Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 475 972
  • 5 189
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Noh, duuniviikko jäi nelipäiväiseksi tällä kertaa, ja huomenna taas olisi työkkärin kanssa puhelinkeskustelu. Kiinnostaa ihan täysillä. Sopivasti puskee flunssaa (ei onneksi koronaa) tähän väliin. Aika heikko olo oli heti aamusta, mutta aika sisulla piti puskea päivä läpi. Pelsun matsin sentään jaksoi katsoa ja hieman, heh, nesteyttää itseäni. Ehkä lasillinen vielä lääkkeeksi, aamupäivästä vasta pitää olla skarppina.
Oli kyllä hyvä peli.
 

Glove

Jäsen
Täällä. Yritänpä nyt 1:30 valvomistauon jälkeen saada uudelleen unta. En siis toki nukkunut ennen tätä valvomispätkää, yritin toki nukahtaa, mutta voin kyllä sanoa, ettei ollut lähelläkään.

Tulen takaisin raportoimaan jos uni ei vieläkään tule. Herätyskellon soimiseen on aikaa 6 h 22 min ja töissä pitäisi olla 7 h 37 min päästä.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Vapaapäivä. Tuli silti herättyä neljältä, koska huomenna aikainen herätys töihin. Tuleepahan sitten illalla uni. Lohileivät valmistelin ja Löfbergsin Infernot keittelin. On muuten niin perkeleen hyvä kahvi, että suosittelen ihan oikeasti.
Anaheim Ducksin peli taustalla ja Niilo22:n verosotkujen ihmettelyä. Nyt voisi pistää, vaikka änärit (PS5) tulille. Jossain vaiheessa lenkille ja Kimanttia kuulokkeisiin.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Taas kerran sellainen perinteinen uneton yö, kun läpikäy mielessään kaikkia tekemiään virheitä elämässä, ja miten olisi pitänyt toimia paremmin. Toisaalta vanhojen märehtiminenkään ei juuri asioita mihinkään muuta. Asioiden korjaamiseksikin on voimavarat vähissä. Porskutetaan nyt jotenkin, eletään vaikka vittuillakseen toisille.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
03 ylös ja sen jälkeen ei ole nukuttanut. Kasilta kohti uutta työpäivää ja jossain välissä sitten raivopäikkärit. Kun haluaa illallakin jotain saada aikaan.
 

Glove

Jäsen
Positiivista, en ole kirjoittanut tänne lähes puoleentoista kuukauteen. Nyt näyttää vaan olevan taas se ilta, jolloin unen saaminen on jostain syystä vaikeaa. Kohta voisi yrittää uudelleen, haukotuttaakin niin makeasti. Kunhan vaan jaksaisi aamulla nousta ja mennä töihin.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Jaa-a. Niin se vain taas tuli uneton yö. Liian paljon jälleen kaikkea pyörii mielessä, jospa ensi yönä tärppäisi. On noita päiviä ennenkin samoilla silmillä vedetty.
 

Glove

Jäsen
Jaa, että tämmöinen yö tällä kertaa. No, nukuin minä ehkä kolme tai kolme ja puoli tuntia. Onneksi ei ole työpäivä tänään niin voisi yrittää nukkua päikkärit. Väsyttäisi kyllä nytkin vaan eipä tuo uni enää tullut sen jälkeen kun tuossa kolmen jälkeen heräsin. Ei vasemmalla kyljellä ollen, eikä oikealla, eikä edes selällään maaten. Mahallaan minä en nuku muutenkaan niin en sitä edes kokeillut.

Hyvää huomenta vaan kaikille.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
On se perkele kun nyt voisi viikonloppuna nukkua pitkäänkin niin herään neljältä.
Tää on välillä tämmöstä. Voimaa ja töpinää.
 

Glove

Jäsen
Tää on välillä tämmöstä. Voimaa ja töpinää.
Joo onhan tämä. Pe-la yönä nukuin 1,5 h. Viime yön ihan ok, mutta eipä taas näytä uni tulevan tänä iltana. Vituttaa tämmönen. Kai se pitää tuo Super Bowl vakoilla jos ei uni tulen ennen sitä. Ja aamulla reippaana töihin. En olekaan vähään aikaan mennyt täysin nukkumatta töihin. Edellinen kerta taisi olla joskus 2010 kun iltavuorosta tullessa ei uni tullut ja jatkoin samoilla silmillä seuraavana päivänä yövuoroon. Ihan koomassahan sitä oli sitten aamulla kun kotiin pääsi. Onneksi ei sattunut mitään vahinkoa tuolloin.
 

Glove

Jäsen
Hupsista keikkaa, edellisestä viestistäni ketjuun onkin kulunut jo kuukausi. Nukahdin muuten tuon yllä mainitsemani Super Bowlin puoliajalla ja heräsin juuri ennen pelin loppua. Siirryin tosin vaan sihvalta sänkyyn silloin.

