ja artisteista ainakin esiintymässä Anssi Kelaa, Viikatetta ja 69eyesiä. Olisi mielenkiintoinen siinäkin mielessä että olisi erilaisempi kattaus kuin jo festareilla minne olen ehtinyt liput hommata.
No joo, olen aika kiinnostunut kotimaan matkailusta ja ei nyt yllätä että olen taas kuitenkin haaveilemassa reissusta. Ja voisi periaatteessa tosiaan pikkureissuun olla ihan varaakin. Silti jäisi vielä hyvin säästöönkin rahaa. En minä oikein tiedä miten tämä oma rahatilanteeni nyt taas plompsahtikin näinkin hyväksi mutta oikein kiva juttuhan se on.
Toisaalta tämä Porvoon reissu voisi olla sitten kuitenkin se juttu jos jotain. Menen kuitenkin täällä Hämeenlinnassa jo kaksille festareille että se on ihan riittävästi. Jotain muuta voisi tehdä siinä välissä.
Mutta järki kädessä mennään kuitenkin ja tarkkaan suunnitellaan.