Klassinen, ah niin klassinen temppu, Mutta. Minäpä en puhunutkaan videosta. Vaan siitä, että valehtelit videolla nähtävän "testin" olevan tieteellinen. Pystytkö myöntämään valheesi, vai jatkatko venkoilua?
Testaaminen on tieteellisen menetelman peruspilari, jos et ole koskaan asiaan tutustunut. En missaan vaiheessa vaittanyt etta kyseessa oli kontrolloitu testi, vai vaitinko? Vaitinko etta sen videon voi sellaisenaan julkaista suoraan johonkin tiedelehteen?
Tieteellisen testin voit tehda vaikka keittiossasi. Se ei ole todiste mistaan koska testia ei ole kunnolla dokumentoitu, mutta se on silti tieteellisen menetelman mukaista testaamista....ainoa ongelma on se etta vain sina tiedat siita, ja testin metodeista.
Jos sina haluat kumota sen testin itsestaanselvat ja odotetut tulokset, siita vaan kokeilemaan. Itse en nae tarvetta koska aineet ovat taysin tunnettuja ja kaikki tassa ketjussa varmasti tietaa etta termiitti sulattaa terasta. Vai epailetko sina sita? Onko sinulla MITAAN syyta olettaa, etta sen testin tulokset olivat vaaria?
Minusta vaikuttaa silta, etta sina itsekin tiedat hyvin ettei videolla nahdyn testin tuloksissa ole mitaan epaselvaa, mutta haluat vain keskustella jostain terminologiasta jotta saisit edes jostain asiasta kiinni tassa keskustelussa ja silla retoriikalla sitten kyseenalaistaisit minun kirjoitukseni. Eli kun et pysty itse faktoista keskustelemaan, paukut on aikoja sitten loppuneet sen suhteen, sina yritat vaantaa ja kaantaa jotain termeja minua vastaan, mita ymmarrat tarkoituksella vaarin.
Tuohan on alyllisesti eparehellista, mutta en mina odota sinulta tassa vaiheessa enaa mitaan muuta. Itse aiheesta keskustelu on kohdaltasi loppunut aikoja sitten. NIST:n tutkimukset (jotka vaitat tuntevasi) saavat olla rauhassa kun Cobol keskustelee siita miten han nakee jonkun sanan merkityksen.
Olisiko kenties aika taas katsoa niita oikeita argumentteja eika valehdella siita mita toiset ovat sanoneet?
Viimeksi muokattu: