Rocco kirjoitti:
Talossa oli ikkunoita hajalla ja pari pientä tulipaloa. Silti talo romahti kuin korttitalo. Tämän talon mysteeri on suurin mitä koko jutussa on.
No jopas. Aiheesta kun on käsittääkseni olemassa jokin virallisen tahon raportti, niin mietin että mitä siinä tarjotaan syyksi tuon seiskan romahtamiselle? Jokainen joka ajattelee omilla aivoillaan ymmärtää kuitenkin helposti, että mikään muista torneista lentänyt romu ei voi ainakaan yksinään aiheuttaa tuon kokoisen talon romahtamista.
Kyllä mä sitä Pentagonin hommaakin sikäli ihmettelen, että missä se lentokone on? Ei lentolöpö pala millään niin kauaa että koko kone olisi hävinnyt savuna ilmaan. Harvat löydetyt koneen osatkin kuuluivat käsittääkseni ihan erilaiseen lentokalustoon kuin siihen, jonka väitettiin lentäneen päin Pentagonia. Luulisi, että tuollaisesta törmäyksestä löytyisi videonauhaa, josta voitaisiin todeta että konehan sinne lensi ja näin poistaa epäilyksen varjo asian yltä.
Mulla ei riitä mielenkiinto tutkimaan syvemmin koko juttua, mutta ihan maallikkonakin tuntuu että aika monta kysymystä on kokonaan ilman tyydyttävää vastausta. Asiasta keskusteleminen on kuitenkin vaikeaa, koska siinä missä perus tinahattu ei usko mitään mitä virallinen taho selitykseksi tarjoaa, uskoo salaliittoteorioiden vastustaja hyvinkin sokeasti kaiken.
Teen nyt vielä kerran selväksi, että mulla ei ole kompetenssia alkaa näistä asioista vääntämään, mutta jos joku on tätä koko hommaa syvemmälti tonkinut, niin mielellään kuulisin että missä on Pentagoniin törmännyt kone virallisen selityksen mukaan. Myös tuon seiskan sortumiseen johtaneet viralliset syyt kiinnostavat, siis pelkästään uteliaisuudesta.