Tämä ei ollu minulle osoitettu, mutta miksi tässä ylipäätään pitää tehdä niin henkilökohtaista kuin mitä sinä ja pd yritätte koko ajan? Aina kysette joltain tietyltä nimimerkiltä todisteita johonkin asiaan. Onko taktiikkana käydä nimerkkejä vastaan, vai onko oikeasti jotain sanottavaa? Eikö kysymyksiä voi vain heittää palstalle kenen tahansa tartuttavaksi? Tai eikö olisi kaikille parempaa keskustella siitä mitä tapahtui, tai mitä kuvittelee tapahtuneen, sen sijaan että kohdistaa erityishuomion sen enempää mihinkään keskustelussa mukana olevaan nimimerkkiin? Ok. kohtuuden nimessä on sanottava, että tässä ketjussa salaliiton puolustaminen henkilöityy aika voimakkaasti, mutta henkilöön käyvä hyökkäys on kyllä enemmän sääntö kuin poikkeus siellä puolella. Tapahtuu sitä toki varmasti toisinkin päin.
Olen koittanut välttää tätä kaikin mahdollisin keinoin, mutta syyllistyyhän tuohon itsekin välillä. Silti kyllä me jokainen tiedetään kuka tästä mustamaalauksesta eniten kärsii. Ja vaikka kyseinen kirjoittaja kirjoittaa välillä ärhäkästikin, on paskanlatomisen suhdanne älytön verraten siihen järkeväänkin tekstiin jota sieltä tulee…
Ja kysymyksiä yleensä heitänkin palstalle kenen tahansa tulkittavaksi, mutta jos sinä itse kirjoitat kuten noista väärennetyistä videoista ja jotain muuta skeidaa niin kyllä minä silloin haluan että nimenomaan juuri sinä vastaat ja osoitat nämä asiat, eikä "joku muu" kuten itse yritit vastuuta siirtää.