Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 475 334
  • 5 186
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Että tämmöinen yö tulossa. Oottekos hereillä @Punamusta ja @Breeze Harbour
Ei oo Punista näkynyt eikä kuulunut paikalla sitten toissaöisten viestien. Vähäsen huolestuttaa taas jannun puolesta, kun kertoi tuolloin kärsivänsä jälleen ahdistuneisuudesta ja sen sellaista...

Itsehän ajattelin ihan just nauttia mun chilipähkinäpussin lopun jonkun mukavan leffan äärellä.
 

Glove

Jäsen
Ei oo Punista näkynyt eikä kuulunut paikalla sitten toissaöisten viestien. Vähäsen huolestuttaa taas jannun puolesta, kun kertoi silloin kärsivänsä jälleen ahdistuneisuudesta ja sen sellaista....

Itsehän ajattelin ihan just nauttia mun chilipähkinäpussi lopun jonkun mukavan leffan äärellä.
Voisi tietysti katsoa areenasta Babylon Berliniä. Ja kai sieltä joku elokuvakin löytyisi. Mulla kun ei noita suoratoistopalveluita ole niin valikoima on aika rajallinen.

Puniksen viestit on kyllä mennyt ohi. Toivottavasti on kaikki hyvin.
 
Mie oon tässä pleikkarin ääressä ja mietin miten jatkaisin näitä vedonlyöntijutskia eteenpäin silleen fiksusti. Paluu tapahtui takas maantasalle muutaman hyvän vetopäivän jälkeen et sellasta. Pari satkua kun on jäljellä pelitilillä niin eikös se kannata nyt toistaiseksi hakata kohteet singleinä ja panos 10-15 euroa? Kerroin on oltava vähintään kaksi.
 

Glove

Jäsen
Mie oon tässä pleikkarin ääressä ja mietin miten jatkaisin näitä vedonlyöntijutskia eteenpäin silleen fiksusti. Paluu tapahtui takas maantasalle muutaman hyvän vetopäivän jälkeen et sellasta. Pari satkua kun on jäljellä pelitilillä niin eikös se kannata nyt toistaiseksi hakata kohteet singleinä ja panos 10-15 euroa? Kerroin on oltava vähintään kaksi.
Tai jos pelaat koko rahalla jotain 1,5 kertoimista, ekan jälkeen 200 onkin 300, sitten taas laitat kaiken kiinni yhteen kohteeseen samalla 1,5 kertoimella niin sulla on jo 450. Ja seuraavaksi 675, sitten 1012,50 ja kolmen viikon päästä sulla on himpun alle miljoona euroa. Hitto kun se olisikin näin helppoa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Sitä mä vaan että välillä ahdistus kasautuu epätoivoiseksi tekeväksi peitteeksi, mutta jos se pääsee joskus yksinvaltiuteen, peli on pelattu ja sillä selvä. Nykyisin on hankalaa edes katsella tai ajatella jotain ilman että tuntee olevansa erilainen ja nimenomaan kummajainen. Pidän itseäni kummajaisena, poikkeuksena, mieleltään ja ajatuksiltaan erilaisena, suorastaan friikkinä. Onko sellaisille paikkaa maailmassa? Voiko sellaiselle tulla onnellisuutta? Tai mielenrauhaa?

Jos ei, sitten ei.

Mä en ole mikään ammattilainen, tässäkään asiassa, mutta miten sä määrittelet olevasi kummajainen, poikkeus, mieleltäsi ja ajatuksiltasi erilainen tai friikki?
Mihin sä noita vertaat?
Sä oot ihan oma itsesi, siinä missä me muutkin palstalaiset? Meissä kaikissa on omat hyvät puolensa ja huonotkin.
Jokainen varmasti katselee ja funtsii asioita omasta näkökulmasta. Se mitä Sinä saatat pitää itsessäsi kummajaisena onkin jonkun toisen mielestä Sinussa se loistava ominaisuus. Usko pois.

Pohdit onnellisuutta ja sitä onko paikkaa maailmassa. Voit olla varma että sitä onnelisuutta on. Ja jokainen meistä käsittelee onnellisuutensa omalla, persoonallisella tavallaan. Se mikä Sinulle on onnellisuutta, ei välttämättä ole minulle onnellisuutta. Ja päin vastoin.
Ja hei voit olla varma, että Sinulle on myös paikka tässä maailmassa. Aina silloin tällöin täällä palstalla Sinun nimesi tulee esiin muiden viesteissä. Koska en tietenkään tunne Sinua ja en tiedä taustojasi, en tiedä millaisia ongelmia Sinulla on. Ja hei älä ymmärrä väärin, uskoisin että tiedät mitä tarkoitin. Tai koetin selittää.
Tuo kun moni on maininnut nimesi täällä on mun mielestä osoitus siitä, että jengi ajattelee Sinua ja ovat huolissaan. Voit olla varma että Sinusta välitetään...

Niin ja anteeksi jos länkytin paskaa
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Aattelin ku ei uni tuu niin sunnuntaina Oulussa on kova päivä, muut voi sanua mitä vaan ja v...tuilla mutta tämä ukko laittaa vaatetta niskaan ja vie jäläkikasvun mukana.....Raaaaaaaaaaaaaaaaaaattiin. V...T...O....
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Helvetti kun tämä uni on ollut jo pitkään tällaista katkonaista. Nukun hyvin tietyn pätkän niin kuin nytkin 4-5 tuntia mutta sitten säpsähdän hereille ja olen hereillä jonkin aikaa ainakin. Jos en sitten koko loppuyötä.

Ja vähän kaduttaa tuo nyt sitten jälkeenpäin että olen kirjoittanut tekstiä liian avoimesti tänne(-kin) ihastuksestani. Toisaalta, suhtaudun ja yritän suhtautua ihastumisiin nykyään niin että on luonnollista että ihmisellä on tunteita.

Ei niitä sinänsä tarvitse hävetä. Nuorempana saatoin hävetäkin mutta nyt minulla on varmaan itsetuntokin parempi ja en vedä pussia päähäni jos joku sattuisi tietämään että minulla on ihastuksen tunteita jotain upeaa naista kohtaan. Se vaan että jos tämä uskon että ihan mahdollinen "juttu" kariutuu siihen että olen ollut julkisesti liian avoin. Se ottaisi päähän.

Ja jotainhan minun täytyy tehdä tuolle ylipainolleni. Olen katsellut itseäni peilistä ja kameralta ja huomannut että olen järkyttävän läski. No, nythän aloitin elämäntaparemontin että ehkä ne kilotkin siitä vielä karisee. Näytän silti mielestäni yllättävän hyvältä ilman paitaa mutta eihän ne naiset sitä näe ainakaan heti kun en kulje rinta paljaana.

Toisaalta, minulla on sen verran vahva itselle nauramiskyky että sekin auttaa menemään siitä yli jos minulle vaikka työpaikalla naurettaisiin. Älä ota itseäsi liian vakavasti! Vaan naura ongelmillesi, niin kaikki muutkin tekevät. Vai miten sitä sanottiinkin. Kaikki eivät ole kuitenkaan yhtä fiksuja ja henkisesti kypsiä niin kuin minä olen niin tuollainen luonnollinen ihastumisen tunnekin voisi kyllä aiheuttaa myös hilpeyttä.

No yritän nyt vielä saada nukuttua. Seitsemään asti tässä voisi nukkua kyllä vielä koska kahdeksaan vasta töihin.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@vilperi se on juuri niinkuin sanoit, ei omia tunteitaan tarvitse hävetä. Ja jos kerran näytät hyvältä ilman paitaa, niin paita pois vaan. Mitä sitä kaunista piilottamaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Miksi edes menin siihen peliin... puhun nyt Minecraftista, en jääkiekosta.
Suosittelen sinulle jotain pelejä joissa ei pelata muita ihmisiä vastaan. Nekin ovat hauskoja.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Totta mutta ehkä jätän mieluummin koko roskan sikseen. Helpompi silleen.

Hyvää sunnuntaita kaikille. Meikällä on kivaa.
En nyt halua johdattaa sinua millekään pahoille poluille, mutta retropelaamisessa on paljon mukavia asioita. Ota aikaa itsellesi ja tee jotain mukavaa. Lue ja kirjoita. Mutta älä rakastu rakastumiseen.
 

Glove

Jäsen
Makuuhuoneeni lämpötila on mitä ilmeisimmin väärä. Peiton alla tulee kuuma ja ilman peittoa kylmä. Eikä se oikein toimi niinkään, että on puoliksi peiton alla ja on keskimäärin hyvä olla. No, uni ei kuitenkaan osittain tästä syystä tullut. Odotellaan tovi ja kokeillaan uudestaan.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Korona alkoi minunkin elämään vaikuttaa ja YTn johdosta lomautus päällä huomisesta alkaen. No eiköhän tässä seuraavat pari viikkoa selvitä ja ainakin panimot saa apuja minun puolelta.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Pärjäile mies tai nainen hyvä. Hienoa että autat panimoita. Meikäläinen laittoi soimaan rokkia. On vähän tylsää. Parempi tosin niin kuin mitään vakavaa joka mietityttäisi liikaa.

Kyllä tämä jätkä selviää. Pitää huomenna liittoon soitella, että mistä sitä rahaa saa, kun ei ole 10 vuotta duunia painaessaan edes tarvinnut miettiä lomautus kuvioita. Oli jo tiedossa lomautus aiemmin ja tänäänkin eksyin kaljan äärelle futis peliä katsellessa. Ainahan mulla lomat on menny siihe, että kaljaa juodaan ihan liikaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Uni jatkuu katkonaisena. Ei tule nukuttua yhtä kyytiä aamuun asti vaan äsken heräsin taas ainakin joksikin aikaa keskellä yötä. On tässä toki tullut jo nelisen tuntia koisattua mutta olisihan se kiva että uni riittäisi sinne aamuun asti.

Nukkumiseeni vaikuttaa varmasti myös mielessä pyörivät asiat. Töissä olin tänään viimeisen tunnin yksin taas ja tuli hieman kiirus. Varttitunnin verran jouduin olemaan myös ylitöissä. En vain ehtinyt tekemään kaikkea sitä mitä piti niin ajoissa. Ja jäi vähän fiilis että mokasinko jotenkin myös? Olen todella vähän vasta ollut näitä viikonloppuvuoroja töissä ja yksin jääminen lopussa vielä ainakin jännittää.

Ainakin luulen että mokasin siinä kun laitoin veden tiskialtaaseen iltatiskejä varten niin laitoin veden sekaan fairya. Olisikohan tätä saanut kuitenkaan tehdä vai vaahtoaako liikaa koneessa? No ainakin aamuvuorolaiset saavat likoamassa olleet tiskit huuhdella huolella.

En vain keksinyt töissä vielä ainakaan sitä miten ihmeessä olisin ehtinyt tehdä kaiken sunnuntaina ajoissa? Onko aikataulukin sitten liian tiukka, en tiedä? Viime sunnuntainkin jälkeen oli keittiö kuulemma ollut kuin pommin jäljiltä. Vaikka töissä oli ollut pidempiaikaisempi työntekijä. Että nyt keittiö jäi kai ainakin siistimpään kuntoon.

Mitäs tässä nyt sitten? Luulen että olen vähän aikaa hereillä ja sitten alan varmaan nukkumaan taas uudelleen. Tänään on palkkapäiväkin mutta eihän sieltä tule käteen kuin reilu tonni. Vähän kysyykin motivaatiota käydä töissä sillä palkkamäärällä mutta ainakin ulosottovelka pienenee taas reilusti, noin 600 eurolla.

Niin ja töiden jälkeen olin sen verran ärtyisä ja väsynyt että lähdin vain pyöräilemään kotiin. En jaksanut laittaa paikoilleen edes etuvaloa. Takavalo nyt ei jostain syystä enää toimikaan. Ja pyöräilykypärääkään en ole jaksanut käyttää aikoihin. Eiköhän tällöin ja just tällöin minut näe siskon mies ainakin että pääsevät taas saarnaamaan. Yleensähän minulla on valot pyörässä mutta just nyt ei ollut.

No, tänään koitan vielä ladata tuota takavaloa ja katsoa saanko sen toimimaan. Jos en saa niin pitää hommata sitten uusi takavalo. Vituttaa kun ei tuo takavalo ollut edes kuin jonkun parin viikon vanha kuin mukamas meni jo rikki? Takuuta siinä olisi ollut vuoden verran mutta enhän minä nyt kaikkia kuitteja jaksa säilytellä.

Ja onneksi minua valottomana pyöräilijänä ei muuten tänään nähneet poliisit.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hyvää uutta viikkoa vilperillekin. Palkkapäivän aika siis. Revi iloa tuosta velan kapenemisesta.

Kiitos! Ja se unohtui mainita että nyt maanantai ei ole niin paha kuin normaalisti kun se on tänään vapaapäivä. Siksi tässä ei olekaan pahemmin vielä ainakaan stressiä nukkumisenkaan kanssa. Kai se uni vielä kohta takaisin simmuihin tulee?

Ja täytynee ostaa taas melantoniinia apteekista. Kai sekin jonkin verran auttoi mutta nyt on ollut melantoniinit jo pidemmän aikaa loppu ja en ole vielä jaksanut uusia hommata.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Dingdongpingpong. Sade piiskasi ikkunalautaa niin rajusti, että singahdin hereille. Olen pirteä kuin peipponen, ja herätyskellon sointiin on enää 3,5 h aikaa! Hiphei, ja huomenna pitäisi voida keskittyä. Taidan nousta venyttelemään ja sitten keriytyä peiton kanssa palloksi lattialle, niin on vielä jotakin toivoa aamuyön unesta.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Yön kukkuja vauhdissa. Vuoden lopun lähestyminen lämmittää mieltä, pääsee aloittamaan uuden vuoden puhtaalta pöydältä. Kulunut oli vähän kelju vaikka sisälsi hyviäkin hetkiä.

Kannattaa muistaa että olet vain kerran parikymppinen ja silloin pitää uskaltaa elää. Vastaavasti kannattaa muistaa että on elämää sen jälkeenkin. Vapaus ja vastuu.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
@Punamusta Itsekin oluen äärellä kun valvottava.

Tuohon pohdiskeluusi jatkan ajatustani vain että älä yritä elää niin paljon kuin mahdollista. Elä kuin tunnet hyväksi itsellesi. Koulutus, työelämä ja elämä. Älä vajoa meidän vähän alle 90-luvun tuotannon tasolle.

Ole ennemmin elämäsi Sebastian Aho kuin Lauri Tukonen.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Oletko ihan varma että olisin muka parempaa sukupolvea? Heh, nykyisinhän me kiroilemme julkisesti, käytämme typeriä sähköisiä viestintäsovelluksia ja käyristämme niskamme puhelimen avulla. Okei, alkoholismi on vähentynyt ja kioskitappelut kadonneet kulttuurista, mutta tekemistä riittää paljon.

Onnekkaitahan te olette kun ehditte nähdä kaikki legendaariset elokuvat, televisiosarjat ja muusikot. Nykytuotanto on vähän harmaata.

Toki meillä oli messengerit galtsuineen sekä ÄM-Irc -meemeineen. Nokian kusiset kännykät.

Te voitte taasen päivittää pelikirjanne jos meidän jonnevuosilta kaipaatte jotain. Ette oikeasti kaipaa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kiva nähdä parinkymmenen vuoden kuluttua mitä nykyiset aikuisiksi kasvaneet lapset ovat keksineet.

Indeed.

Älä sinä jää tuota odottamaan. Nykymaailma tarvitsee luovuutta ja uskoa.

Itse lopetin räppihommat 2008 ja todisteeksi jäi yksi kavereiden ansa nettiin. Löytyy edelleen ja kuvaa aikaansa. Eli ole luova ennemmin ilman yllätyksiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös