Minun mielestä tuo WTC-tapahtuma on aivan päivänselvä false-flag isku ("Mainilan laukaukset"), jolla saatiin kansalaiset ja monet muut hyväuskoiset hyväksymään, että tätä myötä USA:lla olisi oikeus hyökätä Irakiin. Ja vaikka olisikin ollut niin, että terrori-iskut olisivat aiheuttaneet joku USA:n ulkopuolinen ryhmä, niin on järjettömyyden huippu valloittaa koko maa, vaikka iskun takana olisikin ollut tämän maan kansalaisia. Korjatkaa jos olen väärässä. Mitä hittoa Irakin kansalaiset ja valtionjohto voi sille, että joku heidän kansalainen aiheutti tämän tuhon? Ja ottaen huomioon vielä, että on helvetin epätodennäköistä, että iskun takana olisi muka ollut todella sellainen "terroristiryhmä", kuin väitettiin. Ajatellaanpa, että joku ruotsalainen räjäyttäisi pommin Helsingin Itäkeskuksessa, ja sitten Suomi julistaisi sotatilan Ruotsia vastaan. Täysi mahdottomuus.
Itse olen sitä mieltä, että todelliset syyt näihin tapahtumiin oli, että USA:n poliittinen eliitti järjesti tapahtumat saadakseen haltuunsa Irakin öljyteollisuuden, sekä Afganistanin heroiinimarkkinat. Vastaava juttu oli Vietnamin sodan aikaan, jolloin USA:aan ja varsinkin New Yorkiin pukattiin valtava määrä heroiinia, jolloin joku tai jotkut tekivät satoja miljoonia tai kenties yli miljardi dollaria rahaa.
Yhdysvallat ovat olleet ylivoimaisesti aggressiviisin maa. He eivät ole kertaakaan puolustatuneet, vaan aina olleet hyökkäävässä roolissa. Valtavan propagandan avulla (mm. 9/11 ja tuhat muuta seikkaa) he ovat saaneet sotilaansa uskomaan, että he taistelisivat terrorismia vastaan, ja tätä myötä verhojen takana piilevä eliitti kerää entistä enemmän rahaa ja valtaa ryhmälleen, kun tämä aivopesty armeija pommittaa viattomia ihmisiä toisella puolen maapalloa.
Ja sitten Irakin sodan jälkeen Jenkit ovat olleet valloittamassa kohta lähes jokaista maata lähi-idässä. Kaiken huipentuma olisi Iran, jota vastaan on viime aikoina käytetty sitä perus ydinase-propagandaa. Aivan kuin USAlla ei olisi mitään tekemistä ydinaseiden kanssa.
Loppujen lopuksi on aivan käsittämätöntä, että KUKAAN voi tukea Yhdysvaltojen toimintaa näiden tapahtumien jälkeen. Surullista on, että Suomikin on hyvin USA-myönteinen maa, ja tulevan EU-liittovaltio -agendan avulla nämä suuret ja negatiivisessä mielessä viisaat rahamaailman herrat saavat jopa meidänkin maan johdon täysin omiin käsiinsä.