@Punamusta miksi olisi väärin olla outo tai erilainen? Mä olen lapsesta saakka tiennyt tai vähintään tuntenut olevani vähän erilainen. Tykkään kyllä olla sosiaalinen, touhottaa menemään ihmisten kanssa ja naurattaa ystäviäni (vaihtelevalla menestyksellä :D). Mulla on välillä tosi lennokkaat jutut ja värikkäät tarinat joita kerron eteenpäin aiheuttaen takuulla osassa häkellystä.
Myönnän useesti miettiväni, hahmottaako kovinkaan moni, edes mun parhaat ystävät näitä asioita samalla syvyydellä kun mä heille ne kerron, vai myötäileekö ne vain yrittäen sisäistää edes puolet siitä mitä yritän kuvailla.
Emmä tiiä, mä oon tällainen artistinen tutkijaluonne, jolla on vähän outo huumorintaju ja valtava mielikuvitus sekä kyky havainnoida asioita mihin tavan jamppa ei välttämättä kiinnittäisi erityisemmin edes huomiota. Tarvin joka päivä riittävästi omaa aikaa ja tilaa ajatuksilleni omassa kotona, jotta jaksan taas olla oma pirteä, sosiaalinen itseni ja ylipäätään lähteä näkemään ihmisiä.
Olen sosiaalinen erakko, jonkun mielestä varmasti omituinen sekopää ja hämärä höpöttäjä. Joku varmaan miettii musta että vittuako toi Breeze tunkee aina uteliaan kuononsa joka hiton asiaan ja aiheeseen ja päästää suustaan ihan noloja juttuja. Olispa se joskus vaan hiljaa.
Mussakin on tietyllä tapaa varmaan samaa vikaa kuin koen että ehkä sinussakin. Välillä yritän miellyttää aivan liikaa muita ja unohdan itseni. En osaa ajatella aina omaa parastani, elän liikaa palvellakseni ja auttaakseni muita ja välillä unohdan että mullakin on arvoni ja joskus mäkin saatan olla se joka tarvii apua.
Mulla kesti aivan hemmetin monta vuotta ennen kuin edes opin pyytämään keltään, edes mun omilta vanhemmiltani apua, ilman että tunsin samalla olevani heille rasite ja ylimääräinen paino sydämellä.
Mut hei arvaa mitä? Me kaikki ollaan tavalla tai toisella erilaisia. Kaikilla meillä on oikkumme, tarpeemme ja omat juttumme joista ulkopuoliset ei ymmärrä mitään; eikä niiden tarvikaan.
Tunnetko sä olevasi hieman erilainen ku muut? Hyvä! Se tarkoittaa että uskallat olla oma itsesi etkä vain sekoitu joukkoon. Arvaa mitä? Tosi moni ei uskalla, saati pysty tohon. Se on sun voimavara. Sun pitää oppia sisäistämään se jotta voit hyväksyä ittesi. Ei se tapahdu sormea napsauttamalla tai sillä että mä kerron sulle niin.
Mutta anna itellesi aikaa kasvaa ja puhjeta kukkaan
@Punamusta , sussa on paljon potentiaalia jota sä et vain vielä itse näe. Lähetään nyt vaikka siitä että en tuu todennäkösesti koskaan osaamaan soittaa noin hyvin rumpuja ku sä. Mieti, jätkällä on talenttia! Pidä siitä kii ja hio sitä.
Noni, piti mennä nukkuun ja rustasin sen sijaan nälkävuoden pitusen kannustusviestin. Eipä mentykään sitten nukkumaan vielä :D