Olen ehkä viikon verran nukkunutkin ihan hyvin. En paljoa, mutta en ole myöskään heräillyt kymmentä kertaa yössä. Tämä yö taas ei sitten näytä tuovan unta millään. Toivottavasti vain säännön vahvistava poikkeus.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kello tulee jo kaksi aamuyöllä ja en ole yhtään vielä nukkunut tänä yönä. Lähinnä olen vain yskinyt koko yön tähän asti. Tuntuu vielä tulevan se yskä herkemmin kun on makuuasennossa.

Viime päivät olen ollut flunssassa ja etenkin tuo kova yskä on ollut oireena. Nukkuminenkin ollut ajoittain vaikeampaa kunnes nyt tuli tämä yö kun en ole vielä saanut yhtään unta. Ajattelin ensin että selviän tästä flunssasta ilman lääkäriä mutta jos tuo yskä noin paljon vaivaa niin kai sinne lääkäriin on maanantaina mentävä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kello tulee jo kaksi aamuyöllä ja en ole yhtään vielä nukkunut tänä yönä. Lähinnä olen vain yskinyt koko yön tähän asti. Tuntuu vielä tulevan se yskä herkemmin kun on makuuasennossa.

Viime päivät olen ollut flunssassa ja etenkin tuo kova yskä on ollut oireena. Nukkuminenkin ollut ajoittain vaikeampaa kunnes nyt tuli tämä yö kun en ole vielä saanut yhtään unta. Ajattelin ensin että selviän tästä flunssasta ilman lääkäriä mutta jos tuo yskä noin paljon vaivaa niin kai sinne lääkäriin on maanantaina mentävä.
Jos nyt ei lämpimät juotavatkaan auta niin käy. Onko kuumetta? Kannattaisi olla, ottavat vakavammin terveysasemalla. Jos ei ole, niin valehtele joku luku. 38.4 on hyvä. Tarpeeksi saamaan sinut nousemaan sohvalta, mutta ei niin paljoa ettet kykenisi.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Poika heräsi about 1.30 - ei mikään kovin harvinainen juttu, eikä nukahda uudelleen. Autismiin usein yhdistyy levoton nukkuminen. Mutta siis joo, valitan hieman, mutta en todellakaan mitenkään vakavasti: tyyppi on täysin hullu, useimmiten absurdin iloinen ja positiivinen, on ollut etuoikeus tutustua ja hoitaa.
 

Glove

Jäsen
Ehtiipä vielä tännekin kirjoittaa ennen kuutta. Yö meni lähinnä musiikkia kuunnellessa, lonkerokinnloppui jo puolilta öin. En tiedä, onko tässä enää mitään järkeä alkaa nukkumaan tähän aikaan? Vai menisikö samoilla silmillä iltaan asti?

Oli muuten kerran tämmöinen tilanne kun ajoin taksia. Kelkottiin viimeset baarin asiakkaat kotiin ja itse olin kotona joskus viiden aikaan. Yritin minä nukkua, mutta ei uni tullut. Yritin nukkua edes päikkärit, ei sekään onnistunut. Ei muuta kun illalla samoilla silmillä ratin taakse, olihan minulla lakisääteinen lepoaika tullut täyteen. Turvallista taksikyytiä vaan kaikille.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuumetta, lihassärkyä, päänsärkyä. Sellainen yö sitten.

Kukaan ei päivitä venäjä hyökkää Ukrainaan-ketjua, että missä Ukrainan pojat menevät. Sitä ketjua voisin lukea.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Olipas tämä ketju valahtanut kauas, olemme ilmeisesti enimmäkseen nukkuneet öisin.
Muiden puolesta en pysty sanomaan mitään, mutta joka yöhän tänne voisin käydä ilmoittautumassa, mutta sitten tämä ketju olisi aika yksitoikkoista luettavaa.

Vuorokausirytmi on ollut jo vuosia, kauniisti sanottuna, viturallaan, kun ei töihinkään kelpaa rajoittavien tekijöiden takia.

Kyllähän sitä mieluusti eläisi ihan "normaalin" vuorokausirytmin mukaan, tosin olen aina ollut iltavirkku/yökukkuja, vaikka aamulla pitäisikin nousta varhain ylös.
 

Chris Sharma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Suomen maajoukkue, Nationalelf
Sama ongelma kuin pakilla. Olen jäämässä eläkkeelle ja päivärytmi on ollut tämmöinen jo pitkään kun töitä ei heti aamusta tarvitse tehdä. Nautin näistä iltahetkistä suunnattomasti ja unta tulee kuitenkin tarpeeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös