Toivottavasti kaikki mahdolliset videot ja dokumentit julkaistaan, niin ei tarvitsisi tällaisia väittelyitä käydä.
Juuri niin, taysin samaa mielta.
Onko kysytty? Onko kysytty? Toistin kolme kertaa, ettet unohda kysymystä.
En tieda, mutta kyllahan tuollaisen CCTV:n pitaisi tallentaa joka kanavaa myos erikseen joten siita pitaisi saada muutakin kuin tuollaista mosaiikkimoskaa ulos. Olet aivan oikeassa, ei tuosta julkaistusta videosta saa yhtaan mitaan selvaa, jos jokaisen kameran kaikki tallenteet julkaistaisiin erikseen niin sitten voisi jotain selvaa saadakin. Silloin voisi vertailla tallenteen aikaa, vaitettya lentorataa ja sulkea pois mahdollisia vaaria kasityksia. Tasta syysta tarvitaan KAIKKI videot, ei valittuja paloja.
Ymmärräthän, että mun tehtävä ei ole todistaa, etteikö moista videota ole olemassa, josta lentokoneen voisi bongata.
Ymmarrathan sitten vuorostasi ettei ole minun tehtavani todistaa etta sellainen olisi olemassa, tai etta sellaista ei ole olemassa.
Sä olet väittänyt suoraan, että on olemassa mm. joku pimitetty CITGO:n video, jossa näkyy lentokone.
Ai olen? Kerropa lisaa.
Pyysin sulta todisteiteita tälle väitteellesi ja sun vastaus on, että todista, ettei sellaista ole olemassa. Ohhoh.
En voi todistaa vaitteita joita en ole koskaan esittanyt. Ohhoh.
"Osumavideoitahan" on muutamakin kappale.
Ja ne ovat valitettavasti yhta tyhjan kanssa.
No sun kanssa ei koskaan voi olla varma. Juurihan viime sivuilla väitit, että on mahdollista, että FDR data oli lento 77:sta, mutta toisaalta sanoit, että FDR data kertoo, että se ei voinut olla lento 77:sta koska datan mukaan G-voimat olisivat repineet koneen kappaleiksi ennen osumaa pentagoniin.
Tarkkuutta hyva veli. FDR datassa on sellaisia asioita,jotka eivat voi pitaa paikkaansa jos virallinen lentoreitti on totta. Joten joko FDR data on vaaraa, tai virallinen lentoreitti on vaara. FDR data voi olla lento 77:sta, se tarkoittaisi silloin sita etta virallisen tarinan lentorata on pain persetta. Joko ymmarrat? Ristiriitoja, jotka pitaisi selvittaa.
Ja taas toisaalta aikaisemmin linkitit Chandlerin paperin, jossa sanottiin, että väite, jonka mukaan ne G-voimat olisivat repineet koneen kappaleiksi olisivat perusteettomia "totuus" -liikkeelle haitallisia virhepäätelmiä. Ties vaikka pentagonin koneessakin olisi ollut podit mukana, vai mitä?
Leggen ja Chandlerin paperissa puhutaan siita miten laskelmat ovat vaaria, eika tulisi mitaan 10 G:n voimia (jotka repisivat koneen kappaleiksi), mutta edelleenkaan se ei selita niita varsin vaatimattomia voimia jotka FDR tallensi.
Kuten sanottua, tarkempi tutkiminen Pentagonin suhteen olisi poikaa, mutta itse en ainakaan usko sen muuttavan sita mika sinne osui. Lentorata ja muut jutut pitaisi kuitenkin selvittaa koska niissa on ollut epaselvyyksia seka FDR:n etta silminnakijoiden mukaan.
Ehka sina kavit sinne jotain podeja sitten asentelemassa, onko parempaa tietoa?
Kun laitoin linkin tuohon Leggen ja Chandlerin paperiin, laitoin linkin myos noihin kysymyksiin jotka Pentagonin suhteen ovat oikeasti mielenkiintoisia.
Kevin Ryant