Mainos

Yöketju (klo 24:00–06:00)

• 495 276
  • 5 199

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Jaa-a. Niin se vain taas tuli uneton yö. Liian paljon jälleen kaikkea pyörii mielessä, jospa ensi yönä tärppäisi. On noita päiviä ennenkin samoilla silmillä vedetty.

Glove

Jäsen
Jaa, että tämmöinen yö tällä kertaa. No, nukuin minä ehkä kolme tai kolme ja puoli tuntia. Onneksi ei ole työpäivä tänään niin voisi yrittää nukkua päikkärit. Väsyttäisi kyllä nytkin vaan eipä tuo uni enää tullut sen jälkeen kun tuossa kolmen jälkeen heräsin. Ei vasemmalla kyljellä ollen, eikä oikealla, eikä edes selällään maaten. Mahallaan minä en nuku muutenkaan niin en sitä edes kokeillut.

Hyvää huomenta vaan kaikille.

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
On se perkele kun nyt voisi viikonloppuna nukkua pitkäänkin niin herään neljältä.
Tää on välillä tämmöstä. Voimaa ja töpinää.

Glove

Jäsen
Tää on välillä tämmöstä. Voimaa ja töpinää.
Joo onhan tämä. Pe-la yönä nukuin 1,5 h. Viime yön ihan ok, mutta eipä taas näytä uni tulevan tänä iltana. Vituttaa tämmönen. Kai se pitää tuo Super Bowl vakoilla jos ei uni tulen ennen sitä. Ja aamulla reippaana töihin. En olekaan vähään aikaan mennyt täysin nukkumatta töihin. Edellinen kerta taisi olla joskus 2010 kun iltavuorosta tullessa ei uni tullut ja jatkoin samoilla silmillä seuraavana päivänä yövuoroon. Ihan koomassahan sitä oli sitten aamulla kun kotiin pääsi. Onneksi ei sattunut mitään vahinkoa tuolloin.

Glove

Jäsen
Hupsista keikkaa, edellisestä viestistäni ketjuun onkin kulunut jo kuukausi. Nukahdin muuten tuon yllä mainitsemani Super Bowlin puoliajalla ja heräsin juuri ennen pelin loppua. Siirryin tosin vaan sihvalta sänkyyn silloin.

Olen ehkä viikon verran nukkunutkin ihan hyvin. En paljoa, mutta en ole myöskään heräillyt kymmentä kertaa yössä. Tämä yö taas ei sitten näytä tuovan unta millään. Toivottavasti vain säännön vahvistava poikkeus.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kello tulee jo kaksi aamuyöllä ja en ole yhtään vielä nukkunut tänä yönä. Lähinnä olen vain yskinyt koko yön tähän asti. Tuntuu vielä tulevan se yskä herkemmin kun on makuuasennossa.

Viime päivät olen ollut flunssassa ja etenkin tuo kova yskä on ollut oireena. Nukkuminenkin ollut ajoittain vaikeampaa kunnes nyt tuli tämä yö kun en ole vielä saanut yhtään unta. Ajattelin ensin että selviän tästä flunssasta ilman lääkäriä mutta jos tuo yskä noin paljon vaivaa niin kai sinne lääkäriin on maanantaina mentävä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kello tulee jo kaksi aamuyöllä ja en ole yhtään vielä nukkunut tänä yönä. Lähinnä olen vain yskinyt koko yön tähän asti. Tuntuu vielä tulevan se yskä herkemmin kun on makuuasennossa.

Viime päivät olen ollut flunssassa ja etenkin tuo kova yskä on ollut oireena. Nukkuminenkin ollut ajoittain vaikeampaa kunnes nyt tuli tämä yö kun en ole vielä saanut yhtään unta. Ajattelin ensin että selviän tästä flunssasta ilman lääkäriä mutta jos tuo yskä noin paljon vaivaa niin kai sinne lääkäriin on maanantaina mentävä.
Jos nyt ei lämpimät juotavatkaan auta niin käy. Onko kuumetta? Kannattaisi olla, ottavat vakavammin terveysasemalla. Jos ei ole, niin valehtele joku luku. 38.4 on hyvä. Tarpeeksi saamaan sinut nousemaan sohvalta, mutta ei niin paljoa ettet kykenisi.

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Poika heräsi about 1.30 - ei mikään kovin harvinainen juttu, eikä nukahda uudelleen. Autismiin usein yhdistyy levoton nukkuminen. Mutta siis joo, valitan hieman, mutta en todellakaan mitenkään vakavasti: tyyppi on täysin hullu, useimmiten absurdin iloinen ja positiivinen, on ollut etuoikeus tutustua ja hoitaa.

Glove

Jäsen
Ehtiipä vielä tännekin kirjoittaa ennen kuutta. Yö meni lähinnä musiikkia kuunnellessa, lonkerokinnloppui jo puolilta öin. En tiedä, onko tässä enää mitään järkeä alkaa nukkumaan tähän aikaan? Vai menisikö samoilla silmillä iltaan asti?

Oli muuten kerran tämmöinen tilanne kun ajoin taksia. Kelkottiin viimeset baarin asiakkaat kotiin ja itse olin kotona joskus viiden aikaan. Yritin minä nukkua, mutta ei uni tullut. Yritin nukkua edes päikkärit, ei sekään onnistunut. Ei muuta kun illalla samoilla silmillä ratin taakse, olihan minulla lakisääteinen lepoaika tullut täyteen. Turvallista taksikyytiä vaan kaikille.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuumetta, lihassärkyä, päänsärkyä. Sellainen yö sitten.

Kukaan ei päivitä venäjä hyökkää Ukrainaan-ketjua, että missä Ukrainan pojat menevät. Sitä ketjua voisin lukea.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Olipas tämä ketju valahtanut kauas, olemme ilmeisesti enimmäkseen nukkuneet öisin.
Muiden puolesta en pysty sanomaan mitään, mutta joka yöhän tänne voisin käydä ilmoittautumassa, mutta sitten tämä ketju olisi aika yksitoikkoista luettavaa.

Vuorokausirytmi on ollut jo vuosia, kauniisti sanottuna, viturallaan, kun ei töihinkään kelpaa rajoittavien tekijöiden takia.

Kyllähän sitä mieluusti eläisi ihan "normaalin" vuorokausirytmin mukaan, tosin olen aina ollut iltavirkku/yökukkuja, vaikka aamulla pitäisikin nousta varhain ylös.

Chris Sharma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Suomen maajoukkue, Nationalelf
Sama ongelma kuin pakilla. Olen jäämässä eläkkeelle ja päivärytmi on ollut tämmöinen jo pitkään kun töitä ei heti aamusta tarvitse tehdä. Nautin näistä iltahetkistä suunnattomasti ja unta tulee kuitenkin tarpeeksi.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En ollutkaan vähään aikaan herännyt unihalvaukseen. Itse asiassa en varmaan vuosiin. Toivottovasti saan vielä uudelleen unen päästä kiinni. Ellen ihan väärässä ole niin nukuin vasta alle 3h..

Ulkona trooppinen ilmasto ja unet nyt toista viikkoa putkeen aivan liian vähillä. Mitähän tässäkin tulisi tehdä, pitäisi varmaan ostaa melatoniinia. Ja ainahan voi tehdä päivän työt!

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ulkona trooppinen ilmasto ja unet nyt toista viikkoa putkeen aivan liian vähillä. Mitähän tässäkin tulisi tehdä, pitäisi varmaan ostaa melatoniinia. Ja ainahan voi tehdä päivän työt!

Melatoniinille suositus. Toimi itselläni hyvin noin viikon ajan, sitten alkoi toleranssi näkyä. Nää trooppiset yöt on kyllä ihan hanurista. Tuulettimen voimalla nukkuttu täällä. Erikoista että tuulee niin että sälekaihtimet kolisee avoimessa ikkunassa, tuuli kuitenkin lämmintä eikä viilennä kuin hieman.

Suosikkijoukkue
Moikka pitkästä aikaa yöketju! Allnighter menossa koska pilasin taas unirytmini ja tämä on ehkä paras tapa yrittää korjata se. Kattelen tässä NHL:n nuorten prospektien pelejä. Läppärillä pyörii Anaheim-Vegas ja telkkarista youtube appin kautta Calgary-Vancouver.

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikä on unirytmi? Vittu rytmistä tietoakaan. Vieläkään. Päivisinkään ei tuu juuri nukuttua. Silloin tällöin sitä nukahtaa, mutta mistään edes 5 tunnin unista on turha haaveillakaan.

Glove

Jäsen
Sanotaan nyt heippa tännekin kun kerran hereillä olen. 7.10 pitäisi olla auton keula kohti työpaikkaa, joten ei tässä enää liikaa ehdi nukkua. Jos se uni nyt edes tulee.

Suosikkijoukkue
Pitäis varmaan olla nukkumassa mutta jumituin kuuntelemaan musiikkia... Noh kohta meen, vannon sen! Pari biisiä enää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy