varjo:
"Huoh, ovat kyllä niin vakuuttavat sivut että käännyin heti ufouskovaiseksi..eikun siis JFK-uskovaiseksi."
Luitko ne? Jos luit - haluan huomauttaa pitäväni arvostelukykyäsi arvossa - ja olet edelleen tuota mieltä, homma selvä. Kirjoitat kuitenkin sävyllä, joka edellyttää täydellistä aineistoon tutustumista.
"Kyse on muista asioista, sellaisista jotka jokainen fundamentalisisia sivuja (oli kyse uusnatseista, kretsuista tai ufouskovaisista) selannut tunnistaa nopeasti."
Kaikessa ystävyydessä, ei riitä. Vaadin tutustumista sisältöön. Yleisesti ottaen voit hyvinkin olla oikeassa, mutta tässä yksittäistapauksessa ei valitettavasti riitä alkuunkaan.
"Koska kysymykset ovat juuri tuota samaa älytöntä tasoa, niin ei ole minun tehtäväni jaksaa käydä jokaista läpi."
Uskomatonta. Se nimenomaan on ja tulee olemaan sinun velvollisuutesi niin kauan, kuin yksinkertaisesti kuittaat kaiken älyttömäksi siihen edes tutustumatta saati sitä kumoamatta. Ei se vain näin mene. Mielestäni tein vieläpä silkkaa jäävuoren huippua koskevat lainaukseni kommentoinnille mahdollisimman helpoksi.
"Mikä kohta siinä mjr:n "voi helvetti, yrittäkääs jannut edes yrittää tarjota sitä dataa, eikä vain epämääräisiä nettisivuja"-valituksessa meni ohi."
Mitä sää hourit? "Ei niin yhtään mikään" on vastaus kysymykseesi. Lainaamieni kohtien kirjoittaja on sivuseikka. Nimenomaan kirjain on oleellista, ja se on osoitettava vääräksi. Olen syvästi siinä uskossa, että myös/varsinkin nimimerkki varjo on luonnontieteen miehiä. Luonnontieteen, jossa kaikki perustuu loogisuuteen, tosiasioihin ja seuraamuksiin. Mistä moinen hyökkäävä kirjoitustyyli kommentoimatta itse asiaa ollenkaan? Olen siis väärässä ja eräs lähteistäni on puppua vain siksi, koska TOJ sitä taikka tuota?
"On herttaista lukea ihmisten fanaattisuutta asian suhteen "päädyt pomminvarmasti edelliseen johtopäätökseen" (ja sitten toki yritetään nuoleskella viitaten persoonan älykkyyteen ja siihen, että tokihan jokainen _älykäs_ päätyy samoihin johtopäätöksiin kuin "minä" koska "minä" olen älykäs)."
No joo, sanan "älykkyys" käyttäminen oli ehkä turhaa/liitoittelua. Mikään ei silti muuttane sitä tosiseikka, että olet pätevä esittämään tällaisia argumentteja vasta sitten, kun olet ko. aineiston lukenut. Vai olenko täysin hakoteillä?
"Kuka näki, missä näki, miten varmasti näki."
Warrenin komission omasssa virallisessa raportissa poliisiviranomainen Baker itse kertoo nähneensä LHO:n jossain aivan muualla kuin kuudennessä kerroksessa, suoralla lainauksella, korkeintaan 90 sekuntia ampumatahtumasta. Warrenin komission johtopäätökset perustuvat siis kirjaimellisesti ja absoluuttisesti mm. tähän.
Niinpä on vaikea tehdä mitään muuta johtopäätöstä kuin ettet tiennyt edes tätä, ja silti hyökkäsit sitä vastaan nähdynlaisella kapasiteetilla. Miten pitäisi suhtautua? Et tee tätä kovinkaan helpoksi.
"Luetko sinä jokaisen Jagsin väitteen, missä maapallo on 6000 vuotta vanha ja Venäjä maailman paras valtio jne."
Mitä jumalauta? Kirjoitustaitoni tahtovat taas kerran loppun kesken ällistykseni kuvaamiseen. Vertaatko näitä kahta ihan vakavissasi toisiinsa? Ja jos näin teet, OK, kaikin mokomin. Ikävä kyllä siinä tapauksessa vaadin sinua vain osoittamaan täydelliset perusteet tälle vertailulle. Ymmärrät kai, että lainaamistani kohdista kirjamiselliseti jokaiselle täytyy löytyä jokin muu selitys kuin, että ampujia oli enemmän kuin yksi ja/tai joku muu kuin LHO ampui TSBD:n ikkunasta kyseisenä ajanhetkenä.
Kontulan Kettu:
"Mitähän tämäkin todistaa. Siis kaksi henkilöä on nähnyt paketin ja myöhemmin erehtyvät sen koossa. Onpa hurjan omituista => varmasti salaliitto! Listasi on täynnä irrelevantteja (tämä) sekä virheellisiä väitteitä (mm. löytyneen luodin kunto). Ja nämä pitäisi sitten yksi kerrallaan selittää. HUH sanon minä. Listan todistusarvona käytetään pituutta: ”eihän nämä kaikki voi olla vääriä”"
Ei se yksin mitään todistakaan. Mutta kysymyksessä on yksi kohta valtavassa paskakasassa. Esittämäsi metodi on mahdollisimman tyypillinen: kaivat yhden kohdan (todellisuudessa kiistämättä mitenkään edes sitä) ja sitten yleistät sen kyseenalaistamisen kaikkeen, ikään kuin tämä riittäisi. Ei tätä omasta päästä keksitty: kaikkien kohtien on oltava selitettävissä, jotta LHO on yksin syyllinen. Plain and simple.
Menkäämme vaihteeksi hevosen suuhun: Yleensä jonkun murhasta tuomitsemiseen tarvitaan massiiviset todisteet. Virallinen totuus väittää LHO:n ampuneen JFK:n yksin. Mikä sen todistaa? Millä perusteella voidaan varmasti väittää, että LHO ampui (saatikka yksin) tuona päivänä ja tuona ajanhetkenä kirjavaraston ikkunasta Dallasissa, Texasissa? Viittaako siihen tarpeeksi tosiasioita, jotta voisimme puhua faktasta? Näkikö tämän joku?
Mitä jos välillä toimittaisiin ihan oikeassa järjestyksessä ja pyydettäisiin todistatamistaakasta kärsiviltä todisteita, eikä päinvastoin?
Faktana siitä nimittäin puhutaan. Uskomatonta, kuinka loppujen lopuksi yksinkertaista asiaa voidaan lähestyä niin täysin väärästä suunnasta.
Ranger