Tällaisten toteamuksien jälkeen on helppo diskreditoida, vaan itse pähkäilen sitä miksi vedoten tuohon ns. savuverhoon, psychodadin parhaat pointit jää kommentoimatta usealta virallisen selityksen puolestapuhujan kohdalla. Ei toki ole ensimmäinen kerta. Karkeasti katsottuna kahden viime sivun antia, yli puolet noista pd:n jutuista jää käsittelemättä koska jokin sivulause häiritsee teitä, ja näin ollen pd varmaan vastaisuudessakin näitä tarttumattomia juttujaan iskee pöytään. Niin toimisin kyllä itsekin. Sitä tuolla punaisella langalla tarkoitin.
Ensinnäkin on vaikea nähdä näitä PD:n vihjailuja Silversteinin osallisuudesta ja satavarmoina esitettyjä väitteitä siitä, miten Silverstein on hyötynyt ja netonnut iskuista rahallisesti (PD:n mukaan ainakin 4 miljardia dollaria) eivät ole mitään sivulauseita. Diddy itse toi Silvennoisen Lartsan tähän keskusteluun mukaan esimerkkinä siitä, miten joku on hyötynyt terrori-iskusta.
"Laitetaan nyt vaikka yksi esimerkki (Major Jullille jotain opittavaa kenties..."
Asenne kohdallaan. Sitten kun tästä asiasta aletaan kysellä, alkaa tulla lisäväitteitä ja kun niille pyydetään (on hyötynyt, on netonnut jne.) jotain todisteita, on tuloksena hiljaisuus ja sinulta syyte siitä, että miksi taas puututaan johonkin
sivulauseisiin. Viimeksi kun puhe kääntyi WTC7:n romahdusmekanismiin, jota kaiketi voisi pitää malliesimerkkinä aiheesta, joka ei salkkujen mielestä ole sivuseikka, syytit minua samasta asiasta, kun en suostunut vaihtamaan aihetta / siirtymään muihin väitteisiin, vaikka diddy miten vinkui, ennen kuin edellinen oli käsitelty. Se keskustelu loppui siihen, etten enää saanut vastausta kysymyksiini.
En ollut kyllä sinulle yksinään sanomassa tuota, vaan ihan jokaiselle joka tätä ketjua lukee. Ja se toki on oma mielipiteeni asiasta muutenkin, ei sen kummempaa. Mielestäni psychodad on jo kirjoittanut näkevänsä itsekin detaljit spekulatiivisina, en ihan näe aihetta noin roisille kritiikille, mutta ymmärrän että sinä et välttämättä pd:n kohdalla näe paljoa muuta kuin punaista. Ja päinvastoin.
Ensinnäkin sanoisin, että minun näkemäni väri on lähinnä ruskea. Toisekseen sinä nimenomaan kirjoitit, että
"sanoi psychodad tai floikkari mitä tahansa toisilleen aiheesta, me liikutaan melko spekulatiivisella vyöhykkeellä." Vastaukseni on edelleen, että minä en ole ollut se joka on esittänyt asiasta erinäisiä väitteitä (on hyötynyt, on netonnut jne.) - minä olen pyytänyt katetta ilman perusteluita tai puutteellisin perustein esitetyille väitteille. En puolestani näe mitään aihetta sinun tässä esittämällesi kritiikille. Oikea muotoilu olisi ollut
"väitti psychodad varmana tietona mitä tahansa aiheesta, me liikutaan melko spekulatiivisella vyöhykkeellä."