Hyvää Isäinpäivää kaikille isukeille! Olkaa kiltisti... Ei minulla muuta nyt. Käyn nukkumaan.
Juu, minultakin hyvät isäinpäivät palstan isukeille. Itse käyn sitten kuitenkin tänään moikkaamassa omaa isääni tuossa naapurikunnassa. Alun perin piti mennä vasta maanantaina käymään isän luona mutta sitten muistin että silloinhan minun piti vihdoin mennä klubitalolaisten kanssa pelaamaan sählyä.
Ja kun ti, ke, to ja pe ei myöskään sovi kyläilypäiväksi kun on muuta ohjelmaa niin menen tänään isän luo. No onhan tänään kuitenkin isäinpäiväkin. Meillä on vaan yhden pienen ryhmän kanssa ollut tapana pelata Scrabblea sunnuntaisin. Se nyt jää minun osaltani väliin, mutta ryhmän kaksi muuta jäsentä sanoivat että voivat sitä pelata kaksinkin tällä kertaa.
Scrabble on ainakin tällaisen mielestä joka tykkää paljon muutenkin leikkiä sanojen kanssa ja on kova (määrällisesti ainakin) kirjoittamaan niin tosi kiva peli. Ainoa miinus siitä että pelissä joutuu paljon odottelemaan, silloin kun toiset miettivät omalla vuorollaan.
No oli minulla tähänkin ketjuun varsinaisesti liittyvää asiaakin. Ärsyttää kun minusta on näemmä tullut aamuvirkku. En oikein edes tiedä minkä vuoksi, mutta usein on viime aikoina tullut herättyä jo siinä puoli kuuden aikaan. Nyt heräsin jo viideltä. Säpsähdän vain hereille viideltä- puoli kuudelta enkä saa uudelleen unen päästä kiinni.
Tämä on ärsyttävääkin silloin varsinkin kun on mennyt vähän myöhemmin nukkumaan niin kuin eilen menin ja olisi mahdollisuus nukkua vähän pitempäänkin niin kuin tänään olisi. Alkaa hiljalleen kertymään univelkaa melko paljonkin.
No täytyy toivoa että sitä oppisi taas tuostakin tavasta eroon